8 مورد از بهترین بازی های تیراندازی اول شخص آنلاین در مرورگر

129
0
بهترین بازی های تیراندازی اول شخص آنلاین در مرورگر

در این مقاله بهترین بازی های تیراندازی اول شخص آنلاین در مرورگر مورد بررسی قرار گرفته است که می توانید در حال حاضر در وب از آنها لذت ببرید، که همه آنها به طرز خارق العاده ای قابلیت بازی را دارند

ژانر تیراندازی اول شخص (FPS) احتمالاً محبوب ترین سبک در جهان است. بازی هایی مانند Call of Duty، Halo و Counter-Strike از بهترین شوترهای تاکتیکی هستند که می توانید بازی کنید. با این حال، اگر نمی خواهید برای این بازی ها پول خرج کنید، ممکن است بخواهید به جای آن بازی های FPS مبتنی بر مرورگر را امتحان کنید.

متاسفانه، بسیاری از بهترین بازی های مرورگر FPS متوقف شده اند. این باعث می‌شود که بازی‌های FPS مستقلی داشته باشیم که قابل بازی هستند، اما معمولاً با مشکلات بازی‌های مستقل استاندارد عرضه می‌شوند. در این مقاله، بهترین بازی‌های مرورگر FPS را که می‌توانید در حال حاضر مستقیماً در وب بازی کنید را در این مقاله فهرست می‌کنیم.

1.بهترین بازی های تیراندازی اول شخص آنلاین در مرورگر: Rush Team

بهترین بازی های تیراندازی اول شخص آنلاین در مرورگر
بهترین بازی های تیراندازی اول شخص آنلاین در مرورگر

اگر می خواهید یک تجربه تیراندازی سنتی و بدون استخوان بندی داشته باشید، بازی Rush Team را بازی کنید. منتظر جلوه های زرق و برق دار، گیم پلی نوآورانه یا هر چیز دیگری که نزدیک به تغییر صنعت است وارد این بازی نشوید. یک FPS مملو از رقابت و نبرد، یکی از بهترین شوترهای تاکتیکی است که باید آن را بازی کنید، حتی اگر «فقط» یک بازی مرورگر باشد.

شما عناصر معمول گیم پلی را پیدا خواهید کرد: سلاح های غوغا، تپانچه، تفنگ، نارنجک، و غیره. حالت رایگان برای همه در دسترس است، اما Rush Team زمانی که در یکی از حالت های مبتنی بر تیم و هدف محور بازی کنید، حتی بهتر می شود. برخی از ویژگی های آرایشی و گیم پلی فقط برای افراد VIP در دسترس است، اما بدون آنها خوب خواهید بود.

2.بهترین بازی های تیراندازی اول شخص آنلاین در مرورگر:  Warmerise: قرمز در مقابل آبی

Warmerise: Red vs. Blue از نظر زیبایی‌ شناسی به تیراندازهای دهه 90 مانند Quake و نسخه اصلی Counter-Strike نزدیک ‌تر است، اما با گیم‌ پلی و فعالیت بازیکنان متعادل ‌تر است. این بازی عمدتاً دارای حالت های بازی مبتنی بر حذف است و دارای نبردهای وسیله نقلیه است که آن را منحصر به فرد می کند.

از نظر پایه بازیکن، Warmerise: Red vs Blue یکی از سالم ترین بازی های مبتنی بر مرورگر FPS است. یافتن مسابقات حتی در ساعات غیر اوج مصرف در ایالات متحده آسان است، در مجموع، اگر بتوانید گرافیک قدیمی را پشت سر بگذارید، این یک انتخاب خوب برای یک مرورگر است.

3.بهترین بازی های تیراندازی اول شخص آنلاین در مرورگر:  Wolfenstein 3D

Wolfenstein 3D که اغلب پدربزرگ تیراندازهای سه بعدی مدرن نامیده می شود، یک کلاسیک تاریخی است که همه طرفداران FPS باید در نقطه ای آن را بازی کنند. شما به عنوان یک جاسوس متفقین بازی می کنید که از طریق قلعه ولفنشتاین می جنگد، نازی ها را سلاخی می کند و خود پیشور را برای یک مسابقه نهایی ردیابی می کند. با وجود گیم پلی ساده، به طرز شگفت انگیزی سرگرم کننده است و دارای گرافیک جذاب قدیمی است.

توسعه دهندگان در ابتدا این بازی را برای MS-DOS منتشر کردند. با این حال، Wolfenstein 3D اکنون به صورت آنلاین به صورت رایگان در دسترس است و یکی از بهترین بازی های تیراندازی مرورگر یکپارچه سازی با سیستم عامل به حساب می آید. همچنین شایان ذکر است که می‌توانید بازی‌های قدیمی DOS را در مک خود بازی کنید، بنابراین ممکن است نسخه اصلی آن را پیدا کنید.

4. Superhot

می توانید Superhot را روی رایانه شخصی، ایکس باکس وان یا PS4 خود بازی کنید، اما پخش نمونه اولیه از مرورگرتان بسیار ساده تر است. نمونه اولیه بهترین راه برای امتحان کردن بازی در صورتی است که در نهایت بخواهید آن را بخرید. این FPS برخلاف سایر موارد موجود در این لیست است – به‌ جای اینکه رویدادهای اطراف شما در زمان واقعی اتفاق بیفتند، زمان تنها با حرکت شما می‌گذرد و یک عنصر بازی تیراندازی تاکتیکی به آن اضافه می‌شود.

شما می توانید از این به نفع خود برای فرار از گلوله ها و خرید زمان برای برداشتن یک سلاح استفاده کنید. دشمنان شما به شکل افراد قرمز رنگی هستند که با ضربه زدن یا شلیک به آنها تکه تکه می شوند. نسخه مبتنی بر مرورگر Superhot به اندازه بازی کامل دارای سطوح نیست، اما همچنان به همان اندازه لذت بخش است.

5.بهترین بازی های تیراندازی اول شخص آنلاین در مرورگر: Krunker

مهم نیست که چقدر کامپیوتر قدرتمندی دارید، می توانید Krunker را اجرا کنید. این همان چیزی است که آن را به یک تیرانداز مرورگر عالی تبدیل می کند. از گرافیک های مشابه Minecraft استفاده می کند که به آن اجازه می دهد روی هر نوع کامپیوتری (حتی کامپیوترهای قدیمی) اجرا شود. شما نقش یک سرباز را به عهده می گیرید که وظیفه دارد دشمنان خود را بکشد.

Krunker دارای 10 حالت بازی است که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. یکی از محبوب ترین حالت ها شامل Free For All است که در آن بازی شما را در مقابل بازیکنان دیگر قرار می دهد و بازیکنی که بیشترین کشتار را داشته باشد برنده می شود. شما همچنین می توانید از بین چندین کلاس شخصیت، از جمله یک Triggerman دیوانه گلوله، یک Hunter تیرانداز و یک Detective هفت تیر، یکی را انتخاب کنید.

6. War Brokers

War Brokers همچنین از گرافیک های بلوکی مشابه Krunker استفاده می کند. شما می توانید شخصیت خود را با ویرایش ظاهر خود و انتخاب سلاح های خود شخصی سازی کنید. وقتی صحبت از سلاح‌ ها به میان می‌آید، War Brokers تنوع زیادی را ارائه می‌دهد – بین تفنگ، تک تیرانداز، موشک خانگی، مینی تفنگ و موارد دیگر تصمیم بگیرید. همه این گزینه ها (از جمله شانس رانندگی با وسایل نقلیه) War Brokers را به یکی از بهترین بازی های FPS مرورگر تبدیل می کند که می توانید در حال حاضر بازی کنید.

بازی در حال حاضر دارای دو حالت بازی است: Classic و Battle Royale. نسخه Classic آن با چندین حالت بازی، از جمله Team Deathmatch و Vehicle Escort و سایر حالت‌های بازی همراه است. اگر شما یک گیمر PvP رقابتی هستید که در تصمیم گیری برای اینکه کدام یک از بازی های Battle Royale از PUBG، Fortnite و H1Z1 بهتر است مشکل دارید، با این FPS مبتنی بر مرورگر احساس خوبی در خانه خواهید داشت.

7.بهترین بازی های تیراندازی اول شخص آنلاین در مرورگر: Venge

Venge یک بازی FPS مبتنی بر مرورگر بسیار جامع ‌تر است که توانایی‌ ها و سیستم‌ های مبتنی بر کلاس را در خود جای داده و در عین حال اولویت ‌بندی دو در مقابل دو را دارد که تضمین می‌کند نیازی به انتظار طولانی برای یک بازی نخواهید بود.

Venge یک سیستم سطح بندی دارد که می توانید از آن برای ارتقاء توانایی های یکی از شخصیت های خود استفاده کنید و قدرت های تهاجمی بیشتری را به بازی خود اضافه کنید. اگر بگوییم که حتی نیازی به دانلود ندارد، مطمئناً Venge محتوای زیادی با مکانیک ارائه می‌دهد که پخش آن در هر جلسه آسان و روان است.

8. Global Strike

ما این بازی مرورگر FPS را به خاطر اکشن چند نفره سریع و بسیار رقابتی آن می شناسیم. اگر می ‌خواهید هنگام انجام بازی‌های ویدیویی از بیماری حرکتی خودداری کنید، این بازی مناسبی نیست، زیرا برای موفقیت در بازی باید چشم‌ های پشت سر خود را داشته باشید. Global Strike دارای چندین حالت است که از خسته کننده شدن بازی جلوگیری می کند، به عنوان مثال، Team Deathmatch و Mutation.

برخی از بازیکنان به Global Strike به عنوان یک بازی پرداخت به برد نگاه می کنند. این دارای یک فروشگاه است که در آن می توانید سلاح های دائمی، شخصیت ها و سایر لوازم جانبی را با پول نقد واقعی خریداری کنید. در نتیجه بازیکنان خاصی با پول خود بهترین سلاح های بازی را می خرند.

این ویژگی به آنها برتری فوق العاده ای نسبت به سایر بازیکنان می دهد و قطعاً می تواند گیم پلی بازی را کاهش دهد. همچنین شایان ذکر است که شکاف مهارتی زیادی وجود دارد که تا حدی به دلیل فداکاری انجمن Global Strike است، بنابراین اگر در بازی اولیه با مشکل مواجه هستید، ناامید نشوید.

جوانی خود را با بازی های مرورگر FPS زنده کنید

ممکن است زمانی که در مدرسه حوصله ‌تان سر می‌رفت، انجام بازی‌های مرورگر FPS را به خاطر بیاورید. بازی‌هایی که در دوران کودکی انجام می‌دادید ممکن است دیگر وجود نداشته باشند، اما هنوز هم بازی‌های تیراندازی مرورگر زیادی وجود دارند که ارزش بازی کردن را دارند. یکی از بازی های فوق را امتحان کنید و جوانی خود را زنده کنید. یا با اجرای بازی های چند نفره مبتنی بر رایانه شخصی یک قدم فراتر بروید.

شوترهای مرورگر تنها انواع بازی های مرورگر نیستند که هنوز وجود دارند. درعوض، می‌توانید با بازی‌های پازل مبتنی بر مرورگر زمان خود را به گونه ای سپری کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس