بازی های کریپتویی برتر برای بازی کردن در سال 2022

109
0
بازی های کریپتویی برتر

در این مقاله نگاهی به بازی های کریپتویی برتر ۲۰۲۲ می‌اندازیم.در اوج گیری صنعت کریپتو طی دو سال گذشته، گام های زیادی در زمینه بازی های کریپتو برداشته شده است.

در حال حاضر به نظر می رسد پروژه های بازی جدیدی هر روز راه اندازی می شوند، اما به نظر می رسد تعداد کمی وجود دارد که ارزش بازی کردن داشته باشند. در این راهنما تعدادی از جدیدترین، امیدوارکننده ترین و هیجان انگیزترین بازی های مبتنی بر بلاکچین و کریپتو را گردآوری می‌کنیم.

1.بازی های کریپتویی برتر: Moonray

بازی های کریپتویی برتر: Moonray
بازی های کریپتویی برتر: Moonray

اولین عنوان در لیست ممکن است واقعاً شما را شگفت زده کند، زیرا این بازی خیره کننده در واقع در حال توسعه روی بیتکوین است و از اکوسیستم Stacks (به طور رسمی Blockstacks) استفاده می کند.

این بازی که هنوز منتشر نشده است از سال 2021 در حال توسعه است و جامعه پشتیبانی بسیار قوی است.

تیم سازنده این بازی موفق شد بیش از 200000 دلار برای توسعه بازی ها از طریق پلتفرم سرمایه گذاری جمعی Republic جمع‌آوری کند. این بازی نه تنها از نظر زیبایی شناختی دلپذیر به نظر می رسد، بلکه در مسیر ایجاد اولین عنوان متاورس ساخته شده بر روی بیتکوین، البته از طریق اکوسیستم Stacks است.

آنها هنوز اولین مجموعه های NFT خود را منتشر نکرده‌اند، با این حال یک “پیش فروش” در قالب یک اثر هنری انیمیشن Moonray در OpenSea فهرست شده است. گفته می شود که این اثر شامل تعدادی مزایای مادام العمر برای هر بازیکنی است که پس از انتشار بازی، آن را خریداری کند.

2.بازی بلاکچین برتر: Splinterlands

بازی های بلاکچین برتر: Splinterlands
بازی های بلاکچین برتر: Splinterlands

این بازی تقریباً از زمانی که در سال 2021 عرضه شد، برترین بازی در DappRadar بوده است. Splinterlands یک بازی کارتی مبتنی بر نوبت است که دارای کارت های بازیکن NFT، با ویژگی های کمیاب است که می‌توان از آنها برای ارزیابی هزینه کارت استفاده کرد.

توکن بومی Splinterlands، SPS را می توان برای خرید، تجارت، یا حتی اجاره کارت های بازیکن استفاده کرد. توکن ثانویه، DEC (کریستال های انرژی تاریک) را می توان برای خرید آیتم های درون بازی و پاور آپ ها استفاده کرد.

Splinterlands دارای یک سیستم توکنومیک و پاداش بسیار عمیق است که به بازیکنان اجازه می دهد برای نبرد، تکمیل وظایف، رتبه بندی در بازی ها و موارد دیگر جوایزی کسب کنند. همانطور که در بالا ذکر شد، بازیکنان همچنین می توانند کارت های شخصیت خود را برای DEC یا SPS اجاره کنند.

این بازی با هر دو شبکه بلاکچین Hive و BSC سازگار است و می‌توان آن را در تعدادی از ارزهای دیجیتال دیگر نیز واریز کرد. این بازی بدون مشکل اجرا می‌شود و برای هر بازیکنی که به دنبال یافتن یک بازی مبتنی بر کریپتو باشد، سرگرم‌کننده است.

3.بازی بلاکچین برتر: Upland

بازی های بلاکچین برتر: Upland
بازی های بلاکچین برتر: Upland

Upland که بر روی بلاکچین EOS ساخته شده است مانند انجام یک بازی غول پیکر مونوپولی است، روی نقشه دنیای واقعی!

هدف بازی در Upland خرید، ساخت، اجاره، تجارت یا فروش املاک است. خود ملک ها در واقع دارایی های واقعی هستند که در Google Streetview ظاهر می شوند. اگرچه بازیکنان اساساً این املاک را می خرند، اما خرید آنها با مالکیت ملک واقعی IRL انجام نمی شود، بنابراین عجله نکنید و فکر نکنید می توانید خانه رویایی بعدی خود را در اینجا پیدا کنید!

راه اندازی اولیه بازی تنها با شهر سانفرانسیسکو آغاز شد. اما اکنون به هشت شهر از جمله نیویورک، اوکلند و شیکاگو گسترش یافته است. این تیم همچنین با بسیاری از تیم های NFL در سال 2021 معاملات برتر را برای تبلیغ کلکسیون های NFT خود در Superbowl منعقد کرد.

4.بازی بلاکچین برتر: Illuvium

بازی های بلاکچین برتر: Illuvium
بازی های بلاکچین برتر: Illuvium

این بازی مانند ARK و تعدادی از عناوین پوکمون است که در یک مجموعه پیچیده قرار دارند. هدف بازی این است که یک RPG باشد، با گیم پلی نوبتی به سبک Pokémon arena. خود شخصیت ها همگی NFT هستند با توانایی ها و ویژگی های متفاوت.

اگرچه Illuvium هنوز منتشر نشده است، اما احتمالاً مورد انتظارترین بازی بلاکچین تا به امروز است. با توجه به علاقه جامعه به این پروژه در طول زمان و افزایش ارزش توکن ILV آنها، که در اوج خود نزدیک به 2000 دلار برای هر توکن بود، قضاوت می شود. NFT هایی که تاکنون منتشر کرده اند نیز واقعاً رشد کرده اند، با بیش از 2000 ETH در حجم معامله تا به امروز.

انجمن Illuvium بسیار پرهیاهو و دارای پشتیبانی قوی است. بسیاری از اعضای انجمن از زمانی که مفهوم بازی در دسامبر 2020 فاش شد، حامی این بازی بوده‌اند و از طریق چندین دور و روش های تامین مالی جمعی به حمایت از بازی ادامه داده‌اند.

5.بازی های کریپتویی برتر: Space Misfits

بازی های کریپتویی برتر: Space Misfits
بازی های کریپتویی برتر: Space Misfits

تیم Space Misfits که برای مدتی زیر نظر Radar بود، تمرکز زیادی روی ایجاد جامعه خود داشته است، نزدیک به یک سال است که بازی را آزمایش می کنند.

رابط های چشمی و گرافیک آسان بازی را برای مخاطبان جوان تر و مسن تر جذاب می کند. این بازی چندنفره بر روی بلاکچین Enjin ساخته شده است و NFT را به عنوان کلکسیون و قدرت بالا در خود جای داده است.

این تیم زمان زیادی را صرف دریافت بازخورد از جامعه خود کرده است تا چشم انداز خود را به روز کند و با بازیکنان خود هماهنگ شود. بازی به خودی خود سرگرم کننده است، روان است و با شروع تشکیل انجمن های بازیکنان، یک عنوان بسیار جالبی خواهد شد.

بازی های NFT را بازی کنید و کسب درآمد کنید

بهترین بازی های رمزارز و بلاکچین که باید به آنها نگاه کنید عبارتند از:

  • Moonray
  • Splinterlands
  • Upland
  • Illuvium
  • Space Misfits

فهرستی از نام های بزرگ را میتوان به این لیست اضافه کرد، اما بدون ارائه اطلاعاتی در مورد آن بازی ها منصفانه نخواهد بود. مسئله این است که بازی های کریپتو و بلاکچین هنوز نسبتاً جدید و در حال توسعه هستند. بنابراین در حال حاضر انتظارات بازیکنان اغلب بیش از حد است. انتظار می رود که با ورود شرکت های AAA بیشتر به این فضا، بازی های بیشتری ساخته شود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس