تریلر جدید بازی IGI Origins

64
0
بازی IGI Origins

استودیو Antimatter Games تصمیم گرفته فصل تعطیلات را با تریلر جدیدی از بازی IGI Origins جشن بگیرد؛ عنوانی که در واقع پروژه احیای سری محبوب آی‌جی‌آی محسوب می‌شود. این تریلر جدید روی بخش‌هایی از گیم‌پلی، کانسپت‌ آرت‌ها و دنیای بازی متمرکز است.

بازی IGI Origins

تریلر مذکور که کمتر از دو دقیقه است، عملا اطلاعات جدیدی در اختیار ما قرار نمی‌دهد اما مشخصا طرفداران با تماشای آن بهتر متوجه می‌شوند که I.G.I. Origins قصد دارد سبک مخفی‌کاری عناوین کلاسیک .I.G.I را بازگرداند.

اوایل مهر ماه بود که بازی نخستین تریلر گیم‌پلی خود را دریافت کرد. در این عنوان شما یکی از ماموران MI6 هستید که باید مانع آغاز جنگ جهانی هسته‌ای شوید. فعالیت‌های شما در نهایت با تاسیس سازمان ژئوتاکتیکی یا IGI ختم می‌شود. بازیکنان باید با مخفی‌کاری دشمنان خود را از بین برده و برای این کار ابزار خاصی نیز در اختیار خواهند داشت.

هدف استودیو AntiMatter Games ساخت یک کمپین سینمایی است و از بازیکنان می‌خواهد که یک بار دیگر از وقوع فاجعه‌ای هولناک جلوگیری کنند. I.G.I. Origins هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و عرضه آن برای کنسول‌ها پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی تایید شده است. سازندگان تاکنون صحبتی درباره نسخه پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس نداشته‌اند ولی بعید است که این بازی برای کنسول‌های نسل نهمی منتشر نشود.

gamingbolt

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس