بازی جدید Tomb Raider در راه است: همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

160
0
بازی جدید Tomb Raider

خبر خوب برای طرفداران Tomb Raider: یک بازی جدید Tomb Raider در راه است! بیایید بیشتر بررسی کنیم.

در طول ارائه State of Unreal 2022، Crystal Dynamics با معرفی یک بازی جدید Tomb Raider ما را شگفت زده کرد.

این شرکت توسعه دهنده چیزی برای هیجان‌انگیز تر شدن در اختیار ما قرار نداده است، اما اطلاعات کافی برای ارائه تصویری خوب از آنچه می‌توانیم از بازی جدید Tomb Raider انتظار داشته باشیم، ارائه کرد. این چیزی است که ما تاکنون می دانیم.

Tomb Raider جدید معرفی شد

آخرین بازی Tomb Raider نزدیک به پایان State of Unreal 2022 معرفی شد که استفاده از Unreal Engine 5 را به نمایش می گذارد.

در این مدت، Dallas Dickinson، مدیر کل فرنچایز Tomb Raider، اعلام کرد که بازی بعدی Tomb Raider دارای یک “تجربه با کیفیت بالا، سینمایی و اکشن ماجراجویی” خواهد بود.

از بازی جدید Tomb Raider چه انتظاری داریم؟

بدون شک، یکی از هیجان انگیزترین قسمت های اعلامیه، این خبر بود که بازی جدید Tomb Raider با Unreal Engine 5، نسخه جدید یکی از قدرتمندترین موتورهای بازی روی کره زمین، در حال توسعه است.

با توجه به آنچه قبلاً از Unreal Engine 4 دیده‌ایم، انتظار چیزی کمتر از یک شاهکار بصری سخت است. با نگاهی به وبسایت Unreal Engine 5، مزایای واضحی برای UE5 وجود دارد. تصاویر این وبسایت مقداری از آنچه می‌توانیم از Tomb Raider جدید انتظار داشته باشیم به ما نشان می‌دهد.

Nanite و Lumen دو ویژگی جدید هستند که Unreal Engine ادعا می کند “جهش بین نسلی در پایداری بصری” ایجاد می کند.

سایر ویژگی ها مانند Temporal Super Resolution، که ثبات بصری را بدون تأثیر زیاد بر فریم در ثانیه (FPS) افزایش می‌دهد، حرکتی هیجان‌انگیز است و می‌تواند نشان دهد که بازی جدید از این موارد استفاده می‌کند.

چه زمانی می توانیم منتظر بازی جدید Tomb Raider باشیم؟

Crystal Dynamics به وضوح به دنبال گسترش تیم خود در آماده سازی بازی جدید تامب رایدر یا مهاجم مقبره و در حال استخدام برای چندین نقش است.

اخیرا Jeff Ross، کارگردان سابق بازی Days Gone را استخدام کرده است. آیا این می تواند حرکتی برای تقویت تیم و هدف گذاری برای انتشار زودتر از آنچه ما انتظار داریم باشد؟

در طی این اعلامیه، Dallas Dickinson اظهار داشت: “ما امروز هیجان زده هستیم. زیرا اعلام می‌کنیم که به تازگی توسعه بازی بعدی Tomb Raider جدید خود را آغاز کرده ایم.” از آنجایی که او گفت که توسعه تازه شروع شده است، به جرات می توان گفت که بازی هنوز در مراحل اولیه تولید است.

توسعه Shadow of the Tomb Raider در سال 2015 آغاز شد و در سال 2018 به پایان رسید. بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع و تیمی که کار با نسخه جدید Unreal Engine را می آموزد، و این موضوع که این موتور در سال 2022 یا 2023 منتشر نخواهد شد، نباید منتظر اکران زود بازی باشیم. اما امیدواریم که آن زمان دور نیاشد.

آینده ای هیجان انگیز برای Tomb Raider

اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی در مورد اینکه چه زمانی می‌توانیم انتظار دیدن Tomb Raider جدید را داشته باشیم، اما انتقال آن به Unreal Engine 5 نشان می‌دهد که Crystal Dynamics در تلاش است تا یک بار دیگر سری Tomb Raider را تکامل بخشد.

این به خودی خود دلیلی است که ارزش امتحان را دارد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس