بازی Minecraft Earth در ژوئن سال 2021 خاموش خواهد شد

پس از انتشار Pokémon GO، مقلدانی زیادی وجود داشتند و تعداد کمی توانسته‌اند به موفقیتی برسند. این مورد برای بازی Minecraft Earth صدق می‌کند.

61
0

پس از انتشار و موفقیت عظیم Pokémon GO، مقلدان بسیاری وجود داشتند و هنوز تعداد کمی توانسته‌اند به موفقیتی دست یابند. به نظر می‌رسد این مورد در مورد بازی Minecraft Earth که یک بازی موبایل واقعیت افزوده (AR) است نیز صدق می‌کند. این بازی قبل از اینکه خیلی ساکت بماند، در سال ۲۰۱۷ به مخاطبان محدودی اعلام و منتشر شد و اکنون بازی قرار است در ژوئن ۲۰۲۱ خاموش شود.

دلایل خاموش شدن بازی Minecraft Earth

بازی Minecraft Earth در ژوئن سال 2021 خاموش خواهد شد

در حالی که این بازی برای یافتن مخاطب تلاش می‌کرد، بسته شدن بیش‌تر به بیماری همه گیر COVID-19 و چگونگی تأثیر آن بر عناوین AR مانند Minecraft Earth نسبت داده شده است. در اعلامیه رسمی مایکروسافت آمده است: “Minecraft Earth حول حرکت آزاد و بازی مشارکتی طراحی شده است، دو چیزی که در شرایط کنونی جهانی تقریباً غیرممکن شده است. در نتیجه، ما تصمیم دشواری را برای تخصیص مجدد منابع خود به مناطق دیگری که ارزش جامعه Minecraft را فراهم می‌کنند و پایان دادن به پشتیبانی از Minecraft Earth در ژوئن ۲۰۲۱ گرفتیم.”

کسانی که Minecraft Earth را بازی می‌کنند هنوز هم چیزهایی دارند که باید منتظر آن‌ها باشند. به روزرسانی نهایی این بازی امروز منتشر خواهد شد که شامل قطع کردن خرید از فروشگاه‌های پولی در بازی و باز کردن قفل بسیاری از مطالب است که در گذشته مجانی نبودند. اما به زودی از این چیزها لذت ببرید زیرا از اول ژوئیه Minecraft Earth کاملاً خاموش خواهد شد و کاملاً غیرقابل بازی خواهد بود.

جبران پول افرادی که در بازی پول خرج کرده‌اند

بازی Minecraft Earth در ژوئن سال 2021 خاموش خواهد شد 1

کسانی که پول خود را برای این بازی خرج کرده‌اند پول‌شان در جا‌های دیگر جبران می‌شود: «به همه بازیکنانی که موجودی یاقوت (ارز بازی) پرداختی دارند، Minecoins اعطا می‌شود که می‌توانید در Minecraft Marketplace برای خرید بسته‌های پوستی و تکسچر، نقشه و حتی بازی‌های کوچک از آن‌ها استفاده کنید. به علاوه، اگر تاکنون خریدی در Minecraft Earth انجام داده باشید، یک نسخه رایگان از Minecraft (نسخه Bedrock) دریافت خواهید کرد تا بتوانید با گرفتن اسکین و.. از Marketplace، شروع جدیدی داشته باشید!

در حالی که Minecraft Earth به موفقیت مورد انتظار نرسید، گیم پلی جالب AR را ارائه داد که فراتر از آنچه بود که در Pokémon GO و بسیاری از مقلدان آن دیده بودیم. امیدوارم که این فناوری به روش‌های دیگری مورد استفاده قرار گیرد، به خصوص نسخه‌ای از ماینکرفت که برای AR ساخته شده بود و در E3 ۲۰۱۵ نمایش داده شد را دریافت کنیم.

حال که با خاموش شدن بازی Minecraft Earth آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس