7 چیزی که Gotham Knights باید از سه گانه آرخام قرض بگیرد

67
0
7 چیزی که Gotham Knights باید از سه گانه آرخام قرض بگیرد

با وجود داستان نامرتبط عنوان جدید با سه گانه Arkham استودیوی Rocksteady Games، طرفداران امیدوارند که برخی از بهترین ویژگی‌های آن را در Gotham Knights مشاهده کنند. فهرست 7 چیزی که Gotham Knights باید از سه گانه آرخام قرض بگیرد را در اول نیوز بخوانید.

از آنجایی که WB Games Montreal به نمایش Gotham Knights در آستانه انتشار در ماه اکتبر ادامه می‌دهد، واکنش و استقبال طرفداران متفاوت است. بازیکنانی که با سری Arkham آشنا هستند و سبک مبارزه‌ای را که در هر سه عنوان Rocksteady Games ارائه می‌شود ترجیح می‌دهند، چندان به بازی امیدوار نیستند. در حالی که مجموعه‌ای از طرفداران دیگر از انتشار بازی جدید هیجان زده هستند.

بر اساس آنچه که WB Games Montreal تاکنون فاش کرده است و این حقیقت که داستان آن جدا از بازی‌های مرکزی قبلی Gotham است، به نظر می‌رسد که سبک‌های مبارزه و دیگر جنبه‌های سه‌گانه Arkham در Gotham Knights وجود نخواهند داشت. زیرا سازندگان به دنبال ایجاد یک بازی بزرگ هستند. یک تجربه منحصر به فردتر برای بازیکنان و طرفداران بتمن.

 

7 چیزی که Gotham Knights باید از سه گانه آرخام قرض بگیرد

7. سبک مبارزه درجه یک

یکی از بزرگ‌ترین ستایش‌هایی که سه‌گانه Arkham به‌ویژه در Arkham City دریافت کرد، مبارزات جذاب و سبک فراگیر آن بود که شاهد آن بودیم که بسیاری از بازی‌های متمرکز بر مبارزه با مکانیک‌های ضد حمله نیز از آن پیروی کردند. همراه با این، بازیکنان سریع و بی‌رحمانه توانستند پس از باز کردن قفل مکانیک بیت داون در آرخام سیتی به صورت دسترسی فوری از آن در شروع Arkham Knight استفاده کنند.

تا کنون، تمامی تریلرها و گیم‌پلی Gotham Knights هنوز تایید نکرده‌اند که آیا این سبک بازی در این عنوان نمایش داده می‌شود یا خیر، و ناامیدی برخی از طرفداران این است که سازندگان مبارزات بازی را روی مکانیک به سبک Dodge یا جاخالی متمرکز کرده‌اند و نه سیستم ضد یا کانتر که اکثر بازیکنان از قبل با آن آشنا هستند.

 

7 چیزی که Gotham Knights باید از سه گانه آرخام قرض بگیرد

6. باس فایت‌های شبیه آرخام سیتی

باس‌فایت‌ها در تمام طول آرخام سیتی یکی از مواردی بودند که طرفداران به یاد می‌آورند و یکی از دلایل اصلی استقبال سطح بالای از آن به شمار می‌روند. اگر WB Games Montreal قصد دارد باس فایت‌های جذاب و فکری را در عنوان جدید خود ایجاد کند، Arkham City اصلی‌ترین بازی برای دنبال کردن و تقلید خواهد بود.

با نزدیک‌تر شدن انتشار آن، طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که نمایش‌ها و بخش‌های بیشتری از گیم‌پلی را ببینند، و شاید حتی تکه‌هایی از باس فایت‌ها مشابه اولین افشاگری که Mr. Freeze را به نمایش گذاشت. بازیکنان از دیدن اولین چهره‌های شرور DC و اینکه نقش آن‌ها در این بازی چقدر محوری خواهد بود، هیجان زده خواهند شد.

 

7 چیزی که Gotham Knights باید از سه گانه آرخام قرض بگیرد

5. بخش کارآگاهی تامل برانگیز

در طول سه‌گانه Arkham، بازیکنان می‌توانستند به طور کامل از فناوری‌های بروس وین در جنبه کارآگاهی او استفاده کنند. این بخش از تحقیق در مورد قتل در صحنه‌های جنایت گرفته تا یافتن مظنونان از طریق قطرات خون و موارد دیگر را شامل می‌شد.

خوشبختانه برای بسیاری از طرفداران این ویژگی‌ها، جدیدترین نمایش گیم‌پلی Gotham Knights این موضوع را به عنوان یک حضور اصلی در بازی در حالی که کنترل Batgirl را در دست داشت، نشان داد. این یکی از نویدبخش‌ترین افشاگری‌ها برای بسیاری از طرفداران است، و آن‌ها امیدوارند در آینده شاهد موارد بیشتری باشند.

 

7 چیزی که Gotham Knights باید از سه گانه آرخام قرض بگیرد

4. حالت چالش یا Challenge Mode

با در نظر گرفتن ایده تمرین و قابلیت تجربه مجدد، حالت‌های چالش در همه بازی‌های Arkham یک مکمل عالی برای افزودن به تجربیات سرگرم‌کننده بازیکنان با حالت‌های داستانی بودند. نه تنها طرفداران این فرصت را داشتند که در مبارزات تسلط پیدا کنند، بلکه توانستند از تعداد زیادی شخصیت به غیر از بتمن برای مقابله با دشمنان استفاده کنند.

این یکی از مهم‌ترین عواملی است که WB Games Montreal باید به آن فکر کند، چه حالتی باشد که قرار است با بازی پایه منتشر شود، یا اینکه برنامه‌ای برای اجرای آن در دنباله بعدی به عنوان DLC احتمالی یا سایر موارد.

 

بتمن

3. ابزارک‌ها یا گجت‌ها

برخی از ابزارهای ارائه شده در سه گانه Arkham برای تجربه بازی توسط بازیکنان بسیار مفید بودند، زیرا آن‌ها را تشویق می‌کردند تا از رویکردها و تاکتیک‌های مختلف برای شکست دادن دشمنان استفاده کنند. به غیر از مبارزات تن به تن که با توجه به این ژانر، عامل برجسته‌ای در این بازی‌ها است، افزودن گجت‌ها کاری درست و قابل قبول بود. زیرا راه را برای سبک‌های مبارزه منحصر به فرد باز می‌کرد.

با توجه به این واقعیت که Gotham Knights روی دستیاران و شاگردان بتمن تمرکز خواهد کرد، احتمالاً گجت‌ها ممکن است در تلاش برای تغییر گیم پلی به سبک منحصر به فردتر، به طور کامل حذف شوند یا مطابق با سبک مبارزه هر شخصیت استفاده شوند.

 

بتمن

2. مخفی کاری

بخش بزرگی از ویژگی‌های شخصیت‌ها که بازیکنان در Gotham Knights دنبال می‌کنند و ممکن است قبلاً در سه‌گانه Arkham دیده باشند، گاهی اوقات در ایده یک رویکرد مخفیانه محوری هستند. Rocksteady Games، مخفی کاری را به بخش مهمی از عناوین خود تبدیل کرده است، زیرا برخی از دشمنان به سلاح گرم مجهز می‌شوند و بازیکنان چاره‌ای جز احتیاط ندارند.

حفظ این موضوع مسائل مربوط به سختی بازی را برطرف می‌کند و WB Games Montreal اگر بتوانند مخفی کاری را تا حد بیشتری نسبت به سه‌گانه Arkham بهبود بخشند، به طرفداران لطف خواهد کرد. گسترش این موضوع احتمالاً می‌تواند انتقادات مربوط به عدم تنوع در گزینه‌های مبارزه را کاهش دهد.

 

بتمن

1. Fear Multi-Takedown

علیرغم انتقاداتی که Arkham Knight به دلیل استفاده بیش از حد از بت‌موبایل دریافت کرد، یکی از نوآوری‌های این بازی که برجسته بود، مکانیک Fear Multi-Takedown بود که بازیکنان می‌توانستند برای مبارزه کردن با دشمنان خود از سبک کلاسیک بتمن استفاده کنند. این به شدت با زمینه Arkham Knight مناسب است، زیرا طرفدارانی که با این شخصیت آشنا هستند از تاکتیک او در استفاده از ترس دشمنان به نفع خود آگاه خواهند بود.

تا کنون، مشخص نیست که آیا بتمن بدون توجه به آنچه در تریلرها به تصویر کشیده می‌شود، در بازی ظاهر خواهد شد یا خیر، شبیه به رونمایی اسکوئر انیکس از Marvel’s Avengers، که باعث شد بسیاری تصور کنند کاپیتان آمریکا مرده است. اگر بازیکنان فقط می‌توانند از Robin، Nightwing، Batgirl و Red Hood استفاده کنند، بعید است که این ویژگی در بازی باشد، اما بستگی زیادی به این دارد که WB Games Montreal چگونه می‌خواهد این کار را انجام دهد.

بازی Gotham Knights در تاریخ 25 اکتبر برابر با ۳ آبان برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس منتشر خواهد شد. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟ فهرست 7 چیزی که Gotham Knights باید از سه گانه آرخام قرض بگیرد را چطور ارزیابی می‌کنید؟ خواهان‌ اضافه شدن چه ویژگی دیگری در بازی هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس