دریافت بیت کوین رایگان با نینتندو | دریافت بیت کوین از بازی Super Mario

67
0
دریافت بیت کوین رایگان با نینتندو

با پیشرفت فناوری و صنعت ارزهای دیجیتال، گزینه‌های جدیدی برای به دست آوردن دارایی‌های دیجیتال، از جمله بیت کوین از طریق بازی‌های ویدیویی در دسترس قرار گرفته است. یک توسعه‌دهنده اخیرا کنسول قدیمی نینتندو خود را برای کسب بیت کوین در حین بازی Super Mario ارتقا داده است. در این مطلب به دریافت بیت کوین رایگان با نینتندو می پردازیم.

دریافت بیت کوین رایگان با نینتندو

به طور خاص، کریستین ماس، توسعه‌دهنده و یکی از بنیان‌گذاران Zebedee (ZBD)، یک پلتفرم مبتنی بر بیت‌کوین که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد در بازی‌های خود پول بگذارند و گیمرها با بازی کردن آن‌ها درآمد کسب کنند، نینتندوی اصلی خود را برای انجام این کار ارتقا داده است. او اینکار را در ویدئویی که در ۲۳ ژانویه منتشر شد، نشان داد.

همانطور که ماس شروع به بازیSuper Mario در سیستم سرگرمی نینتندو خود کرد که از طریق Zebedee ارتقا یافته بود، بازی برای او ۱۰ ساتوشی (واحد بیت کوین) برای هر بار که یک سکه در بازی به کسب می‌کرد، می فرستاد. او ویدیو اینکار را در صفحه توییتر خود انتشار داد.

با در نظر گرفتن این که ۱۰۰ میلیون ساتوشی برابر با یک بیت کوین است این یک راه کند، اما بسیار سرگرم کننده، برای تولید مقدار زیادی سود از طریق دارایی‌های دیجیتال خواهد بود، به خصوص اگر این بازی مورد علاقه شما هم باشد.

در نظرات این ویدیو، موس به یکی از توسعه‌دهنده‌های بازی Bitcoin Gameboy راهنمایی در مورد نحوه پیاده‌سازی سیستم داد و تاکید کرد که اگر بازی بتواند درخواست‌های اولیه HTTP را انجام دهد، ارسال sats با Zebedee API آسان خواهد بود.

این توسعه دهنده همچنین گفت که پروژه خود را در کنفرانس انحصاری بیت کوین Advancing Bitcoin که قرار است در تاریخ ۲ تا ۳ مارس در لندن برگزار شود، ارائه خواهد کرد و قول داد که یک آموزش مفصل برای هر کسی که علاقه مند به تکرار آزمایش خود است بنویسد.

جالب اینجاست که این اولین بار نیست که کسی یک کنسول بازی ویدیویی را برای کسب ارز دیجیتال فعال می کند. در اواخر مارس ۲۰۲۱، فینبولد در مورد یک وبلاگ نویس گزارش داد که پس از ناکامی در یافتن واحد پردازش گرافیکی مناسب در فروشگاه‌ها، نینتندو Game Boy خود را تغییر داد تا بتواند بیت کوین استخراج کند.

finbold

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس