بررسی نمرات بازی Jusant از استودیو DON’T NOD

113
0
نمرات بازی Jusant

استودیو DON’T NOD چند بازی در دست ساخت قرار دارد که Jusant یکی از آن‌ها محسوب می‌شود و اکنون نقد و بررسی‌های آن منتشر شده است. در این پست به بررسی نمرات بازی Jusant می پردازیم.

بررسی نمرات بازی Jusant

این یک بازی کوهنوردی علمی تخیلی است که در آن یک قهرمان جوان با یک موجود کوچک بامزه از دیواره‌های کوه بی پایان بالا می‌رود. شما می‌توانید مسیرهای متفاوت برای صعود و رازهایی از تمدن‌های گم شده کشف کنید. نسخه پلی استیشن ۵ Jusant تاکنون توانسته از ۱۷ نقد و بررسی، متای بسیار خوب ۸۶ از ۱۰۰ را کسب کند.

این بازی یک تجربه زیبا است که به طور لحظه‌ای به بازیکن اجازه می‌دهد از سروصدای زندگی روزمره خود فرار کند. پایان آن بسیار ساده و در عین حال شاعرانه و قدرتمند است. شما می‌توانید انتخاب کنید که معنی را در هر شکاف بازی جستجو کنید، یا به سادگی از صعود لذت ببرید. در هر صورت، این یکی از ماجراجویی‌هایی است که توصیه می‌کنیم وارد آن شوید – در دنیایی که Jusant ارائه می‌دهد چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد.

Dexerto – نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

Jusant یک ماجراجویی معمایی فوق‌العاده و مدیتیشن طور است که با تمرکز روی کوهنوردی به طور موثر شما را به دنیای اسرارآمیز خود می‌کشاند. با طراحی‌ مراحل خلاقانه‌ای که بیشترین استفاده را از دنیای عمودی خود می‌برند، مکانیزم‌های بالا رفتن بازی سرگرم‌کننده و شهودی هستند ولی سرعت حرکت شخصیت‌ها به طور کلی حس گیم‌پلی را بیش از حد تکراری نگه می‌دارد.

GamesRadar – نمره ۹۰ از ۱۰۰
Jusant یک عنوان پازل محور زیبا و آرامش بخش است که با مکانیزم‌های کوهنوردی خوب طراحی شده خود که در طول یک زمان بسیار فشرده پنج ساعته تکامل می‌یابد.

WellPlayed – نمره ۸۰ از ۱۰۰

Jusant هم‌اکنون روی ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس