لیست بازی‌ های مسابقات EVO 2024

58
0
لیست بازی‌ های مسابقات EVO 2024

به تازگی لیست بازی‌ های مسابقات EVO 2024، شامل ۸ بازی از جمله تکن ۸، مورتال کامبت ۱ و استریت فایتر ۶ اعلام شده است.

لیست بازی‌ های مسابقات EVO 2024

مسابقات Evolution Championship Series یکی از بزرگترین و معتبرترین رویداد‌های رقابتی در دنیای بازی‌های مبارزه‌ای است. EVO که در سال ۱۹۹۶ برای اولین بار برگزار شد، بازیکنانی را از سراسر جهان گرد هم می‌آورد تا در انواع بازی‌های مبارزه‌ای محبوب مانند استریت فایتر، تکن و غیره به رقابت بپردازند. این رویداد که سالانه برگزار می‌شود، دارای مسابقات هیجان‌انگیزی است که مهارت و استراتژی بازیکنان حرفه‌ای و آماتور را به نمایش می‌گذارد. این مسابقات به عنوان یک پلتفرم برای بازیکنانی عمل می‌کند که می‌خواهند تسلط خود را بر مکانیک پیچیده و بازی‌های ذهنی جامعه‌ی رقابتی نشان دهند. این مسابقات محبوب قرار است در ماه ژوئیه برگزار شود و بلیت‌ها از قبل فروخته شده است.

رویداد EVO 024 شامل هشت بازی می‌شود که آثار محبوب کلاسیک را با بازی‌های جدید ترکیب می‌کند و از طرفی چند بازی از EVO ۲۰۲۳ را شامل می‌شود:

Granblue Fantasy Versus: Rising
Guilty Gear Strive
The King of Fighters 15
Mortal Kombat 1
Street Fighter 3: 3rd Strike
Street Fighter 6
Tekken 8
Under Night In-Birth 2 Sys:Celes
نکته‌ی قابل توجه این است که تکن ۸ و مورتال کامبت ۱ اولین حضور خود را در EVO انجام می‌دهند و هیجان جدیدی را به مسابقات اضافه می‌کنند. در همین حال، گنجاندن Street Fighter 3: 3rd Strike تنها بازی کلاسیک موجود در لیست امسال است. گفتنی است که حضور مورتال کامبت ۱ در EVO 2024 ممکن است این پتانسیل را داشته باشد که جامعه‌ی رقابتی این سری را دوباره تقویت کند. به نظر می‌رسد که مورتال کامبت ۱۱ با کاهش جامعه‌ی رقابتی در EVO به دلیل مکانیک‌های گیم‌پلی ساده‌شده‌اش که گزینه‌های بازیکنان سطح بالا را محدود کرده و منجر به تکرار می‌شود، در جامعه‌ی رقابتی با کاهش محبوبیت مواجه شده است اما نسخه‌ی جدید سری با گزینه‌های متنوع‌تر به این مشکلات پرداخته است.

در هر صورت بزرگترین تورنمنت بازی‌های ویدیویی مبارزه‌ای در سطح جهان همچنان با مسابقات حرفه‌ای، رقابت شدید و پر جنب‌وجوش مخاطبان را مجذوب خود می‌کند و با بازی‌های جدید خود در سال ۲۰۲۴ نوید یک رویداد هیجان‌انگیز را می‌دهد. این رویداد قرار است از ۱۹ تا ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۴ در اقامتگاه و کازینوی Mandalay Bay در لاس وگاس، نوادا، برگزار شود.

destructoid

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس