نحوه دریافت Batmobile در GTA Online

83
0
دریافت Batmobile در GTA Online

شما می توانید یکی از جالب ترین وسایل نقلیه لوس سانتوس (Los Santos’ ) را با قیمتی گزاف در GTA Online در گاراژ خود داشته باشید. دریافت Batmobile در GTA Online چگونه است؟

ده ها ماشین باورنکردنی و وسایل نقلیه دیگر در دنیای GTA Online وجود دارد. Rockstar Games به طور مداوم به ناوگان اتومبیل های موجود اضافه می کند که بازیکنان می توانند از طریق چالش ها یا خرید مستقیم به دست آورند. هیچ کمبودی در دستگاه های منحصر به فرد و با کارایی بالا وجود ندارد که نتوانید در GTA Online خریداری کنید. با این حال، یک ماشین وجود دارد که عملکرد منحصر به فرد و عملکرد بالا را بهتر از هر وسیله نقلیه دیگری در بازی ترکیب می کند که آن Grotti Vigilante است. البته بازیکنان GTA Online آمده اند تا این خودرو را با نام دیگری یعنی Batmobile صدا کنند.

Rockstar Games در سال 2017 Grotti Vigilante را معرفی کرد که به وضوح از Batmobile الهام گرفت. به طور خاص، توسعه دهندگان از نسخه فیلم سال 1989 این خودرو الهام گرفتند. Batmobile یکی از شناخته‌شده‌ترین خودروها در دنیای سرگرمی است که طی سال‌ها در ده‌ها فیلم و برنامه تلویزیونی به نمایش درآمده است. کاملا طبیعی بود که Rockstar چرخش خود را در سواری کلاسیک در GTA Online انجام دهد. Vigilante واقعاً منحصربه‌فرد است و به‌روزرسانی‌های فراوانی برای بازیکنان برای افزایش عملکرد ماشین دارد.

در این مقاله، نحوه به دست آوردن و ارتقاء Batmobile را به همراه بحث در مورد ارزش آن در GTA Online بررسی خواهیم کرد.

The Grotti Vigilante (Batmobile)

برای اضافه کردن Batmobile به گاراژ خود، می توانید به Warstock Carry & Cache بروید. این تنها بازاری است که Grotti Vigilante را دارد.

قبل از اینکه خیلی به Vigilante وابسته شوید، قیمت پایه ای که برای آن می پردازید 3,750,000 دلار است. این باعث می شود Vigilante یکی از گران ترین وسایل نقلیه در تمام GTA Online باشد و بازیکنان را متعجب می کند که آیا این ماشین واقعاً ارزش آن را دارد یا خیر. البته که در نهایت به هر بازیکن و کیف پول آنها بستگی دارد. Vigilante دارای برخی از گزینه های فوق العاده ارتقاء است و می تواند تقریباً در هر موقعیتی که در حین بازی نسخه آنلاین Los Santos در آن قرار می گیرید، استفاده شود.

ویژگی شماره یک Vigilante که بازیکنان را جذب می کند ظاهر آن است. طراحی شیک و دارای طرح رنگی تمام مشکی، کابین باریک و همچنین دارای تعداد زیادی ویژگی دیگر است. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از لاستیک‌های کشش بزرگ‌تر در عقب، چراغ‌های جلو و درها و مجموعه‌ای از تقویت‌کننده‌ها. کابین داخلی Vigilante نیز چشمگیر است و دارای صفحه های منحصربفرد و سایر چراغ های چشمک زن است.

اگر ظاهر آن شما رو جذب نمی کند باید بگوییم Vigilante دارای حداکثر سرعت پایه 115 مایل در ساعت است. با این حال، هنگامی که تقویت کننده ها فعال می شوند، خودرو می تواند به حداکثر سرعت 147 مایل در ساعت برسد. این حداکثر سرعت آن را به سریع‌ترین خودرو در تمام GTA Online تبدیل می‌کند. جدا از سرعت، Vigilante به لطف لاستیک های بزرگ عقب و ترمز مناسب، کشش فوق العاده ای دارد. اما شتاب آن به دلیل قاب حجیم کمی کم است.

به نظر می رسد که Vigilante به لطف عملکرد آماری، خودرویی فوق العاده برای مسابقات است. اگرچه، Vigilante چیزی دارد که سایر خودروهای مسابقه ای ندارند و آن یک قاب تقریباً غیرقابل نفوذ است. این خودرو مجهز به شیشه های ضد گلوله و بدنه زرهی است که آن را در برابر تصادف و سایر اشکال آسیب مقاوم می کند. با این حال، Vigilante حفاظت کمی در برابر انفجار دارد پس باید آن را از اینگونه خطرات دور نگه دارید.

با در نظر گرفتن این نقص ها، می توانید Vigilante را ارتقا دهید تا هرگونه کاستی را کاهش دهید. البته این ارتقاء هزینه نسبتاً بالایی خواهد داشت. زره خودرو را می توان 100% ارتقا داد اما با قیمت 50000 دلار می توانید این کار را انجام دهید. همچنین می توانید موتور را با 33500 دلار دیگر ارتقا دهید.

به روز رسانی های دیگری نیز موجود است که هزینه همه آنها به طور قابل توجهی بیشتر از ارتقاء یک خودروی معمولی است. در حالی که این قیمت ها به طور قابل توجهی بالاتر از ارتقاء سایر خودروها هستند، اگر مایلید نزدیک به 4 میلیون دلار برای وسیله نقلیه پایه بپردازید، 100 دلار دیگر یا بیشتر نباید مشکل اصلی باشد.

این ما را به نقطه پایانی خود می رساند، یعنی تصمیم گیری در مورد اینکه آیا Grotti Vigilante ارزشش را دارد یا نه. همانطور که در بالا گفته شد، این به هر بازیکن بستگی دارد که تصمیم بگیرد. اگر 4 میلیون دلار برای شما چیزی نیست، می توانید آن را انتخاب کنید.

حتی اگر 4 میلیون دلار به ضرر شما باشد، داشتن یک Batmobile نشانه غرور است و این ماشین مطمئناً می‌تواند در یک مسابقه یا در حین انجام مأموریت‌ها خود را حفظ کند و این ویژگی است که می‌تواند به آن اجازه دهد هزینه مصرف شده خود را به موقع بپردازد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس