بررسی More PistonBuds Pro Q30 1: Earbuds ANC برای همه 

132
0
 بررسی More PistonBuds Pro Q30 1

. More PistonBuds Pro Q301 با کیفیت صدای عالی و قابلیت‌های حذف نویز فعال (ANC) قیمت بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.   بررسی More PistonBuds Pro Q30 1 را در ادامه بخوانید.

. این هدفون‌های مقرون‌به‌صرفه دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها، از جمله حالت‌های صوتی فضایی، حالت‌های تأخیر کم، و اکولایزر سفارشی هستند که به شما امکان می‌دهند تجربه شنیداری خود را شخصی‌سازی کنید. 

. هدفون‌های Q30 دارای طراحی جمع و جور است که به راحتی در جیب قرار می‌گیرد، عمر باتری مناسب و کنترل‌های ضربه‌ای مناسب دارد، اگرچه ممکن است هنگام استفاده در رختخواب، کنترل‌ها به اشتباه فشار بیاورند. 

حذف نویز فعال قبلاً دامنه هدفون های رده بالای سونی و بوز بود. اما پیشرفت‌های تکنولوژیکی این امکان را فراهم کرده است که آن را با هدفون‌های مقرون‌به‌صرفه مانند More PistonBuds Pro Q301 دریافت کنید. 

اما گوش دادن به موسیقی فقط مربوط به ANC نیست، بلکه ترکیبی از کیفیت صدا، راحتی، ویژگی‌ها و موارد دیگر است. PistonBuds Pro Q30 کار معقولی را در ارائه اینها، حتی با قیمت مقرون به صرفه، انجام می دهد. 

1More PistonBuds Pro Q30 

7/10 

More PistonBuds Pro Q301 ارزش بسیار خوبی برای پول ارائه می دهد. کیفیت صدای عالی و ویژگی ANC آنها تضمین می کند که از موسیقی خود به همان شکلی که شنیده می شود لذت خواهید برد. 

نام تجاری: 1More  

عمر باتری: 30 ساعت 

لغو شدن سر و صدا:بله 

گوش دادن مونو:بله 

میکروفون ها:بله 

رتبه بندی IP: IPX5 

کدک های پشتیبانی شده: AAC / SBC 

وزن (گوشی): 4.5 گرم 

ابعاد (گوشی): 2.1 × 2.6 × 2.9 سانتی متر 

شارژ کردن: USB-C 

اندازه درایور: 10 میلی متر 

ابعاد: 2.6× 4.5 × 6.4 سانتی متر 

وزن: 43 گرم 

رنگ: سفید سیاه 

صوتی فضایی: بله 

ویژگی های خاص: ANC 

عمر باتری هدفون: 7.5 ساعت 

عمر باتری کیس شارژ: 22.5 ساعت 

مزایا 

  • حذف نویز فعال عالی 
  • عمر باتری مناسب 
  • جمع و جور و به راحتی در جیب قرار می گیرد 

معایب 

– روی کنترل‌هایی که در رختخواب هستید، کلیک کنید 

طراحی و تناسب: یک کیف جمع و جور در جیب شما، اما بزرگ در گوش شما 

More PistonBuds Pro Q301 در یک جعبه نسبتا جمع و جور عرضه می‌شود که اندازه محتویات آن را پنهان می‌کند. هدفون ها و قاب گوشی کوچک و سبک هستند – وزن آنها فقط 43 گرم یا 1.5 اونس و ابعاد 6.4×4.5×2.6 سانتی متر (1.1× 1.8 × 2.6 اینچ) – و قرار دادن آنها در جیب را آسان می کند. 

این کیس همچنین دارای یک درگاه شارژ USB-C در پایین و یک دکمه تنظیم مجدد است. واحد بررسی ما به رنگ سفید مات با هدفون‌های سفید و نقره‌ای عرضه شد، اگرچه می‌توان آن‌ها را در رنگ‌های مشکی/مشکی و طلایی در آمازون و فروشگاه More1 نیز داشت. 

اگرچه وزن هر هدفون فقط 5 گرم یا 0.1 اونس است، اما دارای ساقه بلندی است که به شما اطلاع می دهد که از PistonBuds Pro استفاده می کنید. در نهایت به آن عادت خواهید کرد. 

اما بیرون آوردن هدفون از قاب با استفاده از یک دست یک مشکل است، زیرا زمانی که گوشی خود را در دست دیگر خود می گیرید باید این کار را انجام دهید. بهتر است قبل از بیرون آوردن گوشی و اتصال آن ها، هدفون ها را بپوشید. 

جدا از هدفون و قاب، یک کابل شارژ USB-C و دو گوش یدکی سیلیکونی کوچک و بزرگ نیز دریافت می‌کنید. نوک گوش سیلیکونی متوسط ​​از قبل به هدفون ها وصل شده است. 

کنترل‌ها: عملکردهای ضربه‌ای راحت، اما از Q30 در رختخواب استفاده نکنید 

با استفاده از هدفون، کنترل صدا آسان است – برای پخش یا توقف موسیقی خود دو بار روی هدفون ضربه بزنید و سه بار روی آن ضربه بزنید تا کنترل صوتی فعال شود. همچنین می‌توانید برای تغییر حالت‌های حذف نویز بین Active، Transparency و Off، ضربه بزنید و نگه دارید. 

آنها همچنین دارای عملکرد Smart Playback هستند که بسته به اینکه هدفون را در دست دارید یا درآورده اید، به طور خودکار رسانه شما را متوقف می کند و پخش می کند. 

اگر به کنترل‌های ضربه‌ای دیگر عادت دارید، می‌توانید عملکرد آن‌ها را در برنامه 1More تغییر دهید. اما تنظیمات پیش فرض در حال حاضر یک طرح مناسب هستند زیرا می توانید از کنترل صوتی برای تنظیم صدا و تغییر آهنگ استفاده کنید. 

در حالی که کنترل حساس به لمس در اکثر موارد به خوبی کار می‌کند، اما هنگام استفاده از PistonBuds Pro Q30 در رختخواب عالی نیستند. این به این دلیل است که بالش یا گوش شما می تواند عملکرد ضربه و نگه داشتن را فعال کند و به طور ناخواسته تنظیمات ANC هدفون را تغییر دهد. این آزاردهنده است، به خصوص زمانی که سعی می کنید بر روی صفحه نمایش خود تمرکز کنید. 

عمر باتری: نسبت به قیمتش مناسب است 

More1 ادعا می کند که در PistonBuds Pro Q30 عمر باتری 30 ساعته دارد. با این حال، این در صورتی است که از ANC استفاده نکنید. وقتی این ویژگی را روشن می‌کنید، عمر باتری به 20 ساعت کاهش می‌یابد، اما با توجه به قیمت آن هنوز مقدار مناسبی است. 

روی کاغذ، هر هدفون می‌تواند تا 5 ساعت (7.5 با ANC خاموش) با یک بار شارژ دوام بیاورد. این تا حد زیادی با تجربه من بررسی می شود، جایی که پس از استفاده از هدفون برای کمی بیش از دو ساعت، حدود 50٪ باتری باقی می ماند. 

همچنین به سرعت شارژ می‌شود و پس از اینکه هدفون‌ها را به مدت پنج دقیقه دوباره داخل جعبه انداختم، حدود 30 درصد باتری از خالی شدن شارژ می‌شود. بنابراین، چه مسافری هستید که در یک ماشین طولانی رانندگی می کنید، یک پرواز طولانی انجام می دهید یا در تمام طول روز در دفتر به موسیقی گوش می دهید، عمر باتری Q30 باید برای نیازهای شما کافی باشد. 

اتصال بی سیم: عالی برای تماس، موسیقی، فیلم و بازی 

More PistonBuds Pro Q301 از بلوتوث 5.3 استفاده می کند و بهترین عملکرد بی سیم را تضمین می کند. با این حال، آنها فقط می توانند در یک زمان به یک دستگاه متصل شوند. بنابراین، اگر می‌خواهید هدفون‌ها را با گوشی هوشمند، تبلت و رایانه شخصی خود جفت کنید، باید هر بار که دستگاه را عوض می‌کنید، آنها را بازنشانی کنید. 

آنها در هنگام تماشای فیلم و بازی از تأخیر ناچیزی برخوردارند. اما اگر بازی‌های FPS رقابتی انجام می‌دهید و تفاوت دقیقه‌ای را بین آنچه می‌بینید و می‌شنوید پیدا می‌کنید، می‌توانید حالت تأخیر کم را در برنامه More1 روشن کنید. 

کیفیت صدا و میکروفون: نسبت به قیمتش عالی است 

اگرچه Q30 مقرون به صرفه است، اما در کیفیت صدا کوتاهی نمی کند. در پایین‌ترین سطح صدا ممکن است، همچنان می‌توانید جزئیات دقیق موسیقی را که گوش می‌دهید بشنوید. علاوه بر این، کیفیت صدا واضح و دقیق باقی می‌ماند، حتی زمانی که تلفن خود را روی حداکثر صدا تنظیم کنید. 

گزینه های حذف نویز فعال 

Q30 دارای قابلیت ANC عالی است و زمانی که قدرت ANC روی Strong تنظیم شده باشد، حدود 95 درصد از پهپادهای فرکانس پایین موتور هواپیما را قطع می کند. همچنین اگر نمی‌خواهید هدفون‌های هدفون صدای محیط را به طور کامل حذف کنند، می‌توانید ملایم را انتخاب کنید و WNR برای استفاده از ANC در فضای باز بهترین است. 

و اگر نمی‌توانید قدرت ANC را که می‌خواهید تعیین کنید یا صدای محیط اطرافتان مرتباً تغییر می‌کند، فقط می‌توانید تطبیق‌پذیر را انتخاب کنید و به هدفون‌ها اجازه دهید بهترین حالت را انتخاب کنند. با این حال، شما فقط می‌توانید این تنظیمات را در برنامه 1More انجام دهید، بنابراین باید آن را روی گوشی خود نصب کنید تا هدفون‌ها به تنظیمات برگزیده خود به‌روزرسانی شوند. 

اگر هنگام پوشیدن Q30s نیاز به صحبت با شخصی دارید، می‌توانید به سادگی روی هر هدفون ضربه بزنید و نگه دارید تا حالت ANC را به شفافیت تغییر دهید. این به شما امکان می دهد همه و همه چیز اطراف خود را به وضوح بشنوید، بنابراین نیازی نیست هنگام تعامل با افراد یا محیط، هدفون را بردارید. 

البته، برای صرفه جویی در مصرف باتری، به خصوص در یک اتاق ساکت، همیشه می توانید ANC را خاموش کنید. با این حال، هنگام تغییر حالت‌های ANC، هدفون‌ها پیام صوتی ندارند. درعوض، شما فقط چند ترکیب بیپ را می شنوید تا به شما بگوید در چه حالتی هستید. 

یک منحنی یادگیری مختصر برای به خاطر سپردن ترکیبات بیپ با کدام حالت وجود دارد، اما آنها بسیار بصری هستند. با این وجود، بهتر بود صدایی به شما بگوید در چه حالتی هستید، زیرا شنیدن بوق‌ها سخت است، به خصوص اگر روی چیز دیگری تمرکز کرده باشید. همچنین، توجه داشته باشید که ANC فقط در صورتی کار می‌کند که از هر دو هدفون استفاده کنید. 

صدای فضایی عجیب 

Spatial Audio یکی دیگر از ویژگی هایی است که می توانید در برنامه More1 فعال کنید. این سوئیچ ضامن نمای صدای کامل تری به شما می دهد و صدای شما را فراگیرتر می کند. با این حال، زمانی وجود داشت که وقتی این ویژگی را روشن کردم، صدای یک هدفون از دیگری بلندتر بود – انگار هدفون چپ این ویژگی را روشن کرده بود، و هدفون سمت راست از این کار پیروی نمی کرد. 

مجبور شدیم هدفون‌ها را مجدداً راه‌اندازی کنیم و آن‌ها را در جعبه قرار دهیم و چند دقیقه منتظر بمانیم تا دوباره آنها را بپوشیم. این مشکل را برطرف کرد و به ما اجازه داد دوباره از کیفیت صدای عالی لذت ببریم. 

حذف نویز محیطی در حین تماس 

البته ایربادها دارای میکروفون نیز هستند تا بتوانید در مکالمه از آنها استفاده کنید. ما PistonBuds Pro Q30 را با صدای بلند پس‌زمینه کافه‌های خیابانی آزمایش کردیم که به اندازه کافی خوب عمل کرد. 

برای اینکه ایده بهتری از نحوه عملکرد آن به شما ارائه دهیم، در اینجا یک ضبط جداگانه با نویز محیطی شامل: 

تمام صداهای محیطی از تماس حذف شد و همچنان خوانا به نظر می رسید، اگرچه یکی دو کلمه حاشیه ای بود. شما باید بتوانید با Q30 تماس بگیرید، حتی اگر در یک مکان عمومی هستید و همچنان صدای شما شنیده می شود. 

1 برنامه 1More: از هدفون های خود هر طور که دوست دارید استفاده کنید 

با برنامه More1 می‌توانید هدفون‌های هدفون خود را مطابق با سبک زندگی خود تنظیم کنید. به غیر از تغییر حالت های ANC و عملکرد ضربه زدن روی هدفون ها، تنظیم پخش هوشمند، فعال کردن حالت تأخیر کم و روشن کردن صدای فضایی، می توانید از آن برای ارتقای سیستم عامل OTA نیز استفاده کنید. 

اما مهم ترین ویژگی که علاقه مندان به صدا با برنامه More1 دوست دارند، گزینه های صدا است. 12 گزینه EQ از پیش تعیین شده برای مطابقت با مشخصات صدا با سلیقه شما دریافت می کنید. اما اگر پیش ‌تنظیمی را که دوست دارید پیدا نکردید، می‌توانید به سراغ EQ‌های سفارشی بروید و پروفایل‌های متعددی ایجاد کنید که به گوش‌های شما خواسته‌هایشان را بدهد. 

هدفون های ANC نباید گران باشند 

گران‌ترین هدفون‌های ANC می‌توانند حدود 300 دلار برای شما به ارمغان بیاورند، اما More1 ثابت کرد که می‌توانید تنها با کسری از قیمت، تجربه‌ای عالی داشته باشید. Q30 حدود 55 دلار در آمازون فروخته می شود اما کمتر از 50 دلار در وب سایت More1. در واقع، در زمان نوشتن این مقاله فقط با 39.99 دلار به فروش می رسد. 

بنابراین، اگر می‌خواهید به موسیقی و صدا بدون آزار صداهای محیط گوش دهید، More PistonBuds Pro Q301 به شما این امکان را می‌دهد که بدون خالی کردن کیف پولتان این کار را انجام دهید. این یک راه عالی برای جدا کردن خود از سر و صدا و استرس محیطی است و به شما امکان می‌دهد به درون یا روی فیلم خود تمرکز کنید. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس