بهبود هدفگیری در بازی های کامپیوتری

130
0
بهبود هدفگیری در بازی های کامپیوتری

بهبود هدفگیری راهی مطمئن برای بهتر شدن در بازی های تیراندازی اول شخص است. بهبود هدفگیری در بازی های کامپیوتری را در این مقاله یاد بگیرید. هر گیمری احساس بد از دست دادن یک هدشات را می‌داند. هدف گیری در بازی های تیراندازی اول شخص به جنبه هایی مانند تنظیمات و مکانیک بازی بستگی دارد.

اما باید راه های مطمئنی برای بهبود هدف خود در بازی های تیراندازی وجود داشته باشد، نکاتی که به شما کمک کند مستقیماً به سمت سر دشمنان بروید و در صدر جدول امتیازات قرار بگیرید. در این مقاله چند نکته عملی وجود دارد که به شما کمک می کند فورا در بازی های تیراندازی اول شخص مانند Valorant و CS:GO بهتر هدف بگیرید.

1.بهبود هدفگیری در بازی های کامپیوتری: ابتدا نقاط ضعف خود را درک کنید

اکثر گیمر ها ساعت های بی شماری را صرف تمرین هدف خود می‌کنند بدون اینکه حتی تجزیه و تحلیل کنند که چه چیزی باعث ناسازگاری هدف آنها شده است. آیا دلیل این کاهش دقت رفلکس های آهسته شماست؟ شاید در ردیابی حرکت دشمنان مشکل دارید؟ چندین دلیل دیگر برای هدف گیری ضعیف در بازی ها وجود دارد و دانستن اینکه مشکل چیست اولین قدم برای بهبود است.

به جای یافتن بهانه برای شلیک های از دست رفته، باید به این فکر کنید که چرا نتوانستید به دشمن ضربه بزنید. بسیاری از بازی های FPS دارای دوربین مرگ هستند که بازپخش دوئل را نشان می‌دهد، که برای هر کسی که قصد بهبود هدف خود را دارد بسیار مفید است.

هنگامی که متوجه شدید کجا کمبود دارید، می‌توانید هر روز برای چند دقیقه در برنامه های آموزش هدف مانند Aim Lab تیراندازی کنید. اما به یاد داشته باشید که انجام بازی با افراد واقعی بسیار بهتر از صرف ساعت ها تمرین با ربات ها است.

2.بهبود هدفگیری در بازی های کامپیوتری: حساسیت ماوس خود را تغییر دهید

اگر متوجه شدید که هنگام هدفگیری خیلی زیاد یا خیلی کمتر موس خود را حرکت می‌دهید، باید حساسیت موس در بازی را تغییر دهید. گیمرهای حرفه ای قبل از نهایی کردن اینکه چه چیزی برای آنها بهتر است، حساسیت های مختلف را امتحان می کنند و اگر در مورد بازی جدی هستید شما نیز باید این کار را انجام دهید.

داشتن حساسیت بالاتر به شما این امکان را می دهد که در محیط بازی چرخش های سریع انجام دهید در حالی که حساسیت کمتر باعث افزایش دقت در هنگام قفل شدن روی یک هدف می شود. شما باید سعی کنید حد وسط را پیدا کنید که در آن حساسیت به اندازه کافی تنظیم باشد.

همچنین می‌توانید با DPI ماوس خود بازی کنید و برای کنترل بهتر، شتاب ماوس را در تنظیمات سیستم عامل غیرفعال کنید.

3. موقعیت متقاطع خود را در بازی اصلاح کنید

موقعیت متقاطع خود را در بازی اصلاح کنید
موقعیت متقاطع خود را در بازی اصلاح کنید

یکی از رایج ترین مشکلات گیمرها در هدفگیری بد، موقعیت نامناسب آنها است. قرار دادن مگسک در پایین، اولین راه برای باخت در یک بازی FPS است. به عنوان یک گیمر حرفه‌ای، مگسک شما باید همیشه در سطح سر دشمنان باشد. این کار به طور قابل توجهی فاصله بین نشانه شما و هدف را کاهش می دهد و به شما کمک می کند عکس‌العمل های بهتری داشته باشید.

همچنین، هنگامی که منتظر ظاهر شدن دشمن هستید، نباید هدف را بسیار نزدیک به سطح نگه دارید، زیرا ممکن است رفلکس شما آنقدر سریع نباشد که به سرعت شلیک کند. تا زمانی که شما موقعیت را بررسی کرده و نشانه را بالا آورده و شلیک کنید، دشمن تیراندازی کرده است.

موقعیت متقاطع خود را در بازی اصلاح کنید
موقعیت متقاطع خود را در بازی اصلاح کنید

کاری که می توانید برای جلوگیری از این امر انجام دهید این است که خط تیره خود را چند پیکسل دورتر قرار دهید. این کار تضمین می‌کند که وقتی دشمن ظاهر می‌شود، زمان کافی برای واکنش با دشمنی که هنوز در محدوده تیراندازی شما قرار دارد داشته باشید و شلیک به موقع و دقیق را برای شما آسان تر می‌کند.

4. اندازه Crosshair خود را سفارشی کنید

اندازه Crosshair خود را سفارشی کنید
اندازه Crosshair خود را سفارشی کنید

اولین کاری که باید قبل از شروع مسابقه انجام دهید این است که مگسک خود را اصلاح کنید. یک مگسک کوچک تر به شما امکان می دهد با دقت بیشتری هدف گیری کنید زیرا دقیقاً می دانید گلوله در کجا به هدف اصابت می کند. اما در کل اندازه مگسک یک مسئله سلیقه‌ای است. برخی از گیمرها یک مربع کوچک را ترجیح می‌دهند، در حالی که برخی دیگر متوجه می‌شوند که دقت آنها با استفاده از نقطه بهتر می‌شود.

ممکن است احساس کنید که یک مگسک بزرگتر برای رگبار کردن بهتر است در حالی که نمونه کوچک تر دقت عالی را تضمین می کند. بسته به سبک بازی خود، می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

5.بهبود هدفگیری در بازی های کامپیوتری: آموزش ضربه برای پس زدن

مکانیک تفنگ در بازی های تیراندازی باعث می شود بازی احساس واقعی تری داشته باشد. اما این حرکت تصادفی می تواند هدف گیری را برای شما دشوار کند، درست مانند نبرد واقعی.

کارآمدترین روش این است که به جای فشار دادن ممتد ماوس که به آن رگبار هم می‌گویند، با کلیک منقطع ماوس، شلیک کنید. شلیک رگباری باعث تکان و جابجایی زیاد مگسک میشود درنتیجه دقت پایینی دارد. اما شلیک منقطع به شما کمک میکند تا نشانه گیری خود را دقیق کنید.

آموزش ضربه برای پس زدن
آموزش ضربه برای پس زدن

در بازی های رایانه ای مانند CS:GO، هر سلاح الگوی متفاوتی دارد، که مسیر ثابتی است که هنگام رگبار، نوک مگسک دنبال می‌کند.

6. از تیراندازی در حین دویدن خودداری کنید.

مکانیسم پخش گلوله هنگام شلیک در حین دویدن نیز فعال می شود. روی هدف شما تأثیر می گذارد زیرا بسیاری از گلوله ها به دلیل پخش شدن به هدف اصابت نمی کنند.

رفع این مشکل آسان است. در حین انجام بازی های FPS با سرعت حرکت نکنید. گوشه ها را برای حضور احتمالی دشمنان بررسی می کنید، به آرامی و بی سر و صدا حرکت کنید. تفاوت بین پخش گلوله در حین دویدن در مقابل حرکت کند قابل توجه است. شاید شنیده باشید که نشستن هدف شما را دقیق تر می کند. به این دلیل است که حرکت کمتر بازیکن باعث پخش کمتر گلوله می شود.

7.بهبود هدفگیری در بازی های کامپیوتری: حس بازی خود را بهبود بخشید

اکثر نقشه های بازی FPS دارای مکان های خاصی در بازی هستند که می‌توانید در آن کمپ کنید و به دشمنان ضربه بهتری بزنید. یادگیری محل قرارگیری این نقاط و بررسی منظم گوشه ها، راه خوبی برای به دست آوردن Kill بیشتر است. اگر مطمئن هستید که یک دشمن در آنجا کمپ زده است، حتی می توانید قبل از رسیدن به آن اماکن به سوی آنها شلیک کنید.

افزایش تجربه باعث می‌شود، حتی حریف را مشاهده نکنید اما به طور غریزی بدانید کجا هستند و به آنها شلیک کنید. به این کار “حس یازی” می‌گویند.

شما می توانید حس بازی خود را در بازی های FPS با موارد زیر بهبود بخشید:

  • بیشتر بازی کنید
  • تماشای پخش زنده گیمرهای حرفه ای
  • تماشای آموزش در اینترنت

8. سخت افزار بهتری دریافت کنید

سخت افزار به اندازه خود بازی مهم است. داشتن یک ماوس گیمینگ سبک وزن به شما در بهبود هدف گیری کمک می کند، زیرا تلاش کمتری برای کشیدن یا تغییر موقعیت هدف خود انجام می‌دهید. یک میز، صندلی و موس پد مناسب نیز در بهبود مهارت های بازی شما موثر خواهد بود.

از آنجایی که ماوس برجسته ترین سخت افزاری است که هنگام هدف گیری از آن استفاده می کنید، هنگام خرید باید به ویژگی های مخصوص بازی دقت کنید. برای مثال، یک ماوس با دکمه DPI داخلی به شما کمک می‌کند تا DPI ماوس خود را در حین بازی تغییر دهید. با استفاده از نرم افزار ماوس می توانید مقادیر DPI را تنظیم کرده و با فشار دادن دکمه مذکور بین آن ها جابجا شوید.

هدف بهتر در حین بازی تفاوت های زیادی ایجاد می کند

هدف شما می تواند عاملی تاثیرگذار در نتیجه مسابقه باشد. آموزش هدفگیری به اندازه بازی کردن اهمیت دارد، به خصوص اگر یک گیمر حرفه ای هستید. داشتن یک مربی می تواند به شما در بهبود مهارت های بازی کمک کند، اما ممکن است این گزینه برای همه مفید نباشد.

عملکرد سخت افزار شما نیز نقش مهمی در هنگام انجام بازی ایفا می کند. یک کامپیوتر ضعیف می‌تواند با ارائه نرخ فریم پایین زمانی که در مقابل دشمن قرار می‌گیرید، باعث کند شدن شما می‌شود. دانستن اینکه چگونه عملکرد رایانه خود را برای بازی بهتر افزایش دهید، تأثیر مثبتی بر مهارت های کلی شما خواهد داشت.

4/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس