انتظاراتی که از Grounded 1.0 داریم

52
0
انتظاراتی که از Grounded 1.0 داریم

انتظاراتی که از Grounded 1.0 داریم؛ بازی Grounded سرانجام ماه آینده منتشر می‌شود، و این همان چیزی است که طرفداران این بازی محبوب بقا پس از یک دوره موفقیت آمیز دسترسی زودهنگام انتظار دارند. در ادامه با اول نیوز همراه شوید.

پس از یک دوره طولانی دسترسی اولیه که بیش از دو سال به طول انجامید، بازی بقای Grounded از استودیوی Obsidian Entertainment سرانجام ماه آینده منتشر می‌شود. این بازی در طول دوره دسترسی اولیه خود به موفقیت بزرگی دست یافته است و میلیون‌ها بازیکن را به خود جذب کرده. به مناسبت دوسالگی عرضه اولیه بازی، Adam Brennecke کارگردان بازی در توییتی اعلام کرد که تاریخ عرضه نسخه کامل و نهایی Grounded در 27 سپتامبر برابر با ۵ مهر ماه برای کامپیوتر و ایکس‌ باکس خواهد بود.

هرکسی که با «عزیزم، من بچه‌ها را کوچک کردم»، یک فیلم محبوب دیزنی که در سال 1989 منتشر شد، آشنا باشد، فوراً پیش فرض این بازی را تشخیص خواهد داد. اگرچه ممکن است بازیگر سرشناس ریک مورانیس در این عنوان نباشد، اما شباهت زیادی به فیلم دارد. با بیدار شدن در وسط یک جنگل بزرگ، بازیکن به سرعت متوجه می‌شود که به اندازه یک مورچه کوچک شده‌اند. بازیکن وظیفه دارد با شکار آب و غذا از این تجربه جان سالم به در ببرد و در عین حال سعی کند از خطرات مختلفی که محیط حیاط خلوت به همراه دارد، از جمله عنکبوت‌ها که به عنوان شکارچیان راس باغ عمل می‌کنند و چندین حشره دیگر دوری کند. انتشار کامل Grounded بزرگترین به‌روزرسانی بازی خواهد بود و باید با محتوای جدید فراوانی عرضه شود.

بازی گیم پس

عرضه نهایی Grounded نوید به‌روزرسانی‌های بزرگی را می‌دهد

در توییتی از Obsidian، تیم سازندگان تایید کرد که به‌روزرسانی کامل منتشر شده در حال تبدیل شدن به بهترین به‌روزرسانی Grounded تا کنون است، که این یعنی بازی «پر از شگفتی‌ها و اسرار جدید» خواهد بود. اما شایعات طولانی در مورد اینکه چرا بازیکن خود را در حیاط خلوت می‌بیند و چرا آن‌ها در وهله اول کوچک شده‌اند، قرار است فاش شود، همچنین دقیقاً چگونه انتظار می‌رود بازیکن وضعیت موجود را تغییر دهد و از حیاط فرار کند. بازگشت به اندازه کامل چگونه صورت خواهد گرفت و سایر موضوعات.

گیمرها مدتی است که در مورد طرح کلی بازی بحث کرده‌اند و مشتاقند بفهمند چه اتفاقی افتاده است که باعث کوچک شدن بازيکنان در بازی شده است. بنابراین دانستن اینکه بازی دارای یک نوع نتیجه گیری خواهد بود برای بسیاری از طرفداران صبور که بازی را تجربه می‌کنند بسیار راضی کننده خواهد بود. نسخه دسترسی اولیه، برای بیش از دو سال به طول انجامید. در واقع، این واقعیت که Grounded بالاخره دسترسی زودهنگام را ترک می‌کند، برای برخی که احتمالاً از طولانی شدن این مدت شروع به تعجب کرده‌اند، خبر خوشایندی خواهد بود.

علاوه بر نتیجه گیری داستان، به روز رسانی 1.0 چندین تغییر مهم دیگر نیز خواهد داشت، از جمله منطقه جدیدی از نقشه، با عنوان Upper Yard، باس جدیدی به نام Giant Mantis، و دستور العمل‌های جدید سلاح و زره. Obsidian در طول دوره دسترسی اولیه به طور مداوم بازی را با محتوای جدید به روز کرده است و یک فن بیس وفادار به دست آورده است، نه تنها به دلیل سرگرم کننده بودن بازی، بلکه به دلیل تعهدش به بهبود مداوم تجربه با استفاده از بازخورد و وصله‌ها. جالب خواهد بود که ببینیم آیا Obsidian اکنون بیشتر توجه خود را به عنوان آینده Avowed اختصاص می‌دهد تا آن را به یکی از عناوین بعدی که توسط سازنده عرضه می‌شود تبدیل کند یا خیر.

نه تنها نسخه کامل بازی در برنامه است، بلکه با یک فن بیس قوی همچنین تایید شده است که Grounded در حال دریافت برنامه تلویزیونی خود با مدیریت برنت فریدمن است. فریدمن قبلاً در مجموعه انیمیشن محبوب Star Wars: The Clone Wars کار کرده است. جزئیات زیادی در مورد این نمایش مشخص نیست، اما باید از طرحی مشابه با بازی پیروی کند، با گروهی از کودکان که به اندازه حشرات کوچک می‌شوند و باید در خطرات یک حیاط خلوت خائنانه حرکت کنند. آینده برای بازی بقای Obsidian بسیار روشن به نظر می‌رسد، و اکنون زمان بسیار خوبی برای بازیکنان جدید است که آن را بررسی کنند، اگر تا کنون این کار را نکرده‌اند.

بازی Grounded در تاریخ 27 سپتامبر برابر با ۵ مهر ماه برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس عرضه می‌شود. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟ برای تجربه نسخه کامل بازی مشتاق هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس