بهترین اپ های رایگان برای iPad در سال ۲۰۲۳

75
0
بهترین اپ های رایگان برای iPad

اپ های رایگان گاهی اوقات شهرت چندان خوبی ندارند، اما بسیاری از آنها واقعا کاربردی هستند، به عبارتی آنقدر خوب هستند که باور نمی کنید رایگان باشند. ما اپ استور را زیر و رو کرده‌ایم تا بهترین اپ های رایگان برای iPad را در این مقاله به شما معرفی کنیم.

Weathergraph

بهترین اپ های رایگان برای iPad
بهترین اپ های رایگان برای iPad

Weathergraph یک گزارش مفصل از شرایط آب و هوایی در روز های آینده می دهد و به شما امکان می دهد به سرعت تشخیص دهید که آیا به کرم ضد آفتاب نیاز دارید یا بوت هایتان. هنگامی که به این اپ اجازه دسترسی به موقعیت مکانی خود را دادید، برنامه خطوط و شکل‌های متحرک را در سراسر صفحه نمایش iPad شما نمایش می‌دهد و تغییرات آتی در سرعت باد، دما، پوشش ابری و موارد دیگر را نشان می‌دهد.

اگر به پایین اسکرول کنید، می توانید جزئیات بیشتری را بررسی کنید. ویجت برنامه در صفحه اصلی نیز در دسترس قرار دارد که مانند نسخه ای از برنامه به صورت مینیاتوری عمل می کند.

اپ های آب و هوای زیادی وجود دارد، اما نمایشگر بزرگ iPad همراه با جلوه‌ی Weathergraph آن را به یک گزینه ‌ی عالی تبدیل کرده است.

بهترین برنامه های سرگرمی رایگان برای iPad

در ادامه به معرفی بهترین اپ های سرگرمی مناسب آیپد خواهیم پرداخت؛

Mandalier

Mandalier یک نوع بازی است که از آن برای ایجاد الگوهای هندسی متحرک و هیپنوتیزمی استفاده می شود. این اپ می توانند به عنوان کمکی برای آرامش یافتن یا مدیتیشن استفاده شود، یا فقط به این دلیل که دوست دارید تصویری خیره کننده و سرگرم کننده را روی صفحه نمایش iPad خود ببینید.

ایجاد یک الگوی جدید کار ساده‌ای است. شما هر الگو را با تنظیم چگالی، سرعت و … تعریف می کنید. چندین طرح و رنگ و یک سوئیچ دارک مود نیز در این اپ ارائه شده است. همچنین یک تایمر برای استفاده از برنامه به عنوان بخشی از یک جلسه مدیتیشن زمان بندی شده نیز وجود دارد.

Albums

بهترین اپ های رایگان برای iPad
بهترین اپ های رایگان برای iPad

این اپ یک پخش‌کننده موسیقی است که با مجموعه Apple Music موجود شما ادغام می‌شود، تا به شما کمک کند از محتوای موسیقیایی خود نهایت لذت را ببرید. روند کار بدین شکل است که هنگام راه اندازی، آلبوم های شما به عنوان یک شبکه تصادفی نمایش داده می شوند. با ضربه زدن به آلبوم دلخواه پخش شروع می شود.

تب جستجو به سرعت شما را به نسخه‌های جدید می برد. در کتابخانه، می‌توانید موسیقی‌های خود را بررسی کنید، موارد دلخواه را پیدا کنید، و آلبوم‌ها و تک‌آهنگ‌های هنرمندی را که هنوز به مجموعه خود اضافه نکرده‌اید، بررسی کنید.

ComicTrack

 

بهترین اپ های رایگان برای iPad
بهترین اپ های رایگان برای iPad

ComicTrack مناسب طرفداران کتاب‌های مصور است، تا آنچه را که در حال حاضر می‌خوانند دنبال کرده و فهرستی از کتابهای مورد علاقه خود تهیه کنند.

شما می توانید از گزینه جستجوی برنامه برای پیدا کردن فایل های موردعلاقه خود استفاده کنید. می‌توانید به راحتی هر موضوعی را انتخاب کنید و لیستی از موارد خوانده شده ایجاد کنید. همچنین یک سیستم رتبه‌بندی برای نشانه گذاری کتاب هایی که به آنها علاقه مند هستید،دارد.

این اپ کاملا برای iPad بهینه سازی شده است، در صورت استفاده رایگان، می توانید تا 10 سری و سه لیست را اضافه و مدیریت کنید. اگر این مقدار برایتان کافی نیست، به اشتراک ComicTrack+ با قیمت 34.99 دلار / 29.99 پوند / 54.99 دلار استرالیا نیاز دارید.

Serial Reader

Serial Reader از شما می‌خواهد آثار کلاسیک را بخوانید. ممکن است فکر کنید که وقت ندارید «اودیسه» یا «جنگ و صلح» را بخوانید، اما این اپ تلاش می کند کاملا متفاوت باشد، و با حیله‌گری این قبیل آثار را در لقمه های کوچکتر به خورد شما می دهد.

خواندن هر «قسمت» حدود ده دقیقه طول می کشد. این یک سیستم هوشمند است که واقعاً شما را به خواندن وادار می کند.

تمام این ویژگی ها را به صورت رایگان دریافت می‌کنید، اما با پرداخت 2.99 دلار / 2.49 پوند / 4.49 دلار استرالیا، به ویژگی‌های اضافی، از جمله همگام‌سازی فضای ذخیره سازی ابری، نکات برجسته و یادداشت‌ها و … دسترسی پیدا می‌کنید.

Reading List – Book Tracker

بهترین اپ های رایگان برای iPad
بهترین اپ های رایگان برای iPad

اگر کتاب‌های زیادی می خرید و سپس به جای خواندن آن‌ها را در گوشه و کناری رها می کنید، این اپ مناسب شماست. شما می توانید با اسکن بارکدها یا اضافه کردن آنها از میان نتایج جستجو، کتاب ها را به کتابخانه مجازی خود اضافه کنید.

تنها با یک ضربه بر روی هر کدام می توانید جزئیات آنها را در آمازون یا گوگل مطالعه کنید. از طریق افزودن دسته بندی های تعریف‌شده، می‌توانید مجموعه‌های بزرگ‌تری را مدیریت کنید یا حتی لیستی را برای عناوینی که ، قصد خرید آنها را دارید ایجاد کنید.

MusicHarbor

MusicHarbor شکاف بین Apple Music و سایر سرویس‌های پخش را پر می کند، کاری که انجام می دهد این است؛ دنبال کردن هنرمندان محبوب شما، به جای پخش آهنگ‌های آنها.

MusicHarbor به شما کمک می‌کند از موزیک های تازه منتشر شده، نماهنگ‌ها، رویدادها، و اخبار همه هنرمندان و شرکت‌های موسیقی مورد علاقه‌تان مطلع شوید. “اگر به اخبار مربوط به موزیک های جدید و اطلاعات هنرمندان مورد علاقه خود اهمیت می دهید، به MusicHarbor نیاز دارید.

Photo Flashback

بهترین اپ های رایگان برای iPad
بهترین اپ های رایگان برای iPad

Photo Flashback! خدماتی مانند Timehop ​​را ارائه می کند، بدین شکل که عکس‌هایی را که سال‌ها پیش در چنین روزی گرفته‌اید برایتان یادآوری می‌کند. با این حال، در اینجا، تمرکز صرفاً بر روی محتویات عکس ها در iPad شما و iCloud Photo Library است.

با راه‌اندازی برنامه، می توانید روز مد نظر خود را انتخاب کنید. برای بررسی سایر تاریخ‌ها، روی تقویم ضربه بزنید. در پنجره ای که ظاهر می شود، هر تاریخ تعداد عکس های موجود را همراه با یک پیش نمایش کوچک از یکی از آنها فهرست می کند.

The Wallpaper App

بهترین اپ های رایگان برای iPad
بهترین اپ های رایگان برای iPad

برنامه Wallpaper والپیپرهایی برای iPad به شما پیشنهاد می دهد. والپیپر های زیادی در۱۵ سبک مختلف در دسترس شما قرار می دهد در هر سبک، با ضربه زدن روی نیمه چپ یا راست صفحه، تغییرات نمایش داده می‌شوند. انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا بتوانید کنترل بیشتری روی آنها داشته باشید و به‌طور نامحسوس روشنایی و رنگ را در هر طرح تغییر دهید.

برخلاف اکثر برنامه‌های والپیپر رایگان، خروجی به‌طور خاص برای iPad شما بهینه‌سازی می‌شود، همچنین می‌توانید با استفاده از گزینه Save ، آن را ذخیره کنید.

NetNewsWire

NetNewsWire   یک ردیاب rss آسان برای مک است. که به شما امکان می دهد تا وب سایت هایی را که دوست دارید با استفاده از خروجی های RSS و Atom از طریق برنامه دنبال کنید. بازدید از سایت هایی که دوست دارید و هر روز تغییرات ایجاد شده را مشاهده کنید، یک فرآیند طولانی و پر زحمت است. از طرف دیگر برنامه های ردیابی RSS خروجی های RSS سایت ها را در بازه های زمانی مشخص بررسی می کنند و تمام تغییرات را در یک صفحه نمایش به شما ارائه می دهند. هم از نظر سرعت و هم از نظر استفاده بسیار مفید است.

Google News

بهترین اپ های رایگان برای iPad
بهترین اپ های رایگان برای iPad

Google News ممکن است در عصر اپل نیوز اضافی به نظر برسد، اما هدفی را دنبال می کند. هدف آن ارائه داستان‌هایی است که به آن‌ها علاقه دارید. و به روشی مشابه با Apple News، می‌توانید نشریات و موضوعات خاصی را که دوست دارید بخوانید نشانه گذاری کنید.

تفاوت Google News با اپل در ایت است که می‌توانید یک داستان را در طیف وسیعی از نشریات مشاهده کنید، و جدول زمانی گزارش‌ها را بررسی کنید.

GIFwrapped

GIFwrapped برای افراد وسواسی و علاقه مندان به گیف طراحی شده است. اگر نمی‌توانید یک پیام را بدون ارسال گیف رها کنید، این اپ برای شما ساخته شده است.

با استفاده از گزینه جست و جو دسترسی سریع به GIF های بیشتر ممکن می شود. همچنین می‌توانید عکس‌های Burst و Live خودتان را وارد کنید. شما می‌توانید گیف‌ها را از خود برنامه یا در پیام‌ها با استفاده از برنامه iMessage با GIFwrapped به اشتراک بگذارید.

Lake: Coloring Books

بهترین اپ های رایگان برای iPad
بهترین اپ های رایگان برای iPad

این اپ برای دارندگان iPad که علاقه‌مند به رنگ‌آمیزی هستند، ایده‌آل به نظر می‌رسد. به‌ویژه اگر یک اپل پنسل نیز داشته باشید. ویژگی One A Day به مدت 60 روز یک بازی رایگان روزانه در اختیار شما قرار می دهد و هر یک از کتاب های رنگ آمیزی متنوع نیز یک تصویر رایگان را به شما ارائه می کند تا آن را رنگ کنید.

تجربه رنگ آمیزی بسیار هیجان انگیز است. پانل های ابزار در کنار صفحه نمایش قرار دارند. می‌توانید به سرعت پالت‌ها را عوض کنید یا از قلم مو به قوطی اسپری سوییچ کنید.

همچنین می‌توانید با استفاده از بوم خالی طراحی های خود را به تصویر بکشید، و شاهکارهایتان را در یک گالری ذخیره کنید، تا بعداً آنها را به صورت آنلاین به نمایش بگذارید.

Twitterrific

بهترین اپ های رایگان برای iPad
بهترین اپ های رایگان برای iPad

Twitterrific یک کلاینت برای توییتر است که از شما می‌خواهد از این شبکه اجتماعی طبق شرایط خود استفاده کنید. این بدان معناست که در مقایسه با استفاده از برنامه رسمی توییتر، تعداد زیادی گزینه سفارشی‌سازی دریافت می‌کنید.

Infuse 6

بهترین اپ های رایگان برای iPad
بهترین اپ های رایگان برای iPad

Infuse 6 به شما امکان می دهد ویدیوهای مورد علاقه خود را تماشا کنید، بدون اینکه هیچ یک از آنها را روی iPad خود بارگیری کنید.فرآیند کار بدین شکل است که، برنامه فیلم را از فایل‌های ذخیره شده در رایانه‌های شخصی ، مک‌ها یا درایوهای شبکه پخش می‌کند.

این اپ نه تنها ویدیوهای شما را پخش می‌کند، بلکه اطلاعات هنری و پس‌زمینه را نیز پوشش می‌دهد – با فرض اینکه فایل‌های خود را به طور معقولی نام‌گذاری کرده‌اید. زیرنویس ها را می توان با یک ضربه دانلود کرد.

Feedly

فیدلی نام یک اپلیکیشن خبرخوان است که قابلیت یکپارچه‌شدن با اکثر مرورگرهای وب را داشته و تحت انواع و اقسام سیستم‌های عامل مانند ویندوز، مکینتاش، لینوکس و همچنین سیستم‌های عامل هوشمند مانند اندروید و iOS کار می‌کند.

با استفاده از اپلیکیشن فیدلی می‌توانید انواع و اقسام اطلاعات و خبرهای مورد علاقه خود در حوزه‌های مختلف، از فناوری گرفته تا آشپزی و غیره را در یک جا جمع کرده و سپس با خیال راحت آن‌ها را مطالعه کنید.

فیدلی به طور کامل با فیس‌بوک‌، توئیتر، گوگل پلاس، Pocket و سرویس Instapaper ادغام می‌شود. با این ویژگی می‌توانید مطالب و اخبار مورد پسند خود را در کسری از ثانیه با دیگران به اشتراک بگذارید.

ویژگی دیگر فیدلی تفکیک اخبار از یکدیگر بر اساس نوع محتوا است. این بدان معنی است که می‌توان خبرها را در دسته‌های گوناگون مانند کسب‌وکار و پزشکی طبقه‌بندی کرد. ویژگی بعدی فیدلی امکان علامت‌گذاری خبرها برای مطالعه‌کردن آن‌ها در فرصت مناسب است. با استفاده از این ویژگی چنانچه وقت مطالعه کامل یک مطلب را نداشته باشید، می‌توانید آن را علامت‌گذاری کرده تا در فرصت مناسب به طور کامل مطالعه نمایید.

Pocket

Pocket یک سرویس ذخیره‌سازی آدرس‌های اینترنتی به‌صورت مولتی‌پلتفرم و کلاد بیس است؛ یعنی شما می‌توانید آدرس‌ صفحات اینترنتی موردنظر خود را از هر دستگاهی در Pocket ذخیره کنید و به آنها از هر مکانی دسترسی داشته باشید.

یکی از قابلیت‌های خوب Pocket، که می‌تواند در موقعیت‌های مختلف بسیار مفید واقع شود، امکان گوش دادن به متن مقالات است. با انتخاب گزینه (Listen (TTS، اپلیکیشن شروع به خواندن متن به زبان‌های مختلف خواهد کرد که البته برای زبان فارسی فعال نیست.

اپلیکشن Pocket با بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر سازگار است، درنتیجه این امکان به شما داده می‌شود تا مثلا اگر در کروم اندروید مطلبی دیدید یا در توییتر از توییتی خوشتان آمد، آن را در Pocket ذخیره کنید. ضمن اینکه خود Pocket نیز امکان اشتراک‌گذاری لینک مقالات را به شما می‌دهد.

Infuse 5

Infuse 5 یک پخش‌کننده ویدیو است که به شما امکان می‌دهد تقریباً از هر جایی به ویدیوهای خود دسترسی داشته باشید. این به این معناست که اگر یک مجموعه بزرگ از ویدیوهای متنوع دارید، نیازی نیست همه آن را روی iPad خود بارگذاری کنید.

این برنامه در این زمینه منحصر به فرد نیست، اما خلاقانه است. عملکرد روانی دارد، نسخه رایگان دارای محدودیت هایی است که برای باز کردن قفل آن نیاز به خرید اشتراک سالانه دارد، این محدودیت ها شامل؛ برخی از فرمت های ویدیویی/صوتی. پشتیبانی از AirPlay و Google Cast؛ پخش پس زمینه؛ همگام سازی کتابخانه‌ می شوند.

Fiery Feeds

این اپ یک RSS خوان با امکانات کامل است. اگر با RSS آشنا نیستید،باید بگویم به شما امکان می دهد تقریباً در محتوای هر وب سایت مشترک شوید. سپس در Fiery Feeds هر زمان که برنامه را باز می‌کنید، فهرستی از سرفصل‌ها را دریافت می‌کنید، تا اطمینان حاصل شود که مقالاتی را از منابع مورد اعتماد خود از دست ندهید.

اکثر RSS‌خوان‌های رایگان چندان عملکرد دقیقی ندارند، اما Fiery Feeds با یک رابط دو صفحه‌ای شیک و تعداد زیادی از گزینه‌های سفارشی‌سازی این مشکل را برطرف می کند‌.

استفاده از این اپ رایگان است، اما طرح های اشتراکی میز دارد که 9.99 دلار آمریکا / 9.99 پوند / 14.99 دلار استرالیا در سال هزینه دارند ، و ویژگی‌های اضافه تری را برای شما فعال می‌کند.

JustWatch

اگر می‌ خواهید بدانید در سرویس‌ های استریم چه اتفاقی می افتد و چه فیلم و سریال های جدیدی قرار است پخش شوند، یا اینکه کدام یک از این سرویس ها میزبان فیلمی است که می‌ خواهید ببینید، توصیه می کنیم JustWatch را نصب کنید. هم چنین یک کاربرد بسیار مهم دیگر این اپلیکیشن این است که به شما امکان می دهد با استفاده از آن هر آن چه را که تا کنون دیده اید پیگیری کنید.

به این منظور کافی است تا به سادگی به صفحه فیلم مورد نظر خود بروید و روی گزینه Seen ضربه بزنید. می‌ توانید در صورت تمایل به آن امتیاز هم بدهید. برای مشاهده لیست، به تب Watchlist بروید، فیلم ها را انتخاب کنید و سپس Seen را انتخاب کنید.

Letterboxd

Letterboxd یکی از اپلیکیشن‌های برتر پیگیری فیلم‌ها و نمایش‌هایی است که شما آن‌ها را تماشا کرده‌اید. این برنامه رابط کاربری عالی و جذابی دارد. در این برنامه می‌توانید فیلم‌های محبوب هر هفته را بررسی کنید، فهرست‌های منتخب کاربران را مشاهده کنید یا این که مواردی را به صورت مستقیم جستجو کنید.

وقتی وارد صفحه هر فیلم می‌شوید، روی نماد مثبت ضربه بزنید و seen را انتخاب کنید تا آن را به عنوان دیده شده، علامت‌گذاری کنید. شما همچنین می‌توانید روی Review یا log ضربه بزنید که به شما امکان می‌دهد تا به فیلم‌ها از یک تا پنج امتیاز دهید و نظرات خود را در مورد آن‌ها بنویسید. جالب است بدانید که در این برنامه شما حتی می‌توانید تاریخ مشاهده هر فیلم را نیز ثبت کنید.

Letterboxd یک انجمن بزرگ بین کاربران خود دارد. بنابراین حتما نظرات دیگران را بررسی کنید و با دوستان خود ارتباط برقرار کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس