چگونه از مسدود شدن اکانت اینستاگرام اطلاع پیدا کنیم | رفع بلاکی اکانت اینستاگرام

67
0
مسدود شدن اکانت اینستاگرام

آیا نمی دانید اکانت اینستاگرام شما مسدود شده است یا خیر؟ در این مقاله قصد داریم نحوه ی اطلاع از مسدود شدن اکانت اینستاگرام و همچنین اقدامات لازم برای رفع مسدودی اکانت اینستاگرام را آموزش دهیم.

پلتفرم اینستاگرام و بسیاری دیگر از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی از شرایط خاص و قوانین حمایت از حق کاربر، پیروی می‌کنند تا کاربران خود را از محتوای نامناسب و حوادث ناخوشایند در امان نگه دارند.

به همین دلیل، گاهی اوقات اقدامات به ظاهر عادی ممکن است حساب شما را مسدود کند.

بنابراین چگونه می توانید تشخیص دهید که اکانت اینستاگرام شما مسدود شده است؟ و برای برگرداندن آن چه کارهایی می توانید انجام دهید؟ موارد زیر چیزهایی هستند که باید در این زمینه بدانید .

مسدود شدن اکانت اینستاگرام

مسدود شدن اکانت اینستاگرام
مسدود شدن اکانت اینستاگرام

اگر اکانت شما در پلتفرم اینستاگرام مسدود شده باشد، وقتی می خواهید وارد شوید، قطعا پیامی دریافت می کنید که به شما می گوید اکانت اینستاگرام شما غیرفعال شده است.

اگر قادر به باز کردن برنامه ی اینستاگرام برای بررسی مسدود شدن یا عدم مسدودی اکانت خود نیستید، می‌توانید از دوستان خود بخواهید حساب کاربری شما را در پلتفرم اینستاگرام جستجو کنند.

آنها باید از بخش جست و جوی برنامه،روی ذره بین برنامه ضربه بزنند و نام کاربری اینستاگرام شما را تایپ کنند. اگر حساب شما نمایش داده نشد، احتمالاً به این معنی است که حساب شما مسدود شده است.

 

چگونه وضعیت اکانت اینستاگرام خود را بررسی کنیم

اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا وضعیت حساب خود را بررسی کنید و ببینید آیا چیزی را پست کرده اید که مغایر با دستورالعمل های مندرج آنها در این پلتفرم باشد یا خیر.

از این قسمت می توانید:

  • بررسی کنید که آیا مواردی که پست کرده‌اید به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های مندرج در این پلتفرم حذف شده است یا خیر.
  • علت حذف شدن محتوای خود در این پلتفرم را متوجه شوید.
  • اگر فکر می کنید اینستاگرام اشتباه کرده است، می توانید درخواست خود مبتنی بر بررسی علت حذف، را ثبت کنید.

به خاطر داشته باشید که اگر فعالیت های شما مخالف با دستورالعمل های درج شده ی این پلتفرم باشد، اینستاگرام می تواند حساب شما را حذف کند. ممکن است قبل از حذف شدن اکانتتان در اینستاگرام اخطاری از سمت این برنامه دریافت کنید، اما اگر چیزی که پست کرده‌اید خطری برای جامعه ایجاد کند، اینستاگرام بدون هشدار قبلی اکانت شما را حذف خواهد کرد.

علت مسدود شدن اکانت شما در اینستاگرام چیست؟

در اینجا دلایل مختلف مسدود شدن اکانت کاربری شما توسط پلتفرم اینستاگرام درج شده است : 

  • شما زیر 13 سال سن دارید.
  • شما محتوای نیمه برهنه، برهنه، جنسی یا دارای حق کپی برداری در اکانت خود پست کرده اید.
  • از اینستاگرام برای مقاصد غیرقانونی یا غیرمجاز استفاده کرده اید. که این شامل تطبیق، تغییر یا هک برنامه ی اینستاگرام نیز می شود.
  • شما دیگر کاربران اینستاگرام را مورد آزار یا تهدید قرار داده اید یا هویت آن ها را جعل کرده اید.
  • شما از ربات های غیر قانونی افزایش فالوور استفاده کرده اید یا برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر پول پرداخت کرده اید.

البته، دلایل دیگری نیز برای مسدود شدن حساب اینستاگرام شما وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را در صفحات رسمی این پلتفرم که در زمینه ی شرایط استفاده و همچنین قوانین اینستاگرام درج شده است، بررسی کنید.

مسدود شدن اکانت اینستاگرام
مسدود شدن اکانت اینستاگرام

اگر اکانت شما در اینستاگرام shadowbane شود، حساب یا پست‌های شما نیز ممکن است محدود شود یا در برخی موارد دسترسی به آنها دچار محدودیت شود.

چگونه اکانت خود را در اینستاگرام Unband کنید؟

اگر فکر می کنید اکانت شما به اشتباه به حالت تعلیق درآمده یا مسدود شده است، راه هایی وجود دارد که می توانید آن را بازگردانید. شما می توانید از طریق اپلیکیشن اینستاگرام به این تصمیم اعتراض کنید.

 

برنامه ی اینستاگرام را باز کنید، مشخصات ورود خود را وارد کنید، در اینجا باید پیامی مبتنی بر مسدود شدن اکانت خود دریافت کنید.

اگر آن پیام را نمی بینید، می توانید به مرکز راهنمایی اینستاگرام مراجعه کنید. همچنین می توانید از طریق برنامه با پشتیبانی این پلتفرم نیز تماس بگیرید:

  1. به پروفایل خود در این برنامه بروید.
  2. روی نماد منوی سه خطی در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  3. در منوی Settings روی گزینه ی Help ضربه بزنید و یکی از گزینه های ارائه شده را برای رفع مشکل خود انتخاب کنید.

با در نظر گرفتن موارد فوق، اگر اکانت اینستاگرام شما حذف شود، نمی توانید آن را بازیابی کنید. بنابراین، مراقب باشید که رمز عبور خود را با چه کسانی به اشتراک می گذارید.

 

خارج کردن حساب شما از حالت مسدودی، غیر ممکن نیست

اگر شما هیچ یک از قوانین اینستاگرام را نقض نکرده اید، ممکن است حساب کاربری شما به اشتباه به حالت تعلیق یا مسدود در آمده باشد. می توانید مراحل ذکر شده در بالا را دنبال کنید تا دسترسی به حساب کاربری خود را از حالت ممنوعیت خارج کنید.

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس