جدیدترین ویژگی بیبی دوج سوآپ رونمایی شد

78
0
جدیدترین ویژگی بیبی دوج سوآپ

محبوبیت صرافی غیرمتمرکز بیبی دوج سواپ روز به روز در حال افزایش است! تیم توسعه دهنده یک داشبورد دقیق رونمایی کرد که در آن کاربران می توانند پیشرفت توکن سوزی بیبی دوج را در DEX پیگیری کنند. در این مطلب به بررسی جدیدترین ویژگی بیبی دوج سوآپ می پردازیم.

جدیدترین ویژگی بیبی دوج سوآپ

بیبی دوج “پسر” تحسین شده نماد میم محبوب، DOGE است. بیبی دوج سواپ با نام BabyDoge شروع به کار کرد و یک سیستم غیرقابل تورم است که به تدریج کمبود و نقدینگی آن را افزایش می دهد. این پروژه اکنون یک پلتفرم خرید و فروش ارز کاملاً غیرمتمرکز با سوآپ، استخرهای نقدینگی، ییلد فارمینگ و غیره است. بیبی دوج کاربرد اصلی خود را ایجاد یک جامعه میم سرگرم کننده برای گسترش آگاهی در مورد پذیرش حیوانات می داند.

ویژگی جدید DEX برای کاهش هزینه ها

تیم توسعه دهنده یک پیش‌نمایش از پورتال توکن سوزی بیبی دوج را به جامعه ارائه داد، و تصویری از داشبورد دقیقی را نشان داد که در آن کاربران می‌توانند تعداد توکن‌های BABYDOGE را که به کیف پول های مرده ارسال کرده‌اند و چقدر در هزینه‌های مبادله صرفه‌جویی کرده‌اند، ردیابی کنند.

به عنوان جدیدترین ویژگی صرافی غیرمتمرکز (DEX) مبادله ارز بیبی دوج، سوزاندن این میم کوین محبوب به کاربران امکان می‌دهد تا توکن‌های بیشتری را با هزینه‌های تراکنش کمتر خریداری کنند.

حذف توکن‌ها از گردش از طریق مکانیسم سوزاندن روشی محبوب برای پروژه‌های تامین مالی غیرمتمرکز (DeFi) برای مبارزه با تورم و فروش فشار بر توکن‌های بومی خود است.

به گفته DefiLlama، بیبی دوج سواپ همچنان در زنجیره BNB با ارزش مجموع قفل شده (TVL) به طور پیوسته از زمان راه اندازی پلتفرم در اکتبر 2022 رشد می کند. در ماه گذشته، شاخص TVL این پلتفرم به میزان 19٪ افزایش یافته است و اکنون نزدیک به 38 میلیون دلار است.
حجم معاملات DEX نیز در هفته گذشته نزدیک به 90 درصد رشد داشته است.

bsc

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس