14 تا از بهترین شبکه تبلیغات PPC برای بازاریابان

122
0
بهترین شبکه تبلیغات PPC

بازاریابان مدرنی که به دنبال تبلیغ کسب و کار خود هستند، انتخاب های زیادی از شبکه های PPC پیدا خواهند کرد. گوگل همچنان پادشاه دنیای تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) است و پلتفرم‌های Google Ads و Adsense بر این صنعت تسلط دارند.

اما پلتفرم های برتر تبلیغات PPC دیگر کدامند؟ چه چیزی می توانند ارائه دهند، و بازاریابان حرفه ای چگونه می توانند با در نظر گرفتن آنها برای استراتژی های تبلیغاتی خود سود ببرند؟

از سال 2022، صنعت پرداخت به ازای کلیک (PPC) سالانه بیش از 144 میلیارد دلار ارزش داشت و پیش‌بینی می‌شود که پس از سال 2024 به بیش از 190 میلیارد دلار افزایش یابد. حتی کووید-19 نیز نتوانست مانع از افزایش سرسام‌آور تبلیغات جستجو شود.

اگر در حال بررسی گزینه‌های خود هستید، این لیست از بهترین شبکه‌های تبلیغاتی PPC، از جمله جایگزین‌های Google Ads، به شما کمک می‌کند تا انتخاب‌های خود را درک کنید.

نگاهی به همه خواهیم انداخت، از غول های گوگل و مایکروسافت گرفته تا برخی از بازیکنان کوچکتر. ممکن است جایگزین ایده آل تبلیغات گوگل خود را در اینجا پیدا کنید…

شبکه PPC دقیقا چیست؟

در اصل، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک نتایج متنی در صفحات نتایج موتورهای جستجو، یعنی گوگل یا یاهو هستند. امروزه، SERP های پولی تنها بخش کوچکی از گزینه های موجود هستند.

بسیاری از این پلتفرم‌های PPC فرصتی را برای نمایش آگهی شما در یکی از وب‌سایت‌های شریک یا صفحات نتایج جستجوی همبسته ارائه می‌دهند. این تبلیغات می تواند به شکل زیر باشد:

نتایج موتورهای جستجو مبتنی بر متن (SERP)

نمایش تبلیغات بنری

ویدیوی جاسازی شده

تبلیغ ویدیویی در یک ویدیو (به عنوان مثال، در YouTube)

محتوای تبلیغاتی بومی (محتوای حمایت شده)

تبلیغات درون برنامه ای

تبلیغات پاپ آپ در یک وب سایت یا برنامه

برخی از پلتفرم های PPC، مانند گوگل، تقریباً همه این گزینه های تبلیغاتی را ارائه می دهند. برخی دیگر نقاط خاص را هدف قرار می دهند، مانند تبلیغات درون برنامه ای یا فقط محتوای حمایت شده.

اگرچه به آنها شبکه های پرداخت به ازای کلیک می گویند، این ممکن است کمی اشتباه باشد.

رایج ترین گزینه های مناقصه PPC عبارتند از:

پرداخت به ازای هر کلیک (به صورت هزینه هر کلیک یا CPC)

پرداخت به ازای هزار بار نمایش (هزینه در هر مایل یا CPM)

پرداخت به ازای هر تبدیل/اکتساب (هزینه هر کسب، یا CPA)

این در واقع فقط نوک کوه یخ است، با پلتفرم های تبلیغاتی بزرگ، از جمله گوگل و فیس بوک، که انتخاب متنوع تری از استراتژی های پیشنهادی را ارائه می دهند.

لیست بهترین شبکه های تبلیغاتی PPC

بنابراین اکنون می دانید که شبکه تبلیغاتی PPC چیست، زمان آن رسیده است که دریابید که کدام یک برای استراتژی تبلیغات شما بهترین است. مزیت استفاده از یک جایگزین Google Ads می تواند شامل رقابت کمتر، هزینه کمتر به ازای هر کلیک و شانس هدف قرار دادن اطلاعات جمعیتی خاص یا خاص باشد.

بنابراین، این لیست فهرست کاملی از بهترین شبکه های تبلیغاتی PPC نیست، اما تنوع گزینه ها و آنچه هر پلتفرم می تواند ارائه دهد را توضیح می دهد.

ما با اسلحه های بزرگ شروع می کنیم…

بهترین شبکه تبلیغات PPC با Google Ads

شما قبلاً می دانید که گوگل بزرگترین شبکه تبلیغاتی PPC است که بیش از 73 درصد از سهم بازار جهانی را در اختیار دارد.

بیایید تعدادی اعداد را روی آن قرار دهیم، تا بتوانید ایده ای از نحوه ترجمه آن به صورت واقعی داشته باشید:

105000 جستجو در هر ثانیه تا سال 2023

هر روز 8.5 میلیارد جستجو

2 تریلیون جستجوی جهانی در سال

به زبان ساده، پرکاربردترین موتور جستجو است و بهترین راه برای دسترسی به اکثر کاربران اینترنت در سطح جهان است. شاید به استثنای چین، که محدودیت هایی را برای خدمات گوگل در جمهوری خلق ایجاد می کند.

مزایای این کار این است که هر کسی را که هدف قرار می دهید احتمالاً از Google استفاده می کند، بنابراین پلتفرم عالی است، صرف نظر از صنعت شما.

با این حال، این بدان معناست که احتمالاً رقبای شما نیز از آن استفاده می‌کنند، بنابراین CPC می‌تواند برای کلمات کلیدی رقابتی بسیار گران باشد.

گوگل علاوه بر اینکه بزرگترین شبکه تبلیغات PPC است، مجموعه ای عالی از ابزارهای رایگان مانند Google Analytics و Keyword Planner را نیز ارائه می دهد تا به شما کمک کند از تلاش های بازاریابی خود بهترین بهره را ببرید.

شبکه نمایش گوگل نیز در صنعت پیشرو است و تبلیغات PPC نمایشی در سایت هایی مانند یوتیوب، بلاگر و برخی از پربازدیدترین وب سایت های جهان در دسترس است.

مزایای استفاده از تبلیغات گوگل:

بزرگترین دسترسی جهانی تا کنون

انواع استراتژی های مناقصه

مجموعه عظیمی از ابزارها برای بهینه سازی کمپین تبلیغاتی PPC شما

شبکه نمایش دارای مجموعه ای بی نظیر از وب سایت ها است

تجزیه و تحلیل و گزارش دقیق

طیف وسیعی از گزینه های سفارشی سازی هدفمند

Microsoft Advertising (Bing Ads)

دوم بودن لزوما چیز بدی نیست. اخیراً تبلیغات بینگ را که اکنون به عنوان تبلیغات مایکروسافت شناخته می شود، عمیقاً بررسی کردیم. استفاده از دومین پلت فرم بزرگ PPC مزایای زیادی دارد.

اگر به دنبال یک جایگزین Google Ads هستید که CPC ارزان‌تری ارائه می‌دهد و هنوز هم دسترسی عالی دارد، تبلیغات مایکروسافت می‌تواند بسیار وسوسه‌انگیز باشد. مانند Google، Microsoft Ads نتایج موتورهای جستجوی پولی و مجموعه ای از سایت های محبوب را برای نمایش بنر، ویدیو یا تبلیغات محتوایی شما ارائه می دهد.

اگرچه انتخاب وب‌سایت‌های شریک برای تبلیغات نمایشی به اندازه Google نیست، اما امکان تبلیغ در MSN، Yahoo! و AOL قطعاً مزایای خود را دارد.

یکی دیگر از نکات فروش شبکه تبلیغاتی PPC مایکروسافت این است که کاربران تمایل دارند از پس زمینه های پردرآمد باشند.

برخی از آمارهای مربوط به شبکه تبلیغاتی مایکروسافت (Bing Ads) PPC:

5.4 میلیارد جستجو در ماه در سراسر این پلتفرم

36 درصد سهم بازار در ایالات متحده آمریکا

20 درصد سهم بازار در انگلستان

یک سوم سهم بازار جهانی

وقتی اینطور به آن نگاه می کنید، بسیار وسوسه انگیز به نظر می رسد، درست است؟

مزایای استفاده از تبلیغات مایکروسافت:

CPC نسبتاً ارزان برای یک شبکه تبلیغاتی PPC

یک سوم از سهم بازار جستجوی جهانی

جمعیت رده بالا، به ویژه در ایالات متحده آمریکا

رقابت کمتر برای کلمات کلیدی و جستجوهای محبوب

انتخاب SERP های حمایت شده و تبلیغات نمایشی

برای کمپین های تبلیغاتی B2B مناسب است

استراتژی‌های مناقصه خودکار و انتساب آخرین لمس

در معرض دید بین کانالی تبلیغات خود با همکاری Microsoft-Roku

Meta for Business (Facebook Ads)

در مقام سوم، تبلیغات فیس بوک یک بسته شبکه تبلیغاتی بسیار متفاوت اما همچنان جذاب ارائه می دهد. در حالی که تبلیغات گوگل و مایکروسافت هر دو بر اساس جستجو هستند، تبلیغات فیس بوک به جای آن بر هدف گذاری جمعیتی تمرکز می کنند.

این بدان معناست که کاربر برای فعال کردن تبلیغ شما نیازی به جستجوی فعال ندارد. در عوض، می‌توانید تبلیغ خود را در دو تا از بزرگترین فیدهای رسانه‌های اجتماعی مشاهده کنید.

فیس بوک

اینستاگرام

تبلیغات همچنین می تواند در فیس بوک مسنجر و در شبکه مخاطبان فیس بوک نمایش داده شود. این بیشتر روی تبلیغات درون برنامه ها متمرکز است. بنابراین اگر کسب و کار شما برنامه‌ها یا چیزی است که کاربران برنامه‌ها را هدف قرار می‌دهد، می‌توانید گزینه خوبی را در اینجا جستجو کنید.

اما این گزینه برای تبلیغ در فید اینستاگرام یا فیس بوک است که واقعاً قدرتمند است.

الگوریتم های فیس بوک به شما این فرصت را می دهد که واقعاً جمعیت شناسی و علایق خاصی را هدف قرار دهید. و از آنجایی که واقعاً در نتایج جستجو نمایش داده نمی‌شوید، تبلیغات پولی شما بیشتر شبیه محتوای بومی است.

نکته ای که باید در نظر داشت این است که تبلیغات فیس بوک و تبلیغات در شبکه FB باید کاملا بصری باشند. بدون متن، فقط نتایج جستجو در اینجا. محتوای قابل اشتراک گذاری، با کادربندی خوب، جذاب و قابل کلیک چیزی است که فیس بوک در مورد آن است.

میانگین CPC برای تبلیغات فیس بوک کمتر از گوگل و بینگ است و حدود 1.72 دلار میانگین آن است.

مزایای استفاده از تبلیغات فیسبوک:

برای هدف گیری جمعیتی خاص عالی است

تبلیغات محتوای بومی می تواند بسیار موثر باشد

محتوای بصری در تبلیغات فیس بوک، به خصوص در اینستاگرام، بهترین عملکرد را دارد

بدون نیاز به پیشنهاد برای کلمات کلیدی؛ تبلیغ شما به جمعیت هدف نشان داده می شود، خواه جستجو کنند یا نه

چند گزینه خوب برای توسعه دهندگان برنامه

شبکه تبلیغاتی CPC نسبتا ارزان

بهترین شبکه تبلیغات PPC با LinkedIn Ads

محبوبیت لینکدین که به عنوان “فیس بوک برای حرفه ای ها” شناخته می شود، به عنوان یک پلت فرم PPC به طور پیوسته در حال افزایش است. دلیل این امر این است که شما می‌توانید به بازاری با مهارت و تحصیلات خوب برسید، اغلب با قدرت خرید و قصد قوی.

مانند فیس بوک، می توانید جمعیت شناسی خاصی را نیز هدف قرار دهید. اگرچه در این مثال، آنها حرفه ای هستند، مانند کارشناسان بازاریابی، مدیران سطح C و صاحبان مشاغل. اگر یک سرویس B2B هستید، احتمالاً قبلاً تبلیغات Linkedin را در نظر گرفته اید.

مانند همه ورودی‌های موجود در این فهرست بهترین شبکه‌های تبلیغاتی تاکنون، راه‌هایی برای نمایش تبلیغات لینکدین شما وجود دارد:

پست های حمایت شده (در فید)

InMail (ارسال مستقیم به مشتریان هدف خاص)

تبلیغات متنی

تبلیغات پویا

نمایش شبکه شریک

بنابراین میانگین CPC با تبلیغات لینکدین چقدر است؟

خوب، در واقع، لینکدین برای تبلیغات CPC و CPM به حداقل پیشنهاد قیمت 2 دلاری نیاز دارد.

جالب توجه است که آنها همچنین گزینه Cost per Send را برای آن InMail ها ارائه می دهند، با نرخ ثابت برای هر نامه ارسال و دریافت شده. این مقدار می تواند به 0.10c دلار در هر ارسال یا تقریباً کمتر باشد.

اما، وقتی نوبت به کیفیت مخاطب می‌رسد، حداقل برای بازاریابان B2B، شکست دادن لینکدین سخت است.

مزایای استفاده از تبلیغات لینکدین:

دسترسی عالی به مخاطبان حرفه ای فعال

گزینه ای برای تبلیغات بومی (محتوای حمایت شده)

InMail یک راه عالی برای برخی از بازاریابی مستقیم ارائه می دهد

هدف گیری محدود در عمودهای خاص (صنعت، عنوان شغل، اندازه شرکت و غیره)

فرم های تولید سرنخ برای مدیریت آسان سرنخ های خود

بهترین شبکه تبلیغات PPC با Taboola

اولین پلتفرم تبلیغات بومی اختصاصی در لیست ما، احتمالاً Taboola را در سایت خبری مورد علاقه خود مشاهده کرده اید. چیزی که آنها در آن تخصص دارند، محتوای حمایت شده است که به خوبی در هر فهرستی از مقالات خبری یا محتوایی که سایت های شریک آنها نمایش می دهند، قرار می گیرد.

این مانند Google Adsense و Display Network است اما برای لیستی از وب سایت ها که به دقت تنظیم شده است.

چگونه این برای بازاریابان کار می کند؟

اگر می خواهید نام تجاری شما در سایت های بزرگی مانند Business Insider، CNBC یا NBC News ظاهر شود، استفاده از Taboola یک راه حل مقرون به صرفه و موثر است.

شما باید محتوایی ایجاد کنید که جذاب باشد و برای تبدیل طراحی شده باشد (البته بدون هرزنامه). بله، این به معنای ایجاد یک پست وبلاگ یا مقاله خبری در مورد محصول یا خدمات شما است.

گزینه های پرداخت به ازای کلیک (PPC) شما یا CPM یا CPC هستند.

میانگین CPC برای Taboola معمولاً فقط چند سنت است و آن را به یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها برای شبکه‌های تبلیغاتی PPC تبدیل می‌کند.

یکی دیگر از مواردی که Taboola را از Google’s Display Network/Adsense متمایز می کند این است که سایت های موجود در شبکه Taboola باید کیفیت بالایی داشته باشند. این بدان معنی است که تمام وب سایت های موجود در شبکه Taboola بیش از 1 میلیون بازدید کننده در ماه دارند، در حالی که سایت های Google Adsense می توانند تقریباً هر مقدار ترافیک داشته باشند.

مزایای استفاده از تابولا:

برای بازاریابی محتوا ساخته شده است

CPC پایین در مقایسه با سایر شبکه های تبلیغاتی

سایت های با کیفیت بالا با حجم ترافیک بالا

برای هدف گیری مجدد کلیک کنندگان کمپین قبلی مفید است

امکان جلوگیری از نمایش کمپین شما در سایت ها یا موضوعات خاص

توضیحات تبلیغاتی که از همه زبان ها پشتیبانی می کند

بهترین شبکه تبلیغات PPC با Outbrain

Outbrain یکی دیگر از پلتفرم های توصیه محتوا است که بسیار شبیه به Taboola است. آنها هر دو بر بازاریابی محتوا متمرکز هستند، با مجموعه ای از وب سایت های با کیفیت.

با Outbrain، در سایت هایی مانند CNN، واشنگتن پست، WSJ، The Guardian و MSN ظاهر خواهید شد.

میانگین CPC در Outbrain نیز پایین‌تر است و گزارش‌ها حاکی از آن است که $0.10c در مقایسه با $0.45 در Taboola.

مزایای استفاده از Outbrain:

انتخاب عالی از بیش از 100000 سایت ناشر

CPC کمتر از Taboola

هدف گذاری مجدد پویا

کاربرپسند فوق العاده، آسان برای پیمایش، و راه اندازی کمپین خود

بهترین شبکه تبلیغات PPC با RevContent

این یکی دیگر از پلتفرم های تبلیغاتی توصیه محتوا است که شبیه به Taboola و Outbrain است. اگرچه RevContent امکان انتخاب سایت های سطح بالا را ندارد، اما دسترسی خوبی به مخاطبان ایالات متحده دارد.

طبق شعار خود، آنها سریع ترین رشد شبکه تبلیغاتی بومی در جهان هستند. بنابراین اگر به دنبال پلتفرمی با پتانسیل رشد و با رقابت بسیار کمتر هستید، RevContent ممکن است تصمیم عاقلانه ای باشد.

برای یک شبکه تبلیغاتی PPC با دسترسی نسبتاً کم، انتظار دارید میانگین CPC بسیار پایین باشد. با این حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که هزینه هر کلیک RevContent تقریباً با Taboola برابر است، در حدود 0.44c دلار به ازای هر کلیک.

مزایای استفاده از RevContent:

سریع ترین رشد شبکه تبلیغاتی PPC بومی جهان…

رقابت زیاد نیست

هزاران وب سایت شریک برای نمایش محتوای خود در آنها

Reddit Ads

یکی دیگر از پلتفرم های رسانه اجتماعی که خود را به عنوان یک شبکه تبلیغاتی PPC ارائه می دهد؟ خب، بله، اما Reddit یکی دیگر از پلتفرم‌های تبلیغاتی مفید دیگری است که می‌توانید در اسلحه خانه خود داشته باشید.

ردیت دقیقا چیست؟ خوب، این بزرگترین انجمن اجتماعی جهان است، و اگر به سرعت عمل نمی کنید، شاید بهتر باشد نگاهی بیندازید.

در حال حاضر بیش از 430 میلیون کاربر فعال ماهانه وجود دارد و بازدیدکنندگانی که برای همه چیز از اشتراک‌گذاری میم‌ها گرفته تا تحقیق در مورد فرصت‌های تجاری می‌آیند. بله، واقعاً، پتانسیل B2B و B2C زیادی در این شبکه وجود دارد.

تبلیغ شما به شکل یک پست Reddit با یک “پست تبلیغاتی” در گوشه پایین سمت راست خواهد بود. این بدان معنی است که تبلیغ شما معمولاً در بالای صفحه subreddit قابل مشاهده است یا مانند یک پست تبلیغاتی بومی در فید ظاهر می شود.

قیمت های تبلیغات در Reddit معقول است و قیمت ها از 1.50 دلار برای CPM شروع می شود.

مزیت اصلی افزودن تبلیغات Reddit به لیست سایت‌های PPC این است که می‌توانید بر اساس جامعه، علاقه و مکان – در میان گزینه‌های دیگر، هدف قرار دهید.

مزایای استفاده از تبلیغات Reddit:

نسبتا ارزان

گزینه های هدف گذاری خوب

دسترسی به یک گروه بسیار پرشور و درگیر از کاربران در مورد یک موضوع خاص

هنوز به عنوان یک شبکه تبلیغاتی کاملا غیر اشباع است

امکان تنظیم تبلیغات خود برای صحبت با جوامع مختلف

AdRoll

یکی از بزرگترین شبکه‌های تبلیغاتی هدف‌گیری مجدد، AdRoll یک ابزار قدرتمند برای افزایش بازدیدهای مجدد یا تبدیل بازدیدکنندگان علاقه‌مند به مشتریان پولی است.

روش کار AdRoll با استفاده از هوش مصنوعی برای درک رفتار بازدیدکنندگان است. این استراتژی بازاریابی شما را در چندین کانال جمع‌آوری می‌کند تا تعامل در رسانه‌های اجتماعی، ایمیل یا سایت تجارت الکترونیکی شما را افزایش دهد.

سلاح مخفی AdRolls BidiQ است که داده‌های کاربران را در بسترهای وب و رسانه‌های اجتماعی تجزیه و تحلیل می‌کند تا تبلیغات را با بهترین قیمت دوباره هدف‌گیری کند. همچنین می توانید از AdRoll برای هدف قرار دادن مشتریان با ایمیل های سفارشی شده برای آنها استفاده کنید، که اغلب به عنوان یک استراتژی کلیدی برای تبدیل نگه داشته می شود.

تبلیغ‌کنندگان همچنین می‌توانند از قدرت تبلیغات پویا استفاده کنند، تبلیغاتی که پس از جستجوی چیزی مشابه، با یک محصول مرتبط ظاهر می‌شوند. اگرچه برخی از افراد این موارد را کمی عجیب و غریب می دانند، اما ثابت شده است که کاملاً مؤثر هستند.

اگر به دنبال راهی برای متحد کردن استراتژی هدف‌گیری مجدد خود هستید و نمی‌پرسید که آیا راه دیگری (به جز Google Ads) وجود دارد یا خیر، AdRoll انتخاب بسیار محکمی است.

مزایای استفاده از AdRoll:

پلت فرم اختصاصی هدفگیری مجدد با هوش مصنوعی بسیار موثر

هدف گذاری مجدد در بین وب سایت ها، رسانه های اجتماعی سایت خود را متحد می کند

بهترین معامله را در مورد هدف گذاری مجدد تبلیغات پیدا می کند

RTB House

یکی دیگر از گزینه‌های هدف‌گذاری مجدد شبکه‌های تبلیغاتی، RTB House است که کوچک‌تر است که برند خود را از ابزارهای هوش مصنوعی ارائه می‌کند.

RTB House در واقع به وب‌سایت‌های بیشتری برای این پتانسیل هدف‌گیری مجدد دسترسی دارد، اما به غیر از آن، بسیار شبیه به AdRoll بزرگتر و معتبرتر است.

همانطور که از نام آن پیداست، RTB House مناقصه بلادرنگ را در مجموعه گسترده ای از شبکه های تبلیغاتی PPC، همه از داخل پلتفرم خود، ارائه می دهد.

از نظر قیمت، RTB House فقط مبتنی بر مظنه است، بنابراین باید با آنها تماس بگیرید تا در مورد نیازهای تبلیغات هدفمند خود صحبت کنید.

مزایای استفاده از RTB House:

انتخاب بزرگی از وب سایت ها برای هدف گذاری مجدد تبلیغات

مشابه AdRoll

درک بهتر کمپین با فناوری های یادگیری عمیق

کمپین های شخصی برای تعامل بهتر

Twitter Ads

به غول های رسانه های اجتماعی برگردیم، تبلیغات توییتر یک ابزار تبلیغاتی مفید PPC برای صاحبان مشاغل است.

گزینه های تبلیغات توییتر عبارتند از:

تبلیغات تبلیغاتی

تبلیغات فالوور

Twitter Amplify

تصاحب توییتر

توییتر زنده

بیشتر اینها برای خودشان صحبت می کنند. گزینه دیگری نیز وجود دارد، که Promote Mode است، یک گزینه خودکار مناقصه تبلیغاتی که به شما امکان می دهد توییت کنید و به طور معمول ادامه دهید. سپس توییتر توییت‌های شما را تبلیغ می‌کند و آن‌ها را به حدود 30000 نفر دیگر افزایش می‌دهد.

برای نرخ ثابت 99 دلار آمریکا در ماه، این می تواند یک روش PPC کاملاً مؤثر باشد.

مانند تمام شبکه های رسانه های اجتماعی، مزایای استفاده از تبلیغات PPC توییتر به شما امکان می دهد بر اساس علاقه، جمعیت و موقعیت جغرافیایی هدف قرار دهید.

برای بهترین نتیجه، از محتوای بصری استفاده کنید یا از قدرت سبک میکرو وبلاگ نویسی توییتر استفاده کنید.

مزایای استفاده از تبلیغات توییتر:

توییتر یکی از ارزان ترین شبکه های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی است

هدف گیری جمعیتی قدرتمند

این می تواند برای هر دو B2B و B2C مفید باشد

نام تجاری خود را در رأس موارد پرطرفدار قرار دهید

Twitch Ads

در اینجا یک آمار برای شما وجود دارد. 50 درصد از مردان هزاره آمریکایی از Twitch استفاده می کنند. توجه شما را جلب کرد؟ بله، Twitch این پتانسیل را دارد که یک شبکه تبلیغاتی بسیار قدرتمند باشد.

اگر سرعت لازم را ندارید، Twitch یک پلتفرم پخش زنده است که بر اساس بازی زنده ساخته شده است. این روزها، نوازندگان، وبلاگ نویسان و موارد دیگر را خواهید دید که همگی در این پلتفرم به سرعت در حال رشد هستند.

تبلیغات در Twitch می توانند به صورت زیر ظاهر شوند:

پست های حمایت شده در کنار جریان های زنده

ویدیوی جاسازی شده در صفحه اصلی یا در صفحات دسته بندی

جعبه متن و تصویر در کنار

هدر متن و تصویر

همچنین می‌توانید اسپانسر رویدادها (مانند مسابقات یا لیگ‌ها) یا استفاده از Twitch SureSteam را انتخاب کنید. هر دو گزینه دید عالی را ارائه می‌دهند و روی مواردی مانند مسدودکننده‌های تبلیغات کار می‌کنند و تضمین می‌کنند که تبلیغ شما دیده شود.

در هر زمان، حدود 1 میلیون نفر در حال تماشای Twitch هستند، و این همچنان در حال رشد است. همانطور که Twitch در سایت خود بیان می کند، این بیشتر از بینندگان روزانه CNN یا MSNBC است…. بنابراین، این در واقع یک شبکه PPC است که باید برای آینده به آن توجه کرد.

از نظر جمعیتی، 81 درصد از بینندگان Twitch را مردان تشکیل می دهند و این افراد عمدتاً در گروه سنی 18 تا 34 سال قرار دارند. اکثر بینندگان Twitch به فناوری آگاه هستند و به اینفلوئنسرها و ستاره های یوتیوب بیشتر از اینکه به کانال های پخش سنتی اعتماد کنند اعتماد دارند.

یکی از نقاط قوت Twitch این است که می توانید انتخاب کنید که تبلیغات شما در استریم پخش کننده های زنده خاص ظاهر شود. مقرون به صرفه تر از اینفلوئنسر مارکتینگ و کمی هدفمندتر از شبکه های تبلیغاتی سنتی PPC است.

حقیقتاً، این کانالی است که به دلیل پتانسیل قدرتمند خود شناخته شده است و اکنون به طور منظم توسط برخی از برندها استفاده می شود.

مزایای استفاده از تبلیغات توییچ:

جمعیتی جوان، آگاه به فناوری و عمدتاً مرد را هدف قرار دهید

پتانسیل تبلیغات سبک مشارکت اینفلوئنسر را با کسری از هزینه ارائه می دهد

چند گزینه جالب تبلیغات PPC

چیزی برای همه در رابطه با تبلیغات، با گزینه های حمایت مالی پیشرفته یا تبلیغات نمایشی مقرون به صرفه تر

AdNow

یکی دیگر از پلتفرم‌های محتوای تبلیغاتی بومی، AdNow، دسترسی به بیش از 160000 ناشر را ارائه می‌دهد. ارائه مناقصه در زمان واقعی از طریق AdNow به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که تبلیغات محتوای بومی یا تبلیغات بنری را نمایش دهند.

امکان اجرای تبلیغات بنری و بومی از یک ناشر می تواند بسیار مفید باشد. ناشرانی که از AdNow استفاده می کنند اغلب از انواعی هستند که در Taboola، Outbrain یا RevContent دیده نمی شوند، دلیل آن این است که AdNow در مورد ناشرانی که می پذیرند سخت گیری کمتری دارد.

این لزوماً به معنای سایت‌های با کیفیت پایین نیست، اما به معنای دسترسی است که آن پلتفرم‌های تبلیغاتی ارائه نمی‌دهند.

یک نقطه فروش برای تبلیغ کنندگان، هزینه پایین به ازای هر کلیک است، با حدود 3 تا 6 سنت برای یک کلیک و CPM هر چیزی تا حدود 2 دلار.

مزایای استفاده از AdNow:

محتوای بومی و تبلیغات بنری

وب سایت هایی که در برخی از سایت های تبلیغات محتوای بومی بزرگتر دیده نمی شوند

CPM و CPC بسیار ارزان برای یک شبکه PPC

AdRecover

تعداد کاربرانی که از مسدودکننده‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند در سال‌های اخیر افزایش یافته است و گزینه‌هایی برای افزونه‌های مرورگر برای مسدود کردن تبلیغات وجود دارد. اما این شبکه تبلیغاتی هوشمندانه PPC این پتانسیل را ارائه می‌دهد که مسدودکننده‌های تبلیغات را با تبلیغات کاملاً دارای مجوز و غیر مزاحم دور بزند.

داده‌ها نشان می‌دهند که بیشترین احتمال استفاده از مسدودکننده‌های تبلیغاتی، افراد هزاره هستند، بنابراین استفاده از AdRecover این امکان را فراهم می‌کند که تبلیغ شما توسط این مخاطبان با ارزش دیده شود.

AdRecover ادعا می کند که همه تبلیغات غیر مزاحم هستند و بسیاری از آنها “در بالای صفحه” را بدون کاهش سرعت بارگذاری نشان می دهند.

این کار با تبلیغات استاتیک یا مبتنی بر متن انجام می شود، بنابراین در اینجا هیچ تبلیغات ویدیویی یا بنری وجود ندارد.

هیچ اطلاعات آنلاینی در مورد میانگین هزینه استفاده از AdRecover برای تبلیغ‌کنندگان وجود ندارد، اما آنها پیشنهاد می‌کنند که برای استفاده از AdRecover، هزینه رسانه ماهانه شما باید 10000 دلار باشد. ممکن است این بهترین راه حل برای شرکت های کوچک و متوسط نباشد، اما برای کسب و کارهای تثبیت شده و در حال رشد، می تواند راهی مفید برای هدف قرار دادن نسل هزاره باشد.

مزایای استفاده از AdRecover:

تبلیغات خود را توسط کاربرانی که از مسدودکننده های تبلیغاتی استفاده می کنند، که معمولاً هزاره هستند، مشاهده کنید

فقط تبلیغات غیر سرزده

داده های خود آنها نشان دهنده CTR و نرخ تبدیل بالا است

انتخاب بهترین شبکه تبلیغاتی PPC برای استراتژی تبلیغاتی خود

همانطور که دیدیم، شبکه‌های تبلیغاتی زیادی برای تبلیغ‌کنندگان وجود دارد و انتخاب بهترین آنها چندان ساده نیست. بهترین و ایمن ترین انتخاب تا کنون، تبلیغات همه جانبه گوگل است که بزرگترین موتور جستجوی تبلیغات و شبکه نمایش را با بزرگترین انتخاب ارائه می دهد.

با این حال، اگر به دنبال پلتفرمی برای هدف قرار دادن یک کانال تبلیغاتی جمعیتی خاص یا PPC با رقابت کمتر هستید، این لیست ممکن است به شما کمک کرده باشد تا ایده‌هایی پیدا کنید.

به عنوان مثال، اگر حرفه ای های کسب و کار را هدف قرار می دهید، تبلیغات لینکدین ممکن است بهترین انتخاب شما باشد. یا اگر به فکر استفاده از تبلیغات PPC محتوای بومی هستید، امیدواریم یکی از توصیه های ما بتواند راه حل شما باشد.

به یاد داشته باشید که تقلب کلیک بر هر شبکه تبلیغاتی و کمپین پولی تأثیر می گذارد. برای محافظت از تبلیغات Google، Facebook و Bing خود، با ClickCease شروع کنید.

ClickCease با استفاده از نرم‌افزار پیشرو در صنعت ما، ترافیک نامعتبر مانند ربات‌ها، کلیک‌های بدافزار و کلیک‌کننده‌های مخرب را فیلتر می‌کند.

ببینید چگونه می‌توانیم از کمپین‌های تبلیغاتی PPC با یک آزمایش رایگان محافظت کنیم و مطمئن شویم آن ربات‌های مزاحم و کلاهبرداران مسدود شده‌اند…!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس