6 بهترین کوتاه کننده URL

71
0
بهترین کوتاه کننده URL

بهترین کوتاه کننده URL را در ادامه معرفی کرده ایم.

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است به URL کوتاهتری نیاز داشته باشید. شاید شما یک کسب و کار کوچک دارید و می خواهید یک URL برای منعکس کننده آن باشد، شاید شما به دنبال RickRoll یک دوست هستید و نمی خواهید آنها URL را تشخیص دهند.

صرف نظر از این که چرا، بسیاری از خدمات کوتاه کردن URL وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. به جای نگاه کورکورانه به آنها، در اینجا برخی از بهترین مواردی که باید در ذهن داشته باشید و کارهایی که آنها انجام می دهند و در آنها برتری ندارند، آورده شده است.

1.Bitly

بهترین کوتاه کننده URL
بهترین کوتاه کننده URL

اولین بار در این لیست، Bitly را داریم. بیتلی شاید شناخته‌شده‌ترین سرویس کوتاه‌کننده URL باشد، بنابراین دیدن آن در بالای این فهرست جای تعجب ندارد.

Bitly طیف گسترده ای از خدمات مختلف کوتاه کردن URL را برای مشتریان پولی و رایگان ارائه می دهد. اگر به دنبال کوتاه کردن یک URL واحد هستید، Bitly می تواند بدون مشکل این کار را برای شما انجام دهد.

در یک اکانت رایگان، می‌توانید هر ماه تا ده لینک را کوتاه کنید، و حتی می‌توانید نیمه پشتی پنج تا از آن لینک سها را تغییر دهید تا هر چیزی را که می‌خواهید نشان دهد. با این حال، همه این لینک ها با bit.ly شروع می‌شوند، مگر اینکه به یک طرح گران‌تر ارتقا دهید.

Bitly همچنین می تواند کدهای QR را به صورت رایگان برای شما ایجاد کند، اگرچه این کدها نیز مارک هستند. چندین کار دیگر نیز وجود دارد که می توانید با Bitly انجام دهید، مانند ایجاد کوتاه کننده URL خود با استفاده از Python و Bitly.

برای مشاغل یا هر کسی که مایل به پرداخت است، ویژگی های بسیار بیشتری با Bitly برای شما در دسترس است. می‌توانید کل آدرس پیوند را تغییر دهید، کدهای QR را با رنگ‌ها و آرم‌ها سفارشی کنید، دامنه‌های سفارشی، تجزیه و تحلیل داده‌ها و موارد دیگر را دریافت کنید.

2.BL.INK

بعدی در این لیست BL.INK است. اگر به دنبال کوتاه کردن URL شرکتی هستید، BL.INK ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

BL.INK هیچ گونه رایگانی برای صحبت ندارد، اگرچه شامل یک دوره آزمایشی رایگان سه هفته‌ای است که می‌توانید با آن شروع کنید تا همه ویژگی‌های آن را آزمایش کنید و تعیین کنید که آیا برای شما مناسب است یا خیر.

در نتیجه، BL.INK دارای طیف گسترده ای از ویژگی های مختلف است که برای کسب و کارها بسیار مفید است. به عنوان مثال، BL.INK به شما امکان می دهد هر URL کوتاه شده را از یک داشبورد مدیریت و نظارت کنید.

این شامل تجزیه و تحلیل هایی از جمله اینکه در کجای دنیا روی پیوندهای شما کلیک می شود، تعداد دفعات کلیک بر اساس تاریخ و موارد دیگر می شود.

تعداد زیادی ویژگی دیگر با BL.INK مانند ابزارهای رشد، راه حل های منحصر به فرد برای مشاغل منحصر به فرد و موارد دیگر وجود دارد که آنها را به گزینه ای عالی برای کوتاه کردن URL در مقیاس بزرگ تبدیل می کند.

3.Cutt.ly

بهترین کوتاه کننده URL
بهترین کوتاه کننده URL

اگر به دنبال چیزی هستید که کمی بیشتر و قابل دسترسی برای مشاغل کوچکتر یا برنامه های کاربردی خاص باشد، پس Cutt.ly یک انتخاب محکم برای این کار است.

Cutt.ly با یک طرح کاملا رایگان ارائه می شود که دارای ویژگی های زیادی است که ممکن است بخواهید آنها را امتحان کنید. به عنوان مثال، Cutt.ly به کاربران رایگان اجازه می دهد تا دامین های مارک دار با لینک های کوتاه مربوطه ایجاد کنند. این بدان معنی است که شما می توانید یک URL خاص برای دامین خود بدون نیاز به خرج کردن یک سنت ایجاد کنید.

شما همچنین تجزیه و تحلیل های محدودی را در همین طرح دریافت می کنید، بدون اینکه به خود دامنه مارک اشاره کنیم. از آنجا، می توانید با ثبت نام در یکی از طرح های برتر Cutt.ly، هر یک از این ویژگی ها را گسترش دهید.

این باعث می‌شود Cutt.ly یکی از بهترین گزینه‌های این لیست برای مشاغل کوچکتر و افرادی باشد که می‌خواهند قبل از تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا به راه‌حل قوی‌تری نیاز دارند یا خیر، انگشتان خود را در آن فرو کنند.

4. TinyURL

در مرحله بعد، ما TinyURL را داریم. اگر به دنبال یک کوتاه کننده URL یکباره هستید که استفاده از آن آسان و کاملا رایگان باشد، TinyURL همان چیزی است که به دنبال آن هستید. واقعاً هیچ راه بهتری برای یادگیری نحوه عملکرد یک کوتاه کننده URL وجود ندارد.

TinyURL به هر کسی اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی یک URL را تقریباً بدون دردسر کوتاه کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت بروید، URL طولانی خود را وارد کنید و یک بک نیمه منحصر به فرد را انتخاب کنید. از آنجا، شما قبلاً تمام کرده اید.

می‌توانید نحوه اشتراک‌گذاری لینک های کوتاه‌شده خود را انتخاب کنید، مثلاً از طریق ایمیل یا با اشتراک‌گذاری لینک، اما این تمام چیزی است که برای ایجاد URL کوتاه‌شده‌تان وجود دارد. اگر به دنبال یک دامنه مارک دار و لینک های مربوطه هستید، و همچنین تجزیه و تحلیل دقیق و نظارت بر لینک، از جمله ویژگی های دیگر، TinyURL دارای برخی از برنامه های برتر است.

5. Short.io

بهترین کوتاه کننده URL
بهترین کوتاه کننده URL

اگر به دنبال یک گزینه کوچک محکم با تنوع واقعاً چشمگیر از ویژگی های مختلف هستید، Short.io ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. Short.io با طیف وسیعی از برنامه ها و ویژگی های مختلف ارائه می شود که تقریباً برای همه جذاب است.

برای اکانت های رایگان، Short.io امکان استفاده از حداکثر پنج دامین سفارشی مختلف را برای لینک های مارک دار فراهم می کند. این شامل خود دامین‌ها نمی‌شود، اما برای مثال، برای کسب‌وکارهای کوچکی که قبلاً دامین‌های خاص خود را دارند، این به طور بالقوه می‌تواند مشکل بزرگی باشد.

برای کاربران ممتاز، طیف گسترده ای از ویژگی های مختلف وجود دارد که ارزش توجه به آنها را دارد. می توانید لینک های کوتاه شده خود را به طور خودکار بر اساس منطقه بیننده تغییر مسیر دهید، URL های کوتاه شده موقت ایجاد کنید، لینک طولانی تر را حتی در مرورگرهای بیننده خود پنهان کنید، و حتی برای لینک های خود محافظت رمز عبور اضافه کنید.

Short.io چیزهای بیشتری غیر از این توانایی دارد و این سرویس به طرز شگفت انگیزی از ویژگی های غنی برخوردار است. از آنجایی که طرح رایگان نیز بسیار سخاوتمندانه است، دلیل کمی وجود دارد که آن را امتحان نکنید و ببینید آیا بعداً تمایل به ارتقا دارید یا خیر.

6. Rebrandly

بهترین کوتاه کننده URL
بهترین کوتاه کننده URL

بالاخره Rebrandly را داریم. اگر به دنبال یک کوتاه کننده URL هستید که دارای ابزارهای زیادی برای مدیریت لینک های شما باشد، Rebrandly ممکن است همان سرویسی باشد که به دنبال آن هستید. پس از همه، این یک راه عالی برای کوتاه کردن سریع URL ها مستقیماً از مرورگر شما است.

با Rebrandly، بدون در نظر گرفتن اینکه در چه برنامه ای هستید، تاریخچه لینک و تجزیه و تحلیل عمیق دریافت می کنید. این شامل اطلاعاتی از قبیل اینکه چه دستگاه‌هایی از پیوندهای شما بازدید می‌کنند، چه کشورها، از چه وب‌سایتی بازدید می‌کنند، و در چه زمان‌هایی، حتی تا چند ساعت.

مجموعه کاملی از ویژگی‌های دیگر نیز وجود دارد، مانند جستجوی پیوند، قسمت‌های عقب سفارشی، تغییر مسیرهای 301 و بسیاری موارد دیگر.

یک کوتاه کننده URL برای هر موقعیتی پیدا کنید

همانطور که می بینید، طیف گسترده ای از راه حل های مختلف کوتاه کردن URL برای هر موقعیتی وجود دارد. صرف نظر از اینکه شما یک کسب و کار بزرگ هستید که به دنبال راه درستی برای گسترش تصویر برند خود هستید یا فقط به دنبال کوتاه کردن یک لینک برای یک دوست هستید، یک کوتاه کننده URL در آنجا وجود دارد که برای شما مناسب است.

حتی اگر هیچ یک از این کوتاه‌کننده‌های URL تجاری برای شما جذابیتی نداشته باشد، گزینه‌های دیگری برای هر کسی که به اندازه کافی دانا باشد وجود دارد که چگونه در مورد آن تحقیق کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس