بهترین ابزار تولید سرنخ در سال 2023

74
0
بهترین ابزار تولید سرنخ

اینها بهترین ابزار تولید سرنخ برای تجارت هستند.

بهترین ابزارهای تولید سرنخ، افزایش پایگاه مشتری و به حداکثر رساندن فروش را آسان‌تر می‌کند، در حالی که با بازاریابی موجود یا نرم‌افزار CRM برای تجزیه و تحلیل و KPI بهتر ادغام می‌شود.

ابزارهای تولید سرنخ برای جلب علاقه و اطلاعات تماس مخاطبان شما ضروری هستند. پیدا کردن موارد مناسب برای کسب و کار شما می تواند به گسترش سریعتر آن، ایجاد تماس های حیاتی و کشف فرصت های جدید کمک کند.

می‌توانید این کار را با روش‌های مختلفی انجام دهید، مانند ردیابی مشتری، دعوت از بازخورد مشتری، و کاوش در ارتباطات مشتری آنلاین. این می تواند به طور مستقیم یا غیرمستقیم با هدف قرار دادن فروش، بازاریابی یا مدیریت ارتباط با مشتری یا حتی هر سه مورد انجام شود.

نتیجه این است که هدف ابزارهای تولید سرنخ کمک به افزایش فروش با تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری است.

خواه قصد دارید بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید، بینش را از خریداران بالقوه محصولات یا خدمات خود جمع آوری کنید، یا در غیر این صورت، بهترین ابزارهای تولید سرنخ اغلب می توانند فرآیندها را برای شما خودکار کنند و کل فرآیند را کارآمدتر کنند.

علاوه بر این، می تواند به شما کمک کند تا استراتژی مشتری خود را ساده کنید و بر ارائه آنچه که مشتریان نیاز دارند تمرکز کنید، بدون اینکه مجبور باشید برای جلب توجه آنها به تبلیغات پولی متوسل شوید.

در فهرست بهترین ابزارهای تولید سرنخ در حال حاضر موجود، همه چیز از یکپارچه سازی CRM و ویژگی های گردش کار گرفته تا تجزیه و تحلیل سرنخ و هزینه در زمان واقعی را بررسی کرده ایم.

بهترین ابزارهای تولید سرنخ 2023 به طور کامل

1. LiveChat

بهترین نسل اصلی برای ارتباطات با مشتری

دلایل خرید:

+ آسان استفاده

+ برچسب های متنی

+ ادغام های زیاد

به لطف سهولت استفاده و طیف وسیعی از ویژگی ها، LiveChat انتخاب ما برای بهترین نرم افزار چت زنده در سراسر جهان است.

با استفاده از آن، می توانید یک جعبه گفتگو برای ارتباط با مشتریان در وب سایت خود ایجاد کنید. ارسال فایل‌ها، پیوندها، تقویم‌ها و پاسخ‌های آماده که به سؤالات رایج پاسخ می‌دهند از طریق این جعبه چت امکان‌پذیر است. یکی دیگر از ویژگی های مفید، امکان ارسال یک چت زنده به یکی دیگر از نمایندگان پشتیبانی مشتری است که برای مشاغل با تیم های مختلف بسیار مهم است.

از نظر سایر کارکردهای چت زنده ، می توانید قبل از ارسال پیام خود ، آنچه را که مشتریان تایپ می کنند ، مشاهده کنید ، برچسب های متنی را به هر گپ اختصاص دهید یا با استفاده از بایگانی به چت های قبلی دسترسی پیدا کنید. همچنین می توان اعلان های چت را دریافت کرد ، از مشتریان بخواهید که چت ها را ارزیابی کنند و نظرسنجی های کوتاه را انجام دهند ، از بازدید کنندگان جدید بخواهند که آیا می خواهند گپ بزنند ، در مورد اعلامیه ها و محصولات جدید و موارد دیگر به مشتریان بگویید.

علاوه بر این ، LiveChat به شما امکان می دهد تمام ارتباطات خود (از جمله ایمیل ، گپ ، پیام کوتاه ، برنامه ها و غیره) را در یک داشبورد کاربر پسند سازماندهی کنید. این مجموعه همچنین برای بیش از 170 سیستم عامل نرم افزاری از جمله فیس بوک ، مسنجر ، وردپرس ، Salesforce ، Shopify ، Dropbox و بسیاری دیگر.

قیمت گذاری از حدود 20 دلار / 30 £ / 30 دلار در ماه در ماه پرداخت می شود ، با برنامه های اضافی ویژگی های پیشرفته دیگری را ارائه می دهد.

2. HubSpot

بهترین انتخاب همه جانبه در مورد تولید سرنخ

دلایل خرید:

+بسیاری از ویژگی های گردش کار

+می تواند با CRM ادغام شودپ

+مجموعه بازاریابی یکپارچه

دلایلی برای اجتناب:

-برنامه های پریمیوم می توانند گران شوند

-پشتیبانی مشتری محدود در طرح رایگان

HubSpot معمولاً یکی از اولین نام‌هایی است که در هنگام ذکر ابزارهای سرب ژن روی لبان افراد قرار می‌گیرد. این یک چاقوی ارتش سوئیس است که فروش، بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری را در یک پلتفرم ترکیب می کند.

بسیاری از ویژگی‌های آن به شما امکان می‌دهد گردش‌های کاری اتوماسیون، کمپین‌های ایمیلی، و مدیریت حساب‌های رسانه‌های اجتماعی را علاوه بر انجام فعالیت‌های تولید سرنخ ایجاد کنید. این برای SMB هایی که به دنبال مقیاس هستند و هنوز نمی خواهند انگشتان خود را در نرم افزار CRM سازمانی و چالش های مرتبط با آن (و نه به ذکر هزینه) فرو ببرند، عالی است.

طرح رایگان آن بستری توانا برای مدیریت و حفظ سرنخ‌های جدید از طریق انواع ابزارهای CRM، بازاریابی، فروش و خدمات مشتری رایگان HubSpot فراهم می‌کند. با این حال، شایان ذکر است که طرح رایگان با پشتیبانی مشتری محدود ارائه می شود، بنابراین به چت درون برنامه ای یا پشتیبانی تلفنی دسترسی نخواهید داشت.

3. Albacross

بهترین برای شناسایی و تماس با سرنخ های حیاتی

دلایل خرید:

+ پیگیری ناوبری

+ به شناسایی منجر در زمان واقعی کمک می کند

+می توانید ایمیل های تماس را پیدا کنید

دلایلی برای اجتناب:

-گزارش های خودکار فقط برای کاربران ثبت شده قابل ارسال است

ما طرفداران بزرگی از Albacross هستیم ، که در مورد شناسایی سرب های بالقوه ای است که در زمان واقعی به وب سایت شما مراجعه می کنند و عادت های ناوبری آنها را تشخیص می دهند (قبل از اینکه در نهایت عمل کنند).

به عنوان مثال ، اگر محصول یا خدمات خود را در یک جمعیت شناسی خاص هدف قرار داده اید ، می توانید ببینید که آیا کسی متعلق به آن در حال مرور صفحه اصلی ، کانال های خاص یا صفحات دیگر قبل از ارسال ایمیل است.

و با نشان دادن اینکه چه نوع شرکت ها و افراد از سایت شما بازدید می کنند ، Albacross به شما کمک می کند تا پیام های خود را تنظیم کنید تا بتوانید منجر به پیشرفت های مورد نظر خود شوید.

یک اشکال جزئی این است که برای دریافت گزارش های خودکار باید یک کاربر ثبت نام شده باشید (بنابراین به عنوان مثال نمی توانید با یک تیم گسترده تر به اشتراک بگذارید) اما این پلتفرم واقعاً بصری است و با طیف گسترده ای از فیلترها همراه است و گزینه های سفارشی سازی ، به این معنی که کاربران می توانند واقعاً بر روی سربارهایی که می خواهید هدف قرار دهید ، استفاده کنند.

4. Discover.ly

بهترین برای تولید رسانه های اجتماعی

دلایل خرید:

+ساده و در عین حال مؤثر

+ بارگیری سریع

+ اتصالات LinkedIn

دلایلی برای اجتناب:

-پروفایل ها گاه به گاه ناسازگار می شوند

رسانه های اجتماعی در صورت استفاده هوشمندانه و کارآمد می توانند یک معدن قدرتمند باشند ، اما پیدا کردن منجر به امثال LinkedIn و Facebook می تواند یک کار ناامیدکننده و وقت گیر باشد.

Google Chrome افزودنی Discover.ly قصد دارد با آشکار کردن اطلاعات بیشتر در مورد شخصی و اینکه هنگام بازدید از نمایه آنها در یک شبکه رسانه های اجتماعی به آنها وصل می شود ، این مسئله را تغییر دهد.

به عنوان مثال ، در LinkedIn ، بازدید از پروفایل یک شخص یک پنجره پاپ آپ را به وجود می آورد که نشان می دهد علاوه بر فیس بوک و توییتر ، آن شخص در LinkedIn به چه کسی متصل است.

این یک روش ساده و در عین حال مبتکرانه برای یافتن سریع سربهای جدید بدون نیاز به ساعت ها برای حرکت در راه خود در شبکه های فردی است. توجه داشته باشید که این ابزار فقط اطلاعات پوست سر را که به آن دسترسی دارید ، خواهد داشت و هیچ گونه بلوک حریم خصوصی داده را نمی شکند.

5. Wisepops

بهترین برای پاپ آپ های وب

دلایل خرید:

+سازنده آسان کشیدن و رها کردن

+60 الگوی از پیش تعیین شده

+قابل تنظیم

دلایلی برای اجتناب:

-کمتر VFM در وب سایت های کوچکتر

پاپ آپ های وب سایت طی سالهای متمادی یک نماینده بد را به دست آورده اند ، اما تحقیقات نشان می دهد که آنها برای تولید سرب بسیار مفید هستند. WISEPOPS به شما کمک می کند تا با استفاده از یک سازنده کشش و قطره ای که به شما 60 الگوی انتخاب می کند ، پاپ آپ های زیبا را ایجاد کنید.

همچنین می توان اقدامات مختلفی را برای بازدید کنندگان برای بازدید از ابتدا انجام داد و سپس در نهایت صفحات را ترک کرد ، روی پیوندها کلیک کرده یا بر روی عناصر خاص در وب سایت سازمان خود حرکت کرد.

WISEPOPS امکان فعال کردن چندین کمپین را به طور همزمان ، بازدید کنندگان را با توجه به موقعیت مکانی و مرورگر خود هدف قرار می دهد ، و حتی می توانید پیام های اختصاصی را برای مشتریان جدید و بازده های بازگردان تهیه کنید.

این سرویس همچنین با برخی از شجره نامه ها همراه است ، Wisepops ادعا می کند که بیش از 50 کشور در بیش از 50 کشور جهان سرویس می دهد ، که آنها می گویند بیش از دو میلیارد پیام شخصی در محل برای امثال Decathlon ، Heineken و Jaguar جمع می کند.

6. OptInmonster

انتخاب ایده آل برای هدف قرار دادن خاص موبایل

دلایل خرید:

+ فرم های قدرتمند ، آسان برای تنظیم

+ ادغام قوی با سایر خدمات

+ ساده برای استفاده

دلایلی برای اجتناب:

– فقط سالانه صورتحساب می شود

OptinMonster یک ابزار نرم افزار تولید سرنخ هوشمند است که گرفتن، اشتراک گذاری و مدیریت سرنخ های بازاریابی را آسان می کند. فرم‌های سازگار با موبایل با تبدیل بالا را ارائه می‌کند و از قوانین تشخیص رفتار برای دستیابی به موفقیت استفاده می‌کند.

OptinMonster با اکثر پلتفرم های بازاریابی ایمیلی و CRM اصلی ادغام می شود و می توانید قوانین هدف گیری پیشرفته ای را برای کمپین های بازاریابی تنظیم کنید. این می‌تواند شامل هر چیزی از هدف‌گذاری در سطح صفحه (اجرای کمپین‌ها در صفحات مختلف، هدف‌گذاری به محتوای صفحه) تا هدف‌گذاری مجدد در سایت (ایجاد پیشنهادات و تبلیغات ویژه برای بازدیدکنندگان بازگشتی) باشد.

همچنین می توان کمپین ها را بر اساس مکان، فعالیت یا عدم فعالیت و بر اساس نوع دستگاه هدف قرار داد. با فناوری ثبت اختراع «Exit-Intent»، همچنین برای تلاش برای تغییر نظر بازدیدکنندگانی که به نظر می‌رسد قصد دارند وب سایت شما را رها کنند، از طریق استفاده مؤثر از پنجره‌های بازشو و جعبه‌های اسکرول مفید است.

7. Lusha

بهترین برای یافتن مخاطبین B2B

دلایل خرید:

+ پایگاه اطلاعاتی غنی

+ آسان برای استفاده

دلایلی برای اجتناب:

– ابزارهای دیگر مشابه را به صورت رایگان ارائه می دهند

Lusha به‌عنوان یک پایگاه‌داده از مخاطبین B2B، می‌تواند توسط متخصصان فروش و بازاریابی برای یافتن سرنخ‌ها، تقویت کمپین‌های آن‌ها و در نهایت افزایش درآمد به کار گرفته شود. به طور خلاصه، این امکان را فراهم می کند تا اطلاعات افرادی را که به صورت عمومی در رسانه های اجتماعی و جاهای دیگر فهرست شده اند، بدون صرف ساعت ها به جستجوی دستی صفحات، بیابید.

همچنین یک افزونه مرورگر برای کروم ارائه می دهد که به طور خودکار صفحه نمایه ای را که در شبکه های اجتماعی مانند لینکدین، فیس بوک و توییتر بازدید می کنید اسکن می کند تا اطلاعات تماس به روز را ارائه دهد. البته توجه داشته باشید که Discover.ly، همچنین در فهرست بهترین ابزارهای نسل پیشرو ما، این را به صورت رایگان ارائه می دهد.

با Lusha همچنین می توانید فیلترهایی را بر اساس لیست های جستجو ایجاد کنید و به راحتی آن را بدون دردسر زیاد در جریان کار فعلی خود ادغام کنید.

8. Hello Bar

بهترین برای پیام های وب سایت مناسب

دلایل خرید:

+ آسان برای استفاده

+ رقیب ابزارهای انتخاب ایمیل اختصاصی

+ هدف گذاری دقیق را ارائه می دهد

دلایلی برای اجتناب:

– به طور خودکار با Hubspot ادغام نمی شود

Hello Bar که زندگی خود را به عنوان یک نوار اعلان شروع کرد، به یک ابزار بازاریابی انعطاف پذیر تبدیل شده است که به شما امکان می دهد پیام هایی را برای بازدیدکنندگان وب سایت خود طراحی کنید. برای شروع، تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL وب سایت خود را وارد کنید و نحوه ساخت تبلیغات نمایشی و نصب بارکد به شما نشان داده می شود.

از آنجا، می‌توانید یکپارچه‌سازی‌های ایمیل را راه‌اندازی کنید، اهداف کمپین‌های خود را انتخاب کنید، پاپ‌آپ‌های مدال، تصاحب کامل سایت، اسلایدها و موارد دیگر را نصب کنید. علاوه بر این، به شما امکان می‌دهد اعلان‌های ساده را تنظیم کنید و بازدیدکنندگان وب‌سایت را به کانال‌های رسانه‌های اجتماعی هدایت کنید.

همچنین برای ایجاد تست A/B خوب است، هرچند توجه داشته باشید که ممکن است نیاز به استفاده از ابزار دیگری مانند Zapier برای ادغام Hello Bar با نرم افزار CRM محبوب مانند Hubspot داشته باشید.

9.Referral Candy

انتخاب برتر برای کمک به دیگران برای آوردن سرنخ ها به شما

دلایل خرید:

+ راه اندازی آسان با یک خط کد

+ پشتیبانی سریع

دلایلی برای اجتناب:

– فقط یک ارز برای پرداخت موجود است

ReferralCandy یک ابزار تجارت الکترونیک عالی برای تولید سرنخ است. همانطور که از نام آن پیداست، این مرکز حول محور کمک به کسب و کارها برای ایجاد سرنخ و فروش با ارائه تخفیف به مشتریان خود برای ارسال مشتریان جدید به راه خود است.

این به‌عنوان یک آزمایش 30 روزه رایگان ارائه می‌شود که می‌توانید برای آزمایش ویژگی‌های آن از جمله کمپین‌های ایمیلی و داشبوردهای اطلاعات مبتنی بر داده‌ها استفاده کنید. ReferralCandy همچنین با طیف وسیعی از پشته ها و پلتفرم های بازاریابی – از Shopify و WooCommerce گرفته تا BigCommerce، Magento، Mailchimp و Google Analytics ادغام می شود.

علاوه بر این، شما می‌توانید با یک راه‌اندازی آسان و شهودی در کوتاه‌مدت راه‌اندازی کنید، اگرچه در صورت نیاز به پرسیدن هرگونه سؤال، اطمینان خاطر در قالب خدمات پشتیبانی قوی و کارآمد مشتری وجود دارد.

10. Jotform

ایده آل برای کاربران بدون دانش کدنویسی

دلایل خرید:

+ آسان برای استفاده

+ طرح های آماده شده

+ قابل تنظیم

دلایلی برای اجتناب:

– مرکز پشتیبانی گیج کننده است

JotForm ایده آل برای مشاغل در هر اندازه ای است، JotForm به شرکت ها کمک می کند تا فرم های نظرسنجی را بدون هیچ دانشی از CSS، جاوا اسکریپت یا سایر زبان های برنامه نویسی ایجاد کنند – اگرچه اگر این کار را انجام دهند، فضای زیادی برای فرو رفتن در کد و تغییر طراحی وجود دارد.

فرم‌ها بسیار قابل تنظیم هستند و می‌توان آن‌ها را طوری تنظیم کرد که محتوای متفاوتی را بر اساس موقعیت مکانی کاربر نشان دهد، و انواع فیلدها را می‌توان بیشتر سفارشی کرد تا ویژگی‌ها را در صورت نیاز نشان دهند، محدودیت‌های کاراکتر و فیلدها را از قبل پر کنید.

Jotform یک طرح رایگان بسیار جذاب ارائه می دهد که شامل 5 فرم، 100 ارسال در ماه و 10 پرداخت در ماه است. برای افراد و مشاغل کوچک، ممکن است این تنها چیزی باشد که نیاز دارید. تنها نقطه ضعف واقعی این است که نظرسنجی های شما با نام تجاری Jotform به جای لوگوی سفارشی شما همراه خواهد بود. آزمایشی رایگان در دسترس است.

ابزار تولید سرنخ چیست؟

بهترین ابزارهای تولید سرنخ آن‌هایی هستند که با ایجاد خودکار سرنخ‌های فروش جدید یا افزایش نرخ تبدیل سرنخ‌های موجود، دسترسی و جذابیت کسب‌وکار را افزایش می‌دهند – و به صرفه‌جویی در زمان، منابع و پول اشاره نمی‌کنیم.

ابزارهای فهرست شده در این صفحه همگی راه‌های مختلفی را برای انجام این کار ارائه می‌دهند، اما اصل اصلی برای هر کدام یکسان باقی می‌ماند – مشتریان بیشتری را برای مشاهده خدمات یا محصول خود جذب کنید و به اندازه کافی برای متقاعد کردن آنها به خرید انجام دهید.

چگونه بهترین ابزار تولید سرنخ را برای خود انتخاب کنیم؟

قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک از بهترین ابزارهای تولید سرنخ را در کسب و کار خود پیاده سازی کنید، مهم است که در نظر داشته باشید که در چه زمینه هایی از تولید سرنخ خود نیاز به بهبود دارید.

آیا برای درک اینکه مشتریان شما از کجا می آیند مشکل دارید؟ آیا در یافتن مشتریان جدید شکست می خورید؟ آیا در یافتن سرنخ ها مشکلی ندارید اما هیچ راه موثری برای تبدیل آنها به فروش ندارید؟ هنگامی که نگرانی های اصلی خود را تشخیص دادید، در مکان بهتری برای یافتن راه حل ها خواهید بود، که بسیاری از آنها می توانند در همین صفحه باشند.

بهترین ابزار تولید سرنخ: چگونه آزمایش می کنیم

تنوع ابزارها و پلاگین های مبتنی بر فروش ارائه شده است، لیست ما از بهترین ابزارهای تولید سرنخ طیف گسترده ای از کاربردها و عملکردها را پوشش می دهد.

از نظرسنجی از مشتریان گرفته تا جلوگیری از ترک وب سایت شما توسط بازدیدکنندگان وب، یک ویژگی مشترک همه این ابزارها این است که به کسب و کار شما درک بیشتری از رفتار مشتریان فعلی شما ارائه می دهند و به شما کمک می کنند تا مشتریان جدید را بر اساس آن اطلاعات هدف قرار دهید.

علاوه بر اشاره به روش‌های متفاوتی که این ابزارها می‌توانند به تولید و تبدیل سرنخ‌ها کمک کنند، سهولت استفاده و فرآیند راه‌اندازی هر ابزار را نیز به تفصیل شرح داده‌ایم، و اشاره کرده‌ایم که در چه مواردی کاربر به سطحی از پیچیدگی نیاز دارد. ما همچنین مکان هایی را که این ابزار می تواند با سایر ابزارهای CRM محبوب ادغام شود، لیست کرده ایم، هزینه یا پیشنهادات آزمایشی رایگان را یادداشت کرده ایم، و همچنین پیشنهادات پشتیبانی مشتری هر ابزار را بررسی کرده ایم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس