بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس در سال 2022

73
0

از کلاسیک های محبوب تا نسخه های اصلی نتفلیکس، از خانه های جن زده گرفته تا موجودات شیطانی، نتفلیکس برای هر نوع طرفدار فیلم ترسناک چیزی دارد. در اینجا نگاهی می اندازیم به بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس که پخش شده اند.

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس: Crimson Peak

Crimson Peak
Crimson Peak

Guillermo del Toro  برداشتی استادانه از فیلم ترسناک و وحشی قدیمی با Crimson Peak ارائه می دهد. کانال های Del Toro این رمان عاشقانه شبح‌آلود که در اواخر قرن نوزدهم تنظیم شده را به همان اندازه پخش میکنند که تولیدات ترسناک Brontë sisters و Hammer را پخش می‌کنند. Mia Wasikowska درنقش وارث جوانی بازی می کند که پاهایش توسط یک بارونت انگلیسی (Tom Hiddleston) جدا شده است. درحالیکه با او ازدواج می کند، او را به عمارت در حال فروپاشی خود می آورد، جایی که پر از رازهای خطرناک است که بیشتر آن توسط خواهر بی رحمش (Chastain Jessica) نگهداری میشود.

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس: His House

His House
His House

یک جفت پناهنده از سودان جنوبی زمانی که در خانه های دولتی در لندن مستقر می شوند، با خاطرات آسیب زا و همچنین روح شیطانی از سرزمین خود تسخیر می شوند. فیلم خانه او، خانه خالی از سکنه شبح وار را با مراقبه در برابر ضربه و جابجایی مخلوط میکند، و یک درگیری جذاب و آزاردهنده جدیدی را در نوع داستان هایی با موضوع خودمانی قرار می دهد.

Hush

Hush
Hush

قبل از ساخت سریال های محبوب نتفلیکس The Haunting of Hill House و The Haunting of Bly Manor، Mike Flanagan  فیلم هیجان‌انگیز در ژانر تهاجم به خانه پر تنشی به نانم Hush را کارگردانی کرد که موضوع آن درباره یک زن ناشنوا (Kate Siegel) است که با یک مزاحم سرسخت مبارزه می‌کند. Flanagan به طرز مبتکرانه ای ناشنوایی شخصیت اصلی را در فیلم به نمایش گذاشته و تماشاگر را در شرایطی در جای خود قرار داده که شخصیت اصلی برای زندگی خود می جنگد.

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس: I Am the Pretty Thing That Lives in the House

I Am the Pretty Thing That Lives in the House
I Am the Pretty Thing That Lives in the House

Oz Perkins، نویسنده و کارگردان، با عنوان ترسناک و وهم آور فیلم خود شروع میکند ، من چیز زیبایی هستم که در خانه زندگی می‌کند (I Am the Pretty Thing That Lives in the House) که با این عنوان حالتی پایدار از ناراحتی ایجاد می‌کند. Ruth Wilson در نقش پرستاری بازی می‌کند که از نویسنده‌ای مسن در خانه‌ای مراقبت می‌کند که ممکن است محل رویدادهای غم انگیز واقعی باشد که در معروف‌ترین رمان نویسنده به تصویر کشیده شده است.

هم پرستار و هم روح زنی که در خانه جان خود را از دست داده در اتاق‌های عمدتاً خالی می‌چرخند، سرنوشت آنها در هم تنیده می‌شود، زیرا Perkins  مخاطب را در فضایی از ترس غوطه‌ور می‌کند.

It Follows

It Follows
It Follows

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس: Let Me In 

Let Me In 
Let Me In

یکی از وحشتناک ترین چیزها در فیلم های ترسناک خطرات بی رحمانه و غیرقابل توضیح است و این همان چیزی است که شخصیت ها در فیلم It Follows اثر avid Robert Mitchell’s با آن روبرو هستند. جوانان از طریق تماس جنسی، نفرینی را منتقل می‌کنند، و هر کسی که دریافت‌کننده ی این نفرین باشد، آرام آرام به شکل غریبه‌ها یا گاهی اوقات چهره‌های آشنا در می‌آید، که تحت تعقیب قرار می‌گیرد. Mitchell  با شبح همیشگی مرگ بر روی قهرمانانش، فضایی ناآرام و بی‌نظم ایجاد می‌کند.

بازسازی از روی یک فیلم ارزشمند که به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفته کار آسانی نیست، اما کارگردان  Matt Reeves با Let Me In این کار را انجام می دهد. این نسخه آمریکایی بر گرفته از فیلم خون آشام سوئدی Let the Right One In است، این نسخه آمریکایی عناصر اصلی را حفظ می کند،یک پسر جوان خجالتی (Kodi Smit-McPhee) با دختر مرموز (Chloë Grace Moretz) پس از نقل مکان در همسایگی او،با یکدیگر دوست می شوند. Reeves  از دو بازیگر اصلی خود اجرای تاثیرگذاری را در این فیلم دریافت می‌کند، و یک تحول ملموس تر در داستان غم انگیز دوران بلوغ ایجاد می‌کند.

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس: A Nightmare on Elm Street

A Nightmare on Elm Street
A Nightmare on Elm Street

داستان شخصیت ترسناک  Freddy Krueger با فیلم اصلی A Nightmare on Elm Street آغاز می شود. Robert Englund نقش قاتل بد شکلی را بازی می‌کند که افراد را در رویاهایشان تعقیب می‌کند و نوجوانان را از اسپرینگ‌وود، اوهایو بیرون می‌برد. Heather Langenkamp  در نقش نوجوانی به نام Nancy Thompson ، که تنها فردی است که قدرت ایستادگی در برابر فردی را دارد، بازی بسیار خوبی را رقم می زند. Wes Craven ، تصویر غیر واقعی و ترسناکی را خلق می‌کند که یکی از موفق‌ترین فیلم های ترسناک تمام دوران را راه‌اندازی کرد.

The Perfection

The Perfection
The Perfection

Allison Williams و Logan Browning در فیلم ترسناک روان‌شناختی پرپیچ و خم Richard Shepard’s به نام The Perfection نقش نوازندگان دوئل ویولن را بازی می‌کنند. هر دو شارلوت (Williams) و لیزی (Browning) دانش‌آموزان معلم سخت‌گیری(Steven Weber) هستند،که همان سخت‌گیری و رقابت خشونت‌آمیز بیش از اندازه، سبب تحریک آنها میشود. Shepard از طریق پیچش‌های داستانی متعدد با انتظارات بازی می‌کند و موجب حدس زدن تماشاگران در مورد روابط واقعی شخصیت‌ها ، حتی در زمانی که آنها بی‌رحمانه یکدیگر را عذاب می‌دهند میشود.

Sweetheart

Sweetheart
Sweetheart

Kiersey Clemons تنها فردی است که در بیشتر زمان اجرای Sweetheart به عنوان تنها بازمانده یک کشتی غرق شده که در یک جزیره متروک سرگردان شده است، روی پرده سینماست. واقعاً جزیره متروک است؟ کارگردان جی از تهدید غم انگیز یک هیولا از اعماق دریا استفاده می کند تا داستان زنی را تعریف کند که ذخایر نیروی درونی خود را پیدا کرده و قدرت خود را پس می گیرد

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس: Unfriended

Unfriended
Unfriended

به تصویر کشیدن یک داستان تنها از طریق تصاویر روی صفحه کامپیوتر ممکن است یک حقه مسخره به نظر برسد، اما فیلم ترسناک هوشمندانه و با طراحی پیچیده Unfriended آن را با داستان اساسی اما موثر درباره گروهی از نوجوانان که هدف انتقام از آن سوی قبر هستند، به تصویر می کشد. این فیلم به خوبی زندگی آنلاین شخصیت های خود را به تصویر می کشد و در عین حال یک داستان ارواح گونه ی راضی کننده و ترسناک را نیز ارائه می دهد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس