بهترین محافظ های صفحه نمایش آیفون 14 پرو در سال 2023

78
0
بهترین محافظ های صفحه نمایش آیفون 14 پرو

هنگامی که آیفون 14 پرو را بررسی کردیم، مشخص شد که یکی از بهترین ویژگی های آن، نمایشگر OLED بسیار پر جنب و جوش و رنگارنگ آن است. به علاوه، با وجود جزیره پویا در بالای صفحه که دوربین سلفی و Face ID را در خود جای داده است، حفظ صفحه نمایش آیفون 14 پرو شما از خط و خش بیش از هر زمان دیگری مهم است. مثل همیشه، ما یک محافظ صفحه نمایش شیشه ای با کیفیت خوب را برای هرکسی که می خواهد نمایشگر گوشی خود را تا حد امکان بکر نگه دارد پیشنهاد می کنیم—در اینجا بهترین محافظ های صفحه نمایش برای iPhone 14 Pro شما آورده شده است.

عکس

محافظ صفحه نمایش شیشه ای اسپیگن برای آیفون 14 پرو

انتخاب سردبیر

اسپیگن سال‌هاست که محافظ صفحه نمایش باکیفیت می‌سازد، و این محافظ صفحه‌نمایش مقاوم در برابر اثر انگشت، فوق‌العاده شفاف است و در یک بسته دوتایی عرضه می‌شود، بنابراین در صورت نیاز یک نسخه پشتیبان دارید. به علاوه، نصب با ابزار گنجانده شده Spigen بسیار آسان است.

محافظ صفحه نمایش ZAGG Invisible Shield Glass Elite برای آیفون 14 پرو

انتخاب حق بیمه

سپر نامرئی ZAGG برای آیفون 14 پرو فوق العاده مقاوم در برابر شکستگی است و در صورت افتادن آیفون، دوام بیشتری خواهد داشت. به علاوه، این نسخه دارای یک بریدگی برای سنسورهای پنهان در جزیره پویا است، بنابراین شما هرگز نگران لکه شدن Face ID یا دوربین سلفی نباشید.

محافظ صفحه نمایش با پوشش کامل JETech برای آیفون 14 پرو

بهترین ارزش

چند محافظ صفحه نمایش ارزان می خواهید؟ محافظ صفحه نمایش با پوشش کامل JETech برای آیفون 14 پرو در یک بسته سه تایی عرضه می شود. شما اپلیکاتور دریافت نخواهید کرد، اما آنها فوق العاده نازک هستند و به خوبی لبه به لبه مناسب هستند و آنها را برای استفاده در هر قاب مناسب می کند.

بهترین محافظ های صفحه نمایش آیفون 14 پرو
بهترین محافظ های صفحه نمایش آیفون 14 پرو

محافظ صفحه شیشه ای amFilm OneTouch برای آیفون 14 پرو

نصب با یک لمس

ابزار نصب همراه با محافظ‌های صفحه amFilm (درست است، دو تا هستند) واقعاً عالی است، که باعث می‌شود همیشه تناسب کامل را به راحتی انجام دهید. به علاوه با ضخامت تنها 0.33 میلی متر، شیشه به اندازه کافی نازک است تا همیشه اطمینان حاصل شود که ورودی های لمسی شما به درستی برای نمایش روشن هستند.

محافظ صفحه نمایش JETech Privacy برای iPhone 14 Pro

حریم خصوصی برای آیفون شما

JETech همچنین اگر دوست ندارید مردم صفحه گوشی شما را زیر و رو کنند، یک محافظ عالی برای حفظ حریم خصوصی می سازد. این در یک بسته دو تایی می آید و نگران نباشید. یک برش برای حواس و یک دوربین در جزیره پویا وجود دارد، بنابراین سلفی‌های شما کاملا واضح خواهند بود.

بهترین محافظ های صفحه نمایش آیفون 14 پرو
بهترین محافظ های صفحه نمایش آیفون 14 پرو

محافظ صفحه نمایش ESR Armorite iPhone 14 Pro

محافظ مقاوم

محافظ صفحه نمایش ESR Armorite برای مقاومت در برابر 110 پوند نیرو ساخته شده است، که آن را دارای گواهینامه نظامی می کند. علاوه بر این، لبه های گرد در کناره های نمایشگر آیفون 14 پرو نرم تر از سایر محافظ ها قرار می گیرند.

محافظ صفحه نمایش شیشه ای Ailun برای آیفون 14 پرو

خرید به صورت عمده

محافظ صفحه نمایش شیشه ای Ailun برای آیفون 14 پرو یک بسته سه تایی را با هزینه بسیار کم ارائه می دهد. اگر می خواهید مطمئن شوید که نسخه پشتیبان دارید یا بیش از یک آیفون 14 پرو دارید که می خواهید از آن محافظت کنید، عالی است. به یاد داشته باشید، این هیچ کمکی نصب ندارد، بنابراین باید آنها را به روش قدیمی قرار دهید.

محافظ صفحه نمایش TOZO برای آیفون 14 پرو

محافظ فوق العاده نازک

بهترین محافظ های صفحه نمایش آیفون 14 پرو
بهترین محافظ های صفحه نمایش آیفون 14 پرو

محافظ های صفحه نمایش TOZO بسیار نازک هستند، به طور دقیق 0.26 میلی متر هستند، که باعث می شود هنگام نصب بر روی iPhone 14 Pro شما تقریباً غیرممکن به آنها توجه کنید. البته، این آنها را کمی شکننده می کند، اما اگر از احساس یک تکه شیشه بزرگ بر روی صفحه نمایش آیفون خود متنفر هستید، تا زمانی که در حین نصب مراقب باشید، اینها این کار را انجام می دهند.

محافظ های صفحه و جزیره پویا

با معرفی Dynamic Island در آیفون 14 پرو، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه محافظ های صفحه ممکن است بر عملکرد بریدگی جدید تأثیر بگذارند. به هر حال، مطمئناً نمی خواهید در برنامه های خود که از Live Activities پشتیبانی می کنند تداخل داشته باشید. خبر خوب این است که واقعاً لازم نیست نگران تداخل محافظ صفحه با جزیره دینامیک یا سنسورهای نگه‌داشته شده در آن باشید.

برخی از محافظ های صفحه نمایش برش هایی را ارائه می دهند، اما در محافظ های شفاف صفحه ضروری نیستند. محافظ های صفحه نمایش حریم خصوصی، که معمولاً رنگی هستند، به بریدگی نیاز دارند تا اطمینان حاصل شود که روی دوربین جلو تأثیر نمی گذارند.

از نمایشگر زیبای آیفون 14 پرو محافظت کنید

یک محافظ صفحه نمایش عالی به شما آرامش می دهد که بدانید هیچ چیز به طور تصادفی نباید صفحه نمایش شما را خراش دهد و حتی در صورت افتادن تصادفی آیفون 14 پرو به محافظت از آن کمک می کند. ما عاشق محافظ صفحه نمایش اسپیگن هستیم. این شرکت تقریباً برای هر گوشی هوشمند آنها را می سازد و همیشه خوب کار می کنند. هر کدام واضح، دقیق و آسان برای نصب هستند.

اگر نگران افتادن آیفون 14 پرو خود هستید، محافظ صفحه Invisible Shield ZAGG بسیار عالی است. مقاومت در برابر شکست باید از ترک خوردن یا شکستن محافظ صفحه بسیار بیشتر از محافظ صفحه معمولی شما جلوگیری کند.

در نهایت، اگر در نصب محافظ صفحه حرفه‌ای هستید و می‌خواهید یک گزینه مقرون‌به‌صرفه که چندتایی عرضه می‌شود، داشته باشید، محافظ‌های صفحه پوشش کامل JETech مناسب هستند. دریافت سه محافظ در بسته به این معنی است که در صورتی که در اولین نصب مشکلی پیش بیاید، یا چندین آیفون دارید، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید—این یک برد-برد است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس