بهترین کتاب های رایگان برای خواندن در Kindle و Apple

74
0
کتاب های رایگان در کیندل آمازون و اپل بوک

به خاطر وجود نعمتی به نام اینترنت، کتاب های زیادی وجود دارد که می‌توانید رایگان در فروشگاه کیندل آمازون و Apple Books بخوانید. در این مطلب ما به معرفی کتاب های رایگان در کیندل آمازون و اپل بوک پرداخته ایم.

همه احتمالا Kindle را می‌شناسید، اما اپل بوک یک ستاره واقعی و ناشناخته است. یک فهرست گسترده از “کتاب هایی که باید بخوانید” وجود دارد. این فهرست مملو از کتاب هایی است که می توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

بسیاری از این کتاب ها در آمازون نیز رایگان هستند، اما برخی از آنها چند دلار (یا شاید فقط چند سنت) برای شما هزینه دارند. اگر کاربر Kindle Unlimited هستید، کتاب های بسیار بیشتری برای خواندن «رایگان» خواهید داشت.

دنیای بزرگ و گسترده ای از کتاب های ارزان یا بدون هزینه در این پلتفرم ها یافت می شود. در این مقاله 17 اثر کلاسیک برای شروع شما آورده شده است.

Little Woman زنان کوچک (لوئیزا می آلکات Louisa May Alcot)

Little Women در سال 1859 منتشر شد و آخرین اثر خود را به لطف اقتباس سینمایی 2019 با بازی اما واتسون دریافت کرد. زنان کوچک رمانی تحسین برانگیز بود و در نمایشنامه ها، فیلم ها، اپرا ها و برنامه های تلویزیونی اقتباس شده است.

Little Women را به صورت رایگان در Apple Books یا در Amazon Kindle با قیمت 1.63 دلار دانلود کنید.

کتاب های رایگان در کیندل آمازون و اپل بوک: Petter Pan پیتر پن (جی ام باری J.M. Barrie)

این گزینه برای والدینی است که به دنبال چیزی جهت خواندن برای فرزندان خود هستند، یا علاقمندان به دیزنی که می خواهند نمایشنامه ای الهام بخش بخوانند. این رمان کلاسیک سال ۱۹۵۷ منتشر شد. پیتر پن که با نام Peter And Vandy نیز منتشر شد، داستان نورلند، پیتر پن، تینکربل و کاپیتان هوک بدجنس است.

پیتر پن را رایگان در Apple Books یا با ۲.۲۳ دلار در Kindle دانلود کنید.

Frankestein فرانکشتاین (مری شلی Mary Shelley )

مانند اکثر آثار کلاسیک، این احتمال وجود دارد که شما در طول کلاس های انگلیسی در دبیرستان از فرانکشتاین رنج برده باشید‌. فرانکشتاین نه تنها به عنوان اولین رمان علمی-تخیلی دیده می شود، بلکه تمثیلی جاودانه و یکی از بهترین نمونه های ادبیات گوتیک و محصولی رمانتیک است.

Frankenstein را به صورت رایگان از Kindle و Apple Books دریافت کنید.

Dracula دراکولا (برام استوکر Bram Stoker)

کتاب دراکولا
کتاب دراکولا

یک اثر دیگر برای طرفداران گوتیک! اگر از طرفداران ژانر وحشت هستید، این کتاب از آنهایی است که ارزش زیادی برای مطالعه دارد. یک داستان گوتیک خوب و پر تعلیق عالی است. شاید فکر کنید که دراکولا باید یکی دیگر از کلاسیک های سخت خوان باشد، اما اشتباه میکنید. این نوشته واقعاً خوب است (پس از بیش از 100 سال، این یک شاهکار است) و در بخش هایی واقعاً ترسناک است.

Dracula را به صورت رایگان از Apple Books یا Amazon Kindle دانلود کنید.

کتاب های رایگان در کیندل آمازون و اپل بوک: The Republic جمهوری (افلاطون Plato)

فیلسوفان یونانی هنوز پس از این همه سال از دهان ها نیفتاده اند، به این معنی که بعید است به این زودی ها به خاطرات تبدیل شوند. افلاطون مسلماً مشهورترین فیلسوف یونانی است – در کنار سقراط و ارسطو – و جمهوری مشهورترین اثر اوست. آنچه در مورد بسیاری از نوشته های یونان باستان قابل توجه است این است که امروزه چقدر قابل ربط است.

خواندن ادبیات یونان باستان نیز می تواند به شما کمک کند در مهمانی ها پرمدعاتر به نظر برسید، که تا حدودی خوب است!

کتاب جهموری را میتوانید به صورت رایگان در Amazon Kindle یا Apple Books دانلود کنید.

Dream Psychology روانشناسی رویا (زیگموند فروید Sigmund Freud)

عقده ادیپ، لغزش های فرویدی، id، ego و super-ego و حتی عبارت «مکانیسم دفاعی» همگی مربوط به آثار فروید هستند. متأسفانه بسیاری از آن آثار به شدت آکادمیک و متراکم هستند. روانشناسی رویا تنها با 216 صفحه یکی از برجسته ترین آثار فروید است و همچنین یکی از آسان ترین ها برای خواندن است.

Dream Psychology را به صورت رایگان در Apple Books یا 2.91 دلار در Amazon Kindle دانلود کنید.

کتاب های رایگان در کیندل آمازون و اپل بوک: Metamorphosis مسخ (فرانتس کافکا Franz Kafka)

در این لیست کتاب های طولانی زیادی وجود دارد، بنابراین در اینجا یک مورد کوتاه آورده شده است. Metamorphosis به دنبال تبدیل ناگهانی مردی به حشره ای بزرگ است. علیرغم اینکه کمتر از 100 صفحه را در بر می گیرد، 116 سال پس از انتشار برای اولین بار موضوع بررسی و تفسیر دقیق روانشناختی بوده است.

مسخ را به صورت رایگان در Apple Books یا ۷۷ سنت در Amazon Kindle دانلود کنید.

Hamlet هملت / رومئو و ژولیت Romeo and Juliet (شکسپیر Shakespeare)

اگر واقعاً می‌خواهید خودتان را به چالش بکشید، شکسپیر راهی است که باید پیش بروید. زبان و قالب نوشته ها قدیمی است و ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کنید، اما زمانی که روال کار دستتان افتاد لذت خواهید برد. یک نمایشنامه برای همه است، برای کسانی که عاشقانه، تراژدی، کمدی یا حتی فانتزی را دوست دارند. هملت و رومئو و ژولیت از معروف ترین ها هستند، بنابراین گزینه های خوبی برای شروع خواهند بود. تقریباً همه با داستان ها آشنا هستند.

Romeo and Juliet را به صورت رایگان در Apple Books یا با 80 سنت در Amazon Kindle دانلود کنید.

Hamlet را به صورت رایگان در Amazon Kindle یا Apple Books دانلود کنید.

The Adventures of Sherlock Holmes ماجراهای شرلوک هلمز (آرتور کانن دویل Arthur Canon Doyle)

کتاب ماجراهای شرلوک هلمز
کتاب ماجراهای شرلوک هلمز

شرلوک هولمز قبل از اینکه رابرت داونی جونیور نقش او را در صفحه نقره ای بازی کند، یک اثر فوق العاده بود. این مجموعه داستان بیش از 120 سال پیش منتشر شده است، اما زیبایی های آن با افزایش قدمت کم نمی‌شود. شاید شرلوک هلمز مهم ترین کتاب این فهرست نباشد، اما احتمالا سرگرم کننده ترین کتاب باشد.

The Adventures of Sherlock Holmes را به صورت رایگان در Apple Books یا Amazon Kindle با قیمت 2.01 دلار دانلود کنید.

Pride and Prejudice غرور و تعصب / اما Emma (جین آستین Jane Austen)

ما می دانیم که به چه چیزی فکر می کنید: این مسئله که جین آستین یک نویسنده خسته کننده است؟ اصلا چه می گویند؟ بله، کتاب های جین آستین می توانند بسیار کسل کننده به نظر برسند، البته وقتی به آنها از دریچه مدرن نگاه می کنید. با این حال، خواندن کتاب های آستین مانند پنجره ای به گذشته است: آنها به مسخره بودن آداب و رسوم اجتماعی در آن زمان می‌پردازند. اگر می‌خواهید با کتاب های آستین شروع کنید، توصیه می‌کنیم ابتدا با Pride and Prejudice یا Emma همراه شوید.

Emma را به صورت رایگان در Apple Books یا با ۸۷ سنت در Amazon Kindle دانلود کنید.

Pride and Prejudice را به صورت رایگان در Apple Books یا 1$ در Amazon Kindle دانلود کنید.

The Communist Manifesto مانیفست کمونیست (کارل مارکس Karl Marx)

اجازه دهید مستقیماً بگوییم که این کتاب به دنبال تایید کمونیسم نیست. مانیفست کمونیست یکی از اثرگذار ترین نوشته های چند قرن اخیر است. این کتاب که توسط کارل مارکس و فردریش انگلس نوشته شده بود، الهام بخش جنبش و فلسفه ای بود که در نهایت نیمی از اروپا را در عرض یک قرن پس از تاریخ انتشار آن در سال 1848 تسخیر کرد. خواندن آن بسیار ساده تر از آثار مارکس است.

مانیفست کمونیست را به صورت رایگان در Apple Books یا ۷۸ سنت در Amazon Kindle دانلود کنید.

The Adventures of Huckleberry Finn ماجراهای هاکلبری فین (مارک تواین Mark Twain)

کتاب ماجراهای هاکلبری فین
کتاب ماجراهای هاکلبری فین

چندین کتاب وجود دارد که به عنوان “رمان های بزرگ آمریکایی” شناخته می شوند، از جمله “Cacher in the Rye”، “Moby Dick” و “To Kill a Mockingbird”. اما شاید رمانی که بیشترین ادعا و طرفدار را دارد، ماجراهای هاکلبری فین باشد. مارک تواین به عنوان بزرگ ترین طنزنویس آمریکا و یکی از مشهورترین نویسندگان این کشور شناخته می شود. هاکلبری فین کتابی است که او بیشتر به خاطر آن شناخته شده است و برای کسانی که می خواهند با ادبیات آمریکایی آشنا شوند، خواندن آن ضروری است.

The Adventures of Huckleberry Finn را به صورت رایگان در Apple Books یا ۴ دلار در Amazon Kindle دانلود کنید.

Moby Dick موبی دیک (هرمن ملویل Herman Melville)

توجه داشته باشید، هاکلبری فین تنها رمان کلاسیک آمریکایی نیست که می توانید به صورت رایگان بخوانید. موبی دیک هم یکی از مشهورترین کتاب هاست. این کتاب 170 سال قدمت دارد، اما همچنان جزء اصلی فهرست «کتاب هایی که باید بخوانید» است.

Moby Dick را به صورت رایگان در Apple Books یا ۱ دلار در Amazon Kindle دانلود کنید.

The Federalist Papers اسناد فدرالیست (الکساندر همیلتون Alexander Hamilton)

ممکن است در ابتدا این کتاب را بسیار خسته کننده در نظر بگیرید، اما مسلما این طور نیست. مقالات فدرالیست مجموعه ای از مقالات الکساندر همیلتون، جیمز مدیسون و جان جی (بیشتر توسط همیلتون) است که در آن نویسندگان قانون اساسی ایالات متحده استدلال می‌کنند. این مطالب برای بسیاری خشک خواهند بود، اما برای طرفداران سرسخت موزیکال همیلتون، بسیار ارزشمند خواهند بود.

The Federalist Papers را به صورت رایگان در Apple Books یا با ۷۹ سنت در Amazon Kindle دانلود کنید.

 

ما بزرگ ترین اثر را برای آخرین پیشنهاد نگه داشتیم:

War And Peace جنگ و صلح (لئو تولستوی Leo tolstoy)

جنگ و صلح یک اعجوبه است، به طوری که نام آن به سیگنالی تبدیل شده است که برای توصیف آثار بزرگ و ترسناک استفاده می شود. اشتباه نکنید، جنگ و صلح شامل چیز های بسیار زیادی است. خواندن این کتاب به معنای آشنایی با «غول ادبیات روسیه» است.

War and Peace را به صورت رایگان در Apple Books یا 80 سنت در Amazon Kindle دانلود کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس