مشخصات آمازون کیندل 2021 ( Amazon Kindle ) لیک شد

در چند سال اخیر شایعات زیادی در مورد کتاب خوان‌های آمازون کیندل به بیروز درز می‌کرد، در ادامه به مشخصات آمازون کیندل 2021 می‌پردازیم.

81
0
مشخصات آمازون کیندل 2021 لیک شد

در چند سال اخیر شایعات زیادی در مورد کتاب خوان‌های آمازون کیندل به بیروز درز می‌کرد، حال به انتشار لیست مقایسه‌ای این شایعات دوباره قوت گرفت. در ادامه به مشخصات آمازون کیندل 2021 می‌پردازیم.

مشخصات آمازون کیندل 2021 لیک شد

1 مشخصات آمازون کیندل 2021 لیک شد

به نظر می‌رسد آمازون کیندل 2021 از طریق یک نمودار مقایسه حذف شده در سایت آمازون کانادا لیک شد. دو دستگاه جدید که در نمودار نشان داده شده: Kindle Paperwhite با قیمت حدودی ۱۱۷ دلار و Kindle Paperwhite Signature Edition با قیمت حدود ۱۶۴ دلار است. هر دو دارای صفحه نمایش ۶/۸ اینچی جوهر E بزرگ‌تر در مقایسه با Paperwhite فعلی ۶ اینچی هستند، اما فقط مدل گران‌تر آن دارای شارژ بی‌سیم جدید است، در کنار فضای ذخیره سازی بیش‌تر و چراغ‌هایی که بر اساس روشنایی محیط تنظیم می‌شوند.

ظاهراً Kindle Paperwhite اصلی دارای ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است، در حالی که Signature Edition دارای ۳۲ گیگابایت است، همان دو گزینه ذخیره سازی موجود برای Paperwhite فعلی نیز وجود دارد. وضوح تصویر ۳۰۰ppi هم بدون تغییر است. با این حال، میزان LED برای چراغ جلو دستگاه از پنج با Paperwhite فعلی به ۱۷ افزایش یافته است و غلظت رنگ آنها نیز باید مانند Kindle Oasis فعلی قابل تنظیم باشد. صفحه نمایش هر دو دستگاه با حاشیه یکسان است و همچنین دارای درجه ضد آب IPX8 هستند. اتصال Wi-Fi گنجانده شده است، اما هیچ اشاره‌ای به مدل‌های تلفن همراه نشده است.

در حالی که Kindle Paperwhites جدید برخی ویژگی‌ها را از Oasis به ارث برده است، هنوز برخی ویژگی‌های منحصر به فرد برای خواننده الکترونیکی برتر آمازون را دارا خواهد بود. بر اساس جدول مقایسه، این شامل طراحی ارگونومیک، جهت گیری خودکار صفحه و دکمه‌های چرخش فیزیکی صفحه می‌شود. متأسفانه، هیچ اشاره‌ای به نوع اتصال USB کیندل‌های جدید نمی‌شود، بنابراین مشخص نیست که آیا آمازون در نهایت قصد دارد آنها را پس از مدت‌ها از Micro USB به USB-C ارتقا دهد یا خیر. حتی Kindle Oasis برتر آمازون همچنان از اتصال USB قدیمی استفاده می‌کند.

اخبار مربوط به این دو مدل در پی‌ورود یک رابط کاربری جدید Kindle در هفته گذشته که به عنوان یک به روز رسانی برای همه Kindle های تولید شده از سال ۲۰۱۵ منتشر شد. طرح جدید یک نوار ناوبری اضافه می‌کند که باعث می‌شود حرکت بین صفحه اصلی دستگاه و کتابخانه آسان‌تر شود و کتاب در حال پیشرفت احتمالاً این رابط کاربری جدید پس از انتشار روی Kindles جدید بارگیری می‌شود. مشخص نیست که آمازون چه زمانی ممکن است خوانندگان الکترونیکی جدید را به طور رسمی معرفی کند. این به طور معمول یک رویداد سخت افزاری پاییزی را در پایان ماه سپتامبر برگزار می‌کند، بنابراین ممکن است خیلی دور نباشیم.

حال که با آمازون کیندل 2021 آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس