آپدیت جدید شیائومی | معرفی رابط کاربری MIUI 13 شرکت شیائومی

87
0
آپدیت جدید شیائومی

شرکت شیائومی رابط کاربری MIUI 13  را به تازگی توسعه داده است و تعدادی از مدل‌های پیشرفته این برند پوسته‌های داخلی را در فاز بتا دریافت کرده‌اند. در حالی که سایر تولیدکنندگان مانند سامسونگ، OPPO و OnePlus  مدتی قبل تر از پوسته‌های نرم‌افزاری خود برای اندروید ۱۲ رونمایی کرده‌اند، شیائومی کمی دیرتر وارد این رقابت شده است. تقریبا دو ماه از معرفی اندروید ۱۲ می‌گذرد و هنوز هیچ نشانه‌ای از ارتقای اساسی از طرف شیائومی وجود ندارد. با این حال، به نظر می رسد شیائومی به زودی دست به تغییراتی خواهد زد و آپدیت جدید شیائومی برای MIUI 13 آماده انتشار است.

آپدیت جدید شیائومی

شیائومی گزارش داده است که نسخه بعدی پوسته اندرویدی شیائومی MIUI 13 ممکن است تنها ۲۰ روز دیگر در تاریخ ۱۶ دسامبر در چین معرفی شود. طبق گزارش‌ها، این رویداد بسیار مهم بوده و انتظار می‌رود گوشی پرچمدار بعدی شیائومی ۱۲ در این رویداد معرفی شود. این رویداد ۴ ساعته برای معرفی تنها دو محصول کمی طولانی به نظر می رسد و بنابراین ممکن است شاهد معرفی چند مدل گوشی دیگر نیز باشیم.

آپدیت جدید شیائومی
آپدیت جدید شیائومی

رابط کاربری MIUI 13، یک ارتقا بزرگ برای MIUI 12.5 است که طیف وسیعی از تغییرات UI را به همراه دارد. در حال حاضر حداقل ۹ دستگاه دارای نسخه‌های آزمایشی داخلی این رابط کاربری هستند که شامل Mi 11 ،Mi 11 Lite 5G، Mi 10S، MIX 4 و +Redmi K40/K40 Pro/K40 Pro  هستند و شاید MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ را دریافت خواهند کرد. همچنین چند دستگاه دیگر نیز وجود دارد که MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۱ را دریافت خواهند کرد.

آپدیت جدید شیائومی
آپدیت جدید شیائومی

هنوز چیزی در مورد ویژگی‌های این رابط کاربری مشخص نشده است و شیائومی ترجیح داده است که در این مورد فعلا سکوت کند و اطلاعاتی منتشر نکند. با این حال، اطلاعات کمی در دست هست که نشان می‌دهد که بخش File Manager و Themes بازطراحی شده‌اند. انتظار می‌رود MIUI 13 تصاویر پس زمینه و آیکون‌های جدیدی را نیز به همراه داشته باشد.

منبع : gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس