10 اپلیکیشن برتر پزشکی برای پزشکان | بهترین اپلیکیشن های پزشکی

86
0
بهترین اپلیکیشن های پزشکی

کارکنان بهداشت و درمان همیشه در حال حرکت هستند. از بررسی بیماران گرفته تا گفتگو با سایر کارکنان، ارائه دهندگان اغلب از میز خود دور هستند. دور بودن از رایانه رومیزی آن‌ها می‌تواند دسترسی پزشکان به پایگاه‌های اطلاعاتی پزشکی و مراجع مورد نیاز را دشوار کند. بهترین اپلیکیشن های پزشکی را در ادامه معرفی کرده ایم.

اینجاست که برنامه‌های پزشکی وارد می‌شوند. برنامه‌های پزشکی کارکنان مراقبت‌های بهداشتی را قادر می‌سازند تا داده‌های لازم را برای کمک به بیماران، بدون توجه به جایی که هستند، دریافت کنند.

1.بهترین اپلیکیشن های پزشکی: Medscape

Medscape یک برنامه خبری محبوب پزشکی است. این برنامه جدیدترین مقالات تحقیقات پزشکی را در یک پلتفرم واحد و با قابلیت پیمایش آسان برای پزشکان و دانشجویان پزشکی جمع آوری می کند.

در حالی که Medscape به عنوان یک منبع خبری پزشکی شناخته می شود، همچنین به حوزه هایی مانند ماشین حساب های پزشکی، اطلاعات ایمنی نسخه، فعالیت های CME/CE و حتی شبکه ای از پزشکان دیگر نیز منشعب می شود.

این برنامه در هر دو دستگاه اندروید و اپل کار می کند. هنگامی که حساب رایگان خود را ایجاد کردید، می توانید فوراً به تحقیقاتی که برای به روز ماندن در زمینه خود نیاز دارید دسترسی پیدا کنید.

2. Prevention TaskForce

برنامه Prevention Task Force یک برنامه پزشکی است که توسط وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده و آژانس تحقیقات و کیفیت مراقبت های بهداشتی ایجاد شده است.

پزشکان مراقبت های اولیه می توانند از این برنامه برای یافتن منابع مناسب برای نیازهای بیماران خود استفاده کنند. ارائه دهندگان می توانند اطلاعات بیماران خود را وارد کرده و خدمات غربالگری، مشاوره و دارویی موجود را جستجو کنند.

این اپلیکیشن رایگان است و روی دستگاه های اندروید و اپل کار می کند. یک برنامه وب نیز وجود دارد. علاوه بر این، کارکنان و مؤسسات مراقبت های بهداشتی می توانند دسترسی به API را درخواست کنند.

3.بهترین اپلیکیشن های پزشکی: VisualDx

VisualDx یک برنامه مرجع پزشکی مبتنی بر تصویر است که حاوی هزاران تصویر از بیماری ها و شرایط مختلف است.

ارائه دهندگان به راحتی می توانند وضعیت بیمار خود را با بیماری های مختلف مقایسه کنند. ویژگی جستجوی VisualDx به پزشکان امکان می‌دهد تا علائم بیمار خود را وارد کرده و تشخیص‌های احتمالی را همراه با تصاویر مرجع کشف کنند.

برنامه برای استفاده به اشتراک نیاز دارد. هم روی اندروید و هم iOS کار می کند و به چندین زبان در دسترس است.

4. Skyscape Medical Library

کتابخانه پزشکی Skyscape اطلاعات پزشکی مرتبط را برای پزشکان، پرستاران و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد. کتابخانه این برنامه دارای چندین کتاب درسی مراقبت های بهداشتی و ارائه اطلاعات دارویی است. همچنین شامل یک ماشین حساب بالینی است.

این برنامه رایگان است اما برای برخی از ویژگی ها نیاز به خرید درون برنامه ای دارد. هم با iOS و هم با اندروید سازگار است.

5. epocrates

epocrates یک برنامه مرجع پزشکی است که در اطلاعات دارویی تخصص دارد. اطلاعات مربوط به تجویز و ایمنی، مانند تفاوت بین دوز بزرگسالان و کودکان، عوارض جانبی احتمالی، و هشدارها را ارائه می دهد. این برنامه همچنین می‌تواند بررسی کند که آیا طرح بیمه داروی خاصی را پوشش می‌دهد یا خیر.

epocrates هم روی اندروید و هم در iOS کار می کند. می توانید یک نسخه رایگان دریافت کنید یا یک طرح اشتراک خریداری کنید.

6.بهترین اپلیکیشن های پزشکی: PEPID

PEPID یک مرجع پزشکی است که می تواند برای پزشکان، پرستاران، EMT ها و پیراپزشکان سفارشی شود.

این اطلاعات به گونه ای طراحی شده است که به سرعت جذب شده و سپس در زمینه مورد استفاده قرار گیرد، با لیست های نقطه ای خاص صنعت که آنچه شما نیاز دارید را ارائه می دهد. PEPID دارای پایگاه داده داروهای پزشکی همراه با ماشین حساب های پزشکی و تصاویر است.

این اپلیکیشن هم روی اندروید و iOS و هم در ویندوز و بلک بری قابل استفاده است.

7. Lexicomp

Lexicomp، یک برنامه مرجع دارویی، دسترسی به بیش از 20 پایگاه داده پزشکی را ارائه می دهد. این برنامه دارای اطلاعات دارویی جامع است، مانند پایگاه داده فارماکوژنومیک، سازگاری IV، کمبود فعلی دارو، و محتوای آموزشی برای بیماران. به علاوه، تمام اطلاعات در دستگاه شما ذخیره می شود، بنابراین می توانید حتی زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید از آن استفاده کنید.

برنامه مرجع با اندروید و iOS سازگار است. در حالی که برای استفاده از آن نیاز به اشتراک دارد، این برنامه یک ماه آزمایشی رایگان ارائه می دهد تا کاربران بتوانند تصمیم بگیرند که آیا برای آنها مناسب است یا خیر.

8.بهترین اپلیکیشن های پزشکی: DynaMed

DynaMed یک برنامه مرجع پزشکی است که از موتور جستجوی گوگل تقلید می کند و استفاده از آن را آسان می کند. محتوای پزشکی توسط سایر پزشکان بررسی می شود. این برنامه با دسکتاپ شما همگام می شود و به شما امکان می دهد از هر مکانی کار کنید.

DynaMed هم در اندروید و هم در iOS کار می کند اما برای دسترسی به برنامه اشتراک نیاز دارد.

9. UpToDate

UpToDate منبعی است که ارائه دهندگان می توانند از آن برای تصمیم گیری بالینی بهتر استفاده کنند. این مرجع پزشکی شما را قادر می سازد تا محتوای پزشکی و دارویی مرتبط را دانلود کرده و با همکاران خود به اشتراک بگذارید.

این برنامه به چندین زبان از جمله اسپانیایی، چینی و روسی در دسترس است.

UpToDate با دستگاه‌های اندرویدی خاص و دستگاه‌های iOS مانند iPhone و iPad سازگار است. برای استفاده از آن نیاز به اشتراک (چه فردی یا سازمانی) دارد.

10.بهترین اپلیکیشن های پزشکی: MDCalc

MDCalc یک برنامه محاسبات پزشکی است که بیش از 550 ابزار تصمیم گیری بالینی را ارائه می دهد. ماشین‌حساب‌ها از ماشین‌حساب‌های دوز گرفته تا امتیاز خطر برای بیماران را شامل می‌شود. ارائه دهندگان همچنین می توانند اعتبار CME را برای بررسی محاسبات مختلف پزشکی دریافت کنند.

استفاده از برنامه رایگان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید و می توانید بلافاصله شروع به کار کنید. برای دریافت اعتبار CME برای بررسی ماشین حساب های مختلف، به اشتراک پولی نیاز دارید.

یک برنامه برای آن وجود دارد – تعداد زیادی از آنها

برنامه های پزشکی برای یک کارمند مراقبت های بهداشتی در حال حرکت ایده آل هستند. با استفاده از اپلیکیشن های پزشکی مناسب، می توانید از طریق گوشی هوشمند خود به بیماران خود کمک کنید.

در Jotform، ما فرم‌های آنلاینی را که برای تکمیل مراقبت از بیمار خود نیاز دارید، ارائه می‌کنیم. فرم های منطبق با HIPAA ما می توانند داده های بیمار مورد نیاز برای کمک به بیماران خود را از هر دستگاهی جمع آوری کنند. امروز الگوهای فرم مراقبت های بهداشتی ما را بررسی کنید.

برنامه موبایل سازگار با HIPAA برای خدمات مراقبت های بهداشتی

با برنامه Jotform Health، قرار ملاقات ها، سوابق سلامتی، فرم های رضایت، فرم های پذیرش و موارد دیگر را مدیریت کنید. بدون نیاز به فرم های کاغذی – از Jotform برای سرعت بخشیدن به گردش کار خود و جمع آوری ایمن داده های پزشکی در هر دستگاهی استفاده کنید!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس