بهترین کیبوردهای مکانیکی بی سیم

148
0
کیبوردهای مکانیکی بی سیم

اگر سوئیچ های لمسی و قابلیت حمل برای تجربه تایپ یا بازی شما بسیار مهم است، وقت آن رسیده که روی یک کیبورد مکانیکی بی سیم سرمایه گذاری کنید. کیبوردهای مکانیکی بی سیم را در ادامه معرفی کرده ایم.

کلیک رضایت بخش یک کیبورد مکانیکی برای تعداد زیادی از مردم اولویت است. در حالی که برخی صداها را آزاردهنده می‌دانند، برخی دیگر از فیدبک عالی آن لذت می‌برند و اغلب بزرگ‌ترین نقطه فروش کیبورد، به‌ویژه برای بازی است.

اما اگر بخواهید سیم را قطع کنید و بی سیم بروید چه؟ عملکرد بی سیم راه بسیار طولانی را طی کرده است و عملاً از کیبورد های سیمی قابل تشخیص نیست. چیزی که در نهایت به آن می رسید عملکرد یک صفحه کلید سیمی بدون درهم ریختگی است.

کبوردهای مکانیکی بی سیم مورد علاقه ما در سال 2023

کیبورد بازی بی سیم SteelSeries Apex Pro TKL

به طور کلی بهترین

همه کار را می کند!

SteelSeries Apex Pro TKL به لطف سوئیچ های ابر مغناطیسی خود، دارای زمان پاسخ سریع و فعال سازی قابل تنظیم است. این علاوه بر جای استراحت مچ، صفحه نمایش هوشمند داخلی و کلیدهای عمل 2 در 1 است.

مزایا

+ محرک قابل تنظیم

+ یک قایق از ویژگی ها

+ ماندگاری فوق العاده

+ جای مچ دست مغناطیسی قابل جدا شدن

معایب

– کلیدها قابل تعویض هستند اما سوئیچ ها قابل تعویض نیستند

“همه چیز، به جز سینک آشپزخانه” بهترین راه برای توصیف SteelSeries Apex Pro TKL است، با توجه به لیست لباسشویی ویژگی های بسته بندی شده در فرم بدون کلید آن.

وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، SteelSeries Apex Pro TKL از سوئیچ‌های قرمز رنگ و خطی استفاده می‌کند. SteelSeries آنها را سوئیچ های ابرمغناطیسی OmniPoint 2.0 می نامد و آنها چیز خاصی هستند. به جای پایبندی به یک نقطه فعال سازی خاص – مانند کلیدهای مکانیکی سنتی – شما 40 سطح قابلیت تنظیم دارید، از 0.1 میلی متر تا 4.0 میلی متر.

این بدان معنی است که شما نمی توانید سوئیچ ها را تغییر دهید، اما کلیدها به شما بستگی دارد. با این حال، خود کلاهک‌های استوک کمی مقعر و بافتی برای چسبندگی و خرید بهتر دارند، بنابراین تا زمانی که به دنبال چیز خاصی نباشید، نیازی به تعویض آنها نخواهید داشت.

علاوه بر این، SteelSeries Apex Pro TKL دارای چندین ویژگی است که برای بازی بسیار مفید هستند. می‌توانید دو عمل را روی یک کلید برنامه‌ریزی کنید—فشردن کلید یک عمل است و نگهداشتن آن کلید دیگری را فعال می‌کند. برای سفارشی‌سازی ماکروها، می‌توانید به صفحه نمایش OLED در گوشه سمت راست بالا بروید، که به شما امکان می‌دهد پروفایل‌ها را تغییر دهید، تنظیمات صفحه‌کلید را تنظیم کنید و اطلاعات سیستم را نمایش دهید.

کیبوردهای مکانیکی بی سیم Redragon K530 Draconic

بهترین ارزش

بازی با بودجه هیچ وقت آنقدر خوب نبود

60 دلار

73 دلار

13 دلار صرفه جویی کنید

Redragon K530 Draconic عملکرد عالی را با قیمتی بسیار بالا به ارمغان می آورد. سبک، کوچک است و حتی می تواند به چندین دستگاه متصل شود و به شما امکان می دهد با فشار دادن یک دکمه بین آنها جابه جا شوید.

مزایا

+ انتخاب بین سوئیچ های آبی، قهوه ای و قرمز

+ می تواند بین سه دستگاه در پرواز جابجا شود

+ قابل حمل بودن

+ پورت USB-C برای شارژ

معایب

– عمر باتری 15 ساعته کمی ضعیف است

برای کسانی که با چندین دستگاه کار می کنند، Redragon K530 Draconic یک گزینه عالی است – به خصوص اگر بودجه شما محدود باشد. به عنوان مثال، Redragon K530 Draconic دارای 60 درصد فرم فاکتور است که حتی کوچکتر و جمع و جورتر از طراحی بدون tenkey است. اگر فضای میز شما محدود است یا اگر ترجیح می‌دهید فضایی را که با آن کار می‌کنید به حداکثر برسانید، این گزینه ایده‌آل است.

با وجود اندازه کوچک، K530 ویژگی های مفید را از بین نمی برد. سمت چپ دارای یک دکمه اختصاصی برای جابجایی بین سه دستگاه جداگانه در حال پرواز است. اگر یک لپ تاپ کار و رایانه بازی دارید، بسیار مفید است. حتی از دستگاه های دستی مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها نیز پشتیبانی می شود.

باتری می تواند تا 15 ساعت دوام بیاورد، مشروط بر اینکه از RGB عاقلانه استفاده کنید. مهمتر از آن، سوئیچ های مکانیکی به طور شگفت انگیزی پاسخگو هستند و می توانند با سوئیچ های دلخواه شما جایگزین شوند. برای روزهای کاری طولانی و جلسات بازی، Redragon K530 Draconic ناامید نخواهد شد.

کیبورد لاجیتک G915

بهترین باتری

باتری با دوام طولانی که به کار خود ادامه می دهد

220 دلار

250 دلار

30 دلار صرفه جویی کنید

اگر همیشه در شارژ کردن دستگاه ها با مشکل مواجه بوده اید، لاجیتک G915 موهبتی برای ذهن فراموشکار است. نه تنها برای بازی کاملاً مناسب است، بلکه عمر باتری آن نزدیک به دو هفته است.

مزایا

+ می توانید بین کلیدهای کلیکی، خطی و لمسی یکی را انتخاب کنید

+ مدل Tenkey در دسترس است

+ عالی برای تایپ و بازی

+ نرم افزار کاربر پسند است

معایب

– برخی ممکن است سوئیچ های با مشخصات پایین را دوست نداشته باشند

حتی برای یک دکل بازی سطح بالا، می‌توانید با انتخاب یک کیبورد بازی ارزان‌تر اما جامد کنار بیایید. با این حال، لاجیتک G915 اینطور نیست. این همان چیزی است که از ابتدا آرزو داشتید داشته باشید. Logitech G915، در نگاه اول، ضعیف به نظر می رسد، اما اشتباه می کنید. در امتداد بالای بدنه پلاستیکی سخت آن یک صفحه آلومینیومی قرار دارد که به آن طول عمر، دوام خارق‌العاده و استحکامی می‌دهد که از یک صفحه‌کلید گیمینگ ممتازتر انتظار دارید.

Logitech G915 به همین خوبی عمل می کند. برای شروع، دارای کلیدهای اضافی، کنترل رسانه و دکمه های ماکرو قابل برنامه ریزی است. و از آنجایی که این نرم افزار کاربرپسند است، حتی یک تازه کار نیز می تواند پتانسیل بازی آن را کشف کند. مهمتر از همه، سه کلید مکانیکی برای انتخاب وجود دارد: کلیکی، خطی یا لمسی. به اندازه کافی متنوع است تا ترجیحات مختلف را در خود جای دهد.

هنگامی که در حال تایپ کردن یا بازی هستید، به زودی متوجه خواهید شد که از آخرین باری که کیبورد را شارژ کرده اید چند روز می گذرد. این به این دلیل است که باتری لاجیتک G915 با یک بار شارژ می تواند تا 12 روز دوام بیاورد.

کیبوردهای مکانیکی بی سیم Razer Turret

بهترین بسته نرم افزاری

بازی در هر مکان و در هر زمان

چه پشت میز و چه روی کاناپه، Razer Turret به شما این امکان را می دهد که در هر مکانی و در هر زمان بازی کنید. این ماوس حتی با Razer DeathAdder، یک موس گیمینگ درجه یک با 16000 DPI نیز همراه است.

مزایا

+ ماندگاری تا 43 ساعت (بدون RGB)

+ باندل با موس Razer DeathAdder

+ برای بازی روی مبل خوب است

+ تشک موس جمع شونده

معایب

– اگر از قبل موس دارید، ممکن است هیچ استفاده ای برای موس پیدا نکند

در زیر کلیدهای سطح پایین Razer Turret سوئیچ های مکانیکی سبز رنگ Razer قرار دارد که فیدبک لمسی و کلیکی را ارائه می دهد و برای تایپ و بازی بسیار مفید است. تکیه گاه مچی تعبیه شده به همان اندازه که روی کاناپه کار می کند روی میز نیز مفید است. و ضخامت کافی وجود دارد که کیبورد هرگز خم نمی شود.

Razer Turret به عنوان کیبورد یک مرحله ای شما با موس پد جمع شونده، موس Razer همراه و پشتیبانی از دستگاه اضافی عمل می کند. این ماوس مشابه Razer Mamba است که به 16000 DPI مجهز شده و تا 50 ساعت عمر باتری دارد. این باعث می‌شود طیف گسترده‌ای از پروفایل‌ها باز شود، چه در حال بازی بر روی کامپیوتر شخصی خود باشید، چه Xbox One، Xbox Series S یا Series X.

Razer Turret با توجه به عملکردی که در تایپ کردن و بازی کردن به طور یکسان دارد، در دستان یک کاربر همه کاره بهترین است. ناگفته نماند که از پشتیبانی دستگاه و موس Razer در داخل آن نیز استفاده می شود. اگر هم کیبورد و هم ماوس شما نیاز به تعویض دارند، این راه حل است.

Razer BlackWidow V3

قابل حمل ترین

چرا خودت را به یک نقطه چسباندی؟

102 دلار

180 دلار

78 دلار صرفه جویی کنید

Razer BlackWidow V3 Mini دارای ویژگی همراهی کامل در سفر است. دارای چیدمان 65 درصدی، باتری 200 ساعته و سه گزینه اتصال بلوتوث، وای فای و USB-C است.

مزایا

+ درپوش‌های ABS Doubleshot برای دوام بهتر

+ تأخیر بسیار کم برای کیبورد بی سیم

+ عمر باتری فوق العاده

+ اتصال بلوتوث و USB-C

معایب

– با روشن شدن نور پس زمینه عمر باتری به شدت کاهش می یابد

مانند موس های کامپیوتری بی سیم، صفحه کلیدهای بی سیم نیز راه طولانی را طی کرده اند. حتی یک کیبورد بی‌سیم مقرون‌به‌صرفه از نظر کارایی با کیبورد سیمی فاصله زیادی ندارد. و Razer BlackWidow V3 Mini، اگرچه بی سیم، این اختلاف را از بین می برد. هدف BlackWidow V3 Mini رسیدن به یک هدف است و آن اینکه یک صفحه کلید بازی بی سیم با کارایی بالا باشد.

برای شروع، سوئیچ های مکانیکی فیدبک فوق العاده ای ارائه می دهند، چه سوئیچ های سبز یا زرد. مکانیزم فنری یک ویژگی ایده آل برای تنظیم کلید برای فرمان بعدی تا پایان آخرین ساعت عمر باتری آن است.

به همان اندازه مهم این است که BlackWidow V3 Mini چقدر سریع پاسخ می دهد. فناوری HyperSpeed ​​آن تأخیر صفحه کلید را به کمتر از 1 میلی ثانیه کاهش می دهد. حتی به نظر نمی رسد که از کیبورد بی سیم استفاده می کنید. بنابراین، اگر به یک کیبورد مکانیکی جمع و جور و با کارایی بالا نیاز دارید، Razer BlackWidow V3 Mini را در نظر بگیرید.

کیبوردهای مکانیکی بی سیم Corsair K70 Pro Mini

بهترین امنیت

موفق باشید در شکستن آن رمزگذاری

139 دلار

180 دلار

41 دلار صرفه جویی کنید

وقتی بی سیم می روید، می توانید از محافظت اضافی استفاده کنید و این دقیقاً همان چیزی است که Corsair K70 Pro Mini ارائه می دهد. البته، این یک صفحه کلید بازی بسیار عالی با سوئیچ های قابل تعویض است.

مزایا

+ شامل رمزگذاری 128 بیتی AES

+ فرم فاکتور فشرده 60٪

+ سازگار با کامپیوتر های شخصی، مک، ایکس باکس، پلی استیشن و دستگاه های تلفن همراه

+ ساخت محکم

معایب

– فاقد جای استراحت مچ دست

آیا از آن متنفر نیستید اگر یک بازیگر بدخواه بتواند کلیدهای شما را کنترل کند؟ با توجه به اینکه سیگنال‌های بی‌سیم ممکن است ربوده شوند، پرش به بی‌سیم به این معنی نیست که شما از آن مصون هستید. با Corsair K70 Pro Mini، می‌توانید آرامش داشته باشید زیرا مردم برای شکستن رمزگذاری 128 بیتی AES کیبورد با مشکل مواجه خواهند شد.

این همه چیزی نیست که Corsair K70 Pro Mini برای آن خوب است. اگر از علاقه مندان به صفحه کلید هستید و به ایده شخصی سازی کلیدها و سوئیچ های خود علاقه دارید، می توانید تجربه بازی عالی را ایجاد کنید. اگر نه، اشکالی ندارد زیرا سوئیچ‌های Cherry MX Red خطی هستند، که به دلیل نیروی محرک پایین برای بازی‌های اکشن سریع عالی است.

علاوه بر این، Corsair K70 Pro Mini با نرخ نظرسنجی بسیار بالای 8000 هرتز همراه است. مسلماً این بسیار زیاد است، زیرا نرخ نظرسنجی 125 هرتز به خوبی انجام می‌شود، اما اگر حرفه‌ای بازی می‌کنید (یا فقط رقابتی هستید)، نرخ نظرسنجی بالاتر باعث کاهش بیشتر تأخیر بین ضربه‌های کلید و اقدامات شما می‌شود.

keychron K8 Tenkeyless Wireless

بهترین سفارشی سازی

یک تجربه بازی کاملاً متناسب با شما

چرا وقتی می‌توانید با Keychron K8 تجربه را مطابق میل خود تنظیم کنید، کیبوردهای مختلف را امتحان کنید؟ این دارای یک ضریب شکل فوق‌العاده کوچک، همراه با گزینه‌ای برای تعویض داغ سوئیچ‌های مورد نظر شما است.

مزایا

+ کلیدهای منحنی نمای OEM

+ کاربران می توانند سوئیچ ها را با هم تعویض کنند

+ بسته هایی با کلیدهای ویندوز و مک

+ قابلیت اتصال به 3 دستگاه

معایب

– فقدان رنگ ممکن است برای همه مناسب نباشد

اگر سادگی، سفارشی‌سازی و سازگاری چیزی است که به دنبال آن هستید، Keychron K8 بدون شک همه کاره‌ترین صفحه کلید مکانیکی بی‌سیم است. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که دوست دارید سوئیچ های مکانیکی مختلف را آزمایش کنید.

دقیقاً خارج از جعبه، Keychron K8 آماده تعویض داغ است. طرفدار سوئیچ های قرمز نیستید؟ سپس قهوه ای یا آبی را امتحان کنید. Keychron K8 همچنین از سوئیچ های نوری LK پشتیبانی می کند که تأخیر بی سیم را بیشتر کاهش می دهد. علاوه بر این، K8 با مک و ویندوز سازگار است و حتی دارای کلیدهای مربوطه در داخل آن است.

اگر این کافی نبود، Keychron K8 باتری فوق العاده ای دارد. با یک بار شارژ، می تواند تا 240 ساعت (10 روز) دوام بیاورد. در حالی که Keychron K8 به خوبی به عنوان یک صفحه کلید بازی عمل می کند، ممکن است تأخیر آن بسیار زیاد باشد مگر اینکه سیمی باشد. با این حال، به دلیل تمام سفارشی سازی آن، در رویای یک تایپیست برتری دارد.

انتخاب کیبورد مکانیکی بی سیم مناسب برای شما

انتخاب بهترین کیبورد مکانیکی بی سیم به طرز شگفت آوری ساده است. نیمی از کار با توجه به مکانیکی بودن هر کیبورد در این لیست انجام شده است، بنابراین به زمان پاسخگویی و نوع سوئیچ های کلیدی که ترجیح می دهید بستگی دارد.

با این اوصاف، سوئیچ‌های قرمز یکی از محبوب‌ترین‌ها هستند، و اتفاقاً سوئیچ‌های ابرمغناطیسی OmniPoint 2.0 SteelSeries Apex Pro TKL اساساً همین هستند، اما با پیچ و تاب. شما کنترل زیادی روی نیروی محرک دارید که مثلاً اگر FPS بازی می‌کنید و می‌خواهید ضربه‌های کلیدتان سریع‌تر ثبت شود، به کارتان می‌آید. شما همچنین یک صفحه نمایش OLED منظم برای نمایش اطلاعات سیستم و اعلان ها و دسترسی سریع به تنظیمات صفحه کلید دارید.

اما Apex Pro گران است و برای پیدا کردن کیبورد مکانیکی بی‌سیم مناسب، نیازی به خرج کردن ندارید. اگر پول کم است یا فقط به دنبال یک گزینه سطح پایه هستید، Redragon K530 راه حل مناسبی برای تازه واردان و علاقه مندان به کیبورد است. جمع و جور است، تأخیر فوق‌العاده پایینی دارد و حتی دارای سوئیچ‌های قابل تعویض برای شخصی‌سازی بیشتر تجربه بازی‌تان است.

کیبورد بازی بی سیم SteelSeries Apex Pro TKL

به طور کلی بهترین

همه کار را می کند!

SteelSeries Apex Pro TKL به لطف سوئیچ های ابر مغناطیسی خود، دارای زمان پاسخ سریع و فعال سازی قابل تنظیم است. این علاوه بر جای استراحت مچ، صفحه نمایش هوشمند داخلی و کلیدهای عمل 2 در 1 است.

مزایا

+ محرک قابل تنظیم

+ قایق از ویژگی ها

+ ماندگاری فوق العاده

+ استراحتگاه مچ دست مغناطیسی قابل جدا شدن

معایب

– کلیدها قابل تعویض هستند اما سوئیچ ها قابل تعویض نیستند

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس