بررسی کامل Huawei Freebuds Pro 2

37
0
بررسی Huawei Freebuds Pro 2

جدیدترین هدفون پرچمدار هواوی TWS – Freebuds Pro 2 – به عنوان یک تکامل طبیعی از اولین Freebuds Pro است. آنها با Devialet مهندسی شده اند و پس از صرف زمان قابل توجهی برای آزمایش آنها، اکنون آماده هستیم تا آنچه را که امیدواریم چند برداشت مفید باشد به اشتراک بگذاریم. در ادامه با بررسی کامل Huawei Freebuds Pro 2 همراه ما باشید.

ما مجموعه آبی نقره‌ای را داشتیم، که قطعاً زیبای منحصر به فرد است گزینه‌های سیاه و سفید نیز برای ظاهر سنتی‌تر وجود دارد. انتخاب یک رنگ پررنگ برای یک اکسسوری معمولاً به این معنی است که آن یک لهجه در لباس(apparel) فرد خواهد بود، و در این مورد، Freebuds Pro 2 در آبی قطعاً یک سربرگردان(سرگردان head-turner) است.

بررسی Huawei Freebuds Pro 2
بررسی Huawei Freebuds Pro 2

کیس دارای روکش مات و روکش آینه مانند در لولا است که در آن لوگوی Devialet را نیز مشاهده می کنیم. خود هدفون ها براق هستند و آهنرباهای اثرانگشت عظیمی هستند که به سرعت ظاهر آن ها را ضعیف می کند. هوآوی در اولین Freebuds طراحی مستطیلی شکل از stem (میله) را معرفی کرد، اما اکنون لبه‌ها گردتر شده‌اند و کل هدفون بدون درز و در کل بسیار بهتر به نظر می‌رسد.

این کیس از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند اما به طور غیرمعمول سیم پیچ آن را در جلو قرار می دهد. وقتی کیس را روی شارژر بی‌سیم قرار می‌دهید، لوگوی Devialet رو به بالا است، اما بدیهی است که نمی‌توانید به راحتی با درب آن کار کنید. سایر عناصر مورد علاقه یک پورت USB-C در پایین و یک کلید تنظیم مجدد در سمت راست هستند.

بررسی Huawei Freebuds Pro 2
بررسی Huawei Freebuds Pro 2

جعبه خرده فروشی دارای یک کابل USB-A و دو اندازه اضافی از قسمت فوقانی لاستیکی برای buds (بدنه) ها است. Freebuds Pro 2 از همه تلفن ها پشتیبانی می کند، اما شما فقط برنامه همراه AI Life را در اندروید از AppGallery هواوی دریافت می کنید.

خود هدفون ها بسیار توانمند هستند، اما این برنامه هواوی است که تفاوت را ایجاد می کند. می توان از آن برای تغییر حالت های کنترل نویز، تنظیم جلوه های صوتی مختلف و ویرایش حرکات استفاده کرد. همچنین یک «آزمون تناسب قسمت فوقانی» وجود دارد که به شما کمک می‌کند مجموعه مناسبی از قسمت های فوقانی هدفون‌ (Tip) لاستیکی را از میان موارد ارائه شده در جعبه انتخاب کنید.

بررسی Huawei Freebuds Pro 2
بررسی Huawei Freebuds Pro 2

تجربه ما نشان داد که کمی بیش از حد است زیرا قبلاً مواردی را انتخاب کرده بودیم که احساس راحتی می کردند و برنامه صرفاً صحت انتخاب ما را تأیید کرد.

راحتی برای هدفون های TWS بسیار مهم است، اما متأسفانه این یک موضوع کاملاً شخصی است زیرا گوش های همه کمی متفاوت است. ارزشش را دارد که این داور در هفته‌های گذشته هیچ ناراحتی از داشتن این buds بدنه‌ها در گوش نداشت.

همچنین دویدن گاه به گاه در پیست دویدن محلی و مسیرهای پیاده‌روی در کوهستان درست خارج از شهر وجود داشت Freebuds بدنه های آزاد آنقدر در گوش ماندند که فراموش کردند حتی آنجا هستند.

طراحی Freebuds Pro 2 از stem ‌ها غیرعادی‌ترین ویژگی آن‌ها نیست، navigation جهت یابی لمسی آن‌ها است. هوآوی تصمیم گرفت از لمس تصادفی قسمت بیرونی جلوگیری کند و اکنون باید با دو انگشت آن را pinch بگیرید.

بررسی Huawei Freebuds Pro 2
بررسی Huawei Freebuds Pro 2

ماهیت ژست ها یکسان باقی مانده است – یک pinch گرفتن، پخش/مکث، دو pinch گرفتن آهنگ بعدی، سه pinch گرفتن آهنگ قبلی است. فشار دادن و نگه داشتن کنترل نویز است. سوایپ در کناره است و صدا را کنترل می کند. همه آنها قابل تنظیم هستند و حتی می توان آنها را خاموش کرد.

چیزی که به نظر ما ناخوشایند بود، تلاش برای دو یا سه بار pinch گرفتن است. این یک pinch گرفتن کلاسیک نیست، باید حداقل 1 ثانیه (1000 میلی‌ثانیه) در هر ژست وجود داشته باشد و اغلب به درستی تشخیص داده نمی‌شود، بنابراین می‌توانم بگویم هنگام گوش دادن به پادکست احساس خوبی نداشت. بله، pinch گرفتن و نگه داشتن عالی عمل می‌کند، اما این تنها حرکتی است که می‌توانم با اطمینان استفاده کنم. و اینطور نیست که به آنها زمان عادت ندادیم در پنج هفته گذشته با این مشکل دست و پنجه نرم کردیم.

عملکرد صوتی مهمترین ویژگی هدفون TWS است و FreeBuds Pro 2 واقعاً اینجا را تحت تأثیر قرار می دهد.

این تعجبی ندارد Freebuds Pro قبلی یکی از بهترین هدفون‌های این فرم فاکتور بود که ما تا به حال آزمایش کرده‌ایم، و بدیهی است که همکاری هواوی با Devialet به تنظیم درست این هدف نیز کمک کرد.

درایوهای انتخاب شده و تنظیم نرم افزار به تجربه صوتی پیشرو در کلاس دست می یابند. اول از همه، یک سیستم صدای دوگانه وجود دارد که از یک درایور دینامیکی 11 میلی‌متری چهار آهنربایی و یک درایور دیافراگم مسطح UHF تشکیل شده است.

بررسی Huawei Freebuds Pro 2
بررسی Huawei Freebuds Pro 2

معمولاً این عناصر در یک ماژول هستند، اما هواوی موفق شد آنها را تقسیم کند و ادعا کند که واقعاً خروجی (output) را تمیز می کند.

در عمل، آن‌ها عمیق‌ترین باس‌هایی را که تا به حال از چنین buds بدنه های کوچک شنیده‌ایم و همچنین آوازهای تمیزی را ارائه می‌کنند. اینجاست که AI Life مفید است این برنامه چهار جلوه صوتی کلیدی را ارائه می دهد که اساساً یک اکولایزر فانتزی است و ما از پیش تنظیم تقویت باس را دوست داشتیم.

می‌توانید اکولایزر سفارشی خود را نیز ایجاد کنید و برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری دیگر از جمله Smart HD و HD Voice را فعال کنید که هدفشان افزایش بیشتر خروجی است، اما بدیهی است که آنها فقط با آهنگ‌های خاص عملکرد خوبی دارند و به عمر باتری آسیب می‌رسانند.

در مورد تماس های صوتی، هر bud بدنه دارای سه میکروفون است دو میکروفون به سمت بیرون که به سمت دهان هدایت می شوند، و سومی که در داخل قرار می گیرد و از صداهای خارجی مراقبت می کند تا صدا را حذف کند.

Freebuds Pro 2 سه گزینه اصلی کنترل نویز را ارائه می دهد آگاهی که صداهای اطراف را افزایش می دهد و دارای یک کلید برای تقویت صداها است. این یک کار عالی انجام می دهد و گاهی اوقات حتی می تواند در یک سوپرمارکت با همه افراد اطراف بسیار زیاد شود و صدای بیپ را ثبت کند.

گزینه دوم خاموش است و گزینه پیش فرض است.

گزینه سوم Noise Cancelling است. دارای چهار سطح قدرت است و در سطوح بالاتر عملکرد خوبی دارد.

کیس Freebuds Pro 2 دارای باتری 580 میلی آمپر ساعتی است و هر bud بدنه دارای باتری 55 میلی آمپر ساعتی است. استقامت ادعایی هواوی و یافته های ما در حالت های مختلف حذف نویز در نمودار زیر فهرست شده است.

حالت با یک بار شارژ

حذف نویز

خاموش

اطلاع

(برای استفاده طولانی مدت توصیه نمی شود)

Huawei Labs Playtime

4 ساعت

6.5 ساعت

N/A

Real-life Playtime زمان بازی در زندگی واقعی

220 دقیقه/3 ساعت 40 دقیقه

360 دقیقه/6 ساعت

200 دقیقه/3 ساعت 20 دقیقه

هواوی برای شارژ 0 تا 100 درصد هدفون 40 دقیقه قول داده است. ما buds بدنه ها را حداقل 20 بار شارژ کردیم و میانگین آن فقط 45 دقیقه است بسیار مناسب.

این شرکت همچنین ادعا کرد که قاب(case) Freebuds Pro 2 در 60 دقیقه پر می شود، البته به شرطی که buds بدنه ها داخل آن نباشند. زمان شارژ واقعی ما به طور مداوم در پنجره 70 تا 75 دقیقه بود.

بررسی Huawei Freebuds Pro 2
بررسی Huawei Freebuds Pro 2

شارژ بی سیم دو برابر بیشتر طول می کشد تا 2.5 ساعت از 0 تا 100٪، بنابراین اگر عجله دارید آن را به یک کابل وصل کنید.

هواوی با Freebuds Pro 2 کار چشمگیری انجام داد صدایی بی نظیر، طراحی شیک و عمر باتری زیاد(solid)، همراه با حذف نویز عالی.

قیمت آنها 199 یورو است که مطمئناً ارزان نیستند، اما همچنان احساس خوبی دارند. حتی بیشتر از آن زمانی که به موارد رایگانی که هوآوی در اکثر فروشگاه‌های آنلاین خود ارائه می‌دهد توجه کنید مانند Watch Band 7 رایگان یا Scale 3 با تخفیف. این دستگاهی است که ارزش خرید را دارد و ما فقط می‌توانیم آن را قبل از تمام شدن وسایل عالی توصیه کنیم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس