بی صدا کردن استوری های اینستاگرام

106
0
بی صدا کردن استوری های اینستاگرام

شما نمی توانید به طور کامل از شر ویژگی استوری اینستاگرام خلاص شوید، اما می توانید آنها را بی صدا کنید تا از نمایش آنها در فید خود جلوگیری کنید. بی صدا کردن استوری های اینستاگرام را در ادامه توضیح داده ایم.

استوری برای اولین بار توسط اسنپ چت در سال 2013 معرفی شد. از آن زمان به بعد شروع به کار کرد و چندین برنامه رسانه اجتماعی، از جمله اینستاگرام، Stories را به عنوان ویژگی اصلی پلتفرم خود پذیرفته اند.

چه از استوری های بی وقفه یک پوستر خسته شده اید یا هرگز از طرفداران این ویژگی نبوده اید.

آیا می توانید از شر تمام استوری ها در اینستاگرام خلاص شوید؟

متاسفانه حذف کامل استوری اینستاگرام امکان پذیر نیست. اگر بخواهید استفاده از اینستاگرام خود را کاهش دهید، این امر به ویژه مفید خواهد بود. با این حال، می‌توانید استوری‌هایی را که دیگر نمی‌خواهید به‌صورت جداگانه ببینید، بی‌صدا کنید.

اگر نمی‌توانید هیچ یک از استوری‌های اینستاگرام را ببینید، ما یک راهنمای عیب‌یابی برای کمک به رفع آن داریم.

نحوه بی صدا کردن استوری ها در اینستاگرام

بی صدا کردن استوری های اینستاگرام بسیار آسان است. ابتدا باید از طریق اپلیکیشن موبایل یا مرورگر موبایل وارد اپلیکیشن اینستاگرام خود شوید. پس از ورود به سیستم، می‌توانید مستقیماً روی استوری کاربر کلیک کنید، اگر در فید شما ظاهر شد.

اگر از برنامه تلفن همراه استفاده می‌کنید، می‌توانید استوری را فشار داده و نگه دارید تا کاربر فوراً بی‌صدا شود. نادیده گرفتن استوری را انتخاب کنید و پروفایل شخص باید از بالای فید شما ناپدید شود.

اگر از مرورگر وب استفاده می کنید، باید به پروفایل کاربر بروید. اگر کاربر هیچ پست اخیری نداشته باشد، می توانید اکانت کاربری کاربر را از طریق جستجو یا در قسمت زیر در پروفایل خود پیدا کنید.

هنگامی که آنجا هستید، روی دکمه Following در کنار عکس پروفایل کلیک کنید و از لیست کشویی گزینه Mute را انتخاب کنید. ضامن کنار Stories را فشار دهید تا زمانی که صدای آنها را لغو نکنید، هیچ استوری ای را از آنها نخواهید دید.

توجه داشته باشید که شخصی که بی‌صدا کرده‌اید همچنان می‌تواند استوری‌های شما را ببیند، و شما همچنان همه پست‌های دیگر او را می‌بینید، برخلاف اینکه او را لغو فالو کرده باشید.

همچنین، استوری‌های آن‌ها همچنان در پروفایل‌شان نشان داده می‌شود. آنها فقط در فید شما ظاهر نمی شوند. اگر می‌خواهید تنظیم کنید چه کسی می‌تواند استوری‌های شما را ببیند، می‌توانید استوری اینستاگرام خود را از یک شخص خاص مخفی کنید.

اگر افراد زیادی را فالو کنید، به راحتی می توانید ببینید که چگونه این روش می تواند زمان بر باشد، اما در حال حاضر، این تنها راه برای کنترل استوری هایی است که در اینستاگرام می بینید.

شما باید پروفایل کاربر را باز کنید تا استوری های او را نادیده بگیرید، اما روند تقریباً یکسان است، فقط معکوس شده است. روی Following کلیک کنید، Mute را انتخاب کنید و Stories را خاموش کنید.

مزایای قطع کردن استوری اینستاگرام

بی صدا کردن استوری اینستاگرام چندین مزیت دارد. این می تواند راهی عالی برای استراحت از محتوای یک نفر بدون لغو دنبال کردن آنها باشد و اگر سعی می کنید از اسپویل برای یک برنامه تلویزیونی یا فیلمی که در حال تماشای آن هستید اجتناب کنید، می تواند کمک کند.

به طور کلی، می‌توانید از آن برای صرف زمان کمتری در برنامه و تمرکز روی استوری‌هایی که برایتان مهم‌تر هستند، استفاده کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس