با این 5 روش در اینستاگرام شغل نویسندگی خود را ارتقا دهید!

100
0
اینستاگرام شغل نویسندگی

اگر نویسنده هستید، ممکن است فکر نکنید که یک پلتفرم بصری گرا مانند اینستاگرام مفید خواهد بود. با این حال، می توانید چندین کاربرد پیدا کنید.

بدون حمایت بازاریابی یک ناشر، نویسندگان مستقل باید به تنهایی این کار را انجام دهند و خود و کتاب هایشان را تبلیغ کنند. این کار ساده ای نیست، اما رسانه های اجتماعی می توانند آن را آسان تر و لذت بخش تر کنند.

اینستاگرام یک پلت فرم عالی برای تقویت حرفه شما به عنوان یک نویسنده است، زیرا می توانید پوسترها، تریلرهای کتاب، اخبار و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید. بیایید بررسی کنیم که یک نویسنده می تواند منتظر چه چیزی در اینستاگرام باشد.

1.اینستاگرام شغل نویسندگی: کتاب های خود را تبلیغ کنید

نداشتن ناشر مزایایی را به همراه دارد، مانند کنترل کامل کتاب خود – از جمله کمپین بازاریابی آن. برای استفاده بهینه از موقعیت، برنامه و محتوای شما باید کاربردی و مفید باشد.

تقریباً همه ابزارها در اینستاگرام برای شما مفید هستند، از حلقه‌ها(Reels) و هشتگ‌ها گرفته تا ویژگی فروشگاه. در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده حداکثری از ویژگی های مختلف اینستا آورده شده است.

ارسال تصاویر تبلیغاتی

می‌توانید با برنامه‌های موبایل یا وب‌سایت‌هایی مانند Visme پوستر ایجاد کنید تا نسخه‌ها یا رویدادهای آینده را اعلام کنید. پس از جمع‌آوری نظرات کافی، می‌توانید بهترین قطعه‌ها را نیز روی یک تصویر قرار دهید. رسیدن به نقطه عطف فروش نیز بهانه خوبی است.

سپس این محتوای بازاریابی می تواند برای تبلیغ کتاب شما در اینستاگرام برود و به دنیا نشان دهد که چقدر خوب کار می کند. هنگام ایجاد تصاویر خود، اندازه تصویر و ویدیوی ایده آل اینستاگرام را به خاطر بسپارید.

ویدیوها، حلقه‌ها و داستان‌های مربوط به کتاب خود را پست کنید

راه‌های زیادی برای روح بخشیدن به پروفایل اینستاگرام شما وجود دارد، اما محتوای ضبط شده بهترین است، به شرطی که ذهنیتی دوستانه اما حرفه‌ای داشته باشید.

یکی از ابزارهای بازاریابی رایج برای نویسندگان، تریلرهای کتاب است که می‌توانید آن‌ها را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید تا چشم‌ها را به‌طور مؤثرتری جلب کنید. محتوای متحرک (Animated) عالی است، اما از خلاقیت دریغ نکنید، مثلاً با جذب بازیگران زنده و گروه فیلمبرداری.

حلقه ها و داستان ها برای افزودن یک حس شخصی به استراتژی بازاریابی شما خوب هستند، اما آنها را خیلی معمولی یا گیج کننده نکنید. فیلم ساده از یک طرفدار یا حتی حیوان خانگی شما که کتاب شما را در دست دارد جذاب تر از این است که شما به خوانندگان التماس کنید که آن را بخرند.

به روز رسانی های بزرگ را به صورت زنده پخش کنید

اگر مصاحبه ای انجام می دهید یا می خواهید با طرفداران خود درباره کتاب خود چت کنید، پخش زنده از یک ویدیوی ضبط شده جالب تر است. با این حال، مانند هر چیز دیگری، برای درست کردن همه چیز نیاز به برنامه ریزی است.

یاد بگیرید که چگونه از پخش زنده (live) اینستاگرام برای حداکثر تأثیر استفاده کنید و سعی کنید این ویژگی را برای محتوای بازاریابی خاص رزرو کنید. اگر همیشه در حال پخش برنامه باشید، ممکن است خسته کننده شود.

2.اینستاگرام شغل نویسندگی: سفر (Journey) خود را به عنوان نویسنده به اشتراک بگذارید

با استفاده از تمام ویژگی های بالا، می توانید با افراد در سطح شخصی تری ارتباط برقرار کنید. شما فقط کتابتان را تبلیغ نمی کنید، بلکه خودتان را به عنوان یک هنرمند تبلیغ می کنید.

مهم است که به طور منظم در اینستاگرام پست بگذارید تا علاقه مخاطبان خود را حفظ کنید. فراتر از آن، مطمئن شوید که محتوای شما معنادار و برای تصویر عمومی شما مفید است.

به عنوان مثال، می توانید تجربیات خود را در زمینه نوشتن و انتشار خلاقانه به اشتراک بگذارید. اگر کتاب هنری خلق می‌کنید یا سفارش می‌دهید، اینستاگرام بهترین مکان برای ارسال آن است. فقط تماشای تبدیل نسخه خطی شما از چند صفحه به یک کتاب چاپی می تواند مردم را مجذوب خود کند.

از اینکه دنبال کنندگان خود را نیز در تصمیم گیری خود بگنجانید، نترسید، مانند انتخاب بین خدمات طراحی جلد کتاب الکترونیکی یا انواع همان جلد. این می تواند کتاب نهایی را بسیار هیجان انگیزتر نشان دهد.

3.اینستاگرام شغل نویسندگی: یک شبکه و پایگاه هواداران بسازید

ارسال محتوای عالی در اینستاگرام منجر به فالوورهای بیشتری می شود که از هنر و حضور شما لذت می برند. در میان آن‌ها می‌توانند خلاقان یا متخصصان انتشارات دیگری باشند که می‌توانند برای شبکه شما ارزشمند باشند.

استفاده حداکثری از ابزارهای اینستاگرام راه های مختلفی را برای جذب و ارتباط با افراد مناسب در اختیار شما قرار می دهد. فقط باید در پلتفرم بسیار فعال تر باشید.

برای شروع، به جای استفاده کورکورانه از هشتگ ها، بررسی کنید که چگونه نویسندگان و ناشران محبوب محتوای خود را تگ گذاری می کنند و افراد اهل کتاب از چه چیزی بیشتر استفاده می کنند.

سپس، عکس‌ها و ویدیوهای خود را بر اساس آن تگ گذاری کنید تا بیشترین دید را داشته باشید، مخصوصاً برای پست‌های کوتاه مانند داستان‌هایی که قصد ندارید آنها را برجسته کنید.

در عین حال با دیگر متخصصان ادبی در اینستاگرام آشنا شوید، خواه شما را فالو کنند یا نه. هر کسی را هدف بگیرید، از نویسندگان داستان تا طراحان گرافیک و کتابداران.

اگر کارشان را دوست دارید از آن حمایت کنید. اگر علایق مشترکی دارید، در صورت لزوم آنها را تگ کنید. حتی بهتر از آن، راه هایی برای همکاری، تگ کردن یکدیگر و ارتقای شغل مربوطه خود بیابید.

4.اینستاگرام شغل نویسندگی: از اکانت اینستاگرام خود کسب درآمد کنید

از آنجایی که فیسبوک و اینستاگرام راه‌های جدیدی برای کسب درآمد معرفی می‌کنند، ارزش این را دارد که یاد بگیرید چگونه به طور بالقوه از محتوای اکانت تجاری خود در آینده کسب درآمد کنید.

این پلتفرم در حال حاضر چندین گزینه برای مارک های معتبر ارائه می دهد، که به این معنی است که اکانت شما برای واجد شرایط بودن برای کسب درآمد در اینستاگرام باید قابل اعتماد و محبوب باشد.

بنابراین، هنگام یادگیری ابزارهای اینستاگرام، مطمئن شوید که منابعی مانند سیاست های درآمدزایی محتوای اینستاگرام را مطالعه کرده اید.

در اینجا بهترین راه برای نویسندگان با اکانت های تجاری برای کسب درآمد در اینستاگرام آمده است:

. از حلقه های (Reels) محبوب جوایز کسب کنید.

. با کسب و کارها شریک شوید و محتوای برند ایجاد کنید.

. یک فروشگاه در اینستاگرام راه اندازی کنید و کتاب، کالا و موارد دیگر را بفروشید.

. یک برنامه وابسته از طریق فروشگاه اینستاگرام خود ایجاد کنید.

. اشتراک اینستاگرام را برای کاربران خود با هدیه های ویژه کتابی تنظیم کنید.

حتی اگر اکانت نویسنده خود را در اینستاگرام به یک تجارت تبدیل نکنید، می توانید از کار خود کسب درآمد کنید، مثلاً با لینک دادن به وب سایت خود، جایی که کتاب ها، محصولات و خدمات شما برای خرید در دسترس هستند.

5.اینستاگرام شغل نویسندگی: به عنوان نویسنده اینستاگرام از آن لذت ببرید

دلیلی وجود ندارد که از بازاریابی برند خود لذت نبرید و اینستاگرام مکان خوبی برای یادگیری این موضوع است. همانطور که در تمام ویژگی‌های مفید شبکه اجتماعی، مانند پیشرفت‌های حلقه‌های اینستاگرام، جستجو می‌کنید، می‌توانید با افراد و کار خود به روشی بسیار رضایت‌ بخش رو به رو شوید.

مطمئن شوید که به طور منظم پست می گذارید و فعالیت شما متنوع است تا مخاطبان شما درگیر باشند و انگیزه شما باقی بماند.

علاوه بر به‌روزرسانی‌های پیشرفت کتاب‌هایتان، می‌توانید نکات، راهنماها، مسابقات، نظرسنجی‌ها، سرگرمی‌های آنلاین و موارد دیگر را ارائه دهید. به این فکر کنید که چه چیزی طرفداران شما را هیجان زده می کند و آن را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید.

ایده های بازاریابی را از سایر برندهای اینستاگرام دریافت کنید

ادبیات موضوعی خاص است، اما در عین حال بسیار محبوب و چندوجهی است. بنابراین، هیچ محدودیتی برای اینکه چگونه می توانید کتاب های خود و خودتان را به عنوان نویسنده تبلیغ کنید، وجود ندارد. خوشبختانه جعبه ابزار اینستاگرام برای نویسندگان خلاق مناسب است تا دید و حرفه خود را افزایش دهند.

اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، نگاهی به کارهایی که نویسندگان دیگر انجام می دهند – و همچنین متخصصان در زمینه های مختلف مانند عکاسی، پادکست یا روزنامه نگاری بیندازید. سعی کنید خوانندگان را جذب و بهترین منابع الهام را کشف کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس