رتبه‌بندی 15 لباس برتر Assassin’s Creed Origins و راهنمای باز کردن آن‌ها

996
0
رتبه‌بندی 15 لباس برتر Assassin's Creed Origins و راهنمای باز کردن آن‌ها

بازی Assassin’s Creed Origins اولین قدم این فرنچایز برای ورود به قلمرو بازی‌های نقش‌آفرینی تمام و کمال بود، برخلاف بازی‌های قبلی که در سبک اکشن/ماجراجویی قرار داشتند و گیم پلی متفاوتی را ارائه می‌دادند، Assassin’s Creed Origins یک ماجراجویی بسیار طولانی‌تر بود و بسیاری از ویژگی‌های این ژانر را از دست داده بود، اما یک چیز وجود داشت که این مجموعه هرگز در آن کوتاهی نکرده است. ارائه تنوع و لباس‌های مختلف جذاب برای پوشیدن! در ادامه با اول نیوز همراه شوید تا به رتبه‌بندی 15 لباس برتر Assassin’s Creed Origins و راهنمای باز کردن آن‌ها بپردازیم.

اساسین‌های مختلف همیشه می‌توانستند با لباس‌های متنوع از نظر موضوعی لباس‌آرایی کنند و بایک نیز با وجود ماجراجویی در دشت‌های زیبای مصر باستان از این قاعده مستثنی نیست. لباس‌های قابل خرید زیادی در ویترین فروشگاه‌های درون‌بازی و UPlay موجود است، و همچنین مجموعه‌ای از آن‌ها فقط با تکمیل چالش‌های درون بازی به دست می‌آیند.

هر کسی که ابزار و مهارت‌های مناسبی داشته باشد می‌تواند اهداف خود را ترور کند، اما تعداد کمی از آن‌ها این کار را شیک انجام می‌دهند. در Assassin’s Creed Origins، بایک در سرتاسر سرزمین مصر باستان در جستجوی قاتلان پسرش سفر می‌کند و لباس‌های زیادی را می‌یابد که می‌تواند بپوشد. برخی از این لباس‌ها لباس‌های ساده‌ای هستند که از پارچه‌های قابل تنفس و مناسب آب‌وهوا ساخته شده‌اند، در حالی که برخی دیگر ممکن است مجموعه‌های کاملی از زره باشند که بازیکنان می‌توانند بپوشند. با وجود لباس‌ها و زره‌های زیادی که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید و منابع محدودی برای به دست آوردن آن‌ها، بازیکنان باید بدانند که کدام لباس‌ها ارزش خریدن دارند و کدام‌ها فاقد ارزشند.

رتبه‌بندی 15 لباس برتر Assassin's Creed Origins و راهنمای باز کردن آن‌ها

15. Pharoah Armor

رتبه‌بندی 15 لباس برتر Assassin’s Creed Origins و راهنمای باز کردن آن‌ها را لباس فراعنه آغاز می‌کنیم. یک ست زره مناسب برای یک فرعون واقعی مصر، این لباس یکی از آراسته‌ترین لباس‌ها در این مجموعه بازی به حساب می‌آید. این لباس شامل قطعات زره طلایی است که در کنار کمربندهای چرمی ظریف و پارچه پوشیده می‌شود و برای بازیکنانی که دوست دارند خودنمایی کنند عالی است. این لباس را می‌توانید از طریق خرید 500 اعتبار helix یا از صندوق‌های Heka با استفاده از ارز درون بازی خریداری کنید. با این حال، بازیکنان باید حواسشان باشد، زیرا ممکن است به سرعت پول درون بازی را در حین باز کردن صندوق برای دریافت لباس تمام کنند.

رتبه‌بندی 15 لباس برتر Assassin's Creed Origins و راهنمای باز کردن آن‌ها

14. Dress Of The Coastal Realm

این یک لباس جالب است، زیرا به نظر می‌رسد هم برای ملوانان باشد و هم برای ادای احترام به آن‌ها. رنگ‌های آبی و سبز ترکیبی رنگ‌های خوب و روشنی هستند که جلوه‌هایی از اقیانوس را به ارمغان می‌آورند، در حالی که طراحی کلی لباس، کاربردی بودن مورد نیاز ملوان‌ها را به آن می‌دهد.

دو راه برای به دست آوردن این کالا وجود دارد. اولی با خرید آن از یک خیاط، ساده اما گران قیمت به قیمت 5000 درهم است، بنابراین برای این کار به چند روش فارم سریع نیاز است. در عوض، این کالا را می‌توان با ریختن خون هم خریداری کرد. به Krokodilopolis Arena در Faiyum Oasis بروید و تا زمانی که با The Slaver مواجه شوید مبارزه کنید. شکست دادن آن‌ها قفل لباس را باز می‌کند.

رتبه‌بندی 15 لباس برتر Assassin's Creed Origins و راهنمای باز کردن آن‌ها

13. Roman Venator

رومی ونتاتور که بازسازی لباس لژیونر رومی است، لباسی عالی را می‌گیرد و آن را حتی بهتر می‌کند. با این‌که لباس Legionary در رنگ قرمز موجود است، لباس Venator در رنگ مشکی موجود است و به عنوان یک اساسین بیشتر به Bayek می‌آید.

این لباس به عنوان پاداش برای مبارزه در ورزشگاه Cyrene Gladiator Arena در کیرنایکا به دست می‌آید. بایک باید مبارز معروف به The Hammer در درجه سختی Elite شکست دهد و پس از آن لباس به اینونتوری اضافه می‌شود. برای داشتن یک تجربه کامل لژیونر، بهتر است در کنار سلاح‌هایی با تم رومی جفت شود.

رتبه‌بندی 15 لباس برتر Assassin's Creed Origins و راهنمای باز کردن آن‌ها

12. Bathhouse Outfit

توسعه دهندگان هرگز از تزریق کمی طنز به ماموریت‌های بسیار جدی قهرمانان در فرنچایز نترسیدند و این لباس نمونه‌ای از آن است. این لباس چیزی جز حوله حمام دور کمر بایک و حوله‌ای که روی سرش کشیده شده نیست. این لباس ممکن است بایک را در بین مردم انگشت نما کند، اما برای نگاهی اجمالی به عضلات سینه‌ی او ارزشش را دارد.

باز کردن این لباس مستلزم تکمیل یک کوئست در داستان اصلی به نام «End of the Snake» است. بایک در حال شکار یکی از اعضای گروه معروف به مار است و جستجو او را به یک حمام می‌برد. بایک به عنوان حامی وارد می‌شود و این لباس را بر تن می‌کند و مار را در حالی که آنجا است می‌کشد. پس از اتمام این مرحله، لباس را می‌توان در هر زمان پوشید.

رتبه‌بندی 15 لباس برتر Assassin's Creed Origins و راهنمای باز کردن آن‌ها

11. Roman Manius

رومی‌ها (مخصوصاً ژولیوس سزار) علیرغم وقوع بازی در مصر، نقش مهمی در طرح اصلی Assassin’s Creed Origins دارند. رم بر بسیاری از عناوین این فرنچایز تأثیر زیادی داشته است و این تأثیر به کمد لباس Bayek نیز کشیده شده است. می‌پرسید چطور؟ با این لباس که لباس لژیونری را می‌گیرد و آن را بسیار شیک‌تر می‌کند.

این لباس را می‌توان در Cyrene Gladiator Arena در Kyrenaika باز کرد. بازیکنان باید آرنا را در حالت Elite Mode (که با شکست دادن آن در حالت عادی باز می‌شود) به چالش بکشند و The Duelist را شکست دهند. انجام این کار در حالت عادی، لباس لژیونر رومی را باز می‌کند، اما حالت الیت، لباس رومن مانیوس که بسیار جذاب‌تر است را باز می‌کند.

10. لباس Altair ،Ezio و Edward

طرفداران اساسین‌های قبلی این فرنچایز همیشه لباس‌های نمادین مجموعه را در بازی‌های جدیدتر در برخی مواقع به دست می‌آورند. لباس خود بایک هم در Assassin’s Creed Valhalla به چشم می‌خورد. این لباس‌ها فوراً برای هر طرفدار بازی‌های قدیمی‌تر قابل تشخیص خواهند بود و می‌توانند برای دویدن در یک محیط جدید سرگرم‌کننده باشند، حتی می‌توانند به صورت متعارف مناسب باشند، زیرا animus قبلاً ماجراهای بازی‌های قبلی را پردازش کرده است.

همه آن‌ها تنها از طریق یک روش باز می‌شوند، یعنی استفاده از جوایز باشگاه یوبیسافت. خرید هر کدام 40 واحد هزینه دارد. کسب این اعتبارات نسبتاً آسان است و هر بازی یوبی سافت راه هایی برای کسب آن‌ها دارد. بازیکنانی که برای مدتی طرفدار فرنچایز بوده‌اند، بدون شک مقدار زیادی پس انداز خواهند داشت.

رتبه‌بندی 15 لباس برتر Assassin's Creed Origins و راهنمای باز کردن آن‌ها

9. Black Hood

بلک هود که لباسی برای قاتل حرفه‌ای مصری است، قطعات چرمی را با پارچه‌های مشکی با رگه‌های طلایی ترکیب می‌کند تا لباسی خیره‌کننده داشته باشد. علیرغم اینکه در نام فقط یک هود ذکر شده است، بازیکنان یک لباس کامل شامل یک تکه سینه چرمی، محافظ شانه، بریس و مقداری محافظ پا دریافت خواهند کرد.

به دست آوردن این لباس چالش برانگیز است زیرا بازیکنان باید Phylakes قدرتمند را در سراسر مصر از بین ببرند و کلیدهای مربوطه را بگیرند. هنگامی که همه کلیدها جمع آوری شدند، بازی بازیکنان را به نقطه‌ای در رودخانه نیل هدایت می‌کند که در آنجا باید زیر آب شنا کنند و صندوقی را برای دریافت لباس غارت کنند. جایگاه دهم رتبه‌بندی 15 لباس برتر Assassin’s Creed Origins و راهنمای باز کردن آن‌ها به این لباس تعلق دارد.

رتبه‌بندی 15 لباس برتر Assassin's Creed Origins و راهنمای باز کردن آن‌ها

8. Celestial Raiment

این یک مجموعه نسبتاً حجیم از زره است، اما بسیار زیبا به نظر می‌رسد. ریشه‌های این لباس به فرهنگ چینی بازمی‌گردد، زیرا کسانی که فرمانی از بهشت ​​داشتند برای نبرد آن را می‌پوشیدند. این معمولاً به معنای یک پادشاه، امپراتور یا نوعی حاکم بود.

دستیابی به این لباس مستلزم رفتن به فروشگاه هلیکس بازی است، جایی که بسیاری از لباس‌ها که لزوماً مناسب جهان و فضاسازی بازی نیست، به فروش می‌رسند و قابل خریداری هستند. این لباس بخشی از “Eastern Dynasties Pack” است که 1000 اعتبار هلیکس هزینه دارد که حدود 10 دلار ارزش دارد.

رتبه‌بندی 15 لباس برتر Assassin's Creed Origins و راهنمای باز کردن آن‌ها

7. Persian Prince

لباس شاهزاده ایرانی اشاره‌ای به سری قدیمی اما محبوب شاهزاده ایرانی یوبی سافت است. این لباس شامل قطعات زره فلزی است که روی پارچه قرمز پوشیده می‌شود، مجموعه‌ای از کمربندهای چرمی و کیسه‌های کوچک در امتداد بدن. لباس شاهزاده ایرانی به خوبی به بایک می‌آید و برای بازیکنانی که طرفدار حملات مخفی کاری و سریع هستند، لذت بخش است.

این لباس را می‌توان از خیاط‌های مختلف در سراسر مصر به مبلغ 2000 درهم خریداری کرد. این مبلغ چندان گران نیست اما هنوز هم می‌تواند بازیکنان را از نظر مالی کمی عقب بیاندازد. اگر لباس در زمان خاصی در دسترس نباشد، بازیکنان می‌توانند بعداً دوباره بررسی کنند یا سایر خیاط‌های موجود در جهان را امتحان کنند.

اساسین کرید

6. Shadow Warrior

بسیاری از طرفداران Assassin’s Creed اغلب عجیب می‌دانند که با وجود بازی در نقش قاتلی که قرار است در سایه باشد، باید لباس سفید بپوشند. زیبا است، اما انکار آن سخت است که تا حدودی برجسته است. برای کسانی که می‌خواهند ظاهری پنهان‌تر داشته باشند، لباس Shadow Warrior همان لباس مشکی را به آن‌ها می‌دهد که در جستجوی آن هستند.

این لباس یکی دیگر از لباس‌هایی است که نیاز به سفر به فروشگاه هلیکس و دست به جیب شدن دارد. این لباس بخشی از “Nightmare Pack” است، که همچنین به بازیکنان اسب Abyssal را به عنوان یک سوار و چند سلاح سایه مانند می‌دهد. هزینه آن 1500 اعتبار Helix است که تقریباً 15 دلار ارزش دارد.

اساسین کرید

5. Sekhmet Costume

لباس سخمت که به افتخار الهه جنگجوی مصری شفابخش است، به عنوان بخشی از مرحله جانبی “Lady of Slaughter” به حساب می‌آید. بایک در جریان اجرای مجدد نبرد بین سخمت و ایسفت که به عنوان بخشی از جشنواره یامو برگزار می‌شود، این لباس را می‌پوشد.

این لباس شامل یک زره نیم تنه به همراه ماسک سر شیر، یک جفت بند و چوب دستی همراه با تکه‌های پارچه پاره شده است. بازیکنان فقط باید از طریق کوئست جانبی بازی کنند و لباس را به صورت رایگان بدست خواهند آورد. برای بهترین نتیجه، لباس بدون ماسک پوشیده می‌شود. جایگاه پنجم رتبه‌بندی 15 لباس برتر Assassin’s Creed Origins و راهنمای باز کردن آن‌ها به این لباس می‌رسد.

اساسین کرید

4. Radiance Of Anubis

یکی از شناخته شده‌ترین جنبه‌های اساطیر مصر باستان، خدایان آن‌هاست. تعداد آن‌ها تقریباً بیش از حد قابل شمارش است، اما همه آن‌ها به عنوان مردانی با سر حیوانات به تصویر کشیده شده‌اند. آنوبیس یکی از مشهورترین آن‌هاست، چرا که آن‌ها پادشاهان را در سفر خود به زندگی پس از مرگ ملاقات می‌کردند.

چند نوع مختلف لباس Anubis در بازی وجود دارد، اما Radiance زیباترین است. The Revenge of Anubis برای کسانی که خواهان ظاهری خشن‌تر هستند خوب است. برای به دست آوردن Radiance، بازیکنان باید weekly community challenge را چهار بار تکمیل کنند.

3. Isu Armor

ایسوها نژاد خداگونه فرنچایز هستند که روی زمین زندگی می‌کنند. آن‌ها انسان‌ها را در ابتدا به عنوان یک نژاد برده پدید آوردند، اما قبل از اینکه یک فاجعه ایسو را از بین ببرد، انسان‌ها از آن غل و زنجیر بیرون آمدند. بقایای فناوری پیشرفته آن‌ها هنوز در زمین باقی است، غالباً به شکل مصنوعات عدن، اما زره نیز در دسترس است.

پراکنده در سراسر مصر، دایره‌هایی سنگی وجود دارند که Byleth با تراز کردن سنگ‌ها با صورت‌های فلکی تکمیل می‌کند. تکمیل همه این‌ها قفل دری را در طاق ایسو که در زیر هرم بزرگ جیزه قرار دارد باز می‌کند. در داخل آن Isu Armor قرار دارد.

اساسین کرید

2. Engai Na-nyokie

بنفش در طول تاریخ به عنوان یکی از سلطنتی‌ترین رنگ‌ها در نظر گرفته شده است. این تا حدی به دلیل ظاهر ظریف آن است، اما همچنین به دلیل نادر بودن آن در آن مقطع زمانی در تاریخ باستان است. رنگ ارغوانی یکی از نادرترین مواد بود که بشر در آن زمان به آن دسترسی داشت، بنابراین به معنای واقعی کلمه ارزش طلا را داشت.

این مورد را می‌توان در برخی از خیاطان در سراسر مصر یافت. این لباس گران‌ترین کالا نیست، اما با قیمت 2000 دراخم یا درهم، ممکن است مقدار قابل توجهی از تغییر را به بازیکنان بازگرداند. متأسفانه هیچ راه جایگزینی برای باز کردن این لباس به صورت رایگان وجود ندارد.

اساسین کرید

1. Mythical Warrior

یکی از چشمگیرترین لباس‌های موجود در بازی، همچنین بیشترین تلاش را برای باز کردن قفل آن می‌طلبد. این لباس با یک ماسک ترسناک ارائه می‌شود که نیمه بالایی صورت بایک را می‌پوشاند. این به او چشمانی درخشان و نوارهای قرمز تهدید کننده می‌دهد.

باز کردن این لباس نیاز به سرمایه گذاری بیشتر از هر زمان دیگری دارد، زیرا بازیکنان باید بازی را دو بار کامل انجام دهند. هنگامی که بازیکنان برای اولین بار بازی را شکست دادند، گزینه New Game Plus ظاهر می‌شود. شکست دادن بازی در New Game Plus قفل این لباس قدرتمند را باز می‌کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ رتبه‌بندی 15 لباس برتر Assassin’s Creed Origins و راهنمای باز کردن آن‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟ لباس مورد علاقه شما کدام است؟ لطفاََ دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

2.3/5 - (9 امتیاز)
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس