آپدیت بازی Hunt Showdown محیط کاربری را اصلاح می‌کند

Hunt یک تیرانداز منحصر به فرد است، از زمان دسترسی زودهنگام به طور منظم به روزرسانی شده است در ادامه به آپدیت بازی Hunt: Showdown می‌پردازیم.

17
0
0 آپدیت بازی Hunt Showdown محیط کاربری را اصلاح می‌کند

Hunt: Showdown یک تیرانداز منحصر به فرد است، یک دنیای باز در مقیاس متوسط که بازیکنان با هم متحد می‌شوند، هیولاها را پیدا می‌کنند و آن را سرنگون می‌کنند، و در نهایت با یکدیگر می‌جنگند. از زمان شروع دسترسی زودهنگام آن در فوریه ۲۰۱۸، به طور منظم به روزرسانی شده است (و در اواخر سال ۲۰۱۹ به طور کامل منتشر شد)، و اکنون با بروزرسانی بزرگ ۱/۵، پیش زمینه بازی را اصلاح کرده، تغییراتی بزرگ و کوچک ایجاد کرده. در ادامه به آپدیت بازی Hunt Showdown می‌پردازیم.

آپدیت بازی Hunt Showdown محیط کاربری را اصلاح می‌کند

1 آپدیت بازی Hunt Showdown محیط کاربری را اصلاح می‌کند

تغییرات منوی بازی شاید جالب‌ترین بخش این بروزرسانی باشد، اما اگر بخواهم صریح بگویم منوهای هانت هرگز عالی نبودند: بازی اطلاعات مهم را یک بار به شما نشان می‌دهد و دیگر هرگز ذکر نمی‌کند و مشخص نبود که بعضی از قسمت‌های آن چه کار می‌کنند. من متخصص هانت نیستم اما کمی از آن را بازی کرده‌ام و اغلب دیده‌ام که دوستانم هم همانند من در منو‌های بازی گیج می‌شوند.

این یک بازی پر از سیستم‌های عمیق و پیچیده است و به وضوح Crytek از نرخ بازیکنان جدید راضی نیست. بهبودهای نسخه ۱/۵ این زمینه را هدف قرار می دهد و اکنون می‌توان با هدف هر منو و به طور کلی بیشتر آشنا شد. آن نکات یکبار مصرف و سایر اطلاعات اکنون بصورت درخواست از طریق یک منوی راهنمای قابل تغییر در دسترس هستند، به طور کلی اطلاعات بیش‌تری اضافه شده است.

Crytek علاوه بر اینکه بازی را بیش‌تر قابل فهم کرده، برخی از مشکلات از جمله مشکلات concertina را که اساساً به عنوان دیواری آهنی برای پوشش گلوله عمل می‌کند، برطرف کرد.

نسخه ۱/۵ همچنین یک طیف گیج کننده از مهمات سفارشی را اضافه می‌کند، بازیکنان هنوز هم می‌توانند مهمات پیش فرض را انتخاب کنند، بعضی از آنها بیشتر مناسب PvP هستند و مهمتر از همه شما نمی‌توانید نوع مهمات خود را در اواسط بازی تغییر دهید. افزوده شدن مهمات جدید بر روی کمان دستی (hand crossbow) خیلی تاثیر گذاشته به شکلی که کرایتک گفته است که دوست دارند به یک ابزار پر کاربرد بین بازیکنان تبدیل شود.

با اینکه من Hunt: Showdown را بازی می‌کنم ولی بازی از کمبود‌های زیادی رنج می‌برد و با اضافه شدن قابلیت‌های جدید به روز رسانی ۱/۵ امیدواریم بازیکنان تازه‌ای شروع به تجربه‌ی این بازی کنند.

حال که با آپدیت بازی Hunt Showdown آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس