ساخت فیلم زندگی‌نامه بروسلی توسط سونی

52
0
فیلم زندگی‌نامه بروسلی

اخبار جدید حاکی از آن است که فیلم زندگی‌نامه بروسلی ، اسطوره هنرهای رزمی در هالیوود توسط سونی در دست ساخت است و انگ لی، کارگردان تایوانی‌تبار آمریکایی آن را کارگردانی می‌کند. انگ لی بیشتر برای ساخت فیلم‌هایی مانند Life of Pi و Brokeback Mountain شناخته می‌شود. گویا پسر انگ لی قرار است نقش بروس لی را در این فیلم بیوگرافی ایفا کند.

فیلم زندگی‌نامه بروسلی

طبق گزارش ددلاین، این فیلم در حال حاضر در 3000 Pictures سونی با اقتباس از فیلمنامه ژان کاستلی، الکس لاو و میبل چونگ و ولز تاور در دست ساخت است. انگ لی درباره ساخت این فیلم گفت:

بروس لی نه آمریکایی و نه کاملا چینی بود، بلکه پلی میان شرق و غرب بود که کونگ‌فو چینی را به جهان معرفی کرد، دانشمند مبارز و هنرمندی نمادین که هم هنرهای رزمی و هم سینمای اکشن را متحول کرد. من احساس می‌کنم که باید داستان این شخص درخشان و منحصر به‌فرد را بگویم که با تلاش خستگی‌ناپذیر رویاهای غیرممکن را به واقعیت تبدیل کرد.

بروس لی در هه ۶۰ و اوایل ۷۰ قبل از مرگ نابهنگام خود در سال ۱۹۷۳ در هالیوود نامش را سر زبان‌ها انداخت و هنرهای رزمی را با آثاری مانند Fists of Fury, Enter the Dragon و The Way of the Dragon در سراسر جهان محبوب کرد. حال قرار است داستان زندگی‌نامه این ستاره افسانه‌ای زیر نظر کارگردان برنده اسکار روی پرده نقره‌ای برود. میسون لی، پسر انگ لی هم تجربه بازی در چندین نقش سینمایی مانند Hangover Part II و Billy Lynn’s Long Halftime Walk ظاهر شده است.

منبع: IGN

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس