فروش فیلم Black Panther به ۵۵۰ میلیون دلار رسید

63
0
فروش فیلم Black Panther

فروش فیلم Black Panther: Wakanda Forever با گذشت از مرز ۵۰۰ میلیون دلار به نزدیکی ۵۵۰ میلیون دلار رسید. در مجموع، فیلم جدید دیزنی و مارول در بازار داخلی (آمریکا) ۲۸۸ میلیون دلار و در بازار جهانی ۲۵۸.۳ میلیون دلار فروش داشته که با این وجود، مجموع فروش آن به مبلغ فوق‌العاده ۵۴۶.۳ میلیون دلار رسیده است.

فروش فیلم Black Panther

Wakanda Forever به کارگردانی رایان کوگلر که کارگردانی فیلم اول را نیز بر عهده داشت، هم اکنون رتبه ۸ پرفروش‌ترین اکران هالیوودی سال ۲۰۲۲ در خارج از کشور را در اختیار دارد. در سطح جهانی نیز این فیلم در رتبه ۷ قرار گرفته است.

فیلم جدید پلنگ سیاه در دومین آخر هفته خود در گیشه جهانی تجربه خوبی داشته و ۶۹.۸ میلیون دلار فروش کرده که نسبت به هفته ابتدایی خود با کاهش ۴۹ درصدی مواجه شده است. با این حال، از این نظر، نسبت به اکثر عناوین دیگر دنیای سینمایی مارول عملکرد بسیار بهتری داشته است.

به عنوان مثال، دو فیلم Thor: Love and Thunder و Doctor Strange in the Multiverse of Madness در دومین هفته اکران خود با کاهش فروش ۵۶ درصدی و Spider-Man: No Way Home با کاهش فروش ۶۰ درصدی مواجه شده بودند.

Black Panther: Wakanda Forever در اولین آخر هفته اکران خود ۱۸۰ میلیون دلار فروش داشت و همچنین موفق شده بود تا رکورد باکس آفیس در ماه نوامبر را بشکند. همچنین فروش فیلم روز گذشته از مرز ۴۰۰ میلیون دلار عبور کرده بود.

اکنون این فیلم در مسیر رسیدن به مجموع فروش جهانی ۱ میلیارد دلاری است و تعطیلی روز شکرگزاری (Thanksgiving) آینده (۳ آذر) می‌تواند به این امر کمک کند.

منبع: deadline

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس