23 سایت برتر شبکه اجتماعی برای برند 2024

141
0
سایت برتر شبکه اجتماعی برای برند

چه یک بازاریاب باتجربه رسانه های اجتماعی باشید، چه یک بازاریاب که به دنبال سرمایه گذاری در بازاریابی رسانه های اجتماعی هستید یا یک صاحب کسب و کار که می خواهد از قدرت عظیم رسانه های اجتماعی استفاده کند، دانستن در مورد محبوب ترین پلت فرم های رسانه های اجتماعی در حال حاضر مفید است. سایت برتر شبکه اجتماعی را بشناسید.

این به شما این امکان را می دهد که دسترسی برند خود را به حداکثر برسانید، با افراد مناسب درگیر شوید و اهداف رسانه های اجتماعی خود را محقق کنید.

البته، این فقط به تعداد کل کاربران در میزبان برنامه های رسانه های اجتماعی موجود نیست. همچنین این که آیا سایت شبکه اجتماعی برای کسب و کار شما و شما مناسب است یا خیر. آیا با تصویر برند شما مطابقت دارد؟ آیا مخاطبان هدف شما از آن سایت رسانه اجتماعی استفاده می کنند؟ چند پلتفرم رسانه اجتماعی را می توانید همزمان مدیریت کنید؟

برای آسان‌تر کردن کارها، اطلاعاتی درباره برترین سایت‌های رسانه‌های اجتماعی در سال 2024 بررسی و گردآوری کردیم. برخی برای شما آشنا هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است جدید به نظر برسند. توصیه می کنیم این لیست را مطالعه کنید تا در مورد برنامه های رسانه های اجتماعی که ممکن است برای برند شما عالی باشند بیشتر بدانید.

فهرست محتوا پنهان

23 اپلیکیشن و پلتفرم رسانه اجتماعی برتر برای سال 2024

رتبه‌بندی‌های فهرست ما بر اساس ارتباط با برندها و سازندگان، و همچنین تعداد کاربران فعال ماهانه (MAU) است.

سایت برتر شبکه اجتماعی برای برند فیس بوک – 3.03 میلیارد MAU

فیس‌بوک بزرگترین شبکه اجتماعی است که طبق آمار Statista ماهانه بیش از 3 میلیارد نفر از آن استفاده می‌کنند. این بدان معناست که تقریباً 37 درصد از جمعیت جهان کاربران فیس بوک هستند. اپلیکیشن پیام‌رسان مستقیم فیس‌بوک، فیس‌بوک مسنجر، ماهانه ۹۳۱ میلیون کاربر فعال دارد.

بیش از 200 میلیون کسب و کار (عمدتاً مشاغل کوچک) از ابزارهای فیس بوک استفاده می کنند و بیش از هفت میلیون تبلیغ کننده به طور فعال کسب و کار خود را در فیس بوک تبلیغ می کنند، که اگر می خواهید در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید، آن را به یک شرط کاملاً مطمئن تبدیل می کند.

شروع به کار در فیس بوک آسان است زیرا تقریباً همه فرمت های محتوا در فیس بوک عالی کار می کنند – متن، تصاویر، محتوای ویدیویی و داستان ها. اما الگوریتم فیس بوک محتوایی را که جرقه مکالمات و تعاملات معنادار را بین افراد، به ویژه آنهایی که از خانواده و دوستانشان می دهند، در اولویت قرار می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شروع مکالمه در فیس بوک، راهنمای ما برای بازاریابی کسب و کار خود در فیس بوک – و اندازه گیری نتایج خود را بررسی کنید.

YouTube — 2.5 میلیارد MAU

یوتیوب یک پلتفرم به اشتراک گذاری ویدیو است که در آن کاربران روزانه یک میلیارد ساعت ویدیو تماشا می کنند. یوتیوب علاوه بر اینکه دومین اپلیکیشن بزرگ رسانه های اجتماعی است، اغلب به عنوان دومین موتور جستجوی بزرگ بعد از گوگل، شرکت مادرش شناخته می شود.

بنابراین اگر از ویدیو برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنید، قطعاً باید یوتیوب را به استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید. برای شروع، در اینجا نحوه ایجاد یک کانال YouTube برای نام تجاری خود آورده شده است.

برای کمک به کشف ویدیوهایتان توسط افراد بیشتری، توصیه می‌کنیم در سئوی YouTube مطالعه کنید یا برای افزایش دسترسی خود در YouTube تبلیغ کنید.

3. WhatsApp – 2 میلیارد MAU

WhatsApp یک برنامه پیام رسانی است که توسط افراد در بیش از 180 کشور استفاده می شود. در ابتدا، مردم ابتدا از واتس اپ برای ارسال پیامک به خانواده و دوستان خود استفاده می کردند. به تدریج مردم از طریق واتس اپ با کسب و کارها ارتباط برقرار کردند.

پلتفرم تجاری واتس اپ به کسب و کارها این امکان را می دهد که پشتیبانی مشتری را ارائه دهند و به روز رسانی های خرید خود را با مشتریان به اشتراک بگذارند. برای مشاغل کوچک، برنامه WhatsApp Business وجود دارد، در حالی که مشاغل تجاری می توانند از WhatsApp Business API استفاده کنند.

واتس اپ به عنوان پرکاربردترین پلتفرم پیام رسانی، می تواند یک کانال خدمات مشتری عالی برای کسب و کار شما باشد. این داستان های موفقیت کاربران WhatsApp Business را بررسی کنید.

4. اینستاگرام – 2 میلیارد MAU

اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم شبکه اجتماعی بصری مکانی برای نمایش محصولات یا خدمات شما با عکس یا فیلم است. در برنامه، می‌توانید طیف گسترده‌ای از محتوا، مانند عکس‌ها، ویدیوها، داستان‌ها، حلقه‌ها و ویدیوهای زنده را به اشتراک بگذارید.

به‌عنوان یک برند، می‌توانید یک پروفایل تجاری اینستاگرام ایجاد کنید، که تجزیه و تحلیل غنی از پروفایل و پست‌های شما و امکان زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام با استفاده از ابزارهای شخص ثالث را ارائه می‌دهد. همچنین مکانی عالی برای دریافت محتوای تولید شده توسط کاربران از مخاطبان شما است زیرا کاربران اغلب محتوا را به اشتراک می گذارند و برندها را تگ می کنند.

برای کمک به استفاده از اینستاگرام مانند یک حرفه ای، راهنمای کامل ما را برای بازاریابی اینستاگرام بررسی کنید.

5. WeChat – 1.3 میلیارد MAU

وی چت در سال 2011 توسط تنسنت، یکی از بزرگترین شرکت های فناوری چین منتشر شد. مانند واتس‌اپ و مسنجر، وی چت در ابتدا یک برنامه پیام‌رسان بود، اما به یک پلتفرم همه‌کاره تبدیل شده است. علاوه بر پیام‌رسانی و تماس، کاربران می‌توانند به صورت آنلاین خرید کنند، قبوض را بپردازند، مواد غذایی بخرند، پول انتقال دهند، رزرو کنند، تاکسی رزرو کنند و موارد دیگر.

WeChat محبوب ترین برنامه رسانه های اجتماعی در چین و سایر نقاط آسیا است. بنابراین اگر می خواهید برند خود را در چین تقویت کنید (جایی که شبکه های اجتماعی محبوب مانند فیس بوک و X ممنوع هستند)، وی چت جایگزین خوبی است. می توانید تبلیغات را در حساب رسمی WeChat یا در WeChat Moments اجرا کنید. همچنین بسیاری از اینفلوئنسرهای مبتنی بر وی چت وجود دارند که می توانند به برند شما کمک کنند تا میلیون ها مشتری چینی را جذب کند.

6.سایت برتر شبکه اجتماعی برای برند TikTok – 1.05 میلیارد MAU

TikTok (معروف به Douyin در چین) یک برنامه اشتراک‌گذاری ویدیو با فرم کوتاه است. علیرغم اینکه تنها در سال 2017 راه اندازی شد، یکی از سریع ترین برنامه های در حال رشد در جهان است و اخیراً گوگل را به عنوان پربازدیدترین سایت اینترنتی پشت سر گذاشته است.

TikTok به کاربران این امکان را می‌دهد که ویدیوهای بین 15 تا 60 ثانیه ایجاد و به اشتراک بگذارند، و این برنامه دارای کاتالوگ گسترده‌ای از جلوه‌های صوتی، قطعه‌های موسیقی و فیلترهایی برای بهبود ویدیوها و جذاب‌تر کردن آن‌ها است.

می‌توانید ویدیوهای مربوط به تقریباً همه علایق را پیدا کنید، از همگام‌سازی لب، رقص، و چالش‌ها گرفته تا ترفندهای DIY و آموزش‌های آرایش. حدود 47.4 درصد از کاربران TikTok در ایالات متحده بین 10 تا 29 سال سن دارند. بنابراین اگر جمعیت هدف شما جوان است، TikTok یک پلت فرم رسانه اجتماعی عالی برای کسب و کار شما است.

7. تلگرام – 700 میلیون MAU

تلگرام یک برنامه پیام رسانی رایگان است که در چندین دستگاه بدون محدودیت در اندازه رسانه کار می کند.

ویژگی متمایز تلگرام رمزگذاری سرتاسر آن برای تمامی فعالیت ها از جمله چت ها، گروه ها و رسانه های مشترک بین شرکت کنندگان است. تمرکز آن بر امنیت در طول سال‌ها مشتریان بیشتری را به خود جلب کرده است، به خصوص زمانی که واتس‌اپ تغییراتی را در سیاست حفظ حریم خصوصی خود اعلام کرد که به آن اجازه می‌دهد اطلاعات را با شرکت مادر متا به اشتراک بگذارد.

راه‌های مختلفی وجود دارد که برندها می‌توانند از تلگرام استفاده کنند، علاوه بر اینکه پشتیبانی یک به یک مشتری را ارائه می‌کنند. برای مثال، برندها می‌توانند چت‌بات‌هایی را برای پلتفرم تلگرام ایجاد کنند یا از ویژگی کانال تلگرام برای پخش پیام‌ها برای حداکثر 200000 نفر استفاده کنند.

8.سایت برتر شبکه اجتماعی برای برند اسنپ چت – 557 میلیون MAU

اسنپ چت روی عکس ها و ویدیوهای کوتاه (معروف به اسنپ) که بین دوستان به اشتراک گذاشته می شود، تمرکز می کند. این فرمت ویدیوی عمودی را محبوب کرد، که در نهایت در سایر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی بصری مانند اینستاگرام و تیک‌توک گسترش یافت.

اما به‌طور خاص، به نظر می‌رسد که ظهور استوری‌های اینستاگرام مانع رشد اسنپ چت و علاقه بازاریابان به استفاده از اسنپ چت برای برندهای خود به طور کلی شده است.

با این وجود، 69 درصد از نوجوانان آمریکایی می گویند که از اسنپ چت استفاده می کنند. بنابراین اگر مخاطبان هدف شما بیشتر نوجوانان هستند، باید از این اپلیکیشن استفاده کنید. اگر با اسنپ چت آشنایی ندارید، راهنمای مبتدی ما را برای اسنپ چت بررسی کنید. یا اگر بین اسنپ چت و اینستاگرام بلاتکلیف هستید، مقایسه کوچکی از اسنپ چت و اینستاگرام برای برندها نوشتیم.

9. Ku عاشق لاغر است – 626 میلیون MA در ایالات متحده

Kuaishou رقیب چینی Douyin یا TikTok است. مانند رقبای خود، Kuaishou به کاربران این امکان را می دهد که متن و استیکرها را روی تصاویر یا ویدیوها بپوشانند و صدایی را اضافه کنند. کاربران همچنین می توانند محتوای زنده را برای دنبال کنندگان خود در پلتفرم پخش کنند یا ویدیوهای طولانی تری ضبط کنند.

در مقایسه با TikTok، Kuaishou در بین مخاطبان مسن تر، به ویژه در مناطق روستایی چین محبوبیت بیشتری دارد. این اپلیکیشن همچنین بیشتر به درآمد تجارت الکترونیکی متکی است تا درآمد تبلیغاتی.

10. Qzone – 600 میلیون MAU

Qzone یکی دیگر از برنامه های چینی از Tencent است که شبکه های اجتماعی و وبلاگ نویسی را با بیش از 600 میلیون کاربر فعال ماهانه ترکیب می کند. کاربران می‌توانند چند رسانه‌ای آپلود کنند، یادداشت‌های روزانه داشته باشند، وبلاگ بنویسند، بازی کنند و موسیقی را با برنامه رسانه‌های اجتماعی پخش کنند.

مانند فیس بوک، کاربران همچنین می توانند با دوستان خود ارتباط برقرار کنند، فید به روز رسانی ها را ببینند، نظر بدهند، پست ها را به اشتراک بگذارند یا به آنها واکنش نشان دهند و عکس های روی جلد یا نمایه را به روز کنند.

11. سینا ویبو – 584 میلیون MAU

“Weibo” (微博) در زبان چینی به معنای “ریز وبلاگ” است. Sina Weibo یا به سادگی Weibo که توسط شرکت فناوری چینی Sina Corporation در سال 2009 راه اندازی شد، یک پلت فرم میکروبلاگینگ است که با توییتر و اینستاگرام مقایسه می شود.

از طریق Weibo، کاربران می‌توانند تصاویر، ویدیوها و داستان‌ها را پست کنند، موضوعات پرطرفدار را ببینند، از هشتگ‌ها در پست‌ها استفاده کنند و از این پلتفرم برای پیام‌رسانی فوری استفاده کنند.

در مقایسه با WeChat، Sina Weibo جمعیتی جوان‌تر دارد و محتوای اطلاعاتی و پرطرفدارتری را ارائه می‌دهد. در واقع، نیویورک تایمز می‌گوید اگر می‌خواهید در چین «ویروسی شوید»، ویبو مکانی است که باید باشید. Weibo همچنین به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا حساب‌های رسمی و تایید شده برای برقراری ارتباط با فالوورهای خود و استفاده از تبلیغات پولی راه‌اندازی کنند.

12. QQ – 574 میلیون MAU

QQ در سال 1999 توسط Tencent در چین منتشر شد. قبل از راه اندازی WeChat، QQ شماره یک برنامه پیام رسانی چینی بود. علاوه بر ویژگی‌های پیام‌رسانی فوری، QQ همچنین به کاربران امکان می‌دهد آواتارهای خود را تزئین کنند، فیلم تماشا کنند، بازی‌های آنلاین بازی کنند، موسیقی پخش کنند، خرید آنلاین کنند، وبلاگ و پرداخت کنند.

در حالی که WeChat به رهبر بازار در چین تبدیل شده است، QQ هنوز در بین کاربران جوان رسانه های اجتماعی محبوب است. همچنین در 80 کشور استفاده می شود و در بسیاری از زبان های دیگر موجود است. یکی از مزایای QQ این است که برای ثبت نام نیازی به شماره تلفن ندارید. این امر جوانانی را جذب می کند که دستگاه های تلفن همراه ندارند اما از نسخه دسکتاپ استفاده می کنند.

با این حال، بیشترین مخاطب QQ در نیروی کار است. پیام رسان دسکتاپ QQ به دلیل سهولت استفاده و توانایی انتقال فایل های بیشتر از 25 مگابایت محبوب است، که WeChat اجازه نمی دهد.

13. X (توئیتر سابق) – 556 میلیون MAU

X، یک پلتفرم با حدود 556 میلیون کاربر فعال ماهانه (از ژانویه 2023)، مخاطبانی را دعوت می کند که عاشق ارسال اخبار، سرگرمی، ورزش، سیاست و موارد دیگر هستند. چیزی که این پلتفرم را زمانی به عنوان توییتر از سایر سایت‌های شبکه اجتماعی متمایز می‌کند، این است که به شدت بر اطلاعات بلادرنگ – چیزهایی که در حال حاضر اتفاق می‌افتند و روند روبه‌رو هستند – تنها با 280 کاراکتر (140 کاراکتر برای ژاپنی، کره‌ای و چینی) تاکید می‌کند.

بسیاری از برندها از توییتر به عنوان کانال جایگزین خدمات مشتری استفاده می کنند. به گفته تبلیغ‌کنندگان در توییتر، بیش از 80 درصد درخواست‌های خدمات اجتماعی اجتماعی در توییتر اتفاق می‌افتد. و Salesforce توییتر را “شماره 1-800 جدید برای خدمات مشتری” می نامد.

اگر در این پلتفرم تازه کار هستید، نکات توییتر ما را برای مبتدیان بررسی کنید. پس از تسلط بر اصول اولیه، 20 روش پنهان برای استفاده از جستجوی پیشرفته برای بازاریابی و فروش را بررسی کنید.

14.سایت برتر شبکه اجتماعی برای برند Pinterest – 445 میلیون MAU

پینترست یک فروشگاه یکپارچه برای الهام گرفتن و کشف محصولات و ایده های جدید است. در Pinterest، کاربران عکس‌هایی را که به وب‌سایت‌ها، صفحات محصول، پست‌های وبلاگ و سایر محتواها در سراسر اینترنت پیوند دارند، پین می‌کنند. این یک پلت فرم عالی برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است و پایگاه کاربران Pinterest 7 برابر بیشتر احتمال دارد محصولاتی را که پین کرده اند خریداری کنند.

موضوعات و مضامین محبوب در پلتفرم اجتماعی شامل مد، زیبایی، خانه، باغ و DIY است. بنابراین اگر کسب و کار شما در یکی از این صنایع فعالیت می کند، باید به شدت از بازاریابی Pinterest استفاده کنید تا کسب و کار خود را در معرض دید قرار دهید.

15. Reddit – 430 میلیون MAU

با حدود 1.7 میلیارد بازدید در آوریل 2023، Reddit به دلیل ترکیبی از رویدادهای جاری، رویدادهای مشهور “از من هر چیزی بپرس” (AMA) و بحث های عمیق در مورد موضوعات خاص، “صفحه اول اینترنت” نامیده می شود.

Subreddits (یعنی تالارهای گفتگوی اختصاصی) برای تقریباً هر چیزی زیر نور خورشید وجود دارد. با این حال، Subreddit ها سطوح مختلفی از تعامل دارند، بنابراین تحقیق در مورد اینکه آیا subreddit های محبوبی وجود دارد که نام تجاری شما می تواند بخشی از آنها باشد، عالی است. به عنوان مثال، اگر تجارت شما یک برند زیبایی است، می توانید به r/beauty بپیوندید.

حواستان باشد، هرچند، اکثر subreddit ها اجازه تبلیغات خود را نمی دهند. هدف این است که با پرسیدن و پاسخ دادن به سؤالات، به اشتراک گذاشتن نکات و منابع و شرکت در بحث ها، با اعضا در زیرمجموعه های مربوطه درگیر شوید.

علاوه بر ارسال محتوای خود به Reddit و شرکت در بحث‌ها، می‌توانید ایده‌های محتوا را نیز بیابید و تبلیغ کنید.

16. لینکدین – 424 میلیون MAU

با حدود 424 میلیون کاربر فعال ماهانه، لینکدین از یک موتور جستجوی کار ساده و سایت رزومه به یک پلتفرم شبکه حرفه ای تبدیل شده است که در آن کارشناسان صنعت محتوا، شبکه، و ایجاد برند شخصی خود را به اشتراک می گذارند. همچنین مکانی برای کسب و کارها برای ایجاد رهبری فکری در صنایع خود و جذب استعدادهای برتر شده است.

برای کمک به رشد صفحه کسب و کار لینکدین خود، یک استراتژی پنج مرحله ای ساده نوشته ایم. لینکدین همچنین فرصت های تبلیغاتی از جمله امکان ارسال تبلیغات شخصی به صندوق ورودی کاربران را ارائه می دهد.

17.سایت برتر شبکه اجتماعی برای برند Quora – 300 میلیون MAU

Quora یک وب سایت و برنامه پرسش و پاسخ مبتنی بر جامعه است که در آن افراد می توانند اطلاعاتی در مورد موضوعات مختلف پیدا کنند. پرسش‌ها و پاسخ‌ها براساس بازدیدها، رای‌ها، نظرات و اشتراک‌گذاری‌ها توسط کاربر رتبه‌بندی می‌شوند.

به عنوان یک برند، می توانید یک صفحه Quora برای کسب و کار خود ایجاد کنید یا از حامیان کارمندان برای پاسخ دادن به سؤالات مربوط به محصولات یا خدمات یا موضوعاتی در صنعت خود استفاده کنید. Quora همچنین دارای یک پلت فرم تبلیغاتی است که می توانید از آن برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید. و از آنجایی که 63 درصد از کاربران در مورد خریدهای آنلاین عمده تحقیق می کنند، مکان بسیار خوبی برای دستیابی به مشتریانی است که فعالانه به دنبال یک محصول یا خدمات هستند.

18. اختلاف – 154 میلیون MAU

Discord یک پلت فرم ارتباطی است که در درجه اول برای گیمرها طراحی شده است. این به کاربران امکان می دهد سرور ایجاد کنند، به جوامع بپیوندند، چت صوتی و چت متنی با دیگران در زمان واقعی انجام دهند.

Discord به دلیل استفاده آسان، ویژگی های قابل تنظیم و سازگاری با دستگاه های مختلف محبوب است. فراتر از جوامع بازی گسترش یافته است و اکنون توسط مشاغل، مؤسسات آموزشی و سایر گروه ها استفاده می شود.

19. Twitch – 140 میلیون MAU

Twitch یک پلتفرم پخش زنده برای گیمرها است. محتوای بازی های ویدیویی و سایر اشکال سرگرمی را ارائه می دهد. کاربران می توانند یک کانال ایجاد کنند، گیم پلی خود را پخش کنند و از طریق چت با مخاطبان خود تعامل داشته باشند.

Twitch به یک مرکز مرکزی برای جوامع بازی و ورزش های الکترونیکی تبدیل شده است. این مکانی است که بسیاری از بازیکنان حرفه ای، تیم ها و مسابقات از آن برای پخش مسابقات خود استفاده می کنند. موفقیت Twitch ناشی از رویکرد جامعه محور آن است که به سازندگان اجازه می دهد دنبال کنندگان اختصاصی ایجاد کنند و از طریق اشتراک، کمک مالی و حمایت مالی کسب درآمد کنند.

20.سایت برتر شبکه اجتماعی برای برند Tumblr – 135 میلیون MAU

Tumblr یک سایت رسانه اجتماعی میکروبلاگینگ محبوب با ۱۳۵ میلیون کاربر فعال ماهانه است.

کاربران می‌توانند محتوا را در قالب‌های مختلف به اشتراک بگذارند: متن، عکس، فیلم، فایل‌های GIF، کلیپ‌های صوتی، پیوندها و موارد دیگر. کاربران سایت در هر موضوع، جایگاه و علاقه ای که قابل تصور است، مطالب را به اشتراک می گذارند.

Tumblr همچنین به شما امکان می دهد طراحی وبلاگ خود را سفارشی کنید. به همین دلیل، بسیاری از کاربران ترجیح می دهند از حساب Tumblr خود به عنوان وب سایت خود استفاده کنند.

21. موضوعات – 23.7 میلیون (کاربران پیش بینی شده ایالات متحده)

جایگزین توییتر اینستاگرام، Threads، در سال 2023 به فروشگاه‌های برنامه‌های کاربردی رسید، اگرچه رکوردشکنی آن به 100 میلیون ثبت‌آپ نتوانست سرعت خود را حفظ کند.

در حالی که پلتفرم متعلق به متا هنوز اطلاعات زیادی را در مورد پایگاه کاربری خود فاش نکرده است، Insider Intelligence پیش بینی می کند که Threads در سال 2023 ماهانه 23.7 میلیون کاربر فعال ایالات متحده داشته باشد که هنوز برای یک محصول جدید بسیار چشمگیر است.

22.سایت برتر شبکه اجتماعی Mastodon – 1.7 میلیون MAU

Mastodon، یک تازه وارد در صحنه رسانه های اجتماعی، محبوبیت خود را در اواخر سال 2022 افزایش داد و آن را از 300000 به بیش از 1.7 میلیون کاربر فعال ماهانه در سال 2023 رساند.

Mastodon یک نرم افزار غیرمتمرکز و منبع باز است که به کاربران اجازه می دهد سرورهایی را برای برقراری ارتباط با یکدیگر راه اندازی کنند. کاربران می توانند پست هایی با حداکثر 5000 کاراکتر ایجاد کنند و تصاویر، صدا و ویدئو را اضافه کنند.

23.سایت برتر شبکه اجتماعی برای برند Bluesky – MAU ناشناخته

Bluesky یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز و فقط دعوتی است که بر اساس یک پروتکل منبع باز ساخته شده است. در حالی که آنها هنوز شماره کاربران فعال ماهانه خود را به صورت عمومی به اشتراک نمی گذارند، این پلتفرم در سپتامبر 2023 به 1 میلیون (کل) کاربر رسید.

بلواسکی توسط جک دورسی، مدیرعامل سابق توییتر، زمانی که او هنوز در این نقش بود ساخته شد. این پلتفرم که دارای اپلیکیشن iOS و اندروید نیز می باشد، شباهت زیادی به محصول قبلی دورسی دارد.

با حضور خود در رسانه های اجتماعی انتخابی باشید

لازم نیست همه جا به یکباره باشید (بافر به سختی در فیس بوک فعال است). بنابراین صرف نظر از اندازه سایت رسانه های اجتماعی، در نظر بگیرید که آیا مخاطبان هدف برند شما در آن پلتفرم ها فعال هستند یا خیر. بهتر است دو تا سه سایت را انتخاب کنید و آن‌ها را به خوبی انجام دهید تا اینکه برای پنج یا چند پلتفرم مختلف محتوا ایجاد کنید.

P.S. بافر به شما امکان می دهد پست های رسانه های اجتماعی را در چندین سایت رسانه اجتماعی برتر برنامه ریزی کنید. اگر می خواهید بیش از یک حساب رسانه اجتماعی را در چندین پلتفرم مدیریت کنید، Buffer (کاملا رایگان) را امتحان کنید تا تجربه کنید که چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس