چگونگی حذف تاریخچه تماشای یوتیوب

90
0
حذف تاریخچه تماشای یوتیوب

شما می توانید با مطالعه ی این مقاله، با نحوه حذف آسان سابقه تماشای خود در YouTube با چند ضربه آشنا شوید. حذف تاریخچه تماشای یوتیوب را بخوانید.

همچنین در این مطلب درباره ویژگی های یوتیوب بیشتر بخوانید.

اگر مانند اکثر مردم هستید، احتمالاً روزانه از YouTube استفاده می کنید. و اگر شما هم مانند اکثر مردم هستید، احتمالاً به تاریخچه مرور YouTube خود زیاد فکر نمی کنید. اما آیا می دانستید که هر ویدیویی که تا به حال در YouTube تماشا کرده اید در تاریخچه حساب شما ثبت شده است؟ درست است YouTube همه چیز هایی را که شما تماشا می کنید ردیابی می کند.

اگر از دانستن کل سابقه مشاهده خود توسط YouTube ناراحت نیستید، یک خبر خوب برای شما وجود دارد، می توانید از شر آن خلاص شوید. این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه سابقه تماشای YouTube خود را حذف کنید.

چگونه تاریخچه تماشای YouTube خود را حذف کنیم

همانطور که اشاره کردیم، یوتیوب همه چیز را پیگیری می کند. باور کنید یا نه، حتی می توانید تاریخچه نظرات YouTube خود را ببینید. خوشبختانه شما می توانید بیشتر تاریخچه خود را تنها با چند کلیک حذف کنید. مراحل زیر را برای پاک کردن سابقه YouTube خود دنبال کنید:

  • در مرورگر خود به YouTube.com بروید.
  • روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و از منوی کشویی Your Data in YouTube را انتخاب کنید.
  • به پایین بروید و روی مدیریت سابقه تماشای YouTube خود در بخش سابقه تماشا کلیک کنید.
  • روی Delete کلیک کنید و گزینه حذف دلخواه خود را انتخاب کنید (حذف امروز، حذف محدوده سفارشی و حذف همه زمان ها).

و کل کاری که باید انجام دهید همین بود، سابقه تماشای YouTube شما برای دوره انتخابی حذف خواهد شد.

چرا باید سابقه تماشای YouTube خود را حذف کنید؟

ما همه آنجا بوده ایم. شما بدون فکر در یوتیوب پیمایش می کنید، ویدیو های تصادفی را یکی پس از دیگری تماشا می کنید، که ناگهان با چیزی مواجه می شوید که نمی خواهید دیگران بدانند شما تماشا کرده اید.

شاید این یک موزیک ویدیو از مرحله ایمو مدرسه راهنمایی شما باشد یا یک راهنمای “چگونه” برای برخی از کار های خانگی شرم آور باشد. به هر حال، واضح است که نمی‌ خواهید کسی بداند که این ویدیوی خاص را تماشا کرده ‌اید. و اگر می ‌خواهید دوباره آن ویدیو را تماشا کنید، می ‌توانید سابقه تماشای YouTube خود را موقتاً متوقف کنید، بنابراین لازم نیست هر بار آن را حذف کنید.

اما این تنها دلیل حذف سابقه تماشای شما نیست. همچنین می تواند به بهبود تجربه YouTube شما نیز کمک کند. برای مثال، بدون سابقه تماشا، YouTube نمی ‌داند چه ویدیو هایی را دوست دارید تماشا کنید، به این معنی که محتوای متنوع ‌تر و جالب ‌تری را در توصیه‌ های خود مشاهده خواهید کرد.

حذف تاریخچه تماشای یوتیوب: شروعی تازه در YouTube داشته باشید

حذف سابقه تماشای شما یک راه عالی برای شروع تازه در YouTube است. این می تواند به شما در کشف محتوای جدید کمک کند، و همچنین می تواند به شما کمک کند عادات تماشای شرم آور خود را مخفی نگه دارید. اگر آماده پاکسازی سابقه ی برنامه YouTube خود هستید، مراحل این مقاله را دنبال کنید و همین امروز شروع کنید.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید اقدام مد نظر خود را انجام دهید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس