25 سوال خنده دار از دستیار صوتی گوگل

86
0
سوال خنده دار از دستیار صوتی گوگل

اگر صاحب یک بلندگوی Google Nest یا Google Home هستید یا از Google Assistant در تلفن خود استفاده می کنید، این سؤالات خنده دار را از Google بپرسید. سوال خنده دار از دستیار صوتی گوگل بپرسید و سرگم شوید!

دستیارهای هوشمند می توانند به همان اندازه که مفید هستند سرگرم کننده باشند. شما نیازمند آن هستید که بعد از یک روز سخت کمی بخندید و سرگرم شوید، چرا برخی از این سوالات خنده دار را امتحان نکنید تا کمی با دستیار گوگل سرگرم شوید؟

موارد زیر همه عبارات یا سؤالاتی هستند که می توانید برای پاسخ خنده دار یا عجیب به بلندگوی Google Nest (Google Home سابق) خود بگویید. و اگر Google Home یا Google Nest ندارید، اینها روی پلتفرم های دیگری که از Google Assistant پشتیبانی می کنند نیز کار می کنند. سعی کنید این موارد را با استفاده از برنامه برای Android و iPhone، در Chromebook یا حتی در تلویزیون هوشمند خود در صورت پشتیبانی، به دستیار Google بگویید.

فهرست محتوا پنهان

1.سوال خنده دار از دستیار صوتی گوگل: “Hey Google, Sing Me a Song”

شاید فکر کنید که استعدادهای دستیار Google شامل حضور در صحنه موسیقی است، اما اشتباه می کنید. از گوگل بخواهید آهنگی را بخواند، بسیار ناب اجرا می کند:

هر چند این فقط شعر نیست. این اجرا شامل یک آهنگ پس زمینه کوچک است. Google Assistant خوشحال است حتی اگر برای یک نفر کنسرت برگزار کند. چقدر مهربان!

2. “OK Google, De the Dishes”

بعد از شام احساس تنبلی می کنید؟ شاید دستیار Google شما بتواند با مراقبت از ظروف به شما کمک کند:

متأسفانه، به نظر می رسد که این فناوری هنوز وجود ندارد. با این حال، Google Assistant همچنان می تواند موسیقی پخش کند تا انجام کارهای خانه را سرگرم کننده تر کند. اگر می‌ خواهید کارهای بیشتری را روی آن وظایف خودکار کنید، یک آشپزخانه هوشمند بسازید.

3. «Hey Google, Self Destruct»

آیا شما یک مامور مخفی هستید که از خانه خود به عنوان پایگاه مخفی استفاده می کنید؟ اگر چنین است، اگر دشمن شما را پیدا کرد، ممکن است هر لحظه نیاز به فرار داشته باشید. برای این کار، می توانید پروتکل خود تخریبی گوگل را فعال کنید:

این یک دستگاه تخریب گر است، اما به نظر می رسد اگر می خواهید کاملاً بدون هیچ ردی از آن فرار کنید، باید طرح خود تخریبی خود را اجرا کنید.

4. “OK Google، آیا شما ازدواج کرده اید؟”

تا به حال به این فکر کرده اید که دستیار Google شما وقتی در دسترس نیست چه کار می کند؟ شاید رابطه ای دارد که باید روی آن تمرکز کرد.

اوه، این شرم آور است. حداقل دستیار گوگل از مجرد بودن خوشحال است. ما مطمئن هستیم که اگر بخواهد آن شخص خاص را پیدا کند، یک برنامه دوستیابی را امتحان می کند.

5. “Hey Google, Do You Speak Morse Code?”

دستیار Google بسته به منطقه شما به چندین زبان در دسترس است. اما آیا می تواند به Morse code هم صحبت کند؟

چگونه در مورد آن – گوگل حتی یک نمایش ارائه می دهد. متأسفانه، نمی‌توانید مانند زبان‌های استاندارد از آن بخواهید که یک کلمه را به Morse code ترجمه کند.

6.سوال خنده دار از دستیار صوتی گوگل: “OK Google,Do you have an imagination?”

حتی اگر دستیار Google برای پاسخ‌ های خاصی برنامه ‌ریزی شده است، همچنان می ‌تواند خارج از چارچوب فکر کند:

این تخیل کاملاً فعالی است که شما در آنجا دارید، گوگل.

7. “Hey Google, I’m Naked”

دادن اطلاعات کمی بیش از حد به Google Assistant به هیچ وجه باعث ایجاد مشکل نمی شود. یکی از بهترین چیزهای خنده دار برای گفتن به Google Home این است که شما چیزی جز کت و شلوار تولد خود نمی پوشید. این منجر به یک پاسخ ساده و سرگرم کننده می شود:

لطفا به خاطر همه اطرافیانتان حتی اگر هوا خوب است اینطور بیرون نروید. چند لباس بپوشید.

8. “OK Google، نظر شما در مورد الکسا چیست؟”

Google Assistant یکی از چندین بلندگوی هوشمند است که برای کسب جایگاهی در خانه شما رقابت می کند. بزرگترین رقیب آن Amazon Echo است که توسط الکسا طراحی شده است. بنابراین گوگل در مورد رقیب خود چه فکر می کند؟

هوم، این کاملا صمیمانه است. در واقع حتی اگر آنها را با هم روبه رو با یکدیگر گفتگو خواهند کرد!

9. “Hey Google, همه پایگاه شما متعلق به ما هستند”

یکی از شناخته ‌شده‌ترین میم‌ های بازی از پورت Sega Mega Drive اروپا در سال 1992 بازی Zero Wing می‌آید. این افتتاحیه به دلیل ترجمه ضعیف انگلیسی، از جمله عبارت کلاسیک “همه پایه های شما متعلق به ما هستند” بدنام است.

اگر این عبارت خنده دار کلاسیک را به دستیار Google بگویید، Google Home شما با نقل قول دیگری از مقدمه پاسخ خواهد داد، مانند:

این حرفی است که کاپیتان کشتی پس از اطلاع از وضعیت پایگاه خود بیان می کند. پاسخ نشان می دهد که گوگل فرهنگ بازی خود را می شناسد.

10. “OK Google، بهترین Pickup Line چیست؟”

به دنبال این هستید که حرکت ها را بر اساس یک علاقه بالقوه عشقی قرار دهید؟ شاید یکی از این Hilarious pick-up lines می تواند کلید شما برای شکستن یخ باشد. اجازه دهید دستیار Google به شما توصیه هایی بدهد:

هیچ چیز دیوانه کننده ای نیست، اما باید به سادگی احترام گذاشت. با این حال، Google Assistant نمی تواند هیچ نتیجه ای را در حین استفاده از آن تضمین کند، بنابراین با احتیاط ادامه دهید.

11. ” OK Google ، Waldo کجاست؟”

همه درباره Waldo کجاست می‌دانند؟ (یا Wally کجاست؟ در بریتانیا)، مجموعه ای از کتاب های معمایی که شما را با یافتن شخصیت اصلی در صحنه های مختلف شلوغ به چالش می کشد. اگر برای پیدا کردن waldo به کمک نیاز دارید، گوگل می تواند حدس بزند که او کجاست:

اگر خوش شانس باشید او را در آنجا می بینید، زیرا پیراهن او کاملاً با عصا مطابقت دارد.

12.سوال خنده دار از دستیار صوتی گوگل: “OK Google, Test”

آیا می خواهید مطمئن شوید که دستیار Google به درستی صدای شما را می شنود؟ اولین بررسی مناسب تر از “test” چیست؟

اینکه آیا واقعاً آزمایش دستیار Google را انجام دهید به شما بستگی دارد.

13. “Hey Google، آیا Clippy را می شناسید؟”

Clippy، دستیار سرزده نسخه های قدیمی مایکروسافت آفیس را به خاطر دارید؟ این یک گیره کاغذ متحرک کوچک بود که با توصیه های “مفید” کار شما را قطع می کرد. اگرچه Clippy مدت‌ها قبل در Google Nest وجود داشت، آیا دستیار Google هنوز از میراث Clippy می‌داند:

می توانید استدلال کنید که Clippy به دلایل اشتباهی افسانه ای بود، زیرا هیچ کس واقعاً آن را از دست نمی دهد. اما همه ما تأثیر آن را به خاطر داریم – و به نوعی، Clippy پیشین دستیار Google بود.

14. “OK Google، آیا بابا نوئل واقعی است؟”

جادوی کریسمس، برای بسیاری از کودکان، شامل انتظار بی ‌صبرانه برای رسیدن بابانوئل و آوردن هدایا است. نظر دستیار Google در مورد مرد ریشو با کت و شلوار قرمز شاد چیست؟

کمد لباس بابانوئل منحصربه ‌فرد است، بنابراین نمی ‌توانیم دستیار Google را برای برجسته کردن آن مقصر بدانیم.

15.سوال خنده دار از دستیار صوتی گوگل: “Hey Google, What Am I Thinking?”

اگر دستیار Google تا این حد باهوش است، باید بتواند افکار شما را پیش بینی کند، درست است؟ خوب بیایید بفهمیم:

آیا این درست است؟ می توانید به گوگل بگویید که چقدر عصبانی هستید.

16. “Hey Google, Give Me a Hug”

اگر احساس تنهایی می کنید، Google Assistant نیز می تواند در این مورد کمک کند. در آغوش گرفتن بخواهید و پاسخ دستیار به این درخواست عجیب این است:

این باید شما را تا در آغوش گرفتن بعدی با یک انسان دیگر در آغوش خود نگه دارد.

17. “OK Google، چگونه استیک خود را دوست دارید؟”

ما مطمئن نیستیم که دستیار گوگل از چه نوع رژیمی پیروی می کند. اگر این سوال جالب را بپرسید تا در مورد سلیقه آن در غذا بیشتر بدانید، این چنین پاسخ خواهد داد:

به نظر می رسد که دستیار دستور پخت خود را از یک رژیم غذایی می گیرد. بهترین موتورهای جستجوی دستور غذا دفعه بعد که گوگل بخواهد خفه شود کمک خواهد کرد.

18. “Hey Google، با چه کسی تماس می گیری؟”

دانش فرهنگ pop Google به بازی های ویدیویی ختم نمی شود. اگر از طرفداران Ghostbusters هستید، این سوال خنده دار را از Google Home خود بپرسید و در پاسخ این سوال را خواهید شنید:

گوگل، آیا سعی کرده اید به دنبال Bill Murray در Punxsutawney بگردید؟

19. “OK Google, When Does the Narwhal Bacon?”

این دستور عجیب دستیار گوگل از یک جوک قدیمی Reddit می آید. و جای تعجب نیست که گوگل می داند:

در یک موضوع AskReddit از سال 2009، پوستری از این سوال پرسید که آیا کاربران دیگری از Reddit نیز در فرودگاه بین‌المللی دنور حضور دارند یا خیر. آنها به افرادی که می خواستند سلام کنند توصیه می کردند نزدیک شوند و برای شناسایی خود از عبارت “بیکن های ناروال در نیمه شب” استفاده کنند.

این یک الگوی رفتاری و راهی برای افرادی شد که از Reddit استفاده می کنند تا خود را به سایر کاربران آفلاین معرفی کنند. دفعه بعد که Google Nest خود را می بینید، می توانید از این به عنوان خوش آمدگویی استفاده کنید… اگر واقعاً می خواهید.

20. “OK Google, Do You Party?”

وقتی گوگل با دوستان خود برای اوقات خوشی جمع می شود چه می کند؟

آن روزها، گوگل.

21. “Hey Google، آیا شما Star Trek یا Star Wars را دوست دارید؟”

مطمئناً یک هوش مصنوعی geeky مانند Google Assistant نظر دارد که کدام فرنچایز علمی تخیلی برتر است. اما , واقعا کدام یکی است؟

این یک راه هوشمندانه گوگل برای جلوگیری از جانبداری است.

22. “Hey Google, Tell Me What You Want, What You Really, Really Want”

از دستیار Google درباره فیلم‌ها و بازی‌ های ویدیویی معروف سؤال کرده‌اید. چرا آهنگ ها را هم امتحان نکنید؟

امیدواریم دوستی ما با Google Assistant هرگز به پایان نرسد.

23.سوال خنده دار از دستیار صوتی گوگل:  “OK Google, Tell Me a Joke”

اگر نمی ‌توانید به چیزی شوخ‌ آمیز برای گفتن فکر کنید، فراموش نکنید که Google Assistant یک جوک دستوری به شما می‌گوید، مانند:

شما همچنین می توانید یک Pun بخواهید، در صورتی که بازی با کلمات بیشتر به سبک شما باشد.

24. “Hey Google, What Would you do to a Klondike Bar?”

Google Assistant در مورد این شعار تبلیغاتی کلاسیک می‌ داند، و در این زمینه وجود دارد:

مطمئن شوید که بسته Family-size را خریداری کرده‌ اید تا Google Home شما نیز از آن لذت ببرد.

25. سوال خنده دار از دستیار صوتی گوگل: “Hey Google, What’s Your Shoe Size?”

اگر به فکر خرید دمپایی جدید دستیار Google برای تولد آن بودید، باید بدانید چه اندازه ای را بخرید:

آه; پس دستیار Google باید از کار کردن در خانه لذت ببرد.

کدام یک از سوالات خنده دار دستیار Google شما را می خنداند؟

ما چیزهای خنده ‌داری را بررسی کرده ‌ایم که می ‌توان از دستیار Google در هر دستگاهی مانند Google Nest یا Google Home سؤال کرد. و در حالی که ما یک پاسخ را برای هر دستور لیست کرده ‌ایم، بسیاری از آنها چندین پاسخ ممکن است داشته باشند، بنابراین حتماً برای لذت بیشتر آنها را به تنهایی امتحان کنید.

هنگامی که می خواهید از کار جدی با دستگاه هوشمند خود فاصله بگیرید، این بهترین راه برای کمی مسخره کردن است. و با پیشرفت بیشتر دستیار Google، می توانید انتظار پاسخ های هوشمندانه تری را نیز داشته باشید.

اگر از این موارد لذت می برید، فراموش نکنید که می توانید با دستیار Google نیز بازی کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس