مایکروسافت پلتفرم مسابقات آنلاین Smash.gg را تصاحب کرد!

پلتفرم مسابقات آنلاین بازی‌های ویدیویی، Smash.gg، اعلام کرده است که با مایکروسافت قرارداد خرید را امضا کرده است.

108
0
مایکروسافت پلتفرم مسابقات آنلاین را تصاحب کرد!

پلتفرم مسابقات آنلاین بازی‌های ویدیویی، Smash.gg، اعلام کرده است که با مایکروسافت قرارداد خرید را امضا کرده است. این شرکت که میزبانی و پشتیبانی از رویدادهای esports را انجام می‌دهد، گفته می‌شود که با مبلغی نامعلوم به Redmond بپیوسته و حضور خود را در کنار مارک Xbox بیشتر تقویت می‌کند. Smash.gg این معامله را از طریق وب سایت رسمی خود اعلام کرد.

دفتر مرکزی Smash.gg در سانفرانسیسکو، برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ فعالیت خود را به عنوان بستری برای رویداد‌های esports در مسابقات Super Smash Bros آغاز کرد. خدمات آن‌ها از آن زمان به عناوین دیگر نیز گسترش یافته است، اگرچه نام و حضور آن با ژانر مبارزه‌ای بسیار پیوند خورده است. از مجموعه کار‌های آنان پشتیبانی از سازمان‌های مردمی و حرفه‌ای، مدیریت پرداخت‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها را می‌توان نام برد.

تصاحب پلتفرم مسابقات آنلاین Smash.gg

پلتفرم مسابقات آنلاین Smash.gg را تصاحب کرد!

Smash.gg در بیانیه‌ای گفت: “از زمانی که ما در سال ۲۰۱۵ شروع به کار کردیم، هدف ما ساختن صحنه‌های فعال ورزشی در اطراف بازی‌هایی بود که مردم دوست داشتند انجام دهند.”، “امروز ما خوشحالیم که با پیوستن به مایکروسافت برای کمک به تقویت روابط موجود و کشف فرصت‌های جدید، قدم بعدی را در این سفر بر خواهیم داشت. Smash.gg به عنوان یک پلتفرم esports، در دسترس برای برگزار کنندگان مسابقات از همه جوامع بازی است.

مایکروسافت همچنین این خبر را از طریق حساب کاربری خود MSN Esports در توییتر تأیید کرد و اظهار داشت که “حتی حمایت و فرصت بیشتری” برای سازمان به ارمغان می‌آورد.

این ممکن است یک کار غیرمنتظره برای مایکروسافت به نظر برسد، Smash.gg که در بین جوامع Super Smash Bros شناخته شده است، حتی از اسم آن معلوم است، اما با گسترش مداوم بیش از نیم دهه، این خرید از خدمات خود تنوع بیشتری نشان می‌دهد و تأکید بر دسترسی در “همه جوامع بازی” است. مایکروسافت نمونه کار‌هایی دارد که smash.gg را به مخاطبان جدید اعم از پلتفرم Xbox، حق رای دادن MSN eSports یا حتی ابزارهای توسعه دهنده مانند Playfab ارائه می‌دهد.

مایکروسافت به طور کلی دارای یک تصویر مثبت در صحنه بازی است، زیرا پلتفرم Xbox یک بخش مهم در تلاش‌های خود برای بازی است. به دنبال تصمیم خود برای بستن پلتفرم پخش زنده میکسر در اوایل سال ۲۰۲۰، اسم مایکروسافت در برخی از جوامع بازی همراه با نفرت است!

مایکروسافت از بسته شدن smash.gg جلو گیری کرده است!

مایکروسافت پلتفرم مسابقات آنلاین Smash.gg را تصاحب کرد!

اما برای smash.gg این یک پیشرفت عالی است، زیرا این شرکت قبلاً اعلام کرده بود که بیماری همه گیر COVID-19 در پایین‌ترین سطح آن تأثیر گذاشته است. در این بیانیه آمده است: “گفتگو‌های زیادی” برای حفظ رشد در میان شایعات بسته شدن، از جمله “صحبت در مورد خرید یا ترکیب با خدمات” در جریان است. به نظر می‌رسد مایکروسافت آن شریک ایده آل بوده، که به طور بالقوه این سیستم عامل را نجات داد و آن را در کنار نمونه کارهای گسترده‌تری از بازی خود در کانون توجه قرار داده است.

حال که با تصاحب پلتفرم مسابقات آنلاین Smash.gg آشنا شدید، می‌توانید از مقالات و اخبار دیگر سایت اول نیوز مانند: محصولات و سرویس ‌های مایکروسافت که در 2020 متوقف شدند دیدن کنید!

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس