رتبه‌بندی بهترین سلاح‌های Rollerdrome

48
0
رتبه‌بندی بهترین سلاح‌های Rollerdrome

بازی Rollerdrome ورزش را با مبارزه به شیوه‌ای تماشایی ترکیب می‌کند و بازیکنان را ملزم می‌کند که هر دو را متعادل کنند، تعادلی که با استفاده از سلاح‌های مناسب می‌توان به آن دست یافت. رتبه‌بندی بهترین سلاح‌های Rollerdrome را در اول نیوز بخوانید.

بازی‌های ورزشی می‌توانند برای مخاطب خاصی باشند زیرا واقع‌گرایی ورزش را شبیه‌سازی می‌کنند و بازیکنانی که از آن‌ها لذت می‌برند معمولاً طرفداران ورزش هستند. علاوه بر این، بسیاری از بازی‌های ورزشی به سرعت محبوب می‌شوند و حتی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. با این حال، بسیاری از بازی‌ها مانند Rocket League این ژانر را سرگرم‌کننده‌تر کرده‌اند، و به نوبه خود، شبکه گسترده‌تری را ایجاد کرده‌اند، به این معنی که بازیکنان بیشتری می‌توانند این نوع بازی‌ها را انجام دهند. به‌علاوه بازی‌های ورزشی تجربی‌تر می‌شوند و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند خارج از چارچوب فکر کنند. یک نمونه خوب از این آزمایش در جدیدترین بازی هنرصنعت یعنی Rollerdrome که تجربه‌ای هیبریدی تیراندازی اسکیتی است جای گرفته. بازی‌ای که بازیکنان را در آرنا قرار می‌دهد، مسلح به سلاح و تیراندازی به NPCها در یک نوع رویداد ورزشی تلویزیونی.

تنها چیزی که Rollerdrome را از دیگر بازی‌های موجود در قلمرو خود مانند Roller Champions جدا می‌کند، این واقعیت است که بازی نخست بازیکن را وادار به مبارزه می‌کند و این عنصر جدیدی را به گیم‌پلی اضافه می‌کند. به جای تمرکز بر جنبه ورزشی بازی، جذابیت اصلی Rollerdrome مبارزه است. اسلحه‌ها نیز در بازی تعبیه شده‌اند و بازی از آن‌ها استفاده می‌کند. در زمان نوشتن این مطلب، Rollerdrome تنها دارای چهار اسلحه است که یکی از آن‌ها قبلاً باز شده است. با این حال، حتی با وجود تعداد محدود سلاح، بازی بسیار سرگرم کننده است و سلاح‌ها آن را حتی بهتر می‌کنند. با این حال، بازیکنان باید توجه داشته باشند که همه سلاح‌ها با هم برابر نیستند، این لیست به بازیکنان کمک می‌کند تا نقاط قوت خود را کشف کنند و بفهمند هر سلاح چگونه روی گیم‌پلی تأثیر می‌گذارد.

رتبه‌بندی بهترین سلاح‌های Rollerdrome

4. کمان پولادی

دلیل اینکه این سلاح در لیست بالا قرار دارد این است که متاسفانه معایب آن بیشتر از جوانب مثبت آن است. اما، حرفه‌ای‌ها خود را با اجازه دادن به بازیکنان برای آزمایش این کمان پولادی توجیه می‌کنند. نکته اصلی در مورد Rollerdrome این است که همه چیز در مورد حرکت است، عنصری که بازی‌های دیگری مانند Skate را سرگرم‌کننده کرده و مورد استقبال قرار گرفته است. بنابراین، مشکل اصلی کمان پولادی که کل تجربه را کاهش می‌دهد این است که سرعت شلیک پایینی دارد. به این معنی که بهترین راه برای استفاده از آن زمانی است که بازیکنان از مکانیک زمان رفلکس استفاده می‌کنند، قابلیتی که سیر زمان را کند می‌کند.

با این حال، از طرف دیگر، همانطور که قبلا ذکر شد، با وجود اینکه یک سلاح کند شلیک است، آسیب زیادی وارد می‌کند. اگر بازیکنان از استراتژی‌هایی مانند استفاده از زمان رفلکس و گرفتن شتاب استفاده کنند، که در بازی‌های دیگر مانند Roller Champions نیز یک استراتژی برنده است، از بین بردن دشمنان روان‌تر می‌شود. اما، بهترین راه برای استفاده از این سلاح در فاصله است، و درک کنید که آن‌ها زمان خود را بین شلیک‌ها صرف می‌کنند. اما، اگر هر شلیک به هدف زده شود، دشمنان خیلی سریع‌تر از بین می‌روند.

رتبه‌بندی بهترین سلاح‌های Rollerdrome

3. شاتگان

بازی Rollerdrome دارای طیف گسترده‌ای از انواع دشمنان است، برخی با سلاح‌های سرد و برخی دیگر با تفنگ. این امر نحوه بازی بازیکنان رولردروم را تغییر می‌دهد، زیرا آن‌ها باید بر اساس دشمنی که در مقابل آن قرار دارند، واکنش متفاوتی نشان دهند. در مراحل سخت‌تر، آن‌ها با مجموعه وسیعی از دشمنان مواجه خواهند بود و بازیکنان را غرق می‌کنند. با این حال، تفنگ شاتگان یک راه عالی برای کاهش آن است. چون مثلا تک تیراندازها از سلامت کمتری برخوردارند و دشمنان خاصی محسوب می‌شوند که سریعتر شکست می‌خورند.

شاتگان‌ها می‌توانند به سرعت کار آن‌ها را یکسره کنند، به علاوه شعاع انفجار وسیع‌تری دارند که به بازیکنان اجازه می‌دهد حملات زنجیره‌ای را انجام دهند. با این حال، ابتدا دنبال انواع دشمنان خاص رفتن کاری است که بازیکنان ممکن است انجام آن را از دست بدهند، عملی که به نوبه خود می‌تواند تجربه بازی را سخت کند. اگر بازیکنان استفاده از تفنگ شاتگان را انتخاب کنند، باید توجه داشته باشند که باید تهاجمی‌تر بازی کنند، عمدتاً به این دلیل که شاتگان برد مناسبی ندارد. نبرد نزدیکتر به دشمن ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در سایر سلاح‌ها در Rollerdrome شود، اما با آسیب زیاد شاتگان، حضور نزدیک و شخصی بسیار آسان‌تر خواهد بود.

رولردروم

2. نارنجک انداز

اگرچه برای دشمنان انفرادی مفید نیست، اما این مزیت را دارد که گروه‌هایی از دشمنان و سپس برخی از آن‌ها را از بین ببرد. دلیل اینکه نارنجک انداز بالای تفنگ شاتگان قرار دارد به این دلیل است که می‌تواند همه کاره باشد. یکی از دلایلی که Rollerdrome را با بازی‌های نمادینی مانند Skate مقایسه می‌کنند این است که عناصر مشابهی را در خود جای داده است. مانند انجام حرکاتی مانند سنگ زنی یا ترفندها، که به پر کردن مجدد انبار مهمات بازیکن کمک می‌کند. اگر بازیکنان از این مکانیک با دیگران مانند زمان رفلکس استفاده کنند، می‌توانند غیرقابل توقف باشند.

بر خلاف شاتگان، که استفاده از آن فقط به روشی خاص خوب است، بازیکنان می‌توانند با نارنجک انداز آزادتر عمل کنند. یکی از تأثیراتی که نارنجک انداز دارد این است که آسیب پخش می‌شود، به این معنی که اگر بازیکن به سمت یک دشمن شلیک کند، هر کسی که در اطراف او باشد نیز مورد اصابت قرار می‌گیرد و به طور بالقوه ضربه می‌خورد. به همین دلیل، نارنجک‌انداز می‌تواند اتاق تنفس و ترکیب‌هایی برای بازیکن ایجاد کند. یکی از جنبه‌هایی که می‌تواند بازیکنان را در Rollerdrome آزار دهد، این است که همه سلاح‌ها از مهمات یکسانی استفاده می‌کنند، با این حال، همانطور که قبلا ذکر شد، اگر بازیکنان حرکات و کارهای جالبی انجام دهند، مهمات دوباره پر می‌شوند، بنابراین می‌تواند بسیار مفید باشد. به محض تمام شدن مهمات، بازیکنان فقط باید به طور مداوم گرایند کنند، سپس همه چیز به روال اصلی خود برمی‌گردد.

رولردروم

1. تپانچه دوگانه

بازی Rollerdrome بسیار شبیه به Roller Champions است، همه چیز در مورد داشتن و حفظ شتاب است. زیرا این به بازیکنان کمک می‌کند تا ترکیب‌های متنوعی ایجاد کنند و مرحله را آسان‌تر می‌کند. تپانچه‌های دوتایی یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های آن است، زیرا با حرکت بازیکنان و حفظ سرعت خود در یک نرخ ثابت، بازیکنان می‌توانند روان‌تر مبارزه کنند. دلیل قرار گرفتن Dual Pistols در این لیست به دلیل تعادل آن‌ها و نحوه هماهنگی آن‌ها با حرکات بازیکنان است.

این کار با وادار کردن بازیکنان به مبارزه شیک‌تر انجام می‌شود و این از سرعت آتش آن‌ها ناشی می‌شود. با این حال، موضوع این است که در حالی که آن‌ها سریع هستند، اما آسیب چندانی نمی‌رسانند، بنابراین بازیکنان باید به طور مداوم شلیک کنند و حرکت کنند. به علاوه با گنجاندن زمان رفلکس، بازیکنان می‌توانند اهداف بیشتری را در هر فاصله‌ای مورد اصابت قرار دهند. آن‌ها زمان زیادی را با تپانچه‌های دوتایی می‌گذرانند زیرا قفل آن از قبل باز شده است و مهارت کمتری برای کار با لازم است. علاوه بر این، مانند نارنجک‌انداز، بازیکنان می‌توانند با آن‌ها بسیار تطبیق‌پذیر باشند، که به نوبه خود به آن‌ها اجازه می‌دهد هنگام بازی تهاجمی‌تر باشند.

بازی Rollerdrome هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟ فهرست رتبه‌بندی بهترین سلاح‌های Rollerdrome را چطور ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس