مشخصات گوشی های ردمی نوت جدید

80
0
گوشی های ردمی نوت جدید

گوشی‌های سری ردمی ‌نوت 12 هم اکنون در چین و هند در دسترس هستند و انتظار می‌رود که طی چند هفته آینده وارد بازارهای دیگر شوند. اکنون گفته شده که این شرکت در حال کار روی گوشی های ردمی نوت جدید است که می‌توانند چند ماه بعد در چین معرفی شوند و یک منبع آگاه اطلاعات مهمی درباره آن‌ها منتشر کرده است.

گوشی های ردمی نوت جدید

در می 2022، ردمی از گوشی‌های نوت 11T پرو و پرو پلاس در چین رونمایی کرد. این گوشی‌های میان‌رده قدرتمند دارای یک پنل LCD و اسکنر اثر انگشت روی لبه کناری خود بودند. برای سری نوت 11T، این شرکت یک پنل LCD سفارشی با گواهی +DisplayMate A ارائه کرد و گفت که سری نوت 11T دارای بهترین نمایشگر LCD است.

گوشی‌های سری ردمی نوت آینده دارای یک پنل OLED هستند که با حسگر اثر انگشت یکپارچه خواهند شد. در پست دیگری از شبکه اجتماعی ویبو، همین منبع ادعا کرده که این دستگاه به چیپست سری 7 اسنپدراگون مجهز خواهد شد.

ردمی نوت 12 توربو

این احتمال وجود دارد که اطلاعات ارائه شده به گوشی شایعه شده ردمی نوت 12 توربو مربوط باشد. طبق گزارش‌های قبلی، این گوشی با یک پنل 6.67 اینچی OLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی دارای چیپست اسنپدارگون 7 نسل 2 باشد.

این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. از دیگر مشخصات آن می‌توان به باتری 5500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که شارژ سریع 67 وات را ارائه می‌کند. همچنین به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دو سنسور 8 و 2 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. در حالی که در این گزارش به حسگر اثر انگشت دستگاه اشاره نشده، به احتمال زیاد به نسخه زیر نمایشگر مجهز خواهد شد.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس