معرفی سایت فرمالو (formaloo) | ساخت آزمون آنلاین، نظرسنجی و فرم‌های هوشمند

171
0
سایت فرمالو

فرم ساز آنلاین فرمالو با هدف آسان ساختن فرآیند ساخت هر گونه فرم ساده و پیشرفته ای، بدون نیاز به هیچ دانش برنامه نویسی، آغاز به کار کرد و سپس در حیطه آنالیز و تحلیل داده، خدمات خود را ارائه نمود. با فرمالو هرگونه فرم و پایگاه داده ‌ای را بدون هیچ محدودیتی بسازید و به اشتراک بگذارید و سپس اطلاعات مشتریان و مخاطبان خود را آنالیز نمایید. در این مقاله به بررسی ساخت آزمون آنلاین، نظرسنجی و فرم‌های هوشمند توسط سایت فرمالو (formaloo) این پلتفرم ایرانی قوی می پردازیم.

معرفی سایت فرمالو (formaloo)

فرمالو محصولات و سرویس های خود را با هدف آسان سازی طریقه جمع آوری داده از مخاطبان و مشتریان و مهمتر از آن، آنالیز و استفاده واقعی از دیتا برای کسب و کارها ارائه نموده است.

فرمالو یکی از بزرگترین ارائه کنندگان محصولات مبتنی بر تحلیل داده در آسيا و اروپا می باشد و در دو سال متوالی ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به عنوان یکی از ۱۰ شرکت برتر ارائه کننده محصولات تحليل داده در اروپا توسط CIOApplications و TheNextWeb شناخته شد.

محصولات فرمالو از جمله Formaloo Data Collection، Formaloo CDP، موتور تحلیل داده فرمالو و سیستم اتوماسیون کاری (Workflow Automation) روزانه به هزاران کسب و کار کمک می کنند تا فرآیندهای خود را آسان کنند، تصمیمات خود را مبتنی بر دیتای خود بگیرند و به حداکثر پتانسیل رشد خود برسند.

فرمالو تمام دستگاه های موبایل، تبلت ها و کامپیوترها و همچنین تمامی مرورگرها را نیز پشتیبانی می کند.

سایت فرمالو
سایت فرمالو

Formaloo CDP, تحلیل و ارتباط هوشمند 

با CDP هوشمند فرمالو، از تمامی جوانب کسب و کار خود و حتی بازار صنعت خود بدون هیچ زحمت و هزینه‌ای با خبر باشید و آن را مدیریت نمایید.

فرمالو به صورت اتوماتیک به تمامی سرویس های کسب و کار شما وصل شده و داده های آنها را با استفاده از موتور تحلیل داده هوشمند فرمالو، تبدیل به اطلاعات ارزشمند برای کسب و کار شما می‌کند. فرمالو به صورت اتوماتیک مشتریان شما را به دسته ‌های هوشمندی دسته بندی کرده و اطلاعات مرتبط با کسب و کار شما را در اختیارتان قرار می دهد.

با فرمالو، لازم نیست که روش کسب و کار خود را تغییر دهید، نرم افزار جدیدی را یاد بگیرید و یا حتی داده های خود را با فرمت خاصی مدیریت کنید، تمام مراحل از صفر تا صد به صورت اتوماتیک توسط فرمالو انجام می‌شود!

آزمون ساز آنلاین فرمالو، رایگان با بالاترین درجه امنیتی

با آزمون ساز رایگان و آنلاین فرمالو، بدون محدودیت برای هر تعداد دانش آموز و دانشجو آزمون های هوشمند، امتحان های آنلاین، پرسشنامه، فرم حضور غیاب و حتی فرم تحویل تمرین بسازید.

همچنین با امکانات نسخه پیشرفته فرمالو، می توانید از امکاناتی نظیر تصحیح اتوماتیک امتحان ها، پاسخنامه آنلاین، امتیازدهی و نمره دهی آنلاین، احراز هویت موبایل و… بهره مند شوید. سرویس ضد تقلب و احراز هویت فرمالو این امکان را برای هزاران دانشگاه، موسسه آموزشی و مدارس فراهم آورده که بدون هیچ مشکلی تمام آزمون های خود را آنلاین برگزار نمایند. در حال حاضر به طور متوسط بیش از یک هزار آزمون در هر روز در فرمالو برگزار می شوند.

سایت فرمالو
سایت فرمالو

اتوماسیون فرمالو

فرمالو به صورت اتوماتیک به نرم افزارهای بزرگ و مورد استفاده شما متصل شده و به اتوماتیک شدن فرآیندهای شما کمک می‌کند. با استفاده از سرویس Formaloo API شما میتوانید فرمالو را به نرم افزارهای تحت پشتیبانی فرمالو متصل کنید و یا حتی فرمالو را به صورت صد در صد در سرویس خود یکپارچه نمایید.

با فرمالو روند جمع آوری، تحلیل و آماده سازی تمامی اطلاعات خود را به صورت هوشمند و اتوماتیک تجربه نمایید.

امکانات ویژه و مزیت‌ های فرمالو نسبت به نمونه‌ های خارجی

این فرم ساز به علاوه امکاناتی که از یک فرم ساز انتظار می رود، دارای قابلیت هایی است که آن را به بهترین گزینه برای شما تبدیل می کند. فرمالو به گونه ای طراحی شده است که بتوانید از آن به صورت کاملا سازگار در وبسایت و اپلیکیشن خود استفاده کنید، بدون اینکه نیاز باشد کد خود را تغییر دهید.

فرمالو می تواند به صورت کامل با وبسایت شما یکپارچه شده و به عنوان فرم ساز وردپرس، فرم ساز جوملا و سایر سایت ‌سازها استفاده شود. همچنین فرمالو دارای امکانات مخصوصی برای استفاده در شبکه های اجتماعی و سرویس های پیام رسان از جمله تلگرام می باشد.

    • بدون محدودیت، طراحی شده برای شما:
      در فرمالو هیچ محدودیتی ندارید. بینهایت فرم بسازید، در وبسایت خود قرار دهید و یا در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. همچنین در تعداد پاسخ ها و جواب های شما نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد.
    • آپلود فایل به همراه فضای اختصاصی ابری شما:
      با فرم ساز آنلاین فرمالو می توانید تا بی نهایت آپلود فایل داشته باشید. از آپلود فایل می توانید برای دریافت مقالات، ارائه ها، مدارک، فایل های مسابقات و… استفاده کنید و تمامی فایلها را دریافت و مدیریت نمایید.
    • آنالیز حرفه ای و گزارش گیری لحظه ای:
      با سامانه پیشرفته آنالیز لحظه ای داده های فرمالو، تمامی گزارش های ممکن هر فرم خود را به تفکیک مشاهده و استخراج نمایید و با همکاران و مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. یک تحلیل داده واقعی و حرفه در دل محیط کاربری خود. همچنین فرمالو قابلیت Export داده هایتان را و اتصال به سرویس ها و نرم افزارهای مختلف را به شما می دهد.
    • قابلیت اتصال به درگاه پرداخت:
      شما می توانید در صورت نیاز، کاربران خود را پس از پر کردن فرم و دریافت اطلاعات، به صفحه پرداخت بفرستید و پرداخت های آنها را مدیریت و دریافت نمایید. گزارش پرداخت های خود را نیز به صورت آنی داشته باشید و آنها را به تفکیک مدیریت نمایید.
    • دسترسی به API: فرمالو برای توسعه دهنگان حرفه ای که خواستار استفاده از امکانات فرمالو در وب سرویس های خود می باشند، دسترسی کامل API فراهم کرده است تا با کمترین هزینه، بتوانید سیستم های خود را توسعه دهید و از امکانات فرمالو بهره ببرید.
  • طراحی اختصاصی و حذف نام فرمالو از فرم ‌ها: فرمالو برای حرفه ای ها طراحی شده است و در دل آن قابلیت های اختصاصی فراوانی وجود دارد. شما می توانید در وبسایت و اپلیکیشن خود از نسخه سازمانی فرمالو استفاده کنید، بدون اینکه هیچ نامی از فرمالو باشد. طراحی فرم نیز دقیقا می تواند در ردیف طراحی سایت شما باشد. با این امکان شما تمامی امکانات فرم را با کمترین هزینه ممکن به وبسایت خود اضافه می نمایید بدون اینکه هیچ هزینه ای کنید و یا کدنویسی جدیدی انجام دهید.
سایت فرمالو
سایت فرمالو

فرمالو برای چه کسانی مناسب است؟

پیش از هرچیز، فرمالو برای هر کسی که دوست دارد بدون دردسر اطلاعات خود را جمع آوری کند، مناسب است. اما بیشترین استفاده را مدیران موسسه های بزرگ و کوچک، وبمسترها، مدیران کانال های تلگرامی و… داشته اند.

با حساب رایگان فرمالو چند فرم میتوان ساخت؟ و چند پاسخ میتوان داشت؟

استفاده از فرمالو هیچ محدودیتی ندارد. شما می توانید همزمان بی نهایت فرم بسازید و به اشتراک بگذارید. هر کدام از فرم های شما هم می توانند بینهایت پاسخ دریافت نمایند. همه چیز کاملا رایگان است!

مزایای ارتقای حساب کاربری خود

علاوه بر تمامی امکانات نسخه رایگان، با انتخاب حساب کاربری ویژه از مزایای آن از جمله فضای ابری بیشتر، سامانه امتیازدهی و نمره دهی اتوماتیک، احراز هویت، دسترسی به Formaloo CDP، دسترسی به API، حذف نام فرمالو از فرم اختصاصی شما، اتصال درگاه پرداخت خود، و ده‌ ها امکان بی نظیر دیگر بهره ‌مند شوید.

سایت فرمالو
سایت فرمالو

جمع بندی:

با فرم ساز فرمالو، به راحتی در چند ثانیه هرگونه فرم و آزمون دلخواهی، از فرم نظرسنجی گرفته تا فرم هایی مثل فراخوان ارسال مقاله، فرم ثبت نام، فرم استخدام، فرم دریافت بازخورد و حتی فرم های تماس با ما و فرم ثبت سفارش به همراه درگاه پرداخت اختصاصی را کاملا رایگان بسازید، در وبسایت خود قرار دهید و نتایج را آنالیز کنید. همچنین امکاناتی از قبیل فضای ابری اختصاصی، سیستم احراز هویت، اتصال به درگاه پرداخت، ماژول ‌های اتوماسیون بدون نیاز به هیچگونه کد نویسی، ساخت آزمون آنلاین با نمره دهی و تصحیح اتوماتیک و ساخت فرم سفارش با پرداخت آنلاین را نیز در اختیار داشته باشید.

5/5 - (3 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس