بهترین سایت خرید قهوه ۱۴۰۲

88
0
بهترین سایت خرید قهوه ۱۴۰۲

قهوه یکی از مواد غذایی بسیار پرکاربرد در تمامی جوامع، مخصوصاً ایران می باشد. امروزه خرید قهوه بسیار بیشتر از گذشته  شده است. بیشتر خانواده ها از قهوه برای صبحانه یا میان وعده های خود استفاده می کند. همچنین نوشیدنی هایی بر پایه قهوه در منوی کافه و رستوران ها دیده می شود. در کنار این موارد امروز شاهد کیوسک های ارائه دهنده قهوه در خیابان ها و سطح شهر هستیم، دراین صورت در هر جا که باشید می توانید به راحتی به قهوه یا محصولات جانبی آن دسترسی پیدا کنید. در این پست به معرفی بهترین سایت خرید قهوه ۱۴۰۲ می پردازیم. همچنین مطلب هدیه برای قهوه‌ خورها را هم مطالعه کنید.

بهترین سایت خرید قهوه ۱۴۰۲

اما این قهوه را از چه سایتی خریداری کنیم؟ کدام قهوه نسبت به بقیه بهتر است؟ ازآنجایی که بیشتر کارها به طور اینترنتی انجام می شود و در دنیای امروزی اکثر افراد تمایل دارند تا خریدهای خود را از سایت ها و فروشگاه های آنلاین خریداری کنند،  ما نیز می خواهیم سایت های فعال برای خرید قهوه را در اختیار شما قرار دهیم.  این سایت ها دارای تنوع بالا و در کنار آن قیمت مناسب هستند.

سایت اوسکافه

سایت اوسکافه از سایت های خوب برای خرید قهوه و کافی می باشد.  شما می توانید بهترین پودرهای قهوه عربی و روبوستا را از این سایت خریداری کنید.  علاوه براین این سایت دارای قهوه فرانسه، قهوه اسپرسوو… با بهترین  کیفیت می باشد.

در کنار فروش قهوه انواع دستگاه های قهوه ساز را نیز در این فروشگاه می توان خرید.فروشگاه اوسکافه دار فیلترهای بسیار خوبی بوده که به کمک اعمال این فیلترها یافتن قهوه موردنظر با سرعت بالاتری انجام می شود. از جمله فیلترها می توان به محدوده قیمت،نوع قهوه، برند و روش تهیه اشاره داشت. آدرس این فروشگاه در تهران، خیابان انقلاب، خیابان سعید می باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

سایت سایت نسکافه آنلاین

مجموعه نسکافه آنلاین یک سایت عالی برای فروش خرده و عمده مواد غذای خارجی مانند کاکائو و قهوه،  کاپوچینو و نسکافه و… می باشد.  محصولات ارائه شده در این سایت دارای کیفیت عالی و همچنین قیمت بسیار مناسب هستند.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و موجودی خوراکی های این سایت،  وارد آدرس اینترنتی آن شده و به طور آنلاین  آن ها را بررسی کنید. همچنین آدرس فروشگاه در تهران، میدان محمدیه  خیام جنوبی می باشد. ازجمله محصولات این فروشگاه می توان به انواع کافی میکس، کاپوچینو، هات چاکلت، قهوه های فوری، قهوه دان و…. اشاره داشت.

بهترین سایت خرید قهوه ۱۴۰۲

سایت سایت کافی تاکسی

بهترین سایت خرید قهوه ۱۴۰۲

سایت کافی تاکسی  یک سایت بسیار کامل در زمینه قهوه، دستگاه های قهوه ساز و همچنین تجهیزات کافی شاپ می باشد.  شما می توانید بهترین برندهای قهوه را از این سایت خریداری کنید. همچنین شاهد فروش قهوه کپسولی، قهوه ترک، پودر قهوه و قهوه فوری در این سایت هستیم. مجموعه کافی تاکسی  یک مرجع تخصصی برای مقایسه و خرید قهوه می باشد. علاوه براین در کنار قهوه می توان دستگاه بسیار کاربردی برای دم کردن قهوه یا تهیه دیگر مواد خوراکی بر پایه قهوه را مشاهده کرد.

برای ارتباط با فروشگاه کافی تاکسی می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید. همچنین برای تماس در خارج از ساعات کاری نیز می توانید با شماره مبایل درج شده ارتباط بگیرید. علاوه براین می توانند به شماره تلگرام و واتساپ آن ها پیام داده و درخواست مشاوره خود را بیان کنید. این مجموعه فعالیت خود را از سال 94 آغاز کرد و در سال 98 از فروشگاه آنلاین کافی تاکسی  یا همان تاکسی قهوه رونمایی کر. د مجموعه تاکسی قهوه در طول این سال ها توانست رضایت بالای مشتریان را جلب کند و محصولات خوبی ارائه دهد. این مجموعه بستری را فراهم و وعده تا در کمترین زمان بتوان به بهترین امکانات در زمینه قهوه  دسترسی داشت.

سایت دیجی کافی

مجموعه دیجی کافی دارای انواع قهوه،قهوه سبز، لوازم تهیه قهوه و سایر محصولات مرتبط می باشد.  آدرس حضوری این فروشگاه در تهران،  یوسف آباد است. همچنین برای ارتباط از راه دور می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت آن ها تماس بگیرید.

هدف مجموعه دیجی کافی ارائه بهترین قهوه با قیمت مناسب به عموم مردم می باشد.این سایت می خواهند قهوه را به عنوان یکی از لوازم همیشگی در سبد کالای خانه ها قرار دهد تا آن را به چشم یک کالای لوکس نبینند. این مجموعه فعالیت خود را از سال 92 آغاز کرده و در طول این سال ها به کمک بهترین محصولات و مجهزترین دستگاه ها، توانسته خدمات بسیار خوبی ارائه دهد. از دیگر ویژگی های سایت دیجی کافی می توان به امکان خرید مطمئن،. بازگشت رایگان و همچنین بهداشت بالای محصولات اشاره داشت.

سایت قهوه ایلیا

سایت قهوه ایلیا از دیگر سایت های فعال و تخصصی در زمینه انواع قهوه،محصولات مرتبط با آن، آسیاب قهوه و دیگر لوازم جانبی می باشد.  از جمله انواع قهوه در این سایت می توان به دانه ی قهوه از برندهای مختلف،  پودر قهوه از نوع ایلیا، اسپرسو،  ترک، فرانسه. قهوه فوری مانند نسکافه، هات چاکلت، کافی میکس، کافی میت، کاپوچینو. همچنین کپسول های قهوه مانند نسپرسو،رافائلا و دیگر برند ها  اشاره داشت.

بهترین سایت خرید قهوه ۱۴۰۲

مجموعه قهوه ایلیا جزو بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی و در صنعت قهوه کشور می باشد. این مجموعه پس از سه سال فعالیت توانست رضایت بالای مشتریان را جلب کند و به شهرت عالی برسد.  محصولات این مجموعه بسیار تازه بوده و دارای طعم عالی هستند. این فروشگاه دارای سه بخش فروش لوازم،مجله اینترنتی و تولیدی می باشد که در بخش تولید شاهد انواع قهوه های ویژه ایلیا هستیم. ازجمله مهم ترین دستاوردهای گروه ایلیا ساخت نخستین استر هوای گرم کشور و همچنین اولین و قوی ترین آسیاب فروشگاهی قهوه می باشد.  همین مسئله نشان دهنده خدمات عالی و تخصصی بالای این مجموعه است.

سایت ریوکافی

سایت ریو کافی  یک فروشگاه بسیار خوب در زمینه قهوه، ترک قهوه دمی و اسپرسو، لوازم جانبی قهوه،قهوه فوری و شکلات و…. می باشد.  گروه صنعتی قهوه ریو در سال 1311  توسط یک بانوی ارمنی پایه گذاری شد.  این گروه جزو اولین تولیدکننده های قهوه در ایران بود. پس از گذشت سال ها و نسل به نسل زنده نگه داشتن فعالیت این گروه،  امروز شاهد خدمات بسیار خوبی از آن ها هستیم.

این مجموعه از سه نسل در طول این سال ها گذشته و بعلت قای آن کیفیت خوب محصولات و رضایت بالای مشتریان است.  مجموعه ریو همه روزه و در ساعات اداری پاسخ گوی سؤالات، نظرات و درخواست های مشاوره شما عزیزان می باشد.  همچنین این سایت آموزش های لازم برای تبدیل شدن به یک باریستای حرفه ای قهوه را در اختیار شما قرار می دهد.

سایت قهوه ست

بهترین سایت خرید قهوه ۱۴۰۲

مجموعه قهوه ست از دیگر مجموعه ها و سایت های آنلاین فعال در زمینه فروش انواع قهوه می باشد.  شما می توانید قهوه مورد نظر خود را از هر نوعی که است از این فروشگاه خریداری کنید.

تجربه این فروشگاه به چهار نسل برمی گردد و جزو نخستین مجموعه های فعال قهوه در ایران می باشد.  این مجموعه عضو انجمن تخصصی قهوه اروپا نیز است.

سایت کافی مافی

کافی مافی از دیگر سایت های فعال در زمینه قهوه و کافی و همچنین لوازم مورد نیاز برای تهیه قهوه و خوراکی های جانبی آن می باشد.  شما می توانید انواع قهوه از نوع دانه قهوه، پودر قهوه،  کپسول و همچنین قهوه فوری را از این فروشگاه خریداری کنید.  محصولات فروشگاه جزو بهترین و معتبرترین برندهای موجود در سطح کشور و یا حتی از کشورهای خارجی می باشد.

سایت ملو کافی

فروشگاه تخصصی قهوه میلو دارای انواع محصولات در زمینه قهوه می باشد. شما  می توانید هر نوع قهوه ای را در این فروشگاه با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.  از جمله قهوه های آن می توان به قهوه های تک خاستگاه،قهوه های ترکیبی، نوشیدنی های فوری و پودری، قهوه های لیمیتد،قهوه های ترک و همچنین چای و دمنوش اشاره داشت.  همچنین دستگاه های ساخت و تهیه قهوه نیز در این فروشگاه وجود دارد.

بهترین سایت خرید قهوه ۱۴۰۲

این فروشگاه دارای دو شعبه در تهران می باشد که یکی در خیابان بهار شمالی و دیگری در ضلع جنوب شرقی میدان ولیعصر قرار گرفته است. مجموعه منو ک فعالیت خود را از سال 84 آغاز کرده و تا به امروز توانسته ترکیب قهوه های بسیار عالی و ممتاز را در اختیار خریداران قرار دهند.

سایت کافی استور

مجمع کافی استور جزو بهترین و برترین سایت ها در زمینه خرید کافی می باشد. شما می توانید انواع قهوه ها مانند ترک،  ترک با جوش شیرین، ترک با موکا پات،  قهوه ی اسپرسو و دیگر نوشیدنی هایی که بر پایه قهوه هستند را از این سایت داشته باشید.

kikhobe

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس