معرفی کامل سریال جدید Ironheart

77
0
سریال جدید Ironheart

این سریال با بازی Dominique Thorne روی یک نابغه جوان متمرکز است که زره های پیشرفته را مهندسی می کند. ناگفته های زیادی در مورد سریال جدید Ironheart همچنان باقی مانده است. اما ما درباره برخی از بازیگران، تعداد قسمت ها و زمانی که می‌توانیم انتظار انتشار سریال نابغه نوجوان ریری ویلیامز Riri Williams، با نام مستعار Ironheart را داشته باشیم، می‌دانیم.

سریال جدید Ironheart

به گفته مارول، در دیزنی پلاس، Dominique Thorne در نقش ویلیامز، «مخترع نابغه ای که پیشرفته ترین زره را از زمان مرد آهنی ایجاد می‌کند» بازی می‌کند. Logline چیز زیادی را فاش نمی‌کند، اما کمیک ها نکات زیادی درباره آنچه ممکن است این مجموعه داشته باشد ارائه می‌دهند.

موضوع Marvel’s Ironheart چیست ؟

در کمیک، ریری ویلیامز یک نابغه نوجوان است که تنها در 11 سالگی به MIT بورسیه شده است. زمانی که او دانشجو است، مواد را از اطراف محوطه دانشگاه می‌دزدد و از آنها برای ساختن یک زره شبیه به مرد آهنی IronMan استفاده می‌کند. (این نوجوان از طرفداران شش آتشه تونی استارک است و یکی از لباس های او را مهندسی معکوس می کند).

ویلیامز پس از مواجهه با MIT به دلیل دزدی، دانشگاه را ترک می کند. او در حین آزمایش لباس مخصوص خود، دو نفر را دستگیر می کند که از زندان فرار می کنند، اما زره او آسیب می بیند و او برای تعمیر آن به خانه برمی گردد. و این زمانی است که کسی جز تونی استارک به او سر نمی زند و به او فرصت تبدیل شدن به یک ابرقهرمان را می دهد.

زمانی که ریری هنوز دانشجو است، بهترین دوست و ناپدری او در تیراندازی کشته می‌شود. مارول می‌گوید: نام Ironheart از زره هایی الهام گرفته شده است که ریری از آن زمان تا کنون سعی در ساختن آن داشته است.

چه کسی در بین بازیگران حضور دارد؟

همانطور که گفته شد، Ironheart با بازی Dominique Thorne در نقش Riri Williams خواهد بود. این بازیگر در سال 2014 در فیلم If Beale Street Can Talk و 2021 Judas and the Black Messiah ظاهر شد.

سریال جدید Ironheart
سریال جدید Ironheart

آنتونی راموس، ستاره In the Heights هفته گذشته در پستی در اینستاگرام تایید کرد که او نیز در نقشی که هنوز فاش نشده است به گروه بازیگران Ironheart خواهد پیوست.

فیلم Marvel’s Ironheart چه زمانی نمایش داده می شود؟

تاریخ انتشار Marvel’s Ironheart مشخص نشده است، اما می دانیم که باید حداقل تا زمان پخش Black Panther 2 در 11 نوامبر 2022 صبر کنیم.

کوین فایگی، رئیس مارول استودیوز به ComicBook.com گفت که Dominique Thorne اولین بازی خود را در نقش ویلیامز در دنباله، Black Panther: Wakanda Forever خواهد داشت.

این سریال چند قسمت خواهد بود؟

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، فصل اول Marvel’s Ironheart شامل شش قسمت خواهد بود. Chinaka Hodge به عنوان نویسنده اصلی کار خواهد کرد.

آیا Ironheart ابر قدرت خواهد داشت؟

ریری ویلیامز هیچ گونه توانایی فوق بشری در کمیک ها ندارد، اما او فوق العاده باهوش است و زره پیچیده خود را مهندسی می کند. در نهایت، آن لباس به او قدرت پرواز، یک قدرت مافوق بشری و توانایی شلیک موشک هایی از دستکش هایش را می‌دهد.

منبع : cnet

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس