12 ایده جدید برای ساخت ویدیوهای YouTube

99
0
ایده جدید برای ساخت ویدیوهای یوتیوب

اگر تازه یک کانال یوتیوب ایجاد کرده اید و میخواهید دیده شوید باید یک سری نکات را در ساخت ویدیو رعایت کنید. در ادامه با 12 ایده جدید برای ساخت ویدیوهای یوتیوب با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط:

آموزش قدم به قدم نحوه دانلود ویدیوهای یوتیوب

10 راه کار عالی برای ایده گرفتن در ساخت ویدیوهای YouTube

نکاتی درباره راه اندازی یک کانال یوتیوب و 6 اصلی که باید به درستی اجرا کنید

1- خود را معرفی کنید و درباره کانال یوتیوب خود توضیح دهید

خود را معرفی کنید و درباره کانال یوتیوب خود توضیح دهید
خود را معرفی کنید و درباره کانال یوتیوب خود توضیح دهید

اولین ویدیویی که باید برای کانال جدید خود بسازید، یک ویدیوی معرفی است. در این ویدیو می‌توانید چند کلمه در مورد خودتان، کارهایی که انجام می‌دهید و انتظاراتی که مخاطبان از کانال شما دارند بگویید. مطمئن شوید که به مخاطبان خود دلیل محکمی برای سابسکرایب کردن ارائه می دهید.

2- ایده جدید برای ساخت ویدیوهای یوتیوب: یک روز از زندگی خود را نشان دهید

یک روز از زندگی خود را نشان دهید
یک روز از زندگی خود را نشان دهید

اگر در ابتدا ایده ای برای ساخت ویدیو ندارید، میتوانید از زندگی روزمره خود یک ویدیو بگیرید. اگر کانال شما در مورد موضوع خاصی به عنوان مثال درباره شغل، سلامت یا بهره وری است، میتوانید از کارهایی که در طول روز برای سلامت خود انجام میدهید یک ویدیو تهیه کنید.

3- بررسی محصولات

بررسی محصولات
بررسی محصولات

انتخاب محصول مناسب خصوصا اگر محصولی گران باشد برای یک مشتری مهم است. ویدیوهای بررسی محصول یکی از بهترین انواع محتوایی است که می توانید تولید کنید. اگر نمی دانید چه محصولی را باید بررسی کنید، نرم افزار، سایت های خرید جدید، دوره ها، کتاب ها یا حتی فیلم ها و سریال ها را بررسی کنید.

4- ایده جدید برای ساخت ویدیوهای یوتیوب: مصاحبه با افراد

مصاحبه با افراد
مصاحبه با افراد

شما می‌توانید با یوتیوبرهایی که در زمینه مشابه شما فعالیت دارند مصاحبه کنید. این کار می تواند به هر دوی شما کمک کند تا انگیجمنت خود را افزایش دهید. موضوع مصاحبه میتواند در مورد پاسخ دادن به سوالات مخاطبان و حل مشکلات آن ها باشد.

همچنین می توانید مصاحبه هایی با موضوعات جالب انجام دهید. با غریبه‌ها و دوستانتان مصاحبه کنید تا بیشتر در مورد آن‌ها بدانید. به عنوان مثال مصاحبه با 10 دانشجوی هاروارد در مورد زندگی دانشجویی آن ها.

5- ایجاد فیلم های متحرک

ایجاد فیلم های متحرک
ایجاد فیلم های متحرک

شما میتوانید به جای ساخت ویدیوهای معمول، فیلم های متحرک بسازید. برای مثال از نکات مفیدی در مورد زندگی، کار، بهره‌وری یا هر موضوع دیگری میتوانید فیلم متحرک بسازید. علاوه بر این اگر علاقه به داستان‌گویی یا نوشتن داستان‌ دارید، می‌توانید آنها را به ویدیوهای YouTube تبدیل کنید.

برای ایده گرفتن می‌توانید سایر کانال‌های YouTube با موضوعات مشابه را بررسی کنید. برای مثال کانال های How it Should Have Ended فیلم های متحرک درباره پایان فیلم ها و سریال ها را میسازند. Adobe Animate و After Effects، Animaker و Blender نرم افزارهایی هستند می توانند به شما در ایجاد ویدیوهای جذاب کمک کنند.

6- ویدیوهای سریالی بسازید

آیا می‌خواهید مخاطبان برای دیدن ویدیوهای بیشتر به کانال شما بازگردند؟ ویدیوهای سریالی بسازید. Jia Jiang 100 ویدیو در مورد غلبه بر ترس طرد شدن ساخته است. یکی از این ویدیوها بیش از 6 میلیون بازدید داشت. میتوانید در مورد موضاعات زیر ویدیوهای سریالی بسازید:

  • چالش 30 روزه تمرین حرکات ورزشی شکم
  • چالش 7 روزه برای داشتن یک پوست درخشان
  • چالش 3 سفر انفرادی

7- ایده جدید برای ساخت ویدیوهای یوتیوب: ساخت ویدیوهای آموزشی

ساخت ویدیوهای آموزشی
ساخت ویدیوهای آموزشی

اگر نحوه نواختن یک ساز، ساخت وب سایت، ورزش یا آرایش را میدانید، میتوانید در مورد هر یک از این موضوعات ویدیوی آموزشی تهیه کنید. میلیون ها نفر در اینترنت منتظر یادگیری چنین مهارت هایی هستند.

8- یک ویدیوی هاوس تور بسازید

یک ویدیوی هاوس تور بسازید
یک ویدیوی هاوس تور بسازید

اگر خانه ای عالی دارید، یا تازه آن را دیزاین یا بازسازی کرده اید، می توانید ویدیویی در مورد آن بسازید. در ویدیو جزئیاتی که مخاطبان شما دوست دارند یا می خواهند در خانه های خود از آن استفاده کنند را نشان دهید. توجه داشته باشید هیچ گونه جزئیات خصوصی را در معرض نمایش قرار ندهید.

9-ایده جدید برای ساخت ویدیوهای یوتیوب:  ساخت ویدیوهای کوتاه (Shorts)

ساخت ویدیوهای کوتاه (Shorts)
ساخت ویدیوهای کوتاه (Shorts)

YouTube Shorts ویدیوهای کوتاه 15 تا 60 ثانیه ای هستند. شما میتوانید ویدیوهای کوتاه در مورد لایف هک ها، حقایق روانشناختی، چیزهای جالب در مورد فرهنگ و کشورتان بسازید.

10- در مورد مشکلات و راه حل آن ها ویدیو بسازید

در مورد مشکلات و راه حل آن ها ویدیو بسازید
در مورد مشکلات و راه حل آن ها ویدیو بسازید

همه افراد در زندگی دچار مشکلاتی میشوند. شما میتوانید در مورد چالش هایی که در زندگی بر آن ها غلبه کرده اید و اینکه دقیقا چگونه آن را انجام داده اید در ویدیو صحبت کنید. شاید هزاران نفر در حال حاضر با همین مشکل روبرو باشند. راه حل های شما ممکن است دیدگاه آنها را تغییر دهد و مشکلاتشان را حل کند. به عنوان مثال اگر زمانی از امتحان دادن ترس داشتید، می توانید تجربه خود در مورد نحوه غلبه بر این مشکل را به اشتراک بگذارید.

11- تجربیات سفر خود را به اشتراک بگذارید

تجربیات سفر خود را به اشتراک بگذارید
تجربیات سفر خود را به اشتراک بگذارید

اگر عاشق سفر هستید، میتوانید محتوای زیادی در مورد تجربیات سفر به اشتراک بگذارید. در مورد مکان‌های شگفت‌انگیزی که رفته‌اید، غذاهای شهرها و کشورهای مختلف و مناطق جالب برای بازدید ویدیو بسازید. علاوه بر این می‌توانید در مورد سفر کردن و ابعاد آن ویدیو بسازید. برای مثال :

  • چگونه به خارج از کشور سفر کنیم
  • چگونه به تنهایی سفر کنیم
  • چگونه در یک مکان جدید با افراد رابطه برقرار کنیم
  • در مورد چیزهای مورد علاقه خود ویدیو بسازید

12- ایده جدید برای ساخت ویدیوهای یوتیوب: چیزهای مورد علاقه خود را فهرست کنید

چیزهای مورد علاقه خود را فهرست کنید
چیزهای مورد علاقه خود را فهرست کنید

اگر از آن دسته افرادی هستید که فیلم های زیادی دیده اید و لیستی از آهنگ‌ها، کتاب‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و سریال‌ها را دارید، میتوانید از آن یک ویدیو بسازید. بیشتر مردم فقط برای اینکه بدانند چه چیزی را باید ببیند، بخوانند یا گوش کنند به YouTube می روند. بنابراین به آنها در انتخاب کمک کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که لیستی از فیلم‌ها، نمایش ها، آهنگ‌ها یا کتاب‌ها را بر اساس ژانر، داستان و امتیاز ایجاد کنید. برای مثال :

  • 10 فیلم ترسناک که باید با دوستان خود تماشا کنید
  • 5 کتابی که هر مسافری باید همراه خود داشته باشد
  • 10 آهنگی که وقتی دلت شکسته باید گوش کنی

شروع به ارسال محتوا در کانال جدید YouTube خود کنید

اکنون ایده های زیادی برای شروع کانال جدید YouTube خود دارید. پس منتظر نمانید، آماده شوید، دوربین خود را بردارید و شروع به فیلمبرداری کنید.

5/5 - (6 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس