معرفی کامل Apple Watch Ultra (اپل واچ اولترا)

36
0
Apple Watch Ultra (اپل واچ اولترا)

اپل یک Apple Watch جدید رده بالا معرفی کرد که با طراحی جذاب خود ورزشکاران و طبیعت گردان را هدف قرار می‌دهد. در این مقاله به بررسی Apple Watch Ultra (اپل واچ اولترا) می پردازیم.

Apple Watch Ultra (اپل واچ اولترا)

اپل یک افزودنی جدید و ممتاز در مجموعه Apple Watch دارد که برای افرادی طراحی شده است که اغلب در حال فعالیت های شدید هستند.

این ساعت هوشمند که Apple Watch Ultra نامیده می‌شود، «محکم ترین و تواناترین» ساعت هوشمند این شرکت است. دارای ویژگی های جدیدی است که آن را به ارتقای قابل توجهی نسبت به مدل های استاندارد تبدیل می‌کند.

اگر توضیحات ما تا اینجای کار برای جلب توجه شما کافی بود، ادامه مقاله را بخوانید، زیرا بهترین ویژگی های Apple Watch Ultra را فهرست می‌کنیم:

  1. نمایشگر بزرگ تر و روشن تر

Apple Watch Ultra (اپل واچ اولترا)
Apple Watch Ultra (اپل واچ اولترا)

Apple Watch Ultra برای عملکرد در محیط های خطیر طراحی شده است، به همین دلیل است که دارای یک قاب تیتانیوم 49 میلی‌متری با کریستال صاف در جلو و صفحه نمایش رتینا است که می‌تواند تا 2000 نیت روشنایی ارائه دهد.

این ویژگی باعث می‌شود که Apple Watch Ultra در مقایسه با مدل های استاندارد روشن‌تر باشد و در نور شدید خورشید خوانش آن آسان تر شود. صفحه نمایش جدید به اندازه کافی بزرگ است که در مجموع شش ویجت Workout را نشان دهد.

  1. عمر باتری بهتر

Apple Watch Ultra (اپل واچ اولترا)
Apple Watch Ultra (اپل واچ اولترا)

Apple Watch Ultra جدید تا 36 ساعت با یک بار شارژ دوام می‌آورد. این یک ارتقاء بزرگ نسبت به اپل واچ سری 8 است که با یک بار شارژ تا 18 ساعت عمر باتری دارد.

با فعال بودن تنظیمات کم مصرف، می‌توانید تا 60 ساعت از Apple Watch Ultra استفاده کنید. به گفته اپل، عمر باتری طولانی تر به افراد این امکان را می‌دهد که «یک دوره طولانی سه‌گانه، متشکل از ۲.۴ مایل شنا، دوچرخه‌سواری ۱۱۲ مایلی، و ماراتن کامل در ۲۶.۲ مایلی را تکمیل کنند».

  1. دکمه Action

Apple Watch Ultra دارای یک دکمه Action کاملاً جدید است که می‌توانید برای انتقال بین حالت های تمرین یا برای علامت گذاری بخش ها از آن استفاده کنید.

دکمه جدید رنگ نارنجی روشن دارد و عملکرد های خاصی را کنترل می‌کند. برای مثال، اگر زمانی در مواقع اضطراری قرار گرفتید، می‌توانید از دکمه Action برای به صدا درآوردن یک آژیر 86 دسیبل استفاده کنید که به افراد نزدیک شما هشدار می‌دهد.

با فشردن دکمه Action، کاربران می‌توانند به راحتی مکان خود را در Apple Watch Ultra علامت گذاری کنند و حتی Backtrack را مشاهده کنند تا مراحل را دوباره دنبال کنند.

  1. بهبود کیفیت صدا

Apple Watch Ultra دارای سه میکروفون داخلی است. یک الگوریتم تصمیم می‌گیرد که از کدام میکروفون در محیط های بادخیز استفاده کند، و هرگونه نویز غیرضروری با یادگیری ماشینی فیلتر می‌شود تا بهترین کیفیت صدا را به شما ارائه دهد.

این ساعت همچنین دارای بلندگوهای دوگانه است که کیفیت صدا را برای تماس ها بهبود می‌بخشد.

  1. ویژگی های ورزش های آبی

Apple Watch Ultra (اپل واچ اولترا)
Apple Watch Ultra (اپل واچ اولترا)

Apple Watch Ultra ساعتی ایده آل برای علاقمندان به ورزش های آبی است. اگر می‌خواهید آن را برای شنا ببرید WR-100 ضد آب است و دارای گواهی EN13319 است. مورد دوم یک استاندارد بین المللی شناخته شده برای لوازم جانبی غواصی است.

این برنامه دارای یک برنامه پیشرفته است که زمان، عمق فعلی، دمای آب، مدت زمان زیر آب و حداکثر عمق به دست آمده را نشان می‌دهد. با کمک دکمه Action می‌توانید به سرعت اپلیکیشن Depth را راه اندازی کنید.

اپل با Huish Outdoors برای ایجاد اپلیکیشنی به نام Oceanic+ برای Apple Watch Ultra همکاری کرد. اساسا ساعت را به یک کامپیوتر غواصی کامل تبدیل می‌کند. این برنامه شامل برنامه ریزی غواصی، معیارهای غواصی، هشدارهای بصری و لمسی، محدودیت بدون فشردگی، نرخ صعود و راهنمایی توقف ایمنی خواهد بود.

 Oceanic+ همچنین یک دفترچه ثبت نام غواصی دارد که با آیفون شما همگام می‌شود.

  1. تشخیص تصادف

Apple Watch Ultra (اپل واچ اولترا)
Apple Watch Ultra (اپل واچ اولترا)

همانطور که از نام آن پیداست، Crash Detection قادر به تشخیص تصادفات اتومبیل خواهد بود. ساعت از کاربر می‌پرسد که آیا مایل است با خدمات اضطراری تماس بگیرد. اگر در عرض 10 ثانیه پاسخ ندهند، ساعت به طور خودکار به مخاطبین اضطراری کاربر اطلاع داده و موقعیت مکانی را برای آنها ارسال میکند.

راه های زیادی برای آماده سازی Apple Watch برای مواقع اضطراری وجود دارد، اما ویژگی جدید تشخیص آن را بسیار بالا می‌برد. این کار با کمک دو حسگر حرکتی جدید، یک ژیروسکوپ سه محوره و شتاب سنج نیروی g امکان پذیر شده است.

«تشخیص تصادف Crash Detection» از الگوریتمی استفاده می‌کند که با استفاده از ۱ میلیون ساعت اطلاعات رانندگی و تصادف در دنیای واقعی آموزش داده شده است. این ساعت قادر است لحظه دقیق تصادف را شناسایی کند.

  1. گروه های موسیقی اختصاصی برای ورزشکاران
Apple Watch Ultra (اپل واچ اولترا)
Apple Watch Ultra (اپل واچ اولترا)

اپل سه باند منحصر به فرد را برای Apple Watch Ultra عرضه می‌کند: Trail Loop برای ورزشکاران استقامتی، Alpine Loop برای کاوشگران و Ocean Band برای علاقمندان به ورزش های آبی. هر سه باند دارای ویژگی ها و طرح های متمایزی خواهند بود.

  1. دقت GPS بهتر

Apple Watch Ultra اولین ساعت اپل است که از GPS L1 و L5 استفاده می‌کند. کاربران همیشه دقیق ترین و نزدیک ترین اطلاعات مسافت، سرعت و مسیر را دریافت خواهند کرد.

  1. Wayfinder Watch Face و حالت شب

Apple Watch Ultra (اپل واچ اولترا)
Apple Watch Ultra (اپل واچ اولترا)

Wayfinder یک صفحه ساعت است که به طور خاص برای Apple Watch Ultra ساخته شده است. Watch Face دارای یک قطب نما است که در صفحه ادغام شده است و به لطف صفحه نمایش بزرگ تر، می‌تواند تا هشت ویجت را در خود جای دهد.

برای دید بهتر در شب، وقتی صفحه ساعت روی Wayfinder تنظیم شده است، می‌توانید حالت شب را در Apple Watch Ultra با چرخاندن Digital Crown فعال کنید. باعث می‌شود که رابط کاربری به رنگ قرمز روشن باشد و دیدن Wayfinder Face در تاریکی آسان تر می‌شود.

آیا آماده هستید که با Apple Watch Ultra مرزها را کنار بگذارید؟

اپل چندین ویژگی جدید را در Apple Watch Ultra معرفی کرده است تا آن را نسبت به مدل های استاندارد Apple Watch متمایز کند. Apple Watch Ultra دارای صفحه نمایش بزرگتر، دکمه اکشن جدید، عمر باتری طولانی تر، قابلیت تبدیل ساعت به یک گجت غواصی و بسیاری از ویژگی های مفید دیگر است.

شما می‌توانید Apple Watch Ultra را امروز با قیمت 799 دلار سفارش دهید و اپل از 23 سپتامبر ارسال آن را آغاز خواهد کرد.

makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس