معرفی 5 تا از بهترین بازی های بتل رویال گوشی

63
0
بهترین بازی های بتل رویال گوشی

با شیوع ویروس کرونا، صنعت بازی های ویدیویی و آنلاین با پیشرفت و توسعه ناگهانی همراه شد و بسیاری از افراد در سراسر دنیا به استریم بازی ها و سرگرم شدن با آن ها پرداختند. همان طور که می دانید، دستگاه های مختلفی برای اجرای بازی ها وجود دارند که شامل ایکس باکس، کامپیوتر و … می شوند؛ با این حال لذت بازی کردن در گوشی همراه را نمی توان انکار کرد. اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که بازی کردن در گوشی همراه را ترجیح می دهید، پیشنهاد می کنیم در ادامه با اول نیوز باشید تا با 5 تا از بهترین بازی های بتل رویال گوشی آشنا شویم.

بهترین بازی های بتل رویال گوشی کدامند؟

ممکن است Fortnite، Valorant و Call of Duty: Warzone را روی رایانه شخصی یا کنسول بازی کرده باشید تا نیاز خود را برای افزایش آدرنالین برآورده کنید. اما تصور کنید در جایی هستید که دسترسی به لپ تاپ یا کامپیوتر خود ندارید و دلتان می خواهد تا کمی آدرنالین خود را بالا ببرید.

برای این کار، داشتن یک بازی بتل رویال در گوشی می تواند بهترین انتخاب باشد! در چنین مواقعی، با دانلود یکی از این بازی ها کافیست تا گوشی خود را از جیبتان بیرون بیاورید و وارد دنیای هیجان انگیز بتل رویال شوید.

چه کاربر گوشی های اندروید باشید چه آیفون، می توانید هرکدام از بتل رویال هایی که در ادامه معرفی می کنیم را روی گوشی خود نصب کنید و لذت ببرید. در اینجا بهترین بازی های بتل رویال گوشی را بررسی خواهیم کرد.

1. بهترین بازی های بتل رویال گوشی: پابجی موبایل : PUBG Mobile

پابجی موبایل : PUBG Mobile
پابجی موبایل : PUBG Mobile

پابجی موبایل نیز یکی از بازی های نبرد سلطنتی است که بر اساس بازی اصلی PUBG: Battlegrounds، ساخته شده و می توانید آن را در موبایل دانلود کنید. پابجی موبایل در حال حاضر با بیش از یک میلیارد دانلود محبوب ترین بازی بتل رویال در این لیست به شمار می آید. شما می توانید این بازی را به صورت انفرادی، با یک هم تیمی یا با یک تیم چهار نفره بازی کنید. همچنین می توانید بین دیدگاه اول شخص و سوم شخص یکی را انتخاب کنید.

Battle Royale یک حالت رتبه بندی شده از بازی PUBG Mobile است، این حالت دارای شش نقشه است که به بازیکنان امکان می دهد مناطق جدید را کشف کرده و تاکتیک های مختلف را اعمال کنند.

از آنجایی که بازی رتبه بندی شده است، شما با بازیکنان دیگری همسان می شوید که سطح مهارتی مشابه شما دارند. رتبه بندی سطح مهارت، تضمین می ‌کند که در حین تقویت مهارت ‌های خود از بازی لذت می‌ برید و با بازیکنان خبره ‌ای که بر شما تسلط خواهند داشت، در یک تیم قرار نمی گیرید.

کسانی که می خواهند تجربه آرام تری را در طول بازی داشته باشند، می توانند حالت بدون رتبه را انتخاب کنند. جدای از بتل رویال معمولی، شما همچنین می توانید چهار مسابقه مختلف از جمله بازی مرگ، حمله، سلطه و بازی تفنگ را انجام دهید. حتی می توانید برای سرگرمی بیشتر، مسابقه منطقه هشت در مقابل هشت را انتخاب کنید.

نقشه‌ ها و حالت‌ های مختلف بازی PUBG Mobile هنوز هم نگاه تازه ای را نسبت به سایر بازی‌ های تیراندازی اول شخص، به بازیکنان ارائه می دهند. بنابراین، چه بخواهید یک نزاع همه جانبه را در بازی تجربه کنید یا اینکه بخواهید با یک استراتژی سنجیده بازی کنید، در هر صورت قطعا از PUBG Mobile لذت خواهید برد.

2. بهترین بازی های بتل رویال گوشی: کال آف دیوتی: موبایل – Call of Duty: Mobile

کال آف دیوتی: موبایل - Call of Duty: Mobile
کال آف دیوتی: موبایل – Call of Duty: Mobile

فرنچایز محبوب Call of Duty ، الهام‌بخش Call of Duty: Mobile است و این بازی چندین شخصیت از بازی اصلی را در خود جای داده است. وجود شخصیت های اصلی بازی در کال آف دیوتی موبایل این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با شخصیت های نمادین مانند Captain Price، Ghost، Makarov، David Mason، Reznov و غیره را بازی کنید.

در حال حاضر دو نقشه برای حالت بتل رویال بازی وجود دارد که شامل Isolated و Black Out می شود و معمولاً سی دقیقه طول می کشد. همچنین می ‌توانید حالت‌ های مینی ‌گیم بازی را که شامل آلکاتراز، مسابقه BR که در جزیره‌ای کوچک‌ تر برگزار می ‌شود، Blitz، که در بخش کوچکی از Isolated برگزار می ‌شود و 20 در مقابل 20 Warfare را نیز بازی کرده و لذت ببرید. با این حال، باید توجه داشته باشید که حالت BR CODM فقط برای مسابقات رتبه بندی شده می باشد.

حتی اگر زمان زیادی برای بازی ندارید، می توانید به جای آن، در یک مسابقه چند نفره شرکت کنید. این مسابقات معمولاً سه تا پنج دقیقه طول می کشند و شامل حالت های رتبه بندی شده و بدون رتبه می باشند.

بازی های رتبه بندی شده به شما این امکان را می دهند تا Frontline، Deathmatch، Domination، Hardpoint و Search & Destroy را بازی کنید. از سوی دیگر، مسابقات بدون رتبه مسابقاتی مانند Gunfight و Secondary School را شامل می شوند.

همچنین حالت بتل رویال Call of Duty Mobile نیز مکانیزم های ساده تری را نسبت به بازی اصلی ارائه می دهد. مهمات شما در این بازی بر اساس نوع تفنگ متفاوت است و شامل مهماتی از جمله مهمات سبک، سنگین، مهمات تک تیرانداز و گلوله های تفنگ ساچمه ای می شوند. البته بهتر است بدانید که در Call of Duty Mobile بر خلاف PUBG Mobile بسیاری از اسلحه های بازی تخیلی هستند.

3. بهترین بازی های بتل رویال گوشی: فورتنایت – Fortnite

فورتنایت : Fortnite
فورتنایت : Fortnite

بازی Fortnite از Epic Game نیز یکی از بازی‌های بتل رویال بسیار محبوب به شمار می آید. با این حال، نصب آن به دلیل اختلافات شرکت سازنده آن با اپل و به طور مشابه با گوگل، کمی چالش برانگیز است. به دلیل این مشکلات، برای بازی فورتنایت، باید آن را باید در اپلیکیشن مربوط به بازی استریم کرده یا آن را از طریق یک نصب کننده شخص ثالث دانلود نمایید.

اگر از آیفون استفاده می کنید، می توانید فورتنایت را از طریق GeForce NOW در مرورگر گوشی خود بازی کنید. کاربران اندروید نیز می توانند این برنامه را روی گوشی خود نصب کنند تا همین کار را انجام دهند. همچنین، می‌توانید اپ استور اپیک گیمز را دانلود کرده و سپس برنامه را از آنجا نصب کنید.

چیزی که Fortnite را نسبت به سایر بازی ها منحصر به فرد می کند، توانایی بازیکنان در ساخت سازه های خلاقانه و هیجان انگیز می باشد. کسانی که در این بازی شرکت می کنند می توانند عناصر محیط اطراف خود را از بین ببرند و سپس مصالح ساختمانی مانند چوب، سنگ و فلز را جمع آوری کرده و به وسیله آن ها اقدام به ساخت سازه هایی مانند رمپ، کف، دیوار و سقف نمایند.

همچنین جدا از ساختن سازه های مختلف درون بازی، بازیکنان می توانند خلاقیت بیشتری را نیز وارد بازی کنند! در واقع Fortnite Creative به کاربران اجازه می‌ دهد تا شخصا نقشه‌ هایی ایجاد کنند و با دوستان خود روی آن نقشه ها به مبارزه بپردازند.

همچنین بازیکنان می توانند نقشه های خود را با جمعیت بزرگتری از بازیکنان Fortnite به اشتراک بگذارند یا حتی اگر سازه هایشان به اندازه کافی منحصر به فرد بود، این فرصت را دارند تا نقشه های خود را در صفحه اصلی بازی نمایش دهند.

4. تخریب خلاقانه : Creative Destruction

تخریب خلاقانه : Creative Destruction
تخریب خلاقانه : Creative Destruction

اگر فرمت فورتنایت را دوست دارید اما نمی‌خواهید درگیر مشکلات نصب و بارگذاری آن شوید، پیشنهاد می کنیم Creative Destruction را امتحان کنید. این بازی ساختاری مشابه بازی Fortnite از جمله ساختمان های تخریب پذیر و قابلیت ساخت سازه های مختلف در بازی را دارد.

وقتی وارد میدان بازی می شوید، باید یک حیوان خانگی با خود به همراه داشته باشید. حیوان خانگی کنار شما، با افزایش سطح، امتیازات بیشتری را برایتان به ارمغان می‌آورد. همچنین می توانید اسکین های منحصر به فردی را انتخاب کنید تا با شخصیت شما مطابقت داشته باشد.

در طی بازی، عملکرد ild به شما کمک می کند تا قلعه هایتان را سریعتر بسازید و با ایجاد یک ساختار منحصر به فرد، دشمنان خود را در زمان مبارزه شگفت زده کنید.

یکی از بزرگترین امتیازات بازی Creative Destruction این است که شما قادرید با حداکثر پنج نفر از دوستان خود در بازی متحد شوید و مراحل را با یکدیگر طی کنید؛ این در حالی است که سایر بازی های بتل رویال را نهایتا می توان با چهار هم تیمی بازی کرد.

در حالی که Creative Destruction به اندازه Fortnite محبوب نیست، اما ساختار جذاب، گیم پلی مشابه با فورتنایت و سبک بصری آن به شما اجازه می دهد تا از بازی نهایت لذت را ببرید. علاوه بر این، با استفاده از حالت آموزشی بازی، این امکان را دارید تا وقتی تازه وارد بازی شده اید، به سادگی و تنها در چند مرحله بازی را یاد بگیرید.

5. گانز رویال : Guns Royale

گانز رویال : Guns Royale
گانز رویال : Guns Royale

اگر اهل بازی های بتل رویال هستید، حتماً می دانید که در ابتدا درک این دست از بازی ها می تواند کمی دشوار باشد، در واقع بازی های بتل رویال معمولاً از مکانیزم های متنوعی مانند مهمات خاص در هر تفنگ، سازه های ساختمانی و سایر ویژگی های منحصر به فرد برخوردار هستند. بنابراین اگر می خواهید کمی از زمان خود را به یک بازی ساده اختصاص دهید و از یک تیراندازی آسان و بدون آیتم های پیچیده لذت ببرید، Guns Royale بهترین گزینه به شمار می آید.

این بازی دارای شخصیت های pixiled و یک نقشه کوچک است و هر مسابقه حدود 3 تا 5 دقیقه طول می کشد. در گانز رویال شما تنها با کمتر از 20 حریف روبرو هستید و روند بازی نیز بسیار ساده می باشد، کافیست فقط سلاح و مهمات را بردارید و به دشمنان خود شلیک کنید.

اگر یک بازی برای زمان استراحت خود می خواهید یا حتی برادر کوچکتان علاقه دارد تا یک بازی بتل رویال را امتحان کند، Guns Royaleیک انتخاب عالی برای شماست. البته، با این که درک بازی بسیار راحت است و روند آن نیز قابل درک می باشد، اما باز هم برای برنده شدن نیاز دارید تا تاکتیک ها و استراتژی هایی را پیاده کنید.

انجام بازی های بتل رویال یک راه سرگرم کننده برای گذراندن زمان است. قرار گرفتن در یک نقشه نسبتاً پیچیده، انواع سلاح ها، حریفان، نقاط فرود و مناطق نهایی هر مسابقه را منحصر به فرد می کند. علاوه بر این، قابلیت های موجود در هر بازی به شما امکان می دهد تا مزایای منحصر به فردی را در بازی خود به دست آورید.

علاوه بر این، شکست دادن صد بازیکن دیگر در یک مسابقه رایگان، چالشی است که می تواند ذهن هر فردی را تحریک کند و وقتی همه آن‌ها را شکست دادید و برنده شدید، حس خوب پیروزی را خواهید چشید.

حتی اگر از بازی کلاسیک بتل رویال خسته شدید، اکثر بازی ‌های معرفی شده، حالت ‌های بازی دیگری را نیز ارائه می ‌کنند که به شما امکان می ‌دهد فضاهای متنوعی را در طول بازی تجربه نمایید.

جمع بندی

با این که در لیست بالا 5 تا از بهترین بازی های بتل رویال گوشی را معرفی کریم، اما این بدان معنا نیست که باید خود را محدود به این چند مورد کنید. بهترین بازی بتل رویالی که می توانید آن را تجربه کنید، بازی ای است که سایر دوستانتان نیز همراه شما در آن بازی کنند، به این ترتیب، می‌ توانید با آن‌ها در بازی متحد شوید و همگی اوقات خوبی را با هم سپری کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس