6 برنامه مفید iOS برای بازیکنان Call of Duty

91
0
برنامه مفید iOS برای بازیکنان Call of Duty

Call of Duty که همواره یکی از محبوب ‌ترین بازی ‌های ویدیویی شوتر اول شخص بوده است، با معرفی حالت Battle Royale Free-to-play Warzone جایگاه خود را تقویت کرده است.

از آنجایی که این ژانر پولساز همچنان با قدرت ادامه می‌دهد، این امر باعث به وجود آمدن تعدادی برنامه، هم از طرف توسعه‌ دهندگان و هم از طرف جامعه گیمر ها شده است.

این برنامه ها در بررسی آمار و بهبود بازی با گیمر ها کمک می‌کند. در این مقاله برخی از این برنامه ‌ها را معرفی میکنیم که شما به ‌عنوان یک بازیکن کال آف دیوتی موبایل باید آنها را امتحان کنید.

1. برنامه مفید iOS برای بازیکنان Call of Duty موبایل: Call of Duty Companion App

برنامه Call of Duty Companion آمار، نقشه های حرارتی، راهنما ها و اخبار را در سراسر Modern Warfare (2019)، Black Ops Cold War و Warzone ارائه می دهد.

می‌توانید از آن برای تجزیه و تحلیل آمار گیم‌ پلی خود مانند نسبت K/D، امتیاز در دقیقه، نقشه‌ های حرارتی محل کشته ‌شدن و مردنتان در بازی ‌های اخیر استفاده کنید. شما همچنین می توانید از آن برای تجزیه و تحلیل آمار دوستان خود به صورت جداگانه یا در مقایسه با آمار خود استفاده کنید.

در برگه Intel، این برنامه راهنما های Warzone، اخبار مربوط به رای گیری و COD League ESports را ارائه می‌کند. تجزیه و تحلیل بازی ‌ها در تاریخچه بازی‌ ها و دریافت ایده‌ های مبتنی بر داده بر اساس عملکردتان، واقعاً عالی است.

رابط کاربری آن شیک و جمع و جور است و علیرغم حجم قابل توجهی از داده که ارائه می دهد، به راحتی میتوان آن را پیمایش کرد. در کل یک برنامه ضروری برای هر طرفدار کال آف دیوتی موبایل است.

2. Call of Duty Mobile

Call of Duty Mobile
Call of Duty Mobile

Call of Duty Mobile یک نسخه موبایل رایگان بازی کال آف دیوتی است. این بازی یک نسخه جیبی از بازی ارائه می دهد که روان اجرا می شود و به شما امکان می دهد مهارت های خود را در حین حرکت تقویت کنید. یا در صورتی که کنسول یا رایانه شخصی شما نیاز به تعمیر دارد میتوانید از این نسخه استفاده کنید.

COD Mobile ترکیبی از نقشه ‌ها و اسلحه‌ های بازی ‌های گذشته کال آف دیوتی موبایل با موارد مورد علاقه طرفداران مانند Firing Range (Black Ops) و Crossfire (Modern Warfare 2007) را ارائه می‌دهد. هیچ کمبودی در حالت ‌ها وجود ندارد، حالت ‌های معمولی چند نفره و بتل رویال وجود دارد.

نکته مهم این است که می‌توانید حساب کال آف دیوتی از قبل موجود خود را متصل کنید، اما لازم به ذکر است که COD Points از خط اصلی بازی‌ ها به نسخه تلفن همراه منتقل نمی‌شود.

COD Mobile مرتبا به‌روزرسانی می‌شود و حتی میتوان آن را با کنترلر Dualshock که به iPad یا iPhone شما متصل است، بازی کرد. این کنترلر به شما برتری بیشتری نسبت به حریفانی می دهد که از کنترل های تلفن استفاده می کنند.

3. COD Gun Stats، راهنما ها و Camos

COD Gun Stats, Guides, and Camos یک برنامه غیررسمی است که آمار و راهنما هایی را برای اسلحه های موجود در Call of Duty Modern Warfare، Warzone و Black Ops Cold War ارائه می دهد.

این برنامه یک رویکرد ساده، طرح رنگ ساده و رابط کاربری دارد، اما اطلاعات زیادی را به صورت رایگان روی هر تفنگ دسته بندی می کند.

به سادگی روی تفنگی که می خواهید آنالیز کنید کلیک کنید. سپس آمارهایی مانند زمان برای کشتن، آسیب در ثانیه، تیرهای مورد نیاز برای کشتن بسته به محل اصابت گلوله های شما (سر، سینه و غیره) را نشان می دهد.

می‌توانید آمار مورد نظر خود را از سمت راست فیلتر کنید. با گزینه‌ هایی مانند آسیب، قدرت آتش، پر کردن مجدد، میزان مهمات در هر خشاب و غیره.

این برنامه همچنین دارای یک ردیاب camo است که به شما امکان می دهد به صورت دستی خود را به سمت طلا، الماس و کامو های ماده تاریک در تمام کلاس های سلاح ردیابی کنید.

شما همچنین می توانید تا چهار سلاح را با فیلترهای انتخابی خود مقایسه کنید، که از طریق نمودارها برای تجزیه و تحلیل آسان داده ها نمایش داده می شوند.

4. Landing Spin برای Warzone برنامه مفید iOS برای بازیکنان Call of Duty

می‌توانید Warzone را به صورت انفرادی بازی کنید. این بازی با گیم ‌پلی مبتنی بر تیم طراحی شده است و لذت ‌بخش‌ ترین بخش بازی همان است.

بازی کردن با دوستانتان همیشه ساده نیست، زیرا ممکن است به سرعت بحث و جدل در مورد مسیر هایی که باید انتخاب کنید و اهدافی که باید دنبال کنید، پیش بیاید.

با پوشش نقشه های Verdansk و Rebirth Island، برنامه مقصدی را برای فرود شما یا تیمتان انتخاب می کند. این برنامه زمانی مفید است که تیم شما معمولاً در مورد اینکه کجا فرود بیاید بحث می‌کند، یا شما انفرادی بازی می‌کنید و می‌خواهید کمی هیجان را به روند بازی خود اضافه کنید.

علاوه بر این، با استفاده از «فیلتر ها»، می‌توانید مناطقی را که نمی‌خواهید در نظر گرفته شوند، از حالت انتخاب خارج کنید.

5. WZ Stats برنامه مفید iOS برای بازیکنان کال آف دیوتی موبایل

WZ Stats – Warzone Tracker یک برنامه اجتماعی است که به شما امکان می دهد تا آمار Warzone خود و همچنین سایر بازیکنان در سراسر جهان، به ویژه سازندگان محتوا (استریمر ها) و بازیکنان مشهور را بررسی کنید.

تنظیم آمار برای نمایه شخصی شما می تواند کمی مشکل باشد، اما این برنامه دستورالعمل هایی در مورد نحوه انجام این کار ارائه می دهد.

می‌توانید تابلوهای امتیازات را ردیابی کنید، آنها را از طریق لیگ KD خود فیلتر کنید، و همچنین یک برگه برای بازیکنان برتر وجود دارد که فهرستی از معروف ‌ترین بازیکنان Warzone را دارد.

این برنامه به شما امکان می دهد KD، برد/باخت، درصد برد/باخت و کشتار/بازی آنها را بررسی کنید، و همچنین یک تفکیک کامل تر از 100 مسابقه آخر آنها را دریافت کنید.

همچنین می‌توانید بازیکنان خاصی را مورد علاقه خود قرار دهید تا در آینده سریع‌ تر آنها را بررسی کنید، نه اینکه هر بار به صورت دستی آنها را جستجو کنید.

6. Steafe یک برنامه مفید iOS برای بازیکنان Call of Duty

Strafe یک برنامه زنده امتیاز و اخبار است که بر روی ورزش های الکترونیکی متمرکز شده است، به طور خاص بر روی Call of Duty تمرکز نمی کند. به طور منظم به روز می شود و به شما امکان می دهد بازی را ردیابی کنید تا به روزرسانی ها را از دست ندهید، از طریق تب Calendar یا از طریق اعلان ها شما را با خبر میکند.

اطلاعات زیادی در مورد تیم های مختلف ورزش های الکترونیکی ارائه می دهد و به شما امکان می دهد روی آنها کلیک کنید و فهرست تیم ها و آمار آنها مانند بهترین نقشه، امتیاز برد و رتبه را مشاهده کنید.

بوم …هدشات!

این برنامه ها برای همه طرفداران کال آف دیوتی موبایل مفید خواهند بود. چه به دنبال رفع مشکل تیراندازی خود در آیفون/آیپد هستید، چه یک ردیاب کامو برای سفر خود به ماده تاریک می‌خواهید، به سادگی می‌توانید با استفاده از این برنامه ها نیاز های خود را برطرف کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس