معرفی 5 سایت برای خرید کارت هدیه با ارزهای دیجیتال

77
0
خرید کارت هدیه با ارزهای دیجیتال

آیا سودهای ارزهای رمزنگاری شده ی شما در کیف پولتان سوخت می شوند؟ شما می توانید آنها را با کارت های هدیه عوض کنید و آنها را در هر کجا که می خواهید خرج کنید! خرید کارت هدیه با ارزهای دیجیتال را در این سایت ها انجام دهید.

در حال حاضر شما می‌توانید مستقیماً از ارز دیجیتال خود برای خرید محصولات و خدمات از تعدادی شرکت و سایت معتبر استفاده کنید، اما هنوز با پذیرش همه جانبه پرداخت رمزنگاری فاصله داریم. اکثر کسب و کارها هنوز پرداخت های رمزنگاری شده را نمی پذیرند، بنابراین یافتن راه هایی برای خرج کردن وجوه خود می تواند مشکل بزرگی باشد. به همین دلیل است که خرید کارت های هدیه با ارزهای رمزنگاری شده ، می تواند کار را بسیار آسان تر کند. با انجام این کار، می توانید به طور غیر مستقیم ارز خود را در هزاران مکان مختلف در سراسر جهان خرج کنید. بنابراین، کدام وب سایت های خرید کارت هدیه از طریق ارزهای دیجیتال بهترین هستند؟

1. خرید کارت هدیه با ارزهای دیجیتال در Bitrefill

خرید کارت هدیه با ارزهای دیجیتال در Bitrefill
خرید کارت هدیه با ارزهای دیجیتال در Bitrefill

Bitrefill یک وب سایت بسیار محبوب برای خرید کارت های هدیه با ارزهای دیجیتال است. با استفاده از Bitrefill، می توانید مکان جغرافیایی خود را انتخاب کنید و سپس تمام کارت های هدیه ای را که می توانید در کشور محل اقامت خود خریداری و استفاده کنید، مشاهده نمایید.

برای مثال، اگر ایالات متحده را به‌عنوان محل سکونت خود انتخاب کنید، کارت‌های هدیه مربوط به شرکت های بزرگی مانند Apple، Amazon، DoorDash، Walmart و Macy’s را مشاهده خواهید کرد. شما حتی می توانید برای رستوران ها، خطوط هوایی و محل اقامت نیز کارت هدیه بخرید.

علاوه بر این، طیف وسیعی از روش‌های پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال در هنگام استفاده از Bitrefill را در اختیار دارید. در حال حاضر، می‌توانید ارزهای دیجیتال را در قالب بیت‌کوین، لایت‌کوین، اتریوم، تتر، دش و دوج‌کوین خرج کنید. ارزهای سنتی مانند USD، GBP، و AUD نیز پذیرفته می شوند. پس از انتخاب مبلغ موجودی کارت هدیه (کارت‌های مختلف محدودیت قیمت متفاوتی دارند)، کد کارت هدیه و رسید برای شما ایمیل می‌شود.

2. خرید کارت هدیه در CryptoRefills

خرید کارت هدیه با ارزهای دیجیتال با CryptoRefills
خرید کارت هدیه با ارزهای دیجیتال با CryptoRefills

CryptoRefills یکی دیگر از سایت های ارائه دهنده ی کارت هدیه از طریق خرید با ارز دیجیتال است که بسیار عالی می باشد و شما می توانید از آن برای پیشبرد گزینه های هزینه های غیرمتمرکز خود استفاده کنید. برای استفاده ز خدمات این سایت می‌توانید مکان خود را انتخاب کنید تا ببینید کدام کارت‌های هدیه برای خرج کردن در منطقه شما در دسترس هستند. سایت CryptoRefills در طیف گسترده ای از کشورها از جمله ایالات متحده، استرالیا، هند و بریتانیا در دسترس می باشد.

با استفاده از سایت CryptoRefills، می‌توانید کارت‌های هدیه بگیرید تا در آمازون، اوبر، ASOS، نایک، Whole Foods و تعداد بیشماری از خرده‌فروشان و رستوران‌ها خرج کنید. با توجه به کارتی که مد نظر شماست، محدودیت‌های ارزشی متفاوتی را مشاهده خواهید کرد.

سایت CryptoRefills به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین، اتریوم، دای، لایت کوین و کوین USD پرداخت خود را انجام دهید. شما می‌توانید دقیقاً مقداری را که می‌خواهید روی کارت هدیه انتخابی خود قرار دهید، انتخاب کنید و پس از خرید ایمیلی حاوی کد کارت هدیه و رسید دریافت خواهید کرد.

3. خرید کارت هدیه با ارزهای دیجیتال: CoinGate

خرید کارت هدیه با ارزهای دیجیتال: CoinGate
خرید کارت هدیه با ارزهای دیجیتال: CoinGate

سایت CoinGate یک منبع عالی برای انجام طیف وسیعی از فعالیت‌های مرتبط با رمزارزها، از جمله خرید کارت‌های هدیه است. CoinGate برای صدها فروشگاه از جمله آمازون، استارباکس، تارگت، والمارت و استیم کارت هدیه ارائه می دهد.

CoinGate امکان پرداخت از طریق چندین رمزارز محبوب از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ترون، تتر و شیبا اینو کوین را فراهم کرده است. به محض اینکه خرید خود را انجام دادید، ایمیلی از سایت CoinGate دریافت خواهید کرد که حاوی کد کارت هدیه شما برای استفاده کردن است. توجه داشته باشید که برای هر کارت هدیه ای که خریداری می کنید 100 دلار محدودیت وجود دارد.

4. Coinsbee

خرید کارت هدیه با ارزهای دیجیتال: Coinsbee
خرید کارت هدیه با ارزهای دیجیتال: Coinsbee

سایت Coinsbee لیست بزرگی از کارت های هدیه را برای مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد. با استفاده از این سایت، می توانید یک کارت هدیه برای Amazon، Xbox Live، Best Buy، eBay، Netflix و بسیاری از خرده فروشان دیگر تهیه کنید. همچنین کارت های هدیه برای مسافرت، سرگرمی و حتی لوازم منزل نیز وجود دارد. با توجه به کارتی که شما انتخاب می کنید، محدودیت متفاوتی برای میزان سپرده گذاری خواهید داشت.

سایت Coinsbee بیشترین طیف انتخاب گزینه های پرداخت از طریق رمزارزها را در بین تمام سایت های ارائه دهنده ی کارت هدیه که در اینجا معرفی شد را ارائه می دهد. می توانید با استفاده از یک سکه محبوب مانند بیت کوین یا اتریوم یا یک سکه مبهم تر مانند TenX یا Nexo پرداخت خود را انجام دهید. بیش از 100 رمز ارز مختلف وجود دارد که می توانید برای پرداخت از آنها استفاده کنید، بنابراین مطمئناً در انتخاب خود محدود نخواهید بود.

هنگامی که کارت هدیه مورد نظر خود را خریداری کردید، سایت Coinsbee بلافاصله یک ایمیل حاوی کد کارت هدیه شما را برای استفاده فوری برای شما ارسال می کند.

5. eGifter

خرید کارت هدیه با ارزهای دیجیتال: eGifter
خرید کارت هدیه با ارزهای دیجیتال: eGifter

سایت eGifter انتخاب نهایی ما برای خرید کارت هدیه با رمزارزها است. این سایت به شما امکان می دهد از بیش از 300 خرده فروش و رستوران از جمله آمازون، تارگت، مترو، برگر کینگ و آدیداس کارت هدیه خریداری کنید.

می توانید ارزش کارت هدیه مورد نظر خود را با افزایش یا کاهش پنج دلاری تعیین نمایید که البته محدودیت ارزش کارت ها با هم متفاوت است. پس از خرید کارت، سایت eGifter یک ایمیل برای شما ارسال می کند که یک لینک حاوی اطلاعات کارت هدیه خریداری شده توسط شما را در اختیارتان قرار می دهد.

البته این مورد را بایستی در نظر بگیرید که سایت eGifter فقط امکان خرید کارت هدیه با بیت کوین را فراهم کرده است، بنابراین بهترین گزینه از نظر وسعت راه های انتخاب پرداخت نیست. اگر شما به دنبال خرید کارت هدیه با استفاده از آلت کوین ها هستید، می توانید یکی از سایت های دیگر فهرست شده در این مقاله را در نظر بگیرید.

خرید کارت های هدیه از طریق ارزهای دیجیتال گزینه های خرج کردن موجودی شما را وسیع می کند

با توجه به این که پرداخت‌های مستقیم از طریق رمز ارزها هنوز در سراسر جهان بسیار محدود است، استفاده از سایت‌های معرفی شده در بالا برای خرید کارت‌های هدیه با رمز ارز به شما این امکان را می‌دهد که در عرض چند دقیقه به صدها برند و خدمات دیگر دسترسی داشته باشید.

شما می توانید به سادگی کارت هدیه ی مورد نظر خود را انتخاب کنید، از طریق رمز ارزها پرداخت کنید و بلافاصله پس از خرید، کد کارت هدیه یا لینک بازخرید خود را دریافت کنید. از این آسان تر نمی تواند باشد!

5/5 - (4 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس