نحوه تولید تصویر در اسلایدهای گوگل با هوش مصنوعی Duet 

84
0
تولید تصویر در اسلایدهای گوگل با هوش مصنوعی

آنها می‌گویند یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد. هوش مصنوعی Duet به شما کمک می‌کند با ارائه های Google Slides خود به آن دست یابید. تولید تصویر در اسلایدهای گوگل با هوش مصنوعی را در ادامه بخوانید.

این می‌تواند به شما کمک کند تصاویری ایجاد کنید که نه تنها اسلایدهای شما را تزئین می‌کنند، بلکه پیام شما را تقویت کرده و مخاطب برای شما جذب می‌کنند. 

 نحوه ایجاد تصویر هوش مصنوعی در اسلایدهای گوگل 

 قبل استفاده از Duet AI برای تولید تصاویر در Google Slides، باید مطمئن شوید که به حساب Google خود وارد شده اید و به Google Workspace Labs دسترسی دارید. پس از انجام این کار، می‌توانید تصاویر مبتنی بر هوش مصنوعی را مستقیماً در ارائه های Google Slides خود ایجاد کنید. 

 قابلیت های تولید تصویر Duet AI الان فقط از طریق نسخه وب دسکتاپ Google Slides در دسترس است، اما در برنامه تلفن همراه نیست. 

۱. یک ارائه Slides را باز کنید و روی Insert > Image > Create image with Duet AI کلیک کنید. 

۲. می‌توانید به سادگی روی نماد Create image with Duet AI در سمت راست نوار ابزار کلیک کنید. این نماد شبیه مربعی است که دو قله مثلثی داخل آن و یک ستاره در گوشه بالا سمت راست قرار دارد. 

۳. یک نوار کناری باز می‌شود که در آن می‌توانید پیام های متنی را برای توصیف تصویری که می‌خواهید ایجاد کند وارد کنید. همچنین نمونه هایی را خواهید دید که به صورت دوره ای با ایده هایی برای تصاویری که توصیف کرده اید ظاهر می‌شوند. 

۴. در این مورد، ما شیئی ماجراجویانه را در نظر گرفتیم و توضیحی را وارد کردیم – “فضانوردی سوار بر اسب در مریخ”. 

۵. پس از آن، می توانید یک سبک هنری را از منوی کشویی انتخاب کنید، مانند عکاسی، پس زمینه، هنر برداری، طرح، آبرنگ یا سایبرپانک. 

اگر آن را روی No Style بگذارید، Duet AI به طور خودکار آنچه را که بهترین می‌داند انتخاب می‌کند. با این حال، انتخاب یک سبک به هدایت تولید تصویر Duet AI در جهت زیبایی شناختی خاص کمک می‌کند. اگر مطمئن نیستید چه سبکی را می‌خواهید، I’m Feeling Lucky را انتخاب کنید و به هوش مصنوعی اجازه دهید به طور تصادفی یکی را انتخاب کند. 

۶. سپس روی دکمه آبی Create کلیک کنید. 

۷. بر اساس آن درخواست، هوش مصنوعی Duet چند ثانیه طول می‌کشد تا یک تا چهار تصویر نمونه تولید کند. روی هر یک از تصاویر کلیک کنید تا مستقیماً به اسلاید فعلی اضافه شوند.

 

۸. اگر هیچ یک از تصاویر اولیه را دوست ندارید، روی View More کلیک کنید تا گزینه های اضافی ایجاد شود. 

اکنون باید یک تصویر تولید شده با هوش مصنوعی داشته باشید که برای ارائه شما کار کند. فقط توجه داشته باشید که به ارائه اعلان های موثر برای بهترین نتایج کمک می‌کند. 

 نکاتی برای ارسال تصویر موثر در Google Slides 

 یک نگاه کلی به نحوه ایجاد AI Art بهتر انداخته‌ایم. در ادامه نکات عملی را ارائه می‌کنیم تا با استفاده از درخواست های تصویر در Google Slides بیشترین استفاده را ببرید: 

۱. جزئیات را مشخص کنید، نه انتزاعی ها: هنگام ارائه اعلانات، به طور ملموس فکر کنید. به عنوان مثال، به جای “یک گل زیبا” می‌توانید بگویید “یک گل رز قرمز با قطرات آب روی گلبرگ هایش”. هر چه جزییات حسی بیشتری مانند مناظر، بافت ها، رنگ ها، شکل ها و غیره اضافه کنید – شانس بیشتری برای دریافت تصویر در ذهنتان، خواهید داشت. 

 همچنین می‌توانید از صفت ها به صورت استراتژیک برای هدایت خروجی استفاده کنید. «شیر قدرتمند با یال روان» احتمالاً تصویری متفاوت از «شیر با یال» خواهد داشت. 

۲. انسان ها را محدود کنید: در زمان نگارش این مقاله، هوش مصنوعی Duet در تولید تصویر انسان ها مشکل دارد. در صورت درخواست با این خآ مواجه خواهید د: “We’re still learning and can’t help with that. Try something else”  بنابراین، به طبیعت، اشیاء، حیوانات و تصاویر انتزاعی متمایل شوید. 

 3. تغییرات درخواستی را آزمایش کنید: با تغییر صفت ها، جابجایی اسم ها، تنظیم لحن، و تغییراتی نظیر این، درخواست ها را به طور مشهودی تغییر دهید. همچنین می‌توانید درخواست هایی را که تصاویری با کیفیت بالا برای استفاده مجدد ارائه می‌دهند، مستند کنید. 

 هوش مصنوعی Duet ایجاد تصاویر در Google Slides را آسان می‌کند. شما می‌توانید آثار هنری منحصر به فرد را تنها با یک پیام متنی ایجاد کنید. با خیال راحت خلاقیت به خرج داده و توضیحات را آزمایش کنید. 

  با استفاده درست از ادغام Duet AI در Google Slides، اسلایدهای شما مانند قبل برجسته می‌شوند. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس