نحوه لغو اشتراک Twitch | آموزش قدم به قدم

شاید شما با لغو اشتراکتان در Twitch مشکل داشته باشید، در این مقاله شما را با نحوه لغو اشتراک Twitch آشنا می‌کنیم!

54
0
لغو اشتراک Twitch

اشتراک Twitch روش خوبی برای حمایت از استریمرهای مورد علاقه خود و دریافت برخی مزایا از کانال‌های آن‌ها مانند دریافت Emote، مشاهده بدون تبلیغات، دسترسی به حالت چت فقط برای مشترکان و اعضای کانال (badges) است. با این حال، ممکن است با شرایطی روبرو شوید که تصمیم بگیرید اشتراک خود را لغو کنید، در این مقاله شما را با نحوه لغو اشتراک Twitch آشنا می‌کنیم!

نحوه لغو اشتراک Twitch (دسک تاپ)

مرحله ۱: برای دسترسی به اشتراک خود برای لغو اشتراک باید به قسمت “Subscriptions”، واقع در سمت راست بالای صفحه Twitch بروید، روی تصویر پروفایل خود کلیک کنید و “Subscriptions” را از منو انتخاب کنید.

نحوه لغو اشتراک Twitch (دسک تاپ)

مرحله ۲: روی نماد چرخ دنده در کنار اشتراکی که می‌خواهید لغو کنید، کلیک کرده و سپس روی «Don’t Renew Subscription» (با قرمز مشخص شده) کلیک کنید.

نحوه لغو اشتراک Twitch (آموزش)

مرحله ۳: بعد از کلیک بر روی “Don’t Renew Subscription”، صفحه زیر باز می‌شود، به شما امکان می‌دهد دلیل لغو را انتخاب کنید. دلیل مناسب خود را انتخاب کنید و سپس بر روی “Don’t Renew Subscription” کلیک کنید.

نحوه لغو اشتراک Twitch دلیل

پس از لغو موفقیت آمیز، خواهید دید که در اشتراکتان یک “Sub End Date” ذکر شده است که در آن تاریخ اشتراک شما همراه با قابلیت‌های آن (از جمله ایموت‌های کانال و sub badge) منقضی می‌شود.

اگر می‌خواهید در کانال مجدداً مشترک شوید پس از تاریخ “Sub End Date” می‌توانید این کار را انجام دهید.

نحوه لغو اشتراک Twitch (موبایل)

نحوه لغو اشتراک Twitch

متأسفانه، در حال حاضر گزینه‌ای برای لغو اشتراک در برنامه iOS Twitch Mobile وجود ندارد. اگر از طریق برنامه Twitch در دستگاه Android خود در یک کانال مشترک شده‌اید، می‌توانید اشتراک آن را از طریق اپلیکیشن لغو کنید. با این حال، اگر اشتراک شما از طریق رایانه انجام شده باشد، اشتراک خود را فقط از طریق رایانه می‌توانید لغو کنید.

نحوه لغو اشتراک دستگاه Android

مرحله ۱: در دستگاه Android خود، برنامه Twitch را باز کنید، به سیستم حساب خود وارد شوید و به کانالی که می‌خواهید اشتراک خود را لغو کنید بروید.

نحوه لغو اشتراک Twitch اندروید

مرحله ۲: پس از رفتن به صفحه‌ای که می‌خواهید اشتراکتان را لغو کنید، روی دکمه “Subscribed” ضربه بزنید.

مرحله ۳: اگر از طریق اپلیکیشن در این کانال مشترک شده باشید، گزینه‌ی “Cancel Subscription” را خواهید دید.

مرحله ۴: بعد از کلیک روی “Cancel Subscription”، دوباره روی آن کلیک کنید تا اشتراک در کانال مورد نظر خود را لغو کنید و کار شما انجام شد!

نحوه لغو اشتراک با آیفون

از دستگاه تلفن همراه خود، وارد حساب Twitch خود شوید و موارد زیر را تکمیل کنید:

مرحله ۱: روی تصویر پروفایل خود ضربه بزنید تا وارد نمایه خود شوید.

مرحله ۲: روی نماد Cog (چرخ دنده) تنظیمات در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

مرحله ۳: گزینه “Subscriptions” را در پایین صفحه انتخاب کنید.

مرحله ۴: از طریق ساب‌های فعال خود، اسکرول کنید و یکی را که می‌خواهید حذف کنید انتخاب کنید.

مرحله ۵: با انتخاب گزینه “Don’t Renew” اشتراک خود را لغو کنید. با این کار در ابتدای ماه آینده هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود. در روزهای باقیمانده هزینه‌ای دریافت نخواهید کرد و اشتراک شما در ماه ادامه خواهد داشت.

دلایل لغو اشتراک در Twitch

نحوه لغو اشتراک Twitch بازی

دلایل مختلفی برای لغو اشتراک از کانال های Twitch وجود دارد، برخی از آن‌ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • برنامه زمانبندی تغییرات: ممکن است استریمرها زمانبندی خود را تغییر داده باشند و دیگر با برنامه شما مطابقت ندارد یا برنامه شخصی شما تغییر کند و شما دیگر نتوانید استریم‌های او را تماشا کنید.
  • تغییر روش پرداخت: ممکن است لازم باشد که روش پرداخت را برای اشتراک خود به روز کنید، در این صورت شما ابتدا باید اشتراکتان را لغو کنید و دوباره با استفاده از روش پرداخت دیگری مشترک شوید.
  • تعامل بد با استریمرها: توضیح این مورد واضح است.
  • دلایل مالی: گاهی وضعیت مالی شما اجازه نمی‌دهد اشتراکتان را حفظ کنید.
  • سایر موارد: ممکن است فقط اشتراک یک ماهه بخواهید یا تصمیم گرفته‌اید که به جای آن از Twitch Prime استفاده کنید یا فقط دیگر نمی‌خواهید در کانال مشترک شوید.

در هر صورت، اشتراک Twitch اختیاری است، و شما همیشه می‌توانید از بسیاری از روش‌های دیگر (مانند کمک‌های مالی مستقیم به حساب پی پال آن‌ها، بیت‌ها، چت کردن با استریمرها و غیره) از سازندگان مورد علاقه خود حمایت کنید.

آیا می‌توانید اشتراک Twitch را بازپرداخت کنید؟

بسیاری از مردم تعجب می‌کنند که اشتراک Twitch آن‌ها قابل استرداد است. با این حال، طبق شرایط فروش Twitch، پاسخ منفی است، زیرا این شرایط مشخص می‌کند که لغو پس از خرید مجاز نیست، و Twitch هیچ گونه بازپرداخت یا اعتباری، از جمله، نامحدود بودن و هزینه خدمات اشتراک را ارائه نمی‌دهد.

بنابراین، قبل از عضویت در یک کانال، به دقت فکر کنید، زیرا در صورت پشیمانی از خرید نمی‌توانید درخواست بازپرداخت کنید.

آیا استثنائی در دریافت بازپرداخت زیر Twitch وجود دارد؟

نحوه لغو اشتراک Twitch گیم

اگر اکانت استریمر‌ی به اصطلاح بن و محدود شود، یعنی اکانت آن‌ها را به دلیل عدم رعایت قوانین منع کنند، Twitch معمولاً هزینه‌ها را پس می‌دهد. به ندرت موارد استثنای بازپرداخت دیگری وجود دارد.

هزینه اشتراک های Twitch چقدر است؟

سه سطح در Twitch وجود دارد، هزینه‌ها به دلار است:

  • سطح ۱ – ۴/۹۹ دلار
  • سطح ۲ – ۹/۹۹ دلار
  • سطح ۳ – ۲۴/۹۹ دلار

حالا که با نحوه لغو اشتراک Twitch آشنا شدید، می‌توانید از مقالات دیگر سایت اول نیوز مانند تاریخچه سبک RPG در بازی‌های ویدئویی دیدن کنید!

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس