نحوه گرفتن، استفاده و ردیابی امتیازهای طلایی My Nintendo

68
0
امتیازهای طلایی My Nintendo

امتیازهای طلایی My Nintendo می‌تواند راهی عالی برای دریافت تخفیف در خریدهای دیجیتال شما باشد. اما آنها دقیقا چه هستند و چگونه می‌توانید از آنها استفاده کنید؟ آیا می‌دانستید که می‌توانید برای خرید هر بازی نینتندو سوییچ، چه آنلاین و چه فیزیکی، امتیاز کسب کنید؟

اگر این کار را نکردید، پس از امروز این کار را بکنید، زیرا ما همه چیزهایی را که باید در مورد امتیاز طلای My Nintendo بدانید و اینکه چگونه می‌تواند در صرفه جویی هزینه بازی های Nintendo Switch کمک کنند، به شما آموزش می‌دهیم.

امتیازهای طلایی My Nintendo چیست؟

امتیازهای طلایی My Nintendo
امتیازهای طلایی My Nintendo

راه های خلاقانه زیادی برای صرفه جویی در هزینه بازی های نینتندو سوییچ وجود دارد، اما راحت ترین راه ها استفاده از امتیاز طلایی My Nintendo است. این ارزی است که می‌توانید به عنوان بخشی از سیستم پاداش قوی ارائه شده توسط نینتندو دریافت کنید. شما می‌توانید برای خرید هر بازی، چه به صورت آنلاین و چه فیزیکی، این امتیاز ها را جمع آوری کنید و از آنها برای دریافت جوایز مختلف استفاده کنید.

امتیاز طلایی My Nintendo را میتوان برای هر چیزی در فروشگاه اینترنتی Nintendo Switch، مانند بازی های دیجیتال و DLC، خرج کرد. اگر تمایلی به استفاده از امتیازات در بازی ها ندارید، می‌توانید از آنها برای خرید «عضویت های آنلاین Nintendo Switch» استفاده کنید که برای انجام بازی های چندنفره آنلاین لازم است. اگر به اندازه کافی امتیاز طلایی My Nintendo دارید، حتی می توانید خریدهای خود را به صورت رایگان دریافت کنید!

این سیستم پاداش برای مدت طولانی وجود داشته است، اما اطلاعات زیادی وجود دارد که شناخته شده نیست. این راهنما به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید چگونه امتیازات خود را جمع‌آوری و پیگیری کنید. همچنین بدانید که می‌توانید آنها را برای چه چیزی خرج کنید.

چگونه میتوان امتیاز طلایی نینتندو را دریافت کرد

برای خریدهای دیجیتال، امتیازات طلایی به طور خودکار به حساب شما واریز می‌شود، بنابراین لازم نیست مانند خریدهای فیزیکی نگران ادعای آنها باشید. با این حال، روند جمع آوری امتیاز طلای My Nintendo در بازی های فیزیکی کمی بیشتر کار دارد.

در اینجا نحوه جمع آوری امتیاز طلایی My Nintendo در خریدهای فیزیکی آورده شده است:

  • کارتریج بازی را که می‌گیرید، در اسلات کارت بازی نینتندو سوییچ خود قرار دهید.
  • ماوس را روی بازی در صفحه اصلی نگه دارید و دکمه + واقع در بالای Joy-Con سمت راست خود را فشار دهید.
  • با این کار یک منو ظاهر می‌شود. به پایین بروید و به گزینه‌ای بروید که «برنامه پاداش های My Nintendo » را می‌خواند و آن را انتخاب کنید.
  • Earn Gold Points (فقط نسخه کارت بازی) را انتخاب کنید.
  • در اینجا، سیستم از شما می‌پرسد که می‌خواهید امتیاز طلایی را در چه حسابی بارگیری کنید. پروفایل مورد نظر خود را پیدا کرده و انتخاب کنید.
  • Earn Points را برای این نرم افزار انتخاب کنید. سپس امتیازها در نمایه نینتندویی که انتخاب کرده‌اید بارگذاری می‌شوند.
  • خرید بازی یا DLC از فروشگاه اینترنتی به شما امتیاز طلایی معادل 5 درصد از قیمت خرید شما می‌دهد. با هر خرید فیزیکی بازی سوییچ، موجودی امتیاز طلایی معادل 1% قیمت بازی به شما تعلق می گیرد.
  • امتیاز طلا برای بازی های فیزیکی فقط در عرض یک سال از تاریخ انتشار بازی قابل دریافت است، بنابراین ایده خوبی است که بلافاصله پس از خرید، آنها را مطالبه کنید.

نحوه استفاده از امتیازهای طلایی My Nintendo در فروشگاه اینترنتی Nintendo Switch

استفاده از My Nintendo Gold Points در فروشگاه اینترنتی Nintendo Switch نسبتا ساده است. موجودی امتیاز شما را میتوان برای هر خریدی در فروشگاه الکترونیکی اعمال کرد و به شما امکان می‌دهد تخفیف دریافت کنید یا حتی بازی ها را رایگان دریافت کنید.

در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه بازخرید امتیاز طلایی در فروشگاه اینترنتی نینتندو سوییچ آورده شده است:

  • فروشگاه اینترنتی نینتندو سوییچ را راه اندازی کنید. می‌توانید با کلیک کردن روی نماد کیسه نارنجی در پایین صفحه اصلی نینتندو سوییچ، این مورد را پیدا کنید.
  • پروفایل کاربری خود را انتخاب کنید.
  • بازی، DLC یا بسته عضویتی را که می‌خواهید خریداری کنید انتخاب کنید.
  • ادامه را انتخاب کنید.
  • در سمت راست صفحه، Redeem Points یا استفاده از امتیاز برای تخفیف را انتخاب کنید.
  • تعداد امتیاز طلایی را که می‌خواهید استفاده کنید وارد کنید و پس از پایان کار، «بعدی» را انتخاب کنید.
  • اکنون باید قیمت تخفیف خورده خرید خود را ببینید و در صورت لزوم گزینه پرداخت را انتخاب کنید.

چگونه امتیازات طلایی خود را در نینتندو پیگیری کنیم؟

ردیابی امتیازات طلایی My Nintendo می‌تواند دشوار باشد. اما خوشبختانه، نینتندو همه چیز را برای شما مرتب کرده است.

در فروشگاه اینترنتی نینتندو سوییچ، می‌توانید مانده امتیازات خود را بررسی کنید، اما نه اینکه چه زمانی منقضی می‌شوند. امتیاز طلایی My Nintendo یک سال پس از خرید شما منقضی می‌شود. اما اگر مرتباً خریدهای زیادی انجام می دهید، یادآوری اینکه چه امتیازی و چه زمانی منقضی می شود تقریباً غیرممکن است.

بهترین راه برای بررسی اطلاعات از طریق بخش My Nintendo در حساب نینتندو شما است. سه برگه موجود است که هر کدام اطلاعات خاصی را در مورد امتیازات شما نشان می دهد. با دنبال کردن مراحل زیر می‌توانید تمام این اطلاعات، از جمله بررسی تاریخ انقضای امتیاز خود را مشاهده کنید:

  • وارد حساب My.Nintendo.com خود شوید.
  • روی ظرف پولی Gold Points خود کلیک کنید.
  • خلاصه امتیازها را انتخاب کنید.

در اینجا سه ​​تب ذکر شده را خواهید یافت. برای یافتن خلاصه‌ای از موجودی امتیازات، «Your Points» را انتخاب کنید. انقضای امتیازها را انتخاب کنید تا امتیازهایتان را ببینید که قبل از پایان سال منقضی می‌شوند. برگه «سابقه امتیازات» تقریباً مانند صورت حساب بانکی برای امتیازات شما است که نشان می‌دهد چه زمانی امتیاز دریافت کرده‌اید.

شروع به درو کردن جوایز نینتندو کنید!

سیستم امتیازهای طلایی نینتندو در ابتدا می‌تواند کمی دشوار باشد، اما با یادگیری نحوه کارکرد آنها میتوان پاداش های زیادی به دست آورد. امیدواریم این راهنما به شما کمک کرده باشد تا با My Nintendo Gold Points و نحوه استفاده از آنها بیشتر آشنا شوید.

اکنون تنها چیزی که باقی مانده است این است که شما شروع کنید به این فکر کنید که امتیاز طلای خود را در چه بازی هایی خرج کنید!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس